Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: Kas keegi jagaks nõuandeid B4 tagaklaasi toonimisel (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1226)
Vector
huviline



Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b6

postitati 10.04.05 13:02 Tsiteeri
K: Kas keegi jagaks nõuandeid B4 tagaklaasi toonimisel



proovisin ise panna kuid eiõnnestunud..nimelt tulid voldid sisse klaasi mõlemasse alumisse serva seal on see nõme suur kumerus...
et kui kellelgi oleks anda mõni hea soovitus siis võiks selle siia teemasse kirja panna..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jaanus100
huviline



Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Corolla

postitati 10.04.05 14:22 Tsiteeri


Tuttav pani sigarile järgmiselt:
1. kõik asjad tagaakna ümbert välja seestpoolt(aknalaud, uksepostide katted jms.)
2.lõikas kile väljaspool akent mõõtu(enne seda puhasta aken ka väljastpoolt)
3.aken puhtaks seest
4.kile peale ja õhk välja
5.soojendas kilet fööniga seest ja akent väljast

enda sigarile lasin panna tagaakna A-autokiles, maksis ta küll 700.- aga tulemus oli ka väga ilus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.05 14:33 Tsiteeri


Odava kilega seda kuumutamist ei tee... odav kile saab lihtsalt sellepeale otsa. Kuid tegelt ka seda venivat USA kilet soendatakse vaid siis kui ta alles väljapool mõõtu lõigatud on, et väljast klaas märjaks, kile peale, lõikad mõõdu ning hakkad vaikselt kuumutama ja siluma kuni kile on klaasi kuju võtnud, alles siis kleebitakse asi seestpoolt peale ja silutakse mullid välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.04.05 14:55 Tsiteeri


hmm . . . tagaklaas unusta ise ära, usu.

Olen pannud mitmeid audi tagaklaase ja inimene, kes seda ennem teinud ei ole (kumeraid klaase siis), hakkama ei saa.
Korduvalt testitud.

Loomulikult kui mingi 20x proovid, hakkab tulema.

Lisaks on seal palju nippe mida tuleb jälgida ja mitte üks "kiletaja" ei anna oma leiba niisama käest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.05 16:15 Tsiteeri


tegelt ka see ajude n*ss ei ole seda raha väärt et ise panna.olen 4 autol pannud. mine lase panna kuskil...hoiad palju aega ja närve kokku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.04.05 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
tegelt ka see ajude n*ss ei ole seda raha väärt et ise panna.olen 4 autol pannud. mine lase panna kuskil...hoiad palju aega ja närve kokku


kõik on suhteline.

Inimene kes teab mida teeb, selle jaoks ei ole see ajude n*ss.

Lõppude lõpuks, iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vector
huviline



Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b6

postitati 10.04.05 16:34 Tsiteeri


eiei ma ei pane mitte esimest korda kilet..olen pannud honda accordil ja civicul ja ka golfil..aga need pole nii kumerad..seda ma tean et esmalt pannakse kile väljapoole ka nö koolutatakse fööniga..aga ikkagi läksid alumised nurgad kortsu..olen kuulnud ka seda et b4 ja üldse audi pidi kahest jupist lihtsam panna olema..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.04.05 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vector
eiei ma ei pane mitte esimest korda kilet..olen pannud honda accordil ja civicul ja ka golfil..aga need pole nii kumerad..seda ma tean et esmalt pannakse kile väljapoole ka nö koolutatakse fööniga..aga ikkagi läksid alumised nurgad kortsu..olen kuulnud ka seda et b4 ja üldse audi pidi kahest jupist lihtsam panna olema..


ma ei tea millised on nende teiste autode klaasid, kuid audil on tagaklaas kumer. Avant audidel ka tagumised küljeklaasid ja coupel on kõik klaasid kumerad.

Kuid kui Sa ennem oled kuumaga kilet vormi ajanud, siis milles point? :o See, et klaas kumeram on, ei näita midagi, samamoodi käib asi!

Kahest tükist on kole ja see liitekoht jääb ka kõige paremal peitmisel näha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vector
huviline



Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b6

postitati 10.04.05 16:50 Tsiteeri


no lihtsalt need kile..kuidas öeldagi noh et kile jäi palju kõrgem sealt alt äärest..et koolutades se eitõmmanud nii palju kokku et ta vastu klaasi läheks..

kas oleks pidanud siis ühe selle suure "laine" mitmeks väikseks tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.04.05 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vector
no lihtsalt need kile..kuidas öeldagi noh et kile jäi palju kõrgem sealt alt äärest..et koolutades se eitõmmanud nii palju kokku et ta vastu klaasi läheks..

kas oleks pidanud siis ühe selle suure "laine" mitmeks väikseks tegema?


mõtle nüüd ise.

Kumba on raskem kätte saada, kas mitut väikest või ühte suurt.

P.S> mida tumedam kile, seda enam jäävad sisse kuumatamise randid (st. päikese käes ühe nurga alt tulevad need imo. väga valustalt nähtavale).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vector
huviline



Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b6

postitati 10.04.05 16:56 Tsiteeri


no ma saan aru jah et on väikseid lihtsam ajada..aga pole eriti lihtne neid tekitada..nii kpiuvad need murdejooned vms tekkima..aga jah ühesõnaga oli mu tehnoloogia siis vist enamvähem õige ja eks ma lähen siis teisele katsele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.04.05 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vector
no ma saan aru jah et on väikseid lihtsam ajada..aga pole eriti lihtne neid tekitada..nii kpiuvad need murdejooned vms tekkima..aga jah ühesõnaga oli mu tehnoloogia siis vist enamvähem õige ja eks ma lähen siis teisele katsele :)


Sinu nn. murdjooned ei teki, kui Sa neil tekkida ei lase.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vector
huviline



Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b6

postitati 10.04.05 16:59 Tsiteeri


eks jah peab hoolikam olema..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]