Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.15 12:47
|
|
|
Kustutada
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.06.15 14:53
|
|
|
Lihtne küsimus, miks just selline valik/kooslus?
|
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.15 17:45
|
|
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 11.06.15 16:23
|
|
|
Hind suht kirves 97a. C5 kohta. 2,4 pole eriti mõistlik mootor ka.
|
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.15 17:09
|
|
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.06.15 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jareko
Ega C5-kere peal ei leidugi head mootorit välja arvatud 1.9 diisel. Aga korralikud maksvad jälle midagi.
See tõttu jäi valikusse 2.4 benz ja nende mootoritega pole kokku puutunud. |
C5-l ikka head mootorit on, kuid jah, hind on vastav (nt. 4.2 BiT).
Ilmselt enamus peab silmas, kas 1.8 turbokat vöi siis 2.8 V6 bensiinikat.
Pole see 2.4 kah, mis hädine tükk, oma 121 kiluvatti liigutab küll, kuid tollel juhul on automaat ikka ikaldus.
Korralik isend ja kui hinnas lastakse ikkagi kaubelda, siis miks mitte, iseasi, mis on soetamise eesmärk, mida isend täitma peaks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 11.06.15 17:42
|
|
|
Juhin tähelepanu et auto juba 18 aastat vana. Mõtle ikka järele veelkord kui kauaks autot vajad ja mis teed siis kui ootamatud remondid saabuvad. Vbl
on tõsi et mootoriga ei juhtugi midagi aga kasti rikke korral oled makstud auto rahast ilma ja autost samuti sest kasti remmi keegi investeerima ei
hakka. Sildade remondile kulub samuti korralik kopikas jne. Vaata parem midagi muud ja südamerahu säilib.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on foorumis
|
postitati 11.06.15 17:51
|
|
|
Aga miks mitte proovisõitu teha ja vaadata kuidas meeldib. Kui kast sujuv ja haagib normaalselt, mootor ei tiksu ega suitse siis on ju jumet küll.
Küttekulu on võrdlemisi suur ja minek on pigem kulgev kui istmesse tõmbav
ja seda ka võimsama 2.8-ga.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 11.06.15 19:09
|
|
|
Eestis sõites võib läbisõit tõele vastata, kuid enne Eestisse toomist esimese 9 aastaga 98 000 km ei ole arvatavasti õige. Loomulikult nii on see
valdava enamuse sissetoodud autodega.
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.15 18:32
|
|
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.06.15 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jareko
Auto olekski igapäeva sõituteks.
Ise olen juba pikkemalt aega sõitnud C4 kerega autotega. Seepärast ka vaatan juba C5 kerega midagi.
Paljud väidavad et keskmiseks saavad 2.4 automaadil 10l-100km. Mida ma väga ei taha uskuda.
Eks muidugi C5 omad kindlad vead kere mis roostetab ja esisild millel on miljon õõtsa
Samas kui korralik Lemförder Jubinad osta siis jälle kestab kuni järgmise korrani. |
Harju keskmine 10L/100km on täiesti reaalne, pigem selline 9.5 +- kuni 10.5 +- pendeldaja.
Ei ole see esisild asi, mille pärast põdeda, kestavad ka odavad detailid, lihtsalt kulu tuleb siis, kas vahetada ise vöi kasutada teenust.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.15 16:09
|
|
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.06.15 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jareko
Kui keskmine jääb kuskile 10kanti siis väga hull polegi v6 kohta.
Võrreldes vanemate v6 mootoreid 2.6-2.8 (joodikud). |
No ma ei tea, mina saan oma 2.6-ga edukalt 9-10L/100km keskmisega hakkama, pikemad trassid (ühtlasem/sujuvam) liikumine toob isegi kulu madalamale,
seega ei ütleks, et "joodikud" on, eelmised samuti 2.6-ed olnud ja kohati saanud keskmisteks 8.5-9, üldiselt on siiski tiba kõrgem. Enam ei viitsi
kulu mõõtagi, sest sõitmist on ja mis sest ikka mõõta, kulub ära nagunii .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audimees001
huviline
Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.15 18:53
|
|
|
Ennem Rüüpab see 2,4 rohkem kui vanemad 2,6 ja 2,8 Bensiini mootorid!
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 15.06.15 19:39
|
|
|
Tehas ütleb nii:
linn: 14.2l/100km
maantee: 7.5l/100km
Keskmine: 9.9l/100km
See kütusekulu on alati selline vaieldav teema, kes mida keskmise all mõtleb. Ise võtan keskmisena 50km maanteed ja 50km linna, paljud räägivad aga
enda keskmisest kulust.
Pigem kalduks arvama, et kui sõita poolsada kilomeetrit linna ja poolsada maanteed, siis 10l sa hakkama ei saaks. Pigem kulub natuke ikka rohkem.
|
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.15 21:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tehas ütleb nii:
linn: 14.2l/100km
maantee: 7.5l/100km
Keskmine: 9.9l/100km
See kütusekulu on alati selline vaieldav teema, kes mida keskmise all mõtleb. Ise võtan keskmisena 50km maanteed ja 50km linna, paljud räägivad aga
enda keskmisest kulust.
Pigem kalduks arvama, et kui sõita poolsada kilomeetrit linna ja poolsada maanteed, siis 10l sa hakkama ei saaks. Pigem kulub natuke ikka rohkem.
|
Oman 1,5a antud 2,4 ,manuaal ja universaal isendit ja peab ütlema,et 10 keskmisel 100km on vähemalt,kui kliimat pidevalt kasuta.
Muidu hea minekuga,kuid jänune võrreldes taoliste muude markidega.
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.15 22:28
|
|
|
Sai tuua äsja A4 univeraal esiveoline automaatkastiga 2.4l 121kw isend
Annab ikka tunda kuidas paak vaakumis on Päris janune aparaat on siiski
:/ aga selles eest jõudu kiirust ja minekut on ikka....
Pole veel vaadanud palju keskmiseks saab. Ise kuskil julgen väita et keskmine kuskil 12l sajale.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 21.11.15 09:14
|
|
|
Kas termini "hea minek" asemel ei peaks kasutatama midagi sellist nagu "sujuv" või mingit muud analoogi, mida saaks V6 kohta väita, sest midagi
"head" ei tohiks küll 2,4 V6 121kw "minekus" olla? Pigem punktist A punkti B liikumissuutlikus.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 21.11.15 09:23
|
|
|
Oma jõu(etuse) kohta võtab 2.4 palju jah.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.11.15 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Kas termini "hea minek" asemel ei peaks kasutatama midagi sellist nagu "sujuv" või mingit muud analoogi, mida saaks V6 kohta väita, sest midagi
"head" ei tohiks küll 2,4 V6 121kw "minekus" olla? Pigem punktist A punkti B liikumissuutlikus. |
Pole mõtet sel teemal pikemalt rääkidagi, ühe jaoks on 55 kW piisavalt hea, teisele 550.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 30.11.15 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Kas termini "hea minek" asemel ei peaks kasutatama midagi sellist nagu "sujuv" või mingit muud analoogi, mida saaks V6 kohta väita, sest midagi
"head" ei tohiks küll 2,4 V6 121kw "minekus" olla? Pigem punktist A punkti B liikumissuutlikus. |
Pole mõtet sel teemal pikemalt rääkidagi, ühe jaoks on 55 kW piisavalt hea, teisele 550. |
Sõnad on üleliigsed:
https://youtu.be/DDmz2JMhhhA?t=3m11s
|
|
|
|