Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 27.05.15 08:41
|
|
|
S4 B5 elu ja olu
Olen siin jõudnud otsusele kaalutledes ja erinevaid autosid proovides - kiire Audi ikka see, mis südame alt soojaks teeb.
Täna tundub kõige mõistlikum võtta endale S4 B5 ja seda aretama hakata.
Idee vähemalt teoorias tundub vahva - ehitada perspektiivis välja ca 500 whp masin millega siis aastaringselt ringi lasta. Aretus käiks järk-järgult,
kuna hüpata sellise looma sanga kohe oleks ilmselgelt ülimalt ohtlik.
Kindlasti siis ka mingi boost control süsteem, sest kes see ummikus ikka nõkutada tahab sellise turborõhuga ja no talvel oleks ka see overkill.
Siit ka siis küsimused, äkki keegi on sarnast asja üritanud või harrastab parasjagu ja oskab ka mind harida, USA ja maailma autofoorumitest lähtuda ei
taha:
Mis oleks sellisteks eesmärkideks kõige vastupidavam kompott (ala kas tuleks RS4 mootor otsida vms) ning palju see umbes maksma läheks? Ei ole siiski
suurem asi õlinäpp ja kindlasti ise ma seda autot ehitama ei hakka.
Ei ole naiivne, tean, et juppe saan vahetada rohkem kui enamus roolikeerjaid õli, kuid mis on peamised murekohad, mida jälgima/vahetama hakkan?
Sõidan umbes 20 000 km aastas.
Täiesti sportlikust huvist tahaks ka teada, et palju selline asi kütet võib võtta - ma ise pakuks mingi 20-30 keskmine?
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 27.05.15 10:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
Kindlasti siis ka mingi boost control süsteem, sest kes see ummikus ikka nõkutada tahab sellise turborõhuga ja no talvel oleks ka see
overkill. |
Mäh?
See 500whp plaan tundub teoorias muidugi tore aga alustuseks küsiks parem kohe, et kui võimsa või kiire autoga kokkupuude on ja mille järgi see number
silmapiiril on?
Äkki rahuldab Sinu vajadused hoopis väiksema hp numbriga auto, mida on ka oluliselt odavam ehitada (või ei pea üldse suurt midagi muutma).
Korralikult seadistatud auto ei võta tänaval oluliselt rohkem kütust kui originaalis.
|
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 27.05.15 10:38
|
|
|
Kõige rohkem on olnud endal S4 C4(206kW) ja no see oli esimene päris oma, paari kuuga harjus ikka päris ära, aga no see oli juba üsna ammu.
Täna on nii 150kW - auto ise on kerge ja mingi 7s 0-100 tuleb ära, aga no seda on küll nii vähe, et kohe paha hakkab.
Mulle paluks mitte üritada selgeks teha, mida ma vajan - ma tean, mida ma tahan ja raha kohta uurin ma lihtsalt plaanide tegemiseks, muidugi ma võiks
palju "uuema ja uhkema" selle raha eest osta.
Mainisin ka ära, et ma ei kavatse seda kõike kohe välja ehitada, vaid järk-järgult. Kui "stock raud" on optimaliseeritud, siis kindlasti teen ma
eelisjärjekorras üldse vedrustust ja pidureid. Ma pole eriti huvitatud ka juba ehitatud autode ostmisest, vahet pole kui palju neid ehitatud on. Ma
tahan enda jaoks seda teha.
500whp kuna ma siiski olen muu maailma foorumeid uurinud ja see uhke "Stage 3" tundub selline mõistlik piir olema, kuna neid nii palju on. Peaks ju
ka auto alla 4s 0-100 olema ja rohkem ma ei taha, ma loodan.
Mainin siis ka kohe ära, et RS4 jätan mängust välja, kuna eelistan sedaani ja selle ostaks ma rohkem kollektsiooni kui sõitmiseks.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 27.05.15 11:09
|
|
|
Kui sa ise ehtiama ei hakka siis miks mitte kohe valmis auto osta, või noh vähemalt juba lähedal valmis autole. Viimase lihvi saad autole juba enda
käe järgi anda.
Aga kui kindel soov on ikka stock auto osta ja siis vaikselt ehitama hakata, siis ilmselt kõige targem asutus kelle poole pööruda on Jõujaam, neil
peaks olema B5 S4/RS4 ehitamises osas päris korralik kogemustepagas. Nii mõnedki selle foorumi B5 S/RS autot seal käinud.
Aga anna andeks veidi skeptilisust, kuid enamasti ei jõua sellised projektid eriti kaugele, mis sarnase teemaga foorumis algust saavad. Juba see boost
controlleri jutt siin, boosti on kõik lihtsam ikka parema jalaga kontrollida. Sellise autoga sõites pead üsna kindlalt veerand gaasiga kiirendamise
ära õppima, boost controller on tänavaautol siis vajalik kui sul on tuukri saapad jalas ja gaasiklapil on ainult 2 asendit, kinni või lahti.
|
|
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 27.05.15 11:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Kui sa ise ehtiama ei hakka siis miks mitte kohe valmis auto osta, või noh vähemalt juba lähedal valmis autole. Viimase lihvi saad autole juba enda
käe järgi anda.
Aga kui kindel soov on ikka stock auto osta ja siis vaikselt ehitama hakata, siis ilmselt kõige targem asutus kelle poole pööruda on Jõujaam, neil
peaks olema B5 S4/RS4 ehitamises osas päris korralik kogemustepagas. Nii mõnedki selle foorumi B5 S/RS autot seal käinud.
Aga anna andeks veidi skeptilisust, kuid enamasti ei jõua sellised projektid eriti kaugele, mis sarnase teemaga foorumis algust saavad. Juba see boost
controlleri jutt siin, boosti on kõik lihtsam ikka parema jalaga kontrollida. Sellise autoga sõites pead üsna kindlalt veerand gaasiga kiirendamise
ära õppima, boost controller on tänavaautol siis vajalik kui sul on tuukri saapad jalas ja gaasiklapil on ainult 2 asendit, kinni või lahti.
|
Selge, jätan Jõujaama kindlasti meelde.
Kindlasti jah, tahan ma auto ikka täiesti ise lasta ehitada, kuna see arendus-protsess pakub mulle juba suurt huvi.
Endal mul gaasi kontrollimisega probleeme pole.
Boost controller siis tõesti nii halb? Kuigi jah ma ise olen üsna kindel, et ise saan hakkama ka, aga kuna tegu oleks ikkagi sellise põhi-autoga, siis
ei saa olla kindel, et kas vahest keegi teine ei pea rooli istuma.
Ega enda harimiseks ma siin ikkagi olen ju.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.05.15 12:03
|
|
|
ca. 7000-10000 EUR kõik oleneb mida ja kuidas teha.
Targem on näiteks minu RS4 ära osta...
500whp ei ole ka stage 3 auto muideks. 520 jõudu tuleb mootorist k04-dega ja veepritsega maksimaalselt. Kõik edasi on juba suuremate turbode teema.
|
|
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 27.05.15 12:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
ca. 7000-10000 EUR kõik oleneb mida ja kuidas teha.
Targem on näiteks minu RS4 ära osta...
500whp ei ole ka stage 3 auto muideks. 520 jõudu tuleb mootorist k04-dega ja veepritsega maksimaalselt. Kõik edasi on juba suuremate turbode teema.
|
Selge, umbes nii ma oletasin.
Ma su RS4 kuulutust küll üles leida ei suuda paraku.
Muidugi ma ei hakka varjama, et mul on üsna spetsiifiline soov saada kas sinine või kollane sedaan, aga ma ei välista midagi.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 27.05.15 13:34
|
|
|
Siniseid sedaane liigub vähe, kui huvi siis tasub kiirustada, üks on müügis.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.05.15 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
Ma su RS4 kuulutust küll üles leida ei suuda paraku. |
Kuulutust ei olegi, sest hetkel ei ole aktiivset müüki.
|
|
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 27.05.15 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Siniseid sedaane liigub vähe, kui huvi siis tasub kiirustada, üks on müügis. |
Tean, aga kui nüüd päris aus olla, siis eelkõige tahaks ikka kollast. Aga kiirustada ma veel ei plaani, sinine rohkem selline varuvarjant ja ma pole
veel isegi eelmisest autost lahti saanud.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
Ma su RS4 kuulutust küll üles leida ei suuda paraku. |
Kuulutust ei olegi, sest hetkel ei ole aktiivset müüki. |
Selge.
Mingit infot? Hind?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.05.15 19:48
|
|
|
Privas.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 28.05.15 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Seni kuni on veel kange tahtmine sellist masinat teha, siis natuke jahtumiseks võid selle läbi lugeda.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=88603&page=1
Ja nagu ka juba öeldud, tavaliselt need esimese postituse kõvatamised väga kaugele ei jõua. |
Sa nagu kardaks, et jõuab.
See, et ma oma vana audiclubi kasutajat elustada ei viitsinud ja vahepeal teiste markide peal olen elanud ning üldse põhilise aja autofoorumites
lugemisele kulutan - kuna mul enamasti midagi konstruktiivset lisada pole - teeb minust kindlasti väga mõttetu tolguse.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 28.05.15 11:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
kuna mul enamasti midagi konstruktiivset lisada pole - teeb minust kindlasti väga mõttetu tolguse. |
Pole seda väitnud aga igaühel oma arvamus.
|
|
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 29.05.15 05:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
kuna mul enamasti midagi konstruktiivset lisada pole - teeb minust kindlasti väga mõttetu tolguse. |
Pole seda väitnud aga igaühel oma arvamus. |
Sellises vanuses võiks vähe asjalikumalt käituda kui foorumis mürki pritsida.
Aga teema juurde tagasi:
Kas boost controller on halb?
Mis on sellise 500hp S4 põhilised murekohad?
Kuidas peab vastu mootor sellisele jõule?
|
|
|