Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 20.06.15 23:28
|
|
|
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
Niiviisi, sedapuhku otsustasin teha eraldi teema rohelisest B4jast, sest vend pole ise suuremat sorti kirjamees, aga üht-teist põnevat on sellega juba
ära tehtud ning samuti on samapalju veel ees ootamas. Enda teemasse postitades oleks läinud vast liiga kirjuks ning lisaks sellele on plaanis seekord
paar asja teha teistmoodi.
Algas selle auto lugu sellega, kui tõime selle 2013. aasta viimasel päeval 220 euro eest lihtsalt lammutamiseks. Oli plaan võtta sealt enda autole
paar juppi ning muu ära müüa. Sisuliselt saigi kõik müüdud kuni tabas reaalsus, et mis vahepeal ka saab kui ma musta ehitan, sest ilma autot ma linna
mitte kuidagi ei saa. Selleks ajaks oli muidugi seis juba selline:
Kuna varudes oli juppe piisavalt ning mu enda musta auto sillad ja mootor olid ka üle jäämas, siis saigi hakatud seda uuesti kokku panema. Aega läks,
aga asja sai:
Esimeseks täienduseks võib vast lugeda b5 spido paigaldust. Sai vähe skeeme uuritud, adaptrid tehtud ning tööle see hakkas. Esialgu näitas kütuse
näidik pidevalt valesti, kuna b4 anduri takistus ei sobinud. Viimaks lahenes mure b5 anduri paigaldusega, mis läks ilusti 1:1le paaki. Ennem seda sai
spido välja vahetatud kompuga variandi vastu ning lisatud ka kang ning välistemperatuuri näidik. Tolle spido sai vend üliodavalt selle sama auto
pealt, kust ma sain enda autole mootori. Kõik funktsioonid peale piduritulede ja esitulede kontrolli toimivad, aga moodulite paigaldusega saaks ka
need tööle panna.
Teisena sai pandud ette C4 nahast recarod. Kaasa sai ka tagumise istme, kuid sellest on paigaldatud vaid alumine osa. Ülemise osa puhul vajaks kate
veits timmimist, et see B4 tagumise seljatoe peale saada.
Järgmisena paigaldasin sinna oma auto vana makki ning vend ostis pea 20m jämedat heli kaablit ning kõik liinid sai ümber vahetatud.
Autol on peal veel ka S-rool ja S2 lisakellad, 2x el.aknad, el.katuseluuk ja el.peeglid.
Kui algul sõitma sai, siis soovis auto veidi oma iseloomu näidata ning plokikaane tihend andis otsad. Seetõttu aga lõhkesid ka radikas ning radika ja
ploki vaheline voolik. Uus secondhand radikas, voolik ning plokikaane tihend elustasid taas masina ning sõit jätkus.
Kuna sõites tuul vihises ning klaasis oli ka mõra, siis tuli esiklaas vahetada. Kuna tegu oli budget projektiga, siis tuli vahetus ise ette võtta.
Tehtud sai ning seisab siiani ees.
Sõitsin siis ise 2014 oktoobrini sellega ära ning mingeid muresid peale tagarehvi lõhkemise polnud. Ka see juhtus sel päeval, kui läksin enda musta
autot tooma ning seda seisma jätma. Juu oli soov taas iseloomu näidata
Edasi seisis auto vist umbes 2 nädalat, kuna vennal ei olnud veel load käes. Selle aja sees sai veel sellega korra ka Tallinnas käidus ning kohale
jõudes lõppes salongiradika sooja tootmine. Midagi kuskilt läbi ei lasknud ega midagi sellist, aga ju lihtsalt ummistus ära.
Oktoobri lõpus sai vend load kätte ning enne sõitma asumist vahetasime salongi radika ära ning ka mootoril hunniku tihendeid, sest vanadusest oli need
hakanud õli läbi ajama. Samuti läksid sisse uued vedelikud ning sõit võis alata.
Umbes kuu oli kõik vist täitsa timmis, kuid siis ühel päeval tuli juhipoole veovõll rattarummust välja ning vedu kadus. Pistsime uue liigendi otsa
ning tagasi auku, kuid juba sama päeva õhtul kõik kordus. Uurisin siis veovõlle ning jõudsin järeldusele, et olin parema ja vasaku omavahel ära
vahetanud. Pistsime need siis ringi ning jäi pidama. Nüüd kevadel läks ette uus esisild ja amordid ning ka käigukasti juhipoolne padi sai vahetatud.
Hetkel näeb auto välja selline, kahjuks lähemalt pilti pole:
Enne selle aasta ülevaatust vahetasime ka mõningad pidurivoolikud ja torud, kuid selle käigus suri peasilinder. Uus tuli mu musta pealt ning siis
juhtus tähelepanematusest viga, mistõttu ei saanud kaks nädalat aru, et miks auto töötab nagu muruniiduk. Nimelt läks peasilindri ja vaakumvõimendi
vaheline tihend kaduma ning vaakumleke põhjustas mootori ebaühtlast tööd. Lisaks sellele oli ka lamda andur otsas lõhki paisunud. Panime tihendi
vahele ning teise lamda külge ning auto sai ülevaatuselt läbi. Kuna katt ei ole enam esimeses nooruses, siis see soovitati ära vahetada, kuid seda
nüüd enam ilmselt vaja polegi muul ajal kui ainult ülevaatusel, sest vend ostis eile doonoriks selle auto:
Täna uurisime vähe mootorit ja otsisime põhjust, et miks vahepeal mingid imelikud hääled kostuvad. Esimese asjana vahetasime ketipinguti koos
taldadega ära, sest vana peal oli kett täiesti viltu jooksnud. Vahetus ei olnudki keeruline, kuna nukkadel on märgid peal ning seega polnud ohtu
midagi valesti teha. Ladusime siis kokku tagasi ja panime käima, kuid siis oli üks silinder kadunud. Tirisin ükshaaval süütepoolid lahti ning vigaseks
osutus kolmas, mis ei andnud korralikult küünlale pauku peale. Kui see korda sai töötas mootor taas ilusti, kuid seda häält oli endiselt kuulda. Kuna
õlikorgi eemaldamisel oli kuulda vaid õli lurinat, siis tuli hakata seda mujalt otsima. Vahepeal jäi aga kolde ja by-passi vaheline voolik mulle mitu
korda sõrmede vahele, kuna see koosnes kolmest jupist ja hargnes iga puudutuse peale. Vahetasime siis tolle uue vastu ning käima pannes oli see
lollakas hääl kadunud ning ka pöörded olid tiba madalamad kui varem.
Veel tulevad sealt auto küljest 2x2.5" otsadega Remuse lõpupütt ja kõik pidurid. Tagumised supportid lähevad 1:1le b4 peale, esimeste jaoks peab aga
Competitioni jahutusega kettad ostma.
Summuti tuleb seekord 2.5" tolline. Jahutusradikas jääb väiksem, kuna autol pole kliimat ning kahe el.vendiga on teisel autol seal ees päris kitsas.
Too väike radikas aga vahetub päris uue vastu ning koostöös viscoga peaks ära jahutama. Juhul kui tekib mingi probleem, siis saab alati kaasreisija
poolsesse radika ossa lisaks kitsa el.vendi paigalda ning selle siis originaal juhtmestikuga kokku sobitada. Aju läheb seekord aku taha, esiklaasi
serva alla. Samuti ei hakka pead vaevama airboxi ehitusega ning peale läheb koonus. Vahele tuleb teha korralik kuumakilp, mis ulatuks üles kapoti
servani ning serva peale läheb siis kummitihend, mille saab võtta a4 kapoti alt. Ideaalis tuleks see veel ka soojust isoleeriva/peegeldava materjaliga
üle kleepida väljalaske poolt ning siis peaks hea saama. Torustik turbost kuni sisselaskeni jääb esialgu originaal ning tuleb kuidagi b4 kere peale
sobitada. Esialgu ajab asja ära ning nii on tavalise stangega lihtsam. Käigukast jääb sama ehk 66kw oma. Sellega on maanteel pöörded madalad ehk pika
otsa peal öko kulgeda.
Teine päev vaatame veel korra boosti kellaga, et palju ka puhub ning siis võib vast maha tõsta. Plaan vahetada ka mõningad tihendid, õlivõttur üle
vaadata ning osa asju veel, mida on lihtsam teha siis kui mootor maas ja ruumi rohkem. Ehk siis seekord teeme kõik ennem ära, et ei peaks pärast
hakkama vigu kõrvaldama. Samuti on nüüd teadmised ja kogemused olemas, mida eelmisel korral polnud.
Mootori vahetuseks läheb Juulis ning selleks ajaks peaks siis kõik ettevalmistused olema tehtud ning vajalikud jupid varutud ehk seekord loodaks 2-3
päevaga valmis saada.
|
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.15 07:03
|
|
|
Jätan märgi maha
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 21.06.15 07:17
|
|
|
Edu standardselt ennegi su teemades soovitud ja kindlasti jälgin ka seda teemat. Endal on sama mootorivahetus ees, täpset aega ei ole aga
põhimõtteliselt kohe kui doonor olemas, viimastest oma kolmest perfektsest doonorist imelikel põhjustel ilma jäädud. Lühidalt kui endal aeg kunagi
sealmaal, tohib sulle mõne x küsimuse osas konkreetselt helistada ka ehk!?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 21.06.15 09:51
|
|
|
Jätan ka märgi maha. Mis sidurit kasutad? Ühemassiline/kahemassiline?
228/240mm?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.06.15 11:50
|
|
|
Tohib ikka helistada ja küsida ning soovi korral ka vaatama tulla
Siduriga hetkel veel ei teagi. Vaatame kahemassilise hooratta seisu ja ketta paksuse üle. Quattro kastiga niipalju trenni juba tehtud, et esiveolisel
on see vahetus selle kõrval eriti lebo. Samas rohelise pealt saaks ühemassilise hooratta, samuti liigub siin foorumis taastatud 228mm sidurikettaid
ning korvi leiaks ka vast kuskilt. 228mm peaks esialgu olema okei esiveolise jaoks.
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 21.06.15 14:53
|
|
|
Mul riiulis ühemassiline hooratas koos 240mm ketta ja korviga, mis R4 mootori otsa sobib Kui huvi, leiame kindlasti hea diili mõlemale
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 21.06.15 16:02
|
|
|
Jah
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.06.15 21:30
|
|
|
Võid komplekti hinna U2U saata.
Vend ostis täna poest ka rõhu näidiku ning ühendades selgus, et kuskil ikkagi mingi leke. Nimelt tühikäigu vaakum on -0.5, kuid peab olema -0.8,
vähemasti nii on mustal B4jal. Proovisime kella ka minu auto peal ning seal näitas ilusti -0.8 ehk kell ise ikka korras. Vahetasime järgmisena kolde
ja kütuserõhu regulaatori vahelise vooliku ära, kuna üks ots oli üsna vedelalt otsas, kuid ei mingit muutust. Ilmselt peitub viga jämedamates
vaakumtorudes. Homme vaatame need üle ja vajadusel vahetame ning siis vast lekkevaba. Samas karteri tuulutuse klapp ning sellest väljuv voolik on ka
õlised, seega võib lekkivaks kohaks ka too sama klapp olla. Samuti ei saa välistada ka pidurite vaakumvõimendit või selle vahelist toru, kuid seda
lihtne kontrollida kui koldele "punn" ette panna. Seega on mida uurida ja katsetada
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.06.15 16:12
|
|
|
Lahkasime A4 ära:
Külge jäid vaid tagaklaas ning tagumised kolmnurgad. Kui keegi neid tahab, siis võib tulla ja maha lõigata, raha ei taha.
Kõik teised jupid mida endal vaja pole on aga müügiks ning kuulutus on varuosade all olemas.
Keerasime siis ka sidurikorvi maha ning ketast oli alles vaid 6mm. Samuti oli kahemassiline hoorattas omadega läbi ning sai visata kuuri kahele
samasugusele seltsiks. Kuna 240mm siduri osas pole õnnestunud ühendust saada, siis tuleb ikkagi 228mm ühemassiline. Hoorattas rohelise pealt ning
teised kaks osa vaja siis juurde muretseda, sest 66kw on 210mm siduriga.
Vend pani b5 pliidinuppud ja nende aluse valgust hajutava plastiku ka b4 peale. Sama plaan on tal ka lülititega kui vaid esimeste udukate oma kuskilt
juurde leiaks. Samuti võttis ta seal ka esimesed turvavööd, sest praegused ei taha mõnikord tagasi minna.
Kas keegi teab, et kuidas see "immo rõngas" a4 süüteluku küljest peaks eralduma?
|
|
|
|
FunFox
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8T
|
postitati 03.07.15 13:42
|
|
|
Täna jõudsid kohale jupid nii rohelise B4-ja kui ka Enrico quattro jaoks ja homme võib töö alata
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 03.07.15 14:18
|
|
|
Pärast maha tõstmist on mootoril vahetatud 3. silindri süütepool ning hammasrihma pinguti koos rulliga, sest vana oli juba hakanud munakast rebenema,
vedru oli väsinud ja seega oli rihm 2 hammast valesti. Uuega on nüüd märgid paigas ja too pinguti on ise ka juba parema ehitusega ehk töökindlam.
B5 armatuurialused juhtmed koos immo süsteemiga on samuti lahti harutatud ning tuleb nüüd kokku joota ABK mootori armatuurialuste pistikutega, mis
jäid üle sinise avandi mootori vahetusest. Juhipoolne käpp on samuti asendatud ABK omaga ning kaasreisija poolsest peab 13mm puuriga läbi lendama.
Siis peaks saama paras ning padi ei tohiks jääda pingesse. Ise arvan et just sellepärast on mustal ka kaks mootoripatja purunenud, kuna seal sai
puuritud 11mm puuriga ja padi jäi veidi paindesse. Mootori esimene kinnitus läheb samuti ABK plekist kronsa, mis tuleb keerata siis tagurpidi.
Postiga saabusid ka vähekasutatud competitioni esimesed pidurikettad ja piduri peasilinder. Kuna mul olemas ka kõik jupid et esiveolisele abs peale
panna, siis tuleb ka see ära teha, et pärast ikka pidama saaks. Tegelt see pumba kere kronsa on veel puudu, aga kuskilt selle plekitüki leiab vast
ikka või kui kellelgi pakkuda, siis võib märku anda. Vend värvis pidurid ka juba punaseks ning need on tahenenus juba pea nädala päikese käes.
Turbo tagune flants sai ka hangitud tühja kati näol, kust see siis tuleb maha lõigata. Teist katti ei raatsinud lõigata, kuna too terve ja kui keegi
seda ei taha, siis saab kokkuostus ikka kena summa selle eest.
Tänases pakis on kõik tihendid ja filtrid (v.a koonus). Tolle ostab kohalikust poest kui ei leia just kuskilt hea hinnaga uut/kasutatud aem, apex või
mingit muud firmakat.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 03.07.15 20:26
|
|
|
Mille pärasst on vaja abs peale ehitada? Selle ajajärgu abs pole mis tippsaavutus, võtad ainult pidurite effektiivsust maha ja raiskad aega ja raha.
Targem õppida sõitma ilma abs-ta ja elu on lill.
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 04.07.15 14:02
|
|
|
Kermo sul endiselt A4 esimest uduka lülitit vaja? Mul vedeleb terve nupurivi niisama.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.07.15 22:16
|
|
|
Ikka jaksu!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 15.07.15 05:56
|
|
|
Hull mees ikka Küll jaksab neid b4 turbokaid vorpida, igatahes edu
|
|
|
TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 15.07.15 17:21
|
|
|
Varsti tekib kindlasti ka kõhualla kardaan ja muud jutud,et saaks kõik neli ratast vedama
Aga eks muidu ikka jõudu ja jaksu.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 15.07.15 21:41
|
|
|
See on seesama mootor, mis ma müüsin? :O
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 15.07.15 22:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
See on seesama mootor, mis ma müüsin? :O |
See ikka too sama jah, mis tuli selle üle katuse käinud auto pealt, mille mu vend sult ära ostis. Ainult vahepeal on puhastatud, värvitud, tihendeid
vahetatud ja mõned jupid veel välja vahetatud, et kõik oleks tip-top korras. Seega võrreldes esialgse seisuga on see muutunud väheke jap
Quattro juppidele tegin isegi ostukuulutuse, aga pakkumisi pole veel tulnud ning ise pole ka miskit otsides leidnud. Kui kuskilt viimaks hea hinnaga
jupid saab, siis teeme quattroks ära.
Täna sai eest kõik põhimõtteliselt valmis. B5 õhutoru timmisime b4 esitala külge ning see jäi siis tala alla. Korra ehmatas ka ära, kuna tundus et
stange ei mahu vist peale, kuid siiski läks kõik täpselt kokku nii et stange alumine serv on täpselt vastu toru. Eest keskmise võre tagant on toru
isegi ilusti näha.
Cooleriga jaurasin tükk aega ning lõpuks panin hetkel lõdvikud juhi pool otse kokku. Peab asemele leidma mingi teise viguri, mil oleksid väljundid
erinevates otstes ning mingil määral ka nurga all.
Uus radikas istus ilusti ette ning kõik jahutuse lõdvikud sai kinnitatud ja tagasivoolule tuli vahele kolmik nagu sai pandud ka mu enda autol.
Seejärel sai ka kõik teised plekid radika ümber tagasi laduda, kapoti tross ka konksude taga ning stange ette. Vaja veel paremale tulevad juhtmed
klambritega tala külge kinnitada ning siis saab ka esituled ette panna.
Turbo pool sai ka lõdvikud ning jubinad külge kruvitud ning seal veel jäänud teha õhulugeja paigaldus, mille otsa sai ostetud koonus ja kuumakilp ka
veel vaja valmis lõigata/kinnitada.
Summuti jaoks ostis vend poest kõik mis hetkel saada oli ehk 2x 90 nurk, sukk ja 1m toru. Läbimõõduks siis 63.5mm ehk 2.5". Dp saab ilusti valmis
teha ning suka koos meetrise toruga ka sinna otsa kinnitada. Veidi toru vaja veel juurde muretseda, et ikka tagumise pütini välja jõuaks.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 16.07.15 15:25
|
|
|
Supertöö taas ja tundub, et meeldivalt kiirelt samuti. Tõsist motivatsiooni annad ja ei jõua ise sama tööd ära oodata.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 19.07.15 03:01
|
|
|
Huvitav, kas mingeid juppe minu oma pealt vaja proovida, et see kiiremini areneb, hea töö igatahes!
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 30.07.15 12:20
|
|
|
Sõidab
Tegelt juba üle nädala on olnud sõitev, aga mul pole olnud lihtsalt aega, et seda teistega jagada.
Esimesel katsel olevat lausa 1.1bar ära tulnud, kuid nüüd on 0.8bar lagi. Küünlad tuleks ära vahetada, kuna rõhu all võtab hakkima. Eks nende küünalde
välimus oli ka juba selline, mis andis märku vajadusest neid vahetada. Rahulikult gaasi vajutades on kõik normis, kuid korralikuma rõhu all tulistab
nagu püss
Filtri jaoks sai selline koda:
Kuna B5 Remuse pütt ei mahtunud mitte kui kuidagi B4 alla, siis tuli see ära müüa ning hetkel on väljalase 2,5" otsetoru. Normaalselt sõites on
täitsa okei, aga järsult gaasi vajutades on lärm ulme. Kui kellelgi on pakkuda B4 Remuse pütti või miskit muud head ning sobivat, siis võib sellest
märku anda.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |