Lehekülgi: 1 2 |
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 20:10
|
|
|
Audi A4 2005 3.0tdi pikk käivitus
Tere!Kuna kasutan foorumi abi esimest korda siis loodan et postitan teema õigesse kohta,probleem selles et A4 2005a 3.0tdi läheb hommikuti väga
kehvasti käima st käivitus on liiga pikk,kui aga auto lõpuks käima läheb lööb sumbutajast pahvaka valget/sinakat tossu välja,ka soojast peast on
käivitus natuke liiga pikk,samas kui auto käib pole mitte mingisugust probleemi ei minekuga,küttekuluga,ei värise,ei vibreeri ja kõik toimib nii nagu
peab.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 31.05.15 22:29
|
|
|
Pihustid, kompressioon, kütuserõhu regulaator.
|
|
|
|
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.15 09:21
|
|
|
Pihusteid mõtlesin ise ka aga kas tõesti aint 260 tuhat läbisõitnud autol võivad juba pihustid õhtal olla või probleeme kompresiooniga
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 01.06.15 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaikoK
Pihusteid mõtlesin ise ka aga kas tõesti aint 260 tuhat läbisõitnud autol võivad juba pihustid õhtal olla või probleeme kompresiooniga
|
Kas oled kindel et selline läbisõit?
|
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 01.06.15 15:57
|
|
|
Mina soovitaks kõigepealt süüte üle lasta vaadata.
240 pealt peaks olema vahetatud hammasrihmad/rullikud ja muu kraam.
Nii mõnelgi 20k pärast vaja süüdet regullida.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 01.06.15 18:36
|
|
|
No on alla 100k sõitnud masinatelgi pihustid läbi olnud.
|
|
|
|
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.15 15:19
|
|
|
Tervist taas!Elukaaslane lasi täna autol diagnosti teha aga tema autodest ei jaga midagi ja mind ennast pole ka kodus,paneksin siia ühe aulbumi kus on
paar pilti diagnostika lehest mille elukaaslane sai,äkki keegi viitsib üle vaadata ja kirjutada mis vead paberil kirjas on,ise suurt midagi aru ei
saanud sealt,äkki saab keegi aitada.Album ise http://www.snap.ee/user/RaixK/album/auto?oid=4810864#received_927577957283706 Ette tänades!
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.06.15 19:21
|
|
|
Kui mitte ühtegi eelsüüte küünalt järgi pole, ega ei taha heasti minna küll.
Kuigi korras mootoril võiks praeguste ilmadega niisama minna.
Ja egr-i võiks/peaks järgi vaatama.
OT.
Kus karupees lastakse teha diagnosti kus ei räägita/selgitata omanikule neid lahti.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.06.15 19:31
|
|
|
See on pigem ikka kütusega seotud probleem, latirõhku oleks võinud jälgida hetkel kui pikemalt tuleb starterit anda. Paljast veakoodide lugemisest on
vähe kasu, leitud vead võiks muidugi korda teha.
|
|
|
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.15 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kui mitte ühtegi eelsüüte küünalt järgi pole, ega ei taha heasti minna küll.
Kuigi korras mootoril võiks praeguste ilmadega niisama minna.
Ja egr-i võiks/peaks järgi vaatama.
OT.
Kus karupees lastakse teha diagnosti kus ei räägita/selgitata omanikule neid lahti. |
Mainisin ka eelnevalt oma postituses et ennast pole kodus ja elukaaslane ei jaga suurt midagi ja pool juttu unustas sootuks ära
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.15 19:46
|
|
|
Praeguste ilmadega võivad ka eelsüüteküünlad mõjuda käivitusele. Küll muidugi mitte nii drastiliselt. Isegi mõnel hommikul unustanud eelsüüdet lõpuni
lasta ja hoobilt kohe pikem käivitus. Küll teist marki masinaga, aga siiski diisel.
|
|
|
|
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.15 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
See on pigem ikka kütusega seotud probleem, latirõhku oleks võinud jälgida hetkel kui pikemalt tuleb starterit anda. Paljast veakoodide lugemisest on
vähe kasu, leitud vead võiks muidugi korda teha. |
Leitud vigadega tegeletakse,aga küsin siiski palju peaks normaalne latirõhk olema?
|
|
|
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.15 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Praeguste ilmadega võivad ka eelsüüteküünlad mõjuda käivitusele. Küll muidugi mitte nii drastiliselt. Isegi mõnel hommikul unustanud eelsüüdet lõpuni
lasta ja hoobilt kohe pikem käivitus. Küll teist marki masinaga, aga siiski diisel. |
Elukaaslane just mainis et ükspäev oli autot vaja alles peale lõunat kunagi,et siis oli normaalselt käima läinud,olgugi et auto oli samamoodi
eelmisest õhtust saadik väljas olnud
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.15 20:28
|
|
|
Siin tuleb mõõta küünlad üle ja veenduda, et viga küünalde relees pole. Kindlasti vähe kulunumal mootoril annavad küünalde puudumine tunda. Kui kütust
tuleb ja süütamist ei toimu, siis aurustunud diisel tulebki summutist valge suitsuna.
Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada.
Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus", aga elektroonilisi pihusteid avatakse siiski
andurite järgi.
Mitte käivitumise hetkel tasub tõesti trassisurvet vaadata, kui see on alla teatud väärtuse käiamise ajal, siis pihusteid ei avata. See muidugi ei
seleta valget suitsu.
Ka enda masinal küünal 3 ja 6 annavat viga. Peale käivitamist on õrn diisliving üleval ja talvel oli ka valge aur hetkeks (diisli oma).
Pihustid võivad igati väga vigased sellel masinal olla. Loe diislite alt teemat selle mootori kohta- lugemist jätkub pikemaks!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520
|
|
|
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.15 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert85
Siin tuleb mõõta küünlad üle ja veenduda, et viga küünalde relees pole. Kindlasti vähe kulunumal mootoril annavad küünalde puudumine tunda. Kui kütust
tuleb ja süütamist ei toimu, siis aurustunud diisel tulebki summutist valge suitsuna.
Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada.
Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus", aga elektroonilisi pihusteid avatakse siiski
andurite järgi.
Mitte käivitumise hetkel tasub tõesti trassisurvet vaadata, kui see on alla teatud väärtuse käiamise ajal, siis pihusteid ei avata. See muidugi ei
seleta valget suitsu.
Ka enda masinal küünal 3 ja 6 annavat viga. Peale käivitamist on õrn diisliving üleval ja talvel oli ka valge aur hetkeks (diisli oma).
Pihustid võivad igati väga vigased sellel masinal olla. Loe diislite alt teemat selle mootori kohta- lugemist jätkub pikemaks!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520
|
Küünalde relee on vahetatud aga veakoodi näitab siiski,ehk siis kõik küünlad omadega õhtal,küünalde korrasolekut saab mõõta test lampiga nt?Trassi
surve lasen mõõta kui ise ka kodus olen on asi kindlam.Mootorite teemat olen juba mitu päeva lugenud ja mitmeks päevaks jätkub veel.Ega keegi oska
õelda kui palju normaalne trassi surve olema peaks?
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.15 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaikoK
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert85
Siin tuleb mõõta küünlad üle ja veenduda, et viga küünalde relees pole. Kindlasti vähe kulunumal mootoril annavad küünalde puudumine tunda. Kui kütust
tuleb ja süütamist ei toimu, siis aurustunud diisel tulebki summutist valge suitsuna.
Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada.
Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus", aga elektroonilisi pihusteid avatakse siiski
andurite järgi.
Mitte käivitumise hetkel tasub tõesti trassisurvet vaadata, kui see on alla teatud väärtuse käiamise ajal, siis pihusteid ei avata. See muidugi ei
seleta valget suitsu.
Ka enda masinal küünal 3 ja 6 annavat viga. Peale käivitamist on õrn diisliving üleval ja talvel oli ka valge aur hetkeks (diisli oma).
Pihustid võivad igati väga vigased sellel masinal olla. Loe diislite alt teemat selle mootori kohta- lugemist jätkub pikemaks!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520
|
Küünalde relee on vahetatud aga veakoodi näitab siiski,ehk siis kõik küünlad omadega õhtal,küünalde korrasolekut saab mõõta test lampiga nt?Trassi
surve lasen mõõta kui ise ka kodus olen on asi kindlam.Mootorite teemat olen juba mitu päeva lugenud ja mitmeks päevaks jätkub veel.Ega keegi oska
õelda kui palju normaalne trassi surve olema peaks? |
Ehk oli +/- 20bar mootori küsitust.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.15 08:08
|
|
|
Kui hõõgküünalde releed on vahetatud aga ikka ei toimi, siis kas releele pinge jõuab peale? Punane jäme juhe. Mootoriruumis kusagil peab olema suur
80A kaitse, kontrolli seda. Seejärel alles hakkas latirõhkusi ja pihustite tagasivoole kontrollima.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.15 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaikoK
Leitud vigadega tegeletakse,aga küsin siiski palju peaks normaalne latirõhk olema? |
Ei mäleta kus maalt käima lubatakse aga tühikäik 250-300bar ja täis koormus pea 2000 bari
|
|
|
RaikoK
huviline
Registreerunud 31.05.15
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.15 21:11
|
|
|
Kõik 6 eelsüüteküünalt oli omadega õhtul,nüüd külmalt palju parem käivitus,kuid siiski käivitus sama pikk kui soojastpeast,pole hetkel jõudnud sellega
tegeleda,just hakkasid ketipingutid häält tegema,õlivahetuse käigus avastasin et dpf on ka välja võetud,viimase diagnosti ajal andis teadet gas temp
senorsit,seda ilmselt sellep et lambda andurit polnud tagasi ühentatud,ei julgenud ise kaa tagasi toppi vb on dpf vigaselt välja progetud,või mis
põhjusel see lambda juhe tagasi panematta oli jäetud?Peale ostu 3000km sõita saanud,mis järgmiseks?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.06.15 22:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert85
Heitgaaside temp. andur ei tohiks nüüd käivitust segada. |
3.0 TDI-l segab küll.
Tsitaat: | Sellel mootoril puudub on hammasrihm kõrgsurvepumbale. Reaalselt oli sellele ka vist "ajastus" |
Reaalselt on nii, et mingisugusest ajastusest pole seal haisugi.
Tsitaat: | Algselt postitas: RaikoK
Pihusteid mõtlesin ise ka aga kas tõesti aint 260 tuhat läbisõitnud autol võivad juba pihustid õhtal olla või probleeme kompresiooniga
|
Esimese otsa 3.0 TDI puhul oleks ime, kui 260 tuhat sõitnud autol ei ole pihustid läbi.
Tsitaat: | Algselt postitas: RaikoK
Kõik 6 eelsüüteküünalt oli omadega õhtul,nüüd külmalt palju parem käivitus,kuid siiski käivitus sama pikk kui soojastpeast,pole hetkel jõudnud sellega
tegeleda,just hakkasid ketipingutid häält tegema,õlivahetuse käigus avastasin et dpf on ka välja võetud,viimase diagnosti ajal andis teadet gas temp
senorsit |
Valesti DPF eemaldatud või üldse pole softist eemaldatud. Esimene heitgaasi temperatuuri andur on vajalik, ülejäänud võib peale 165/171kw mootoril
korralikku eemaldust minema visata (temp. andur, differentsiaalrõhu andur).
Tsitaat: | seda ilmselt sellep et lambda andurit polnud tagasi ühentatud |
Lambda peab küljes olema, ka ilma DPF-ta 3.0 TDI-l on lambda. Ehk siis mingisugune jama on kokku keeratud.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.15 19:10
|
|
|
Sellel mootoril on rihm mis käitab kõrgsurve pumpa! Ma ei oska öelda 3.0tdi kohta aga CR 2.0tdil näeb tehas rihma vahetusel ette pumba fikseerimise.
Samasugused süsteemid ju? Äkki keegi targem kommenteerib?
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 01.07.15 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Sellel mootoril on rihm mis käitab kõrgsurve pumpa! Ma ei oska öelda 3.0tdi kohta aga CR 2.0tdil näeb tehas rihma vahetusel ette pumba fikseerimise.
Samasugused süsteemid ju? Äkki keegi targem kommenteerib? |
2.7cr mootoril viskad pumba rihma peale kuidas ise heaks arvad, ei usu et 3.0cr teistmoodi on.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.15 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Sellel mootoril on rihm mis käitab kõrgsurve pumpa! Ma ei oska öelda 3.0tdi kohta aga CR 2.0tdil näeb tehas rihma vahetusel ette pumba fikseerimise.
Samasugused süsteemid ju? Äkki keegi targem kommenteerib? |
2.7cr mootoril viskad pumba rihma peale kuidas ise heaks arvad, ei usu et 3.0cr teistmoodi on. |
Tegelikult oli postituse põhi siht selles,et pumpa käitab ikkagi rihm!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.07.15 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tegelikult oli postituse põhi siht selles,et pumpa käitab ikkagi rihm! |
Muidugi käitab rihm, aga mingisugust ajastust seal ei ole. Viskad peale ja kõik.
Igaühe jaoks, kellel vähegi nupp nokib asja on igasugused ajastuste väited CR-i pumpade puhul lauskoomilised.
|
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.15 07:24
|
|
|
2.0 cr mootoril on küll millegipärast pumba fikseerimine ja peal liigutatav rihmaratas nagu PD mootori nukkvõllil, kuigi selle mõttest aru ei saa.
Võibolla on lihtsam rihma paigaldada kui rihmaratas vaba ja pump seda omatahtsi keerata ei ürita.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |