Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2005 3.0tdi pikk käivitus (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 7882)
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 20:10 Tsiteeri
Audi A4 2005 3.0tdi pikk käivitus



Tere!Kuna kasutan foorumi abi esimest korda siis loodan et postitan teema õigesse kohta,probleem selles et A4 2005a 3.0tdi läheb hommikuti väga kehvasti käima st käivitus on liiga pikk,kui aga auto lõpuks käima läheb lööb sumbutajast pahvaka valget/sinakat tossu välja,ka soojast peast on käivitus natuke liiga pikk,samas kui auto käib pole mitte mingisugust probleemi ei minekuga,küttekuluga,ei värise,ei vibreeri ja kõik toimib nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 31.05.15 22:29 Tsiteeri


Pihustid, kompressioon, kütuserõhu regulaator.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.15 09:21 Tsiteeri


Pihusteid mõtlesin ise ka aga kas tõesti aint 260 tuhat läbisõitnud autol võivad juba pihustid õhtal olla või probleeme kompresiooniga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.06.15 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RaikoK
Pihusteid mõtlesin ise ka aga kas tõesti aint 260 tuhat läbisõitnud autol võivad juba pihustid õhtal olla või probleeme kompresiooniga


Kas oled kindel et selline läbisõit?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 01.06.15 15:57 Tsiteeri


Mina soovitaks kõigepealt süüte üle lasta vaadata.
240 pealt peaks olema vahetatud hammasrihmad/rullikud ja muu kraam.
Nii mõnelgi 20k pärast vaja süüdet regullida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 01.06.15 18:36 Tsiteeri


No on alla 100k sõitnud masinatelgi pihustid läbi olnud.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 15:19 Tsiteeri


Tervist taas!Elukaaslane lasi täna autol diagnosti teha aga tema autodest ei jaga midagi ja mind ennast pole ka kodus,paneksin siia ühe aulbumi kus on paar pilti diagnostika lehest mille elukaaslane sai,äkki keegi viitsib üle vaadata ja kirjutada mis vead paberil kirjas on,ise suurt midagi aru ei saanud sealt,äkki saab keegi aitada.Album ise http://www.snap.ee/user/RaixK/album/auto?oid=4810864#received_927577957283706 Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 03.06.15 19:21 Tsiteeri


Kui mitte ühtegi eelsüüte küünalt järgi pole, ega ei taha heasti minna küll.
Kuigi korras mootoril võiks praeguste ilmadega niisama minna.
Ja egr-i võiks/peaks järgi vaatama.

OT.
Kus karupees lastakse teha diagnosti kus ei räägita/selgitata omanikule neid lahti.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.06.15 19:31 Tsiteeri


See on pigem ikka kütusega seotud probleem, latirõhku oleks võinud jälgida hetkel kui pikemalt tuleb starterit anda. Paljast veakoodide lugemisest on vähe kasu, leitud vead võiks muidugi korda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Kui mitte ühtegi eelsüüte küünalt järgi pole, ega ei taha heasti minna küll.
Kuigi korras mootoril võiks praeguste ilmadega niisama minna.
Ja egr-i võiks/peaks järgi vaatama.

OT.
Kus karupees lastakse teha diagnosti kus ei räägita/selgitata omanikule neid lahti.


Mainisin ka eelnevalt oma postituses et ennast pole kodus ja elukaaslane ei jaga suurt midagi ja pool juttu unustas sootuks ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 19:46 Tsiteeri


Praeguste ilmadega võivad ka eelsüüteküünlad mõjuda käivitusele. Küll muidugi mitte nii drastiliselt. Isegi mõnel hommikul unustanud eelsüüdet lõpuni lasta ja hoobilt kohe pikem käivitus. Küll teist marki masinaga, aga siiski diisel.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See on pigem ikka kütusega seotud probleem, latirõhku oleks võinud jälgida hetkel kui pikemalt tuleb starterit anda. Paljast veakoodide lugemisest on vähe kasu, leitud vead võiks muidugi korda teha.

Leitud vigadega tegeletakse,aga küsin siiski palju peaks normaalne latirõhk olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Praeguste ilmadega võivad ka eelsüüteküünlad mõjuda käivitusele. Küll muidugi mitte nii drastiliselt. Isegi mõnel hommikul unustanud eelsüüdet lõpuni lasta ja hoobilt kohe pikem käivitus. Küll teist marki masinaga, aga siiski diisel.


Elukaaslane just mainis et ükspäev oli autot vaja alles peale lõunat kunagi,et siis oli normaalselt käima läinud,olgugi et auto oli samamoodi eelmisest õhtust saadik väljas olnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 20:28 Tsiteeri


Siin tuleb mõõta küünlad üle ja veenduda, et viga küünalde relees pole. Kindlasti vähe kulunumal mootoril annavad küünalde puudumine tunda. Kui kütust tuleb ja süütamist ei toimu, siis aurustunud diisel tulebki summutist valge suitsuna.

Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada.
Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus", aga elektroonilisi pihusteid avatakse siiski andurite järgi.
Mitte käivitumise hetkel tasub tõesti trassisurvet vaadata, kui see on alla teatud väärtuse käiamise ajal, siis pihusteid ei avata. See muidugi ei seleta valget suitsu.

Ka enda masinal küünal 3 ja 6 annavat viga. Peale käivitamist on õrn diisliving üleval ja talvel oli ka valge aur hetkeks (diisli oma).

Pihustid võivad igati väga vigased sellel masinal olla. Loe diislite alt teemat selle mootori kohta- lugemist jätkub pikemaks!

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.15 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Siin tuleb mõõta küünlad üle ja veenduda, et viga küünalde relees pole. Kindlasti vähe kulunumal mootoril annavad küünalde puudumine tunda. Kui kütust tuleb ja süütamist ei toimu, siis aurustunud diisel tulebki summutist valge suitsuna.

Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada.
Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus", aga elektroonilisi pihusteid avatakse siiski andurite järgi.
Mitte käivitumise hetkel tasub tõesti trassisurvet vaadata, kui see on alla teatud väärtuse käiamise ajal, siis pihusteid ei avata. See muidugi ei seleta valget suitsu.

Ka enda masinal küünal 3 ja 6 annavat viga. Peale käivitamist on õrn diisliving üleval ja talvel oli ka valge aur hetkeks (diisli oma).

Pihustid võivad igati väga vigased sellel masinal olla. Loe diislite alt teemat selle mootori kohta- lugemist jätkub pikemaks!

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520


Küünalde relee on vahetatud aga veakoodi näitab siiski,ehk siis kõik küünlad omadega õhtal,küünalde korrasolekut saab mõõta test lampiga nt?Trassi surve lasen mõõta kui ise ka kodus olen on asi kindlam.Mootorite teemat olen juba mitu päeva lugenud ja mitmeks päevaks jätkub veel.Ega keegi oska õelda kui palju normaalne trassi surve olema peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.15 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RaikoK
Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Siin tuleb mõõta küünlad üle ja veenduda, et viga küünalde relees pole. Kindlasti vähe kulunumal mootoril annavad küünalde puudumine tunda. Kui kütust tuleb ja süütamist ei toimu, siis aurustunud diisel tulebki summutist valge suitsuna.

Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada.
Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus", aga elektroonilisi pihusteid avatakse siiski andurite järgi.
Mitte käivitumise hetkel tasub tõesti trassisurvet vaadata, kui see on alla teatud väärtuse käiamise ajal, siis pihusteid ei avata. See muidugi ei seleta valget suitsu.

Ka enda masinal küünal 3 ja 6 annavat viga. Peale käivitamist on õrn diisliving üleval ja talvel oli ka valge aur hetkeks (diisli oma).

Pihustid võivad igati väga vigased sellel masinal olla. Loe diislite alt teemat selle mootori kohta- lugemist jätkub pikemaks!

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520


Küünalde relee on vahetatud aga veakoodi näitab siiski,ehk siis kõik küünlad omadega õhtal,küünalde korrasolekut saab mõõta test lampiga nt?Trassi surve lasen mõõta kui ise ka kodus olen on asi kindlam.Mootorite teemat olen juba mitu päeva lugenud ja mitmeks päevaks jätkub veel.Ega keegi oska õelda kui palju normaalne trassi surve olema peaks?


Ehk oli +/- 20bar mootori küsitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.15 08:08 Tsiteeri


Kui hõõgküünalde releed on vahetatud aga ikka ei toimi, siis kas releele pinge jõuab peale? Punane jäme juhe. Mootoriruumis kusagil peab olema suur 80A kaitse, kontrolli seda. Seejärel alles hakkas latirõhkusi ja pihustite tagasivoole kontrollima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.15 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RaikoK

Leitud vigadega tegeletakse,aga küsin siiski palju peaks normaalne latirõhk olema?


Ei mäleta kus maalt käima lubatakse aga tühikäik 250-300bar ja täis koormus pea 2000 bari


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaikoK
huviline



Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.15 21:11 Tsiteeri


Kõik 6 eelsüüteküünalt oli omadega õhtul,nüüd külmalt palju parem käivitus,kuid siiski käivitus sama pikk kui soojastpeast,pole hetkel jõudnud sellega tegeleda,just hakkasid ketipingutid häält tegema,õlivahetuse käigus avastasin et dpf on ka välja võetud,viimase diagnosti ajal andis teadet gas temp senorsit,seda ilmselt sellep et lambda andurit polnud tagasi ühentatud,ei julgenud ise kaa tagasi toppi vb on dpf vigaselt välja progetud,või mis põhjusel see lambda juhe tagasi panematta oli jäetud?Peale ostu 3000km sõita saanud,mis järgmiseks? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.06.15 22:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada.

3.0 TDI-l segab küll.
Tsitaat:
Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus"

Reaalselt on nii, et mingisugusest ajastusest pole seal haisugi.
Tsitaat:
Algselt postitas: RaikoK
Pihusteid mõtlesin ise ka aga kas tõesti aint 260 tuhat läbisõitnud autol võivad juba pihustid õhtal olla või probleeme kompresiooniga

Esimese otsa 3.0 TDI puhul oleks ime, kui 260 tuhat sõitnud autol ei ole pihustid läbi.
Tsitaat:
Algselt postitas: RaikoK
Kõik 6 eelsüüteküünalt oli omadega õhtul,nüüd külmalt palju parem käivitus,kuid siiski käivitus sama pikk kui soojastpeast,pole hetkel jõudnud sellega tegeleda,just hakkasid ketipingutid häält tegema,õlivahetuse käigus avastasin et dpf on ka välja võetud,viimase diagnosti ajal andis teadet gas temp senorsit

Valesti DPF eemaldatud või üldse pole softist eemaldatud. Esimene heitgaasi temperatuuri andur on vajalik, ülejäänud võib peale 165/171kw mootoril korralikku eemaldust minema visata (temp. andur, differentsiaalrõhu andur).
Tsitaat:
seda ilmselt sellep et lambda andurit polnud tagasi ühentatud

Lambda peab küljes olema, ka ilma DPF-ta 3.0 TDI-l on lambda. Ehk siis mingisugune jama on kokku keeratud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.15 19:10 Tsiteeri


Sellel mootoril on rihm mis käitab kõrgsurve pumpa! Ma ei oska öelda 3.0tdi kohta aga CR 2.0tdil näeb tehas rihma vahetusel ette pumba fikseerimise. Samasugused süsteemid ju? Äkki keegi targem kommenteerib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 01.07.15 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Sellel mootoril on rihm mis käitab kõrgsurve pumpa! Ma ei oska öelda 3.0tdi kohta aga CR 2.0tdil näeb tehas rihma vahetusel ette pumba fikseerimise. Samasugused süsteemid ju? Äkki keegi targem kommenteerib?


2.7cr mootoril viskad pumba rihma peale kuidas ise heaks arvad, ei usu et 3.0cr teistmoodi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.15 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Sellel mootoril on rihm mis käitab kõrgsurve pumpa! Ma ei oska öelda 3.0tdi kohta aga CR 2.0tdil näeb tehas rihma vahetusel ette pumba fikseerimise. Samasugused süsteemid ju? Äkki keegi targem kommenteerib?


2.7cr mootoril viskad pumba rihma peale kuidas ise heaks arvad, ei usu et 3.0cr teistmoodi on.

Tegelikult oli postituse põhi siht selles,et pumpa käitab ikkagi rihm!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.07.15 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tegelikult oli postituse põhi siht selles,et pumpa käitab ikkagi rihm!


Muidugi käitab rihm, aga mingisugust ajastust seal ei ole. Viskad peale ja kõik.
Igaühe jaoks, kellel vähegi nupp nokib asja on igasugused ajastuste väited CR-i pumpade puhul lauskoomilised.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.15 07:24 Tsiteeri


2.0 cr mootoril on küll millegipärast pumba fikseerimine ja peal liigutatav rihmaratas nagu PD mootori nukkvõllil, kuigi selle mõttest aru ei saa.
Võibolla on lihtsam rihma paigaldada kui rihmaratas vaba ja pump seda omatahtsi keerata ei ürita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]