Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi s4 b7 4,2 aut. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3054)
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.15 21:17 Tsiteeri
Audi s4 b7 4,2 aut.



Tervitus!
Olen välismaalt toomas ühte audi s4-ja aga vaatamas käies pani muretsema see, et kapoti alt auto tossas kui ta käis.
Tundus et mootor pisut õline ja toss oli põhjustatud õlist mis väljalaske kollektori peale valgunud.
Kas see tähendab klapikambrikaane tihendi vahetust või võib seal ka mingi sügavam tagamaa olla?
Alguses käima pannes vilgutas(ei põlenud ühtlaselt, vaid vilkuski) ka mootori tuld umbes pool minutit.
Muidu käis mootor väga ühtlaselt ja pöördesse minekul ka probleemi ei tundunud.
Kas diagnostikaga vms annab ka keti olukorda kuidagi jälgida?
Lisaks kõik näpunäited mida peaks pingsamalt jälgima on teretulnud.

Suured tänud ette kõigile :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.15 06:32 Tsiteeri


Ei oska nii küll vastata. Tossamine on iga kell halb, kuid see ei pruugi mootoriõli olla. Mootorituli põleb ainult korraks käivitamisel siis peab ära kustuma umbes sekundi pärast. Keti olukorda näed VCDS kanal 091 ja 092 tasuks vaadata täiesti külma mootoriga tühikäigul ja numbrid võiks olla võrdsed. Põhimõtteliselt näeid ka kanal 093st ära halvimad väärtused, mis võiks alla 5 olla. Eks kaabliga vaadates näeb ära ka miks mootorituli põleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.15 11:21 Tsiteeri


Tänud infi eest!
Tossamisel oli spetsiifiline lõhn, täpselt nagu mingi kärsakas, ehk vast võis õli olla küll.
Mis veel võib tossamist põhjustada? Kollektori praod/kinnitumine nagu bmw diislite tüüpvigadeks loetud?
Täna lähen vaatan veel seda autot ja ehk viin kohalikku kohta kontrolli ka, siis saab vast parema pildi ette.
Ei tahaks küll kohe ketti ja pinguteid vahetama hakata..
Olen kuulnud ka, et mingi õlifiltri korpuse probleem neil, mis odavam vahetada kui ketti ja pidi ka alguses kerge klõbina mootoris tekitama kuniks õlipump rõhu üles saab.
Kas kuidagi võimalik ka kontrollida, kumb võiks läbi olla?
On sellel mootoril veel mingisuguseid vigu mida võiks üle vaadata kriitilisemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.15 11:51 Tsiteeri


Konkreetse mootoriga autosid on Eesti registris 18 tükki, mille omanikest paar inimest on siinse foorumi külalised ( paar meest Soomest ka), ega vist eriti keegi konkreetselt liiga palju vigu ette lugeda ei oska. Kivistunud klapikambrikaane tihendid kindlasti võivad õli tilgutada, roolivõimendi komponendid võivad seda ka teha. Välismaa inimeste jutu järgi pole ketti olnud kellelgi vaja vahetada ja 1-2 sekundit ketikolinat käivitades peetakse normaalseks. Õlifiltri korpus on silmaga vaadeldav kui katte maha võtad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 19.06.15 08:17 Tsiteeri


See õlifiltri korpuse teema käis läbi seoses minu autoga. Silmaga pole seal midagi vaadata. Klapp asub ikka korpuse sees. Point selles, et tavaliselt asub klapp metallfiltri küljes ja iga filtri vahetusega saad ka uue klapi. Sellel aga papist filter. Kui klappi pole ammu vahetatud, siis see laseb seistes filtris ja filtri korpuses oleva õli karterisse. Nüüd siis käivitades läheb esmalt aega, et korpus ja filter täis pumbata, siis saab alles õlituse ketiliin ja mootori ülemine ots. Seda filtrit võiks vahetada kui külmalt käivitades on kolin 3-5 sekundit.

Antud mootor võib ka päris tublisti õli tarbida (esinduse sõnul on normaalne kuni 1,5 liitrit 1000 km kohta). Kui õli juurde kallatakse ja käsi väriseb, siis võib ka see kärsata.

Noh ja süütepoolid on ka kuluosad :)

Ma muidugi jään vastuse võlgu, et mis mootor seal on, sest aastaarvu sa ei ole avaldanud. 2004-2005 võib olla n.n. vana mootor (BAT). Kas uuematele pandi juba FSI???. Kui nii, siis seal ka sisselaske ummistuse teemad...


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.15 09:39 Tsiteeri


FSI tuli hiljem, seda 4.2 S4 peale ei pandud. BBK peaks olema B6/B7 õige mootoritähis ehk siis nö viimane vanakooli 4.2.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.06.15 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
FSI tuli hiljem, seda 4.2 S4 peale ei pandud. BBK peaks olema B6/B7 õige mootoritähis ehk siis nö viimane vanakooli 4.2.

Vanakool ta enam ei ole. Mootori ketiajam on juba hoopis midagi muud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 25.06.15 08:36 Tsiteeri


Vist 2001+ tuli 4,2 juba ketiga. A6-le pangi 2006 aga kindlasti juba FSI 4,2 peale. Kahtlane, et Audi viitsib tootmises hoida erinevaid mootoreid.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaxPower
huviline



Registreerunud 25.12.07
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.15 09:15 Tsiteeri


natuke huvitab ennastki sellise mootoriga auto. Veidi netis ka uurinud teemat ja eks seal ikka ole asju mida jälgida. Pigem küsiks, et mis koht Tallinnas oleks kõige mõistlikum kus sellist masinat lasta kontrollida, kus saaks kõige pädevama info? Võib vabalt olla ka mõni tarkpea kuskil garaazis, mitte ainult margi esinduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.15 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uunp
Tervitus!
Olen välismaalt toomas ühte audi s4-ja aga vaatamas käies pani muretsema see, et kapoti alt auto tossas kui ta käis.
Tundus et mootor pisut õline ja toss oli põhjustatud õlist mis väljalaske kollektori peale valgunud.

Roolivõimu pumba küljes on survevoolik, mis aja ja kuumaga kipub pragunema, kust siis õli välja pihustab. Kogetud värk ja hea oli, et põlema kogu kupatus ei läinud...


MaxPower: Ostueelset kontrolli tehakse Flamekos väga hästi. Siit foorumist Teemo (Treiel Auto) tunneb asja kenasti, kuid tema juurde on raske aega saada. Aga kui Sul auto juba kord soetatud, küll ta siis Sind ikka vastu võtab ja abistab ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.6% - SQL: 73.4%]