Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kust on toodud Eestis müüdav kütus. (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2641)
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.05.15 07:32 Tsiteeri
Kust on toodud Eestis müüdav kütus.



Väike ninanips siis "vorstileti" kummardajatele. ;)

Kes kust hangib oma kütuse


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 13.05.15 07:57 Tsiteeri


Leedus on nad juba oma ärimudelit muutnud, Vilniuse kesklinnas selline kohvik:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/15740665/statoil_kohvik.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 13.05.15 12:29 Tsiteeri


Kas on reaalset põhjust arvata, et Poola firma Leedust tulev kütus oleks kuidagi halvem Soome omast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 13.05.15 12:56 Tsiteeri


Seda kas parem või mitte, aga neste Soome kütsi ka kiita just ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 13.05.15 13:05 Tsiteeri


Ega ei teagi mingit põhjust miks Soomet Leedule peaks eelistama, ma arvan, et see aeg on juba ammu möödas kui Soome suunas üles pidi vaatama ja ahhetama kui vinge värviline traat neil seal ikka on. Leedu tehas peaks olema tõenäoliselt veidi värskem, äkki on siis kuidagi parem ka? Toormaterjali võtavad mõlemad ilmselt Putini käest, et selles osas ka väga vahet ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.05.15 13:05 Tsiteeri


Kas või mis on parem, polegi siin teema. Lihtsalt see on huvitav teadmine kindlasti paljudele, mida enne pole vist nagu kuskil avaldatud sellisel kujul. Ja tore ju, kui inimesed saavad oma valikuid teha millegi muu põhjal, kui ilus jutt reklaamidel ning mingid kahtlased lisad-lühendid-plusid ja powwerid kütusemargi taga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 14.05.15 08:25 Tsiteeri


Julgen väita Estis ostetud kütus tunduvalt parem kui soomes, soomes tarbib minu 4,2 quattro 16l 100km ja perse düno tunneb jõu kadu. Estis tankides tuleb keskmine 13l 100km ja jõud taastub peale teist tankimist. Summutist ei tule sellist hapet samuti. Tangin siis Soomes E5 ja Eestis 98. Soomes etanooli lisa tunduvalt suurem ja äri tulusam.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 14.05.15 10:37 Tsiteeri


Võibolla tobe küsimus, aga ega see kütus ju otse tanklasse lähe. Vahepeal ju tehakse sellega omakorda keemiat? Statoil näiteks lisab mingeid lisandeid jne. Ehk mida ma mõtlen on see, et puhtalt selle järgi kust kütus tuleb ei saa ju otsustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 14.05.15 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: q_max
Võibolla tobe küsimus, aga ega see kütus ju otse tanklasse lähe. Vahepeal ju tehakse sellega omakorda keemiat? Statoil näiteks lisab mingeid lisandeid jne. Ehk mida ma mõtlen on see, et puhtalt selle järgi kust kütus tuleb ei saa ju otsustada.


Just, kõik see P..sk ju maa seest tuleb ja vahet pole, mis kandist. Põhiline on ju see kui kvaliteetselt seda edasi töödeldakse. Siiamaani oleme kõik sellega sõitnud ja sõidame edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 14.05.15 18:16 Tsiteeri


Ma ei saa sellest asjast aru, kui kütus on igas tanklas praktiliselt sama hinnaga siis mis vahet kust sa selle ostad? Kui on kiire võtad automaadist, kui tahad närida siis statoilist. Tangid ennast ka vähe ja kui tahad odavalt siis ostad ikka kanistriga vasja käest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.05.15 18:45 Tsiteeri


Veel ~10.a. tagasi oli selge vahe sees, mitte tanklaketil vaid konkreetsel tanklal sõltumata, kelle silt seal ukse kohal rippus. Võtmesõnaks on tegelikult mahutid ja nendes toimunud "elu". Parim tulemus absoluutselt igas mõttes oli uus tankla koos uute mahutite ja tehnikaga ning kabanoss sinna juurde oli juba lisahüve, mille tõttu ka endal patriotism tekkis. Sama keti mingi muu tankla (ära ostetud mingi muu keti kärakas) oli aga selgelt eristatava kütusekvaliteediga ja see on teema juba omaette (vitsad on peksnud nii et paha hakkab). Mina olen endiselt vorstikummardaja, aga nagu mainitud, siis eelistan võimalusel ainult ühte nende tanklat (kui vähegi võimalik). Lisaks olen kasutanud Olerexi, kuna ka nemad on teinud ühes kindlas minule meelepärases tanklas "puhta vuugi" vanadest mahutitest ja ei mingit muret masinate küttekuludega ja küttesüsteemis toimuvaga :). PS! Vorsti saab ka seal kummardada, kuna kõhu saab sooja täis vist juba kõigis tanklakettides.
Üks, millest pole mina iial aru saanud ja tundus kõige veidram tegevus üldse - Neste kampaania, kus nad ennast mitte vorstimüüjaks reklaaminud hõisete saatel lasid tankurite kõrvale "soodsa vihmasaju mõjul" R-Kioski ühemutiputkasid kasvada nagu sitaseeni :cool:.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epidemic
huviline



Registreerunud 21.12.11
Asukoht: Österbymo (S) / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Mazdaspeed 3, Isuzu D-Max, Audi S6 C5, Lexus IS-F

postitati 14.05.15 19:24 Tsiteeri


Huvitav on see, et Rootsis tangitud diiselkütus ei vahuta üldse nii nagu Eesti oma. Eestis lased rekka paagi enda meelest silmini täis, püstolit välja võttes aga vaatad, et päris suur osa sellest on vaht ja siis ootad ja ootad, millal see vaht sealt ära kaoks, et saaks jälle sortsu juurde niristada. Rootsis nagu sellist asja ei ole ning tankimine käib oluliselt kiiremini. Millest selline jama tingitud on, mingitest lisanditest või?


- Eksjö Maskin & Truck AB -
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 15.05.15 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epidemic
Huvitav on see, et Rootsis tangitud diiselkütus ei vahuta üldse nii nagu Eesti oma. Eestis lased rekka paagi enda meelest silmini täis, püstolit välja võttes aga vaatad, et päris suur osa sellest on vaht ja siis ootad ja ootad, millal see vaht sealt ära kaoks, et saaks jälle sortsu juurde niristada. Rootsis nagu sellist asja ei ole ning tankimine käib oluliselt kiiremini. Millest selline jama tingitud on, mingitest lisanditest või?


Kui tegemist sama tanklaketiga, siis oleks väga põnev seda küsida just neilt ja vaadata mis vastavad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.15 09:30 Tsiteeri


Rootsis on nii turvaline elu ju :), ilmselt on ka kütuse pumpamisel vooluhulk väiksem tänu sellelele ja sellepärast ei vahutagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 15.05.15 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Rootsis on nii turvaline elu ju :), ilmselt on ka kütuse pumpamisel vooluhulk väiksem tänu sellelele ja sellepärast ei vahutagi.


Aga kui vooluhulk väiksem on, kuidas siis tankimine kiiremini läheb? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.15 10:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Rootsis on nii turvaline elu ju :), ilmselt on ka kütuse pumpamisel vooluhulk väiksem tänu sellelele ja sellepärast ei vahutagi.


Aga kui vooluhulk väiksem on, kuidas siis tankimine kiiremini läheb? :)


Ta ju ütles et peale paagi "täislaskmist " tuleb Eestis oodata vahu taandumist. Ma olen ka üsna kindel, et ta seda aega stopperiga mõõtnud pole ja selleks, et vedelik vahutama ajada ei pea see vooluhulga erinevus kordades erinema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 15.05.15 13:15 Tsiteeri


Kui ma esimest korda talvel Statoilis "teist" diislit ehk seda ülisäästlikku ja palju jõulisa pakkuvat (mitte talvist ja suvist segi ajada) tankisin, siis too vahutas oluliselt rohkem, kui "tavaline diisel". Niiet see on pigem ikka lisandite teema, kui tankuri võimsuse.
edit: samas tanklas võrreldud tulemused, võimalik et ka samas tankuris aga pigem mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 16.05.15 07:28 Tsiteeri


See vahutamise erinevus võib kindlasti ka talvisel ja suvisel erinev olla.
Huvitav millal Eesti tanklad hakkasid seda Leedu tehases tehtud kütust kasutama või millal seal üldse tegema hakati? Tunnen huvi seetõttu, et u. 15 a tagasi räägiti, et kõikide tanklate kütus tuuakse Soomest, ei tea kas oli tõsi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]