Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Viskab veidi musta! (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3863)
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 14:52 Tsiteeri
Viskab veidi musta!



Tere!
Autoks audi a6 2006a 3.0d. Mure selline, et kohapealt minnes ja käiku vahetades viskab musta suitsu. Milles võib viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.05.15 15:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -marek-
Tere!
Autoks audi a6 2006a 3.0d. Mure selline, et kohapealt minnes ja käiku vahetades viskab musta suitsu. Milles võib viga olla?


DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes.

Mismõttes kulunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 15:10 Tsiteeri


Et DBF filter vahelt ära võetud ja pihustid vigased?
aasta otsa kuskil sõitnud ja nüüd mõni aeg tagasi hakkas nii tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 31.05.15 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -marek-
Et DBF filter vahelt ära võetud ja pihustid vigased?
aasta otsa kuskil sõitnud ja nüüd mõni aeg tagasi hakkas nii tegema.

Mõlemat viga saab diagnostika tuvastada.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 15:20 Tsiteeri


Hetkel ei ole võimalik diagnosti teha!
Ma ei saa hetkel aru kumma viga see on kas pihustite või siis selle viga et DBF filter välja võetud? JA kui pihustid läbi kas ta ei peaks kohapeal käies ka tossama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.05.15 15:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes.

Mismõttes kulunud?


Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.05.15 15:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -marek-
Hetkel ei ole võimalik diagnosti teha!
Ma ei saa hetkel aru kumma viga see on kas pihustite või siis selle viga et DBF filter välja võetud? JA kui pihustid läbi kas ta ei peaks kohapeal käies ka tossama?


Kui diagnosti ei saa minna, siis selgust ka ei saa. Võimalik, et vigane egr või erinevad rõhulekked jne. Kui tagant on musta näha, siis dpf-i enam raudselt pole, seega "üks mure vähem".


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 31.05.15 17:31 Tsiteeri


Kulunud pihustitega ei viska musta tagant, pigem suitseb tühikäigul.
Täiesti mõttetu on foorumis sellega jaurata. Tuleb korralik diagnostika teha, mitte ainult veakoodide lugemine ning saab vastuse, mida remontima peab.

Mõned võimalikud vead:
Rõhuleke
Õhulugeja
Kinni kiiluv EGR


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes.

Mismõttes kulunud?


Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem.

Kuule jobu ära võta sõna teemas millest sa biiti ei jaga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 18:29 Tsiteeri


Suured tänud teile, teen esimesel võimalusel diagnosi. Olin lihtsalt huvitatud mis ees võib oodata.
Tänud teile!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rihonet
huviline



Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012, superb combi 2016

postitati 31.05.15 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes.

Mismõttes kulunud?


Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem.

Kuule jobu ära võta sõna teemas millest sa biiti ei jaga!


Vot õige, igal jopskil pole mõtet pendli Matit mängida kui laksu ei jaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.06.15 03:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

DPF väljas ja pihustid kulunud puusalt pannes.

Mismõttes kulunud?


Tavalises mõttes, nagu paljudel. Suures miinuses kõik või enamus, aju ei suuda enam korrigeerida avatuse aega, kusevad ja tossavad. Lisaks ei toimu enam õigesti eel ja järelpihustused jne. Tavaliselt võetakse ka sel põhjusel DPF välja, et sõita saaks.
Nagu Yanekk ütles, arvuti selgitab palju, stend veel rohkem.

Kuule jobu ära võta sõna teemas millest sa biiti ei jaga!


Vot õige, igal jopskil pole mõtet pendli Matit mängida kui laksu ei jaga.


Kuulge, "laksujagajad" äkki täidaks enne profiili ära, kui lõvipasteeti sööma hakkad?
Kaks väga taibukat postitust, edu teile ja jätke meelde, et "suuri laevu saadab alati kajakate kisa". Eriti sina, rihonet.

Äkki ajate nüüd sõrmed pulka ja seletate üksipulgi lahti piezo elektriliste CR pihustite täpse tööloogika, siis võib edasi diskuteerida ja mõne sõna kallal ilkuda. Rihonet, kumbapidi piezoelement töötab CR pihustis?
Senikaua olen mina out siit naistekast.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.15 06:09 Tsiteeri


Sai nüüd lõpuks arvuti autole külge pandud. Kontrolliti nii ühest kui teisest küljest aga kompuuter autol ühtki viga ei näidanud, täiesti veatu. Kuid soovitati nüüd pihustitestend teha.
Pluss veel tahmafilter on vahelt välja võetud.
Mis aga ise tähele panin on see, autol kaob nagu minekut pole 1900-2000 rpm. Kuid mitte alati nii just siis kui pöörded satuvad käiguvahetuse ajal sellele tasemele. Samas on ka nii kui gaasipedaali korraks lahti lasen ja uuesti vajutan siis nendel pööretel nagu toimimise kõik 100 %.
Kas on kellelgi äkki kogemusi sellega ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.15 08:33 Tsiteeri


Tuleb teine koht otsida, selline kus osatakse näitusest midagi välja lugeda. Vea koodide vaatamine ei ole veel diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.15 10:26 Tsiteeri


Oskab keegi mõnda Head kohta Tartus soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.15 15:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -marek-
Mis aga ise tähele panin on see, autol kaob nagu minekut pole 1900-2000 rpm. Kuid mitte alati nii just siis kui pöörded satuvad käiguvahetuse ajal sellele tasemele.

Oli ühel autol sarnane teema. Vigane oli EGR klapp ja ühtlasi turbo geomeetria ei liikunud korralikult, kipub teine ajapikku kinni jääma, kuid eks korraliku diagnostikata asjas selgust ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.15 11:14 Tsiteeri


Aga kus saaks korraliku diagnostikat teha. Mulle parim oleks Tartus kui keegi teab seal mõnda korraliku kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.15 16:06 Tsiteeri


Sai nüüd vahetatud pihustid, kõik kuus ja täiesti uued.
Hetke seisiga nagu olukorda paranenud. Kuid miski viga tundub veel olevat, gaasi andes viskab veidi musta ja vahepeal 1900-2050 rpm pole õiget minekut. Nagu jäeks korra mõtlema.
Ei oska midagi teha enam, 5 erinevas kohas diagnostika teinud ja keegi ei midagi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.07.15 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -marek-
Sai nüüd vahetatud pihustid, kõik kuus ja täiesti uued.
Hetke seisiga nagu olukorda paranenud. Kuid miski viga tundub veel olevat, gaasi andes viskab veidi musta ja vahepeal 1900-2050 rpm pole õiget minekut. Nagu jäeks korra mõtlema.
Ei oska midagi teha enam, 5 erinevas kohas diagnostika teinud ja keegi ei midagi!


Uued pihustid ikka kodeeriti ajju ka nagu peab? Igaks juhuks küsin, kuna osad õlinäpud pole sellest kuulnudki, rääkimata kodeerimisest. Eeldan, et lasid vanad pihustid ikka enne stendida, kui suure papi välja ladusid?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.15 17:47 Tsiteeri


Räägiti et kui sama koodiga pihustid panna ei pea midagi kodeerima. Muutust on märgatavalt näha enam nii ei tossa aga hästi õrnalt gaasi andes ja siis see jama et vahepeal õiget minekut pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.15 20:08 Tsiteeri


EGR ka kontrollitud lähemalt, see toimetas korrapäraselt.
Kui kellelgi on mingisugust kogemust või teab kes oskaks aidata siis olen valmis ühendust võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.07.15 03:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -marek-
Räägiti et kui sama koodiga pihustid panna ei pea midagi kodeerima. Muutust on märgatavalt näha enam nii ei tossa aga hästi õrnalt gaasi andes ja siis see jama et vahepeal õiget minekut pole.


Ah nii, siis mine sinna tagasi ja tee neile selgeks, et PEAB kindlasti kodeerima. Ajus olevate vanade andmetega ei hakka uued pihustid korralikult tööle. Aju poolt piezo elemendile pealeantava pinge aeg millisekundites on vale, sellega seoses ka pihustatav kogus. Ja see on VÄGA oluline. Kus käisid vahetamas? Kui hakkama ei saa nad, tule Viljandisse, teen ära.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-marek-
huviline



Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.15 12:10 Tsiteeri


Pihustid nüüd kodeeritud, kuid see viga siiski alles. 1900-2000 rpm jõudu vahepeal kadunud. Gaasipedaali lahti lastes ja kohe uuesti vajutades pole probleemi. Diagnostika ei näita midagi EGR ka pidavat toimetama korrapäraselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.07.15 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -marek-
Pihustid nüüd kodeeritud, kuid see viga siiski alles. 1900-2000 rpm jõudu vahepeal kadunud. Gaasipedaali lahti lastes ja kohe uuesti vajutades pole probleemi. Diagnostika ei näita midagi EGR ka pidavat toimetama korrapäraselt.


Tee rõhu test ka ära. Kuidas egr-i kontrolliti? See must, mis kiirendades tagant tuli, viitab siiski rõhu lekkele kuskil.
Vanade pihustite näidud olid muidugi ajus, nagu oligi arvata. Pealegi olid need päris hullud, üks oli -35, ülejaanud -57 kuni -75 vahemikus 300bar juures. Uute kodeerimine oli väga vajalik. Loodame, et leiad lekke ja saad auto normaalselt tööle.
Edu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.7% - SQL: 57.3%]