kaspar21
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.8 q
|
postitati 12.05.15 16:18
|
|
|
Mure veakoodiga: 16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
Tere!
Kas keegi oskaks lahti seletada mida võivad tähendada maakeeli need koodid, autoks on Audi a4 2002 bensiin 96kw, aegajalt viskab põlema ka
mootoritule:
http://www.upload.ee/image/4720309/dfgsdfgsdfg.jpg
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.15 16:57
|
|
|
Pakuks katalüsaatorit.
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq, b4 2.2tq
|
postitati 12.05.15 17:03
|
|
|
Kat on pigem tagajärg kui põhjus, põhjus on vast ikka selles viimases - rikkas segus. Põhjuseid selleks võib olla n+1, kus väärtus n võib varieeruda 0
kuni kindlasti number 5 vahel.
Ehk ma alustaks vaakumlekke otsimisest.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.05.15 17:41
|
|
|
Tean vähemalt ühte juhust, kus süüdlane oli vigane klapp. Enne muidugi vahetati nii katti kui ka mõlemat lambdat igaks juhuks.. See on selle ajastu
bensukate nuhtlus nr.1. Ja nagu eespool öeldi, võib põjuseid olla rohkem kui kolm. Alati võib ju selle järelkontrolli maha kirjutada ajust, kuid samas
on hea, kui hoiatab, et väljuvate gaasidega on paha lugu mingil põhjusel.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.05.15 19:40
|
|
|
Vaakumleke ei põhjusta rikast segu.
|
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq, b4 2.2tq
|
postitati 12.05.15 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Vaakumleke ei põhjusta rikast segu. |
Tühikäigul-madalal pöördel ei ole mingit probleemi rikka segu tekkeks. Kontrollida saab edukalt pöörete tõstmise ja fuel trimi jälgimisega.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.05.15 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ertu
Tühikäigul-madalal pöördel ei ole mingit probleemi rikka segu tekkeks. Kontrollida saab edukalt pöörete tõstmise ja fuel trimi jälgimisega.
|
Mitte ühelgi MAF-ga vabalthingaval autol ei põhjusta vaakumleke kunagi rikast segu.
Mida suurem vaakum, seda lahjemaks segu läheb vaakumlekkega, sest õhk läheb MAF-st mööda. Ehk siis sul on asjad risti vastupidi segamini.
Ainus erand on vaakumiga kütuserõhu regulaatoril, kui vaakumit taga ei ole.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 13.05.15 06:37
|
|
|
Mina sain sellest veast jagu oma A4 B6 3,0 mootoriga isendil nii, et vahetasin ära enne katti olevad lamdaandurid ja 3 aastat pole enam kati madala
efektiivsuse viga sisse tulnud.
Arvan, et lamdad olid juba nii uimased ja andsid ajule lahja segu infot vms. ning aju keeras rikkamaks mis omakorda saastas katalüsaatori ära. Pärast
lamdade vahetust läks segu õigeks ja katalüsaator põles puhtaks ja efektiivsus taastus.
See oli konkreetne juhtum minu autoga, mis ei tähenda, et sama kehtib mõne teise autoga.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.05.15 08:30
|
|
|
See on väga õige tähelepanek. Kui lambdasid pole kunagi vahetatud ning autol juba pea 20 aastat kukil ja sadu tuhandeid kilomeetreid, võiks nad ära
vahetada.
Sest nagu öeldud, lähevad nad väga uimaseks.
Enne võiks muidugi kütuserõhuregulaatori voolikut kiigata, ega see pealt ära tulnud ei ole/pooleks pole.
|
|
|
|
kaspar21
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.8 q
|
postitati 14.05.15 06:33
|
|
|
Talvel sai vahetatud esimene lambda, mis asub enne katalüsaatorit. Aga viga viskab ikka.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.05.15 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaspar21
Talvel sai vahetatud esimene lambda, mis asub enne katalüsaatorit. Aga viga viskab ikka. |
Probleem on bank1 - s, kumma poole esimese lambda vahetasid?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.15 19:13
|
|
|
Tal ju mure 2 liitrise mootoriga. 1 katiga näitabki bank1.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.05.15 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Tal ju mure 2 liitrise mootoriga. 1 katiga näitabki bank1. |
Sorry, jäin avatari vahtima miskipärast.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kaspar21
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.8 q
|
postitati 18.05.15 09:43
|
|
|
2 liitrine jah, üks lamda enne katti ja teine peale, vahetatud sai siis enne katti olev lamda.
|
|
|
ReinS
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0
|
postitati 19.05.15 04:53
|
|
|
Sama mootor, sama P0420 kood. Asi lõppes 2,5 aastat tagasi kati vahetusega, kuna peale vea kustutamist ja kontrolltsükli läbimist jäi mootrituli
põlema. Lasin ka VCDS-iga kati ja lamdade testid jooksutada mis kinnitas kahtlusi. Väidetavalt lõpeb enamus juhtumeid selle veakoodi esinemisel kati
vahetusega. Vähemalt minu puhul oli sel tõepõhi all.
|
|
|