a096114
huviline
Registreerunud 05.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 Tdi Quattro 1998
|
postitati 05.05.15 14:15
|
|
|
Audi A4 Avant B5 1.9 Tdi 81kW Quattro - 1998 - a096114
Otsustasin ka siis oma auto kohta teema teha, ehk tuleb tulevikus kasuks.
Auto on pärit Saksamaalt, Eestisse toodud Leedust eelmise aasta lõpus kasutaja Vilumaa poolt, kui ma ei eksi. Mis sellega Leedus tehti või ei tehtud,
ei oska öelda. Nii palju tean, et Saksamaal oli see auto viimase omaniku käes 13 aastat, auto müüs ta leedukale väidetava mootoririkkega, mis see oli,
mina ei oska öelda. Ka sakslane ei osanud öelda. Hetkel tundub, et kõik toimib enam-vähem nii nagu peab. Mootoriks AFN, mille tõenäoliselt õige
läbisõit on nüüdseks 314 000 km. Käigukast on 5-ne manuaal ja nelikvedu neljanda generatsiooni quattro, T-2 Torsen keskdiferentsiaaliga.
Lisadest on olemas kliima, 4x elektrilised aknad, S-i rool ja muud nipet-näpet, ei midagi väga erilist. Välimus on hetkel põhimõtteliselt selline nagu
ostes, erandiks on esituledelt eemaldatud kulmud. Lähiajal lisan ka mõned pildid ja nimekirja tehtud töödest.
|
|
|
a096114
huviline
Registreerunud 05.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 Tdi Quattro 1998
|
postitati 05.05.15 15:24
|
|
|
Lisan siis mõned telefoniga tehtud pildid autost, kunagi tulevad ehk paremad ka.
Ise olen praeguseks hetkeks vahetanud mootoriõli koos filtriga, lisaks vahetatud õhu-, kütuse-, salongiõhufilter. Paigaldatud faceliftilt pärit
akukate ja sellega kaasnev. 13 piniga kärukonksu juhtmete pistik sai vahetatud 7 piniga oma vastu. Vahetatud ka juhiukse alumine hing ning lisatud
porilapakad. Lisaks on tehtud veel palju väikseid asju, aga neid ei hakka siin välja tooma. Läbisõit 314100 km.
|
|
|
a096114
huviline
Registreerunud 05.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 Tdi Quattro 1998
|
postitati 05.05.15 16:07
|
|
|
Hetkel on nö töölaual järgmised tegevused:
1. Klaaside toonimine
2. Leida üles viga, miks auto kõrgel käigul, madalatel pööretel gaasi põhja vajutades värisema hakkab. Madalal käigul kiirendades ei ole vibra eriti
tugev. Maanteel 90-ga sõites, 5-s käik sees ja gaasi põhja vajutades hakkab värisema, peale pöörete kogumist tundub, et kaob ära. Sama asjaga võib
seotud olla ka see, et gaasi õrnalt järele andes hakkab jõnksutama. Kui kellelgi on selle kohta mõni idee siis oleks abi eest tänulik.
3. Tahaks sotti saada auto all olevast vedrustusest. Ees on Boge amordid ja vedrul on peal märgistus valge pruun pruun, kas keegi oskab öelda, mida
see täpselt tähendab? Taga on mingid monroe amordid, vedrud on ka teistsugused, neilt mingit märgistust ei leidnud. Hetkel on tagumik madalam kui
esiots. Eesmärk oleks tagumised välja vahetada selliselt, et esimesed ja tagumised oleks ühe kõrguse ja jäikusega. Jällegi, olen igasugusele
informatsioonile avatud. Lõpetuseks üks halva kvaliteediga pilt.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.05.15 16:28
|
|
|
Esivedrud:
8D0411105AQ - coil spring / 1 paint mark / 2 paint marks white brown / PR-1BA/1BP: AFN,AGA,AJG, ALF
Tagumised:
8D5511115G - coil spring / 2 paint marks / 2 paint marks white violet / PR-1BA/1BP: AVANT
8D9511115D - coil spring / for trailer towing / 2 paint marks / 3 paint marks white violet / PR-1BA/1BP: AVANT (raskete teeolude pakett)
Vaata varuratta kausist, mis on tehasepoolne vedrustuse kood (1B...).
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 06.05.15 02:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a096114
Leida üles viga, miks auto kõrgel käigul, madalatel pööretel gaasi põhja vajutades värisema hakkab... |
Kahemassilise hooratta leevendid on väsinud või on keegi Saksamaal lisanud "chipi". Väikse lisajõu ja originaal kahemassilise hoorattaga on see
probleem üldiselt aktuaalne. 1700 rpm juures tekib maksimaalne vääne 235 Nm (või rohkem) ja seepärast ka värin.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
a096114
huviline
Registreerunud 05.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 Tdi Quattro 1998
|
postitati 15.05.15 09:55
|
|
|
Mure elektriaknaga
Äkki keegi on kokku puutunud. Tagumine vasak el.aken ei tööta. Proovisin mootorit teisel pool ja mootor oli korras. Järelikult on mingi juhtme teema.
Kuna juhtmeid on aga nii palju siis keeruline aru saada, mis täpselt mida teeb ilma skeemita. Äkki kellelgi on skeemi?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.05.15 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a096114
Äkki keegi on kokku puutunud. Tagumine vasak el.aken ei tööta. Proovisin mootorit teisel pool ja mootor oli korras. Järelikult on mingi juhtme teema.
Kuna juhtmeid on aga nii palju siis keeruline aru saada, mis täpselt mida teeb ilma skeemita. Äkki kellelgi on skeemi? |
Kontrolli et lülititel valgustus toimiks. Proovi vaheta ära lüliti (nii juhi oma kui ka tagumise ukse oma, saad need lihtsalt ringi tõsta teiste
lülititega juhi uksel või siis proovida neid näiteks juhi akna liigutamiseks). Enne seda võiks proovida nii öelda comfort funktsiooni, ehk siis keera
uksed võtmest lukku ja hoia võtit selles asendis edasi - kõik aknad peaks sulguma ja võtmest uksed lahti keerates ja võtit samas asendis hoides peaks
kõik aknad avanema.
|
|
|
|
a096114
huviline
Registreerunud 05.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 Tdi Quattro 1998
|
postitati 15.05.15 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: a096114
Äkki keegi on kokku puutunud. Tagumine vasak el.aken ei tööta. Proovisin mootorit teisel pool ja mootor oli korras. Järelikult on mingi juhtme teema.
Kuna juhtmeid on aga nii palju siis keeruline aru saada, mis täpselt mida teeb ilma skeemita. Äkki kellelgi on skeemi? |
Kontrolli et lülititel valgustus toimiks. Proovi vaheta ära lüliti (nii juhi oma kui ka tagumise ukse oma, saad need lihtsalt ringi tõsta teiste
lülititega juhi uksel või siis proovida neid näiteks juhi akna liigutamiseks). Enne seda võiks proovida nii öelda comfort funktsiooni, ehk siis keera
uksed võtmest lukku ja hoia võtit selles asendis edasi - kõik aknad peaks sulguma ja võtmest uksed lahti keerates ja võtit samas asendis hoides peaks
kõik aknad avanema. |
Proovisin seda comfort mode'i puldiga, hoidsin avamisnuppu all. Avanesid 3 akent.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.05.15 14:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a096114
Proovisin seda comfort mode'i puldiga, hoidsin avamisnuppu all. Avanesid 3 akent. |
Sellisel juhul ilmselt on üks või mitu (toite) juhtmetest katki (kõige tõenäolisemalt ukse ja kere vahel oleva pistiku juurest). Seal kõik juhtmed
värvide järgi, lihtsalt kontrolli visuaalselt, et need terved oleks seal (just pistikust ukse poole jäävad juhtmed ja samuti vaata, et pistik poleks
oksüdeerunud). Kui viga ei leia, siis kirjuta mulle oma meil ja saadan sulle meili peale skeemid, et saaksid edasi järge ajada.
|
|
|
|
a096114
huviline
Registreerunud 05.04.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 Tdi Quattro 1998
|
postitati 16.05.15 07:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: a096114
Proovisin seda comfort mode'i puldiga, hoidsin avamisnuppu all. Avanesid 3 akent. |
Sellisel juhul ilmselt on üks või mitu (toite) juhtmetest katki (kõige tõenäolisemalt ukse ja kere vahel oleva pistiku juurest). Seal kõik juhtmed
värvide järgi, lihtsalt kontrolli visuaalselt, et need terved oleks seal (just pistikust ukse poole jäävad juhtmed ja samuti vaata, et pistik poleks
oksüdeerunud). Kui viga ei leia, siis kirjuta mulle oma meil ja saadan sulle meili peale skeemid, et saaksid edasi järge ajada. |
Tänud info eest, leidsingi pistikust ühe katkise, jämeda pruuni juhtme. Sai üle tinutatud ja nüüd kõik toimib.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.05.15 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a096114
Tänud info eest, leidsingi pistikust ühe katkise, jämeda pruuni juhtme. Sai üle tinutatud ja nüüd kõik toimib. |
See jäme pruun juhe on mootori mass. Aga tore kui said korda.
|
|
|
|