Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a6 quattro 2001a käigukastiprobleem (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4009)
juxike
huviline



Registreerunud 24.10.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.15 19:30 Tsiteeri
a6 quattro 2001a käigukastiprobleem



Automaatkast siis ja tagurpidi käiku sisse pannes käib kolksatus. Ja armatuuril käigunäidikul valib nagu ära kõik käigud. Ja Drive peale pannes kaob jõud ära sõites ja tagurpidi samajutt. 2 Pilti ka siis kuidas peaks olema tabloo näit, ja kuidas peale seda kolksatust on.

peaks olema:
http://i.imgur.com/vq6MSvZ.jpg?1

aga on:
http://i.imgur.com/xtn1TaA.jpg?1

Äkki kellegil on olnud sama mure ja teab, mida ette võtta ja palju see ettevõtmine suures piires võib maksma minna ja siis soovitada kohta Tartus.

Aitäh!

edit: ei näidand pilti, seega eemaldasin img täägid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 21.06.15 11:08 Tsiteeri


Lahendus:
1. Hõbenool - Kadrina
2. Heigo Hummel - TLN
3. Samaväärne kast (kas saab ka garantii)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juxike
huviline



Registreerunud 24.10.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.15 06:44 Tsiteeri


1. 0 abi
2. 0 abi
3. 0 abi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 27.06.15 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juxike
1. 0 abi
2. 0 abi
3. 0 abi


Et siis nagu KÕIK pakutud lahendused on olnud kasutud?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.06.15 07:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Et siis nagu KÕIK pakutud lahendused on olnud kasutud?

Miks pean sõitma kuskile ja oma aega raiskama, tahan Tartus vot!
Ja pealegi tahan, et ütlete hinna ära ja pärast mitte üks sent ei muutu!
:D :D :D


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.06.15 08:13 Tsiteeri


Hüdroplokk väsinud või mõni solenoididest ikaldunud on lihtsam diagnoos, mille puhul pole vaja kasti alt ära võtta.
Kettapakk (või kuidas iganes seda keegi nimetab) on väsinud ja pigem hambad maha visanud splindi tagant - tundub kahjuks kirjutatu põhjal reaalsem diagnoos, mille puhul ongi kasti kapitaalremont või vahetus ainsad reaalsed tegevused. Tegijaid on veel peale mainitu, aga raha tahavad nad kõik saada ja ise pusimisel pointi pole, kuna varuosade saadavus tavakodanikule on olematu (ütleks pigem pointless arvestades juppide hinda koos transpordiga jne.).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juxike
huviline



Registreerunud 24.10.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.15 08:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: juxike
1. 0 abi
2. 0 abi
3. 0 abi


Et siis nagu KÕIK pakutud lahendused on olnud kasutud?


Ei, kõik antud lahendused on mõttetud. :) ja siukest "abi" või "lahendusi" võib anda iin igale teemale.


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Miks pean sõitma kuskile ja oma aega raiskama, tahan Tartus vot!
Ja pealegi tahan, et ütlete hinna ära ja pärast mitte üks sent ei muutu!
:D :D :D


Alguses võiks õppida selgeks "suures piires" tähenduse, ja siis iroonitseda:) ja, kui ma asun Tartus ja siin on ka kindlasti häid kastiparandusi, nahui mul vaja sõita kuskile kadrinasse v Tallinna?

:D :D :D

Küsimus, mis esitatud või probleem ei olnud kirjutatud nii raskelt, et oleks võinud esineda probeeme selle arusaamisega. Poleks osanud arvatagi, et mõnele jääb see tekst liiga keeruliseks

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Hüdroplokk väsinud või mõni solenoididest ikaldunud on lihtsam diagnoos, mille puhul pole vaja kasti alt ära võtta.
Kettapakk (või kuidas iganes seda keegi nimetab) on väsinud ja pigem hambad maha visanud splindi tagant - tundub kahjuks kirjutatu põhjal reaalsem diagnoos, mille puhul ongi kasti kapitaalremont või vahetus ainsad reaalsed tegevused. Tegijaid on veel peale mainitu, aga raha tahavad nad kõik saada ja ise pusimisel pointi pole, kuna varuosade saadavus tavakodanikule on olematu (ütleks pigem pointless arvestades juppide hinda koos transpordiga jne.).



Vot neid tegijaid mul olekski vaja leida siin Tartus. Ja ma ei usugi, et keegi tasuta teeb seda. Lihtsalt KUI kellegil on olud sarnane probleem, oleks hea teada palju peaks raha sellise ettevõtmise jaoks olema.. Ei situ kulda kahjuks. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 29.06.15 08:41 Tsiteeri


2000.a. S6 Tiptronic.
Kas R või D lülitades rabas käigu sisse. Muidu sõitis normaalselt kuni ühel hetkel maanteel kiirendades tõusid pöörded 7kiloni, aga kiirus ei kasvanud. Järgnevalt umbes nädala-kahe pärast linnas sama jama- 3-lt 4-le pöörded punases aga kiirendus 0. Järgnevalt lülitas kasti avariire˛iimi peale 3-ndat (ka manuaalselt vahetades). Suretasin mootori välja ja käivitasin- kuni 3-ni kõik OK. Ei saanud ka üle 60km/h sõites manuaalselt 3-lt kiirelt üle 4-nda 5-ndale vahetada- avarii.
Kast võeti lahti: 4-nda ja 5-nda käigu ketastel puudus täielikult friktsioonkate, hüdroploki kaanes mõra, mingi võll kulunud. Vahetati turbiin, kõik kettad, võll, hüdroploki kaan, praktiliselt kogu sisu. Kogu kompott oli vist 1800 raha.
Nagu kps kirjutas saad kasti maha võtmata kontrollida ainult hüdroplokki: kaan mõraga (5HP24 tüüpviga, kusjuures ka BMW-del, mõra tavaliselt kõigil ühes kohas), solenoidid. Kõik muud vead kõrvaldatakse ainult kasti lahti võttes.
See jutt on pikem selgitus eelmise postituse punktidele 1. ja 2.
3. punkt jääb samaks- vaheta kast samaväärse vastu (risk- mis seisus ostetav kast on).
Kuna sa ´´..... kulda ei situ´´, siis tutika kasti ostmine on nähtavasti välistatud.
Kas nüüd on küllalt lihtsalt selgitatud, et ´´.....nahhui vaja sõita...´´ spetsialistide juurde, et perses kast korda tehtaks?
Ja kui pakutud lahendused on ikka veel mõttetud ;), lahenda siis ise.
Edu sulle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.06.15 09:43 Tsiteeri


Mina alustaks sellises järjekorras:
Transrem
RS Auto OÜ (ma viimaste andmetega pole kursis, kas tegutsevad)
MT-Autohooldus (pead ise uurima, kas nad üldse võtavad ette või mitte)

Hinnaklass jääb kõigis ikkagi sõltuvalt veast/vigadest samasse auku. Kõige kogenum on vaieldamatult Transrem (pole mõtet foorumites huilgamist tõsiselt võtta kui pahadpahad nad on - mõne tõrvatilga ikka meepotist leiab arvestades nende tehtud tööde kogust).

Endal on abiks olnud Transrem 5HP24'ga ja jäin paksult rahule. Minu meelt see rike eriti kurvaks ja tõredaks ei teinud, kuna masinaid on alati hulgim olnud :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 29.06.15 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juxike

Ei, kõik antud lahendused on mõttetud. :) ja siukest "abi" või "lahendusi" võib anda iin igale teemale.
Alguses võiks õppida selgeks "suures piires" tähenduse, ja siis iroonitseda:) ja, kui ma asun Tartus ja siin on ka kindlasti häid kastiparandusi, nahui mul vaja sõita kuskile kadrinasse v Tallinna?
Küsimus, mis esitatud või probleem ei olnud kirjutatud nii raskelt, et oleks võinud esineda probeeme selle arusaamisega. Poleks osanud arvatagi, et mõnele jääb see tekst liiga keeruliseks
Vot neid tegijaid mul olekski vaja leida siin Tartus. Ja ma ei usugi, et keegi tasuta teeb seda. Lihtsalt KUI kellegil on olud sarnane probleem, oleks hea teada palju peaks raha sellise ettevõtmise jaoks olema.. Ei situ kulda kahjuks. :)


Ilmselgelt oled sa liiga noor ja loll. Seega ütlen otse ja ausalt ära.
Sa arvad tõesti, et Tartus on neid tegijaid nii palju ja veel kõik teevad hästi?
Kahjuks elu ei ole selline. Olen õppind oma kogemuse põhjal, et enamasti odavama tunnihindega töökojas läheb kõvasti kauem aega ja ühtlasi ka raha. Rääkimata töö kvaliteedist. Ma olen kogu Tartu peale ainult 1 autoremondi töökojaga rahul. Igal pool mujal on minujaoks soss-sepad, kes alati midagi p**** keeranud. Mina ei näe mõtet oma aega raisata odavate töökodade peale, kus arvuti sõnade järgi asju tehakse. Parem lähen kuhugi, kus mehed teavad mida ja miks nad teevad. Näiteks kadrina poiste teadmised erinevatest määretest on üüratud. Tartus vist sellist meest ei leia ühtegi. Lõpp kokkuvõtteks. Kauaks sa plaanid seda autot endale jätta? Kui tõesti aastateks (mida ma väga ei usu). Siis pole ju mõtet kasti remontida. Parem lammarist teine alla ja käib kah.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.06.15 14:42 Tsiteeri


Pisut tolerantsust härrased ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juxike
huviline



Registreerunud 24.10.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.15 10:24 Tsiteeri


Diagnostika tehtud kastile . Mingi andur läbi, kuna ma tõesti, autode kohapealt noor ja loll olen, ei mäleta ma mis selle täpne nimetus oli. Et pole midagi tõsist ja kohe uue kasti järele pole vaja joosta. Ja ma ei mõista, kuidas on mu postitusi tõlgendatud nii, et ma valiksin parima meelega kõige odavama ja sitema, kui törts kallima ja parema.

Ja real-illusion, su viimane postitus on täiesti sisutu, kuna see ei sisalda mitte migisugust informatsiooni. Võiks siis öelda, kes või kus see 1 remonditöökoda on, kus sa nii rahul oled tartus, mitte keerutada mingit mulli ja mittemidagiütlevat postitust postitada:).


Ei ole hullkps. Ma harjund foorumitest/fb kommuunidest siukse crapi seest seda iva välja otsima ja ei lähe korda eriti mingi lambi vendade arvamused. :)

Aga tänud abi eest.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 11.07.15 10:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juxike
Diagnostika tehtud kastile . Mingi andur läbi, kuna ma tõesti, autode kohapealt noor ja loll olen, ei mäleta ma mis selle täpne nimetus oli. Et pole midagi tõsist ja kohe uue kasti järele pole vaja joosta. Ja ma ei mõista, kuidas on mu postitusi tõlgendatud nii, et ma valiksin parima meelega kõige odavama ja sitema, kui törts kallima ja parema.

Ja real-illusion, su viimane postitus on täiesti sisutu, kuna see ei sisalda mitte migisugust informatsiooni. Võiks siis öelda, kes või kus see 1 remonditöökoda on, kus sa nii rahul oled tartus, mitte keerutada mingit mulli ja mittemidagiütlevat postitust postitada:).


Ei ole hullkps. Ma harjund foorumitest/fb kommuunidest siukse crapi seest seda iva välja otsima ja ei lähe korda eriti mingi lambi vendade arvamused. :)

Aga tänud abi eest.:)

Autohospidal on hetkel ainuke, millega rahul olen. Kes kastile diagnosti tegi? Anduri vahetusest, kui piisab, on väga hästi läinud.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juxike
huviline



Registreerunud 24.10.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.15 07:16 Tsiteeri


autoosa.com


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.0% - SQL: 34.0%]