Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.15 19:29
|
|
|
Esitiibade vahetus uute vastu.
Tere.
Kuna oman audit millel tüüpilisena roostetavad esitiivad,siis tekkis küsimus,kas tasuks soetada kasutatud korralikud või poest täiesti uued ning kui
liita sinna juurde veel värvi kulu siis kumb varjant oleks otstarbekam?
Tänades ette.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.04.15 19:34
|
|
|
C4 S6 puhul valikut väga polegi, need esitiivad on nii defitsiitsed, et värvi valida ei saa. Esindusest osad olid 200€ per tiib ja B osa puudub.
Kasutatuna neid väga ei liigu, kui liigub siis võibolla veidi odavamalt sõltuvalt seisukorrast. Mõlemal juhul peab värvimise juurde arvestama.
Kohvipaks on otsas ja seapõrna varuks pole, tulistasin auto mudeli puusalt.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.04.15 19:58
|
|
|
Isegi C4 100-le ei leidnud samat värvi kasutatud tiiba, vist ka see värv ei ole väga levinud. Mul läks käiku veidi viimistlust (pindmine rooste) vajav
tiib kuna isegi suvalist värvi täiesti ideaalse välimusega tiiba ei olnud (tervet Eestit muidugi läbi ei otsinud). Varsti teise poole oma ka vaja.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 29.04.15 20:41
|
|
|
Korralik kasutatud a varuosa tiib on iga kell parem kui uus b varuosa.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.15 21:35
|
|
|
Mainin ära siis Audi A6 c5 masinaks.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 30.04.15 04:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Korralik kasutatud a varuosa tiib on iga kell parem kui uus b varuosa. |
Mina hangin ilmselt esitiivad b-osa kujul C4 100-le, kuna kasutatud ja korralikke originaale pole leidnud. Ca 100eur per tiib pluss värvimine peaks
olema maksumus.
Kui keegi pakub alternatiivi, siis kuulaks v6i loeks hea meelega.
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 30.04.15 05:05
|
|
|
Soovitan B osa enne peale sobitada ja siis värvida.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 01.05.15 18:19
|
|
|
Mina võtaks igakell uue b-varuosa tiiva kui a-varuosa originaali roostega. Ennem sobita külge ja alles siis värvi kuna kohe nad ei pruugi ilusti külge
istuda. Alvadi ehk aitab uute tiivadega.
|
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 02.05.15 10:34
|
|
|
Mõne aasta eest olin ka sama küsimuse ees. Veidikese uurimise järel sain teada, et uued originaalid pole tsingitud ja B-osad on nii ebakvaliteetsed,
et tuttavad on pidanud neid sõna otseses mõttes haamriga auto külge taguma ja tulemus on kole jäänud. Lõpuks võtsin kätte, puhastasin vanadel tiibadel
rooste kaabitsaga ja liivapaberiga nii hästi maha kui sain. Kuna rooste oli läbiv, siis jäid päris suured augud sisse. Roostesurm peale, klaasriidega
augud kinni, pahtel, kruntvärv, värvikoodi järgi ostetud aerosoolvärv ja lakk peale. Kuna esimest korda tegin keretöid, siis nikerdasin nädal aega
õhtuti.
Eelarve oli suht olematu ja siiani on ilusti kestnud. Värvihajutust kõrvaldetailidele ei teinud, aga mingit värvierinevust õnneks ei jäänud.
Paar tuttavat automaalrit on seda juttu kuuldes irvitanud, aga kui on tiibu uurinud, et sealt vigu leida, siis on ainult nohisenud.
|
|
|
|