Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure veakoodiga: 16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2229)
kaspar21
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.8 q

postitati 12.05.15 16:18 Tsiteeri
Mure veakoodiga: 16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold



Tere!

Kas keegi oskaks lahti seletada mida võivad tähendada maakeeli need koodid, autoks on Audi a4 2002 bensiin 96kw, aegajalt viskab põlema ka mootoritule:


http://www.upload.ee/image/4720309/dfgsdfgsdfg.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.15 16:57 Tsiteeri


Pakuks katalüsaatorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq, b4 2.2tq

postitati 12.05.15 17:03 Tsiteeri


Kat on pigem tagajärg kui põhjus, põhjus on vast ikka selles viimases - rikkas segus. Põhjuseid selleks võib olla n+1, kus väärtus n võib varieeruda 0 kuni kindlasti number 5 vahel.

Ehk ma alustaks vaakumlekke otsimisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.05.15 17:41 Tsiteeri


Tean vähemalt ühte juhust, kus süüdlane oli vigane klapp. Enne muidugi vahetati nii katti kui ka mõlemat lambdat igaks juhuks.. See on selle ajastu bensukate nuhtlus nr.1. Ja nagu eespool öeldi, võib põjuseid olla rohkem kui kolm. Alati võib ju selle järelkontrolli maha kirjutada ajust, kuid samas on hea, kui hoiatab, et väljuvate gaasidega on paha lugu mingil põhjusel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.05.15 19:40 Tsiteeri


Vaakumleke ei põhjusta rikast segu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq, b4 2.2tq

postitati 12.05.15 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Vaakumleke ei põhjusta rikast segu.

Tühikäigul-madalal pöördel ei ole mingit probleemi rikka segu tekkeks. Kontrollida saab edukalt pöörete tõstmise ja fuel trimi jälgimisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.05.15 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ertu
Tühikäigul-madalal pöördel ei ole mingit probleemi rikka segu tekkeks. Kontrollida saab edukalt pöörete tõstmise ja fuel trimi jälgimisega.

Mitte ühelgi MAF-ga vabalthingaval autol ei põhjusta vaakumleke kunagi rikast segu.
Mida suurem vaakum, seda lahjemaks segu läheb vaakumlekkega, sest õhk läheb MAF-st mööda. Ehk siis sul on asjad risti vastupidi segamini.

Ainus erand on vaakumiga kütuserõhu regulaatoril, kui vaakumit taga ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.15 22:11 Tsiteeri


MAF ja lambdasond ilmselt mõlemad otsas. Nende kontrolli ja hindamisega alustaksin ma kõigepealt. Hindamiste kohta vaata näiteks autodatast selle kohta.
Taustale ka mõtlemiseks:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16804/P0420/001056
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17545/P1137/004407


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.05.15 06:37 Tsiteeri


Mina sain sellest veast jagu oma A4 B6 3,0 mootoriga isendil nii, et vahetasin ära enne katti olevad lamdaandurid ja 3 aastat pole enam kati madala efektiivsuse viga sisse tulnud.
Arvan, et lamdad olid juba nii uimased ja andsid ajule lahja segu infot vms. ning aju keeras rikkamaks mis omakorda saastas katalüsaatori ära. Pärast lamdade vahetust läks segu õigeks ja katalüsaator põles puhtaks ja efektiivsus taastus.
See oli konkreetne juhtum minu autoga, mis ei tähenda, et sama kehtib mõne teise autoga.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.05.15 08:30 Tsiteeri


See on väga õige tähelepanek. Kui lambdasid pole kunagi vahetatud ning autol juba pea 20 aastat kukil ja sadu tuhandeid kilomeetreid, võiks nad ära vahetada.
Sest nagu öeldud, lähevad nad väga uimaseks.

Enne võiks muidugi kütuserõhuregulaatori voolikut kiigata, ega see pealt ära tulnud ei ole/pooleks pole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaspar21
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.8 q

postitati 14.05.15 06:33 Tsiteeri


Talvel sai vahetatud esimene lambda, mis asub enne katalüsaatorit. Aga viga viskab ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.05.15 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspar21
Talvel sai vahetatud esimene lambda, mis asub enne katalüsaatorit. Aga viga viskab ikka.


Probleem on bank1 - s, kumma poole esimese lambda vahetasid?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.15 19:13 Tsiteeri


Tal ju mure 2 liitrise mootoriga. 1 katiga näitabki bank1.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.05.15 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tal ju mure 2 liitrise mootoriga. 1 katiga näitabki bank1.


Sorry, jäin avatari vahtima miskipärast.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspar21
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.8 q

postitati 18.05.15 09:43 Tsiteeri


2 liitrine jah, üks lamda enne katti ja teine peale, vahetatud sai siis enne katti olev lamda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ReinS
huviline



Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0

postitati 19.05.15 04:53 Tsiteeri


Sama mootor, sama P0420 kood. Asi lõppes 2,5 aastat tagasi kati vahetusega, kuna peale vea kustutamist ja kontrolltsükli läbimist jäi mootrituli põlema. Lasin ka VCDS-iga kati ja lamdade testid jooksutada mis kinnitas kahtlusi. Väidetavalt lõpeb enamus juhtumeid selle veakoodi esinemisel kati vahetusega. Vähemalt minu puhul oli sel tõepõhi all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]