Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: S4 2,7 ei käivitu (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 17871)
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 15:47 Tsiteeri
S4 2,7 ei käivitu



Tere
Mõistus otsas nüüdseks. Sai siis audi S4 mootor ja käigukast maha võetud kuna turbod läbi ja rihmad rullikud vahetatud. Nüüd kokku pandud, aga ei käivitu lööb tagasi ja paugub ainult. Rihma kontrollitud juba kolm korda ei saa valesti olla, aga süüde ikka vale kust viga veel otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 22.04.15 15:50 Tsiteeri


Veakoodide lugemine võiks olla üks samm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 15:53 Tsiteeri


Ei näidanud kolm päev midagi täna viskas halli anduri vea ja sai uut proovitud ei miskid ikka sama seis. Selles suhtes arvuti on koguaega järgi olnud, aga ei näita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.04.15 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4S
Rihma kontrollitud juba kolm korda ei saa valesti olla, aga süüde ikka vale kust viga veel otsida?


Kuidas on lood rihmamärkide ja nukkvõllide omavaheliste märkidele.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 16:12 Tsiteeri


Paigas kontrollitud, et kolb surnud asendis ja klapid kinni.
Rihma vahetati rakisega ja nüüdseks juba kolm korda kontrollitud igat pidi, et on õigesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.04.15 16:22 Tsiteeri


Kui enne töötas ja nüüd mitte, siis kas rihmad/nukad valed või elekter kalab.
Enamus asju räägib auto ise ära, kui vaadata mõistad.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 16:38 Tsiteeri


Nu auto on teeninduses, firma nime ei hakka mainima aga ma nüüd ise viimased päevad seal olnud kuna niigi asi kummi otsas olnud jube pikalt. Ja nad seal istunud seal arvuti taga küll ja küll aga ei näita midagi millegi pärast. Nu mul tuttav arvas ka et rihm valesti olen neil lasknud kontrollida seda kolm korda ja mitmel inimesel üle vaadata kõik väidavad korras. Uued küünlad peale pannud üks piip vähe ädie olnud selle uue pannud. Kommutaatorid teised pannud ei miskit. Kütuse rõhu ära kontrollinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 16:40 Tsiteeri


Arusaadavalt midagi on valesti kokku pandud, aga mis ja kust otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.04.15 16:53 Tsiteeri


Ise alustaks siiski mõlema poole nukka märkide kontrollist, suht lihtne valesti neid panna.
Kas vahetati ka nukkvõlli simmereid?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 17:02 Tsiteeri


Ei vahetatud nukkvõlli simmereid. Aga nakkusi hoidis ju rakis kinni ja all läks veel polt sisse, et kas siis on võimalik ikka valesti panna? Ja kontrollitud, et märgid paigas esimene kolb üleval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.04.15 17:14 Tsiteeri


Esimene kolb küll aga bank 2 teeb mida?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.04.15 17:20 Tsiteeri


Ma pole küll elektrik aga ossiga peaks saama ju kontrollida, kas kõik märgid omavahel klapivad ka andurid töötavad.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 17:32 Tsiteeri


Oot oot ehk räägid natuke täpsemalt mis see bank 2 on, et saak homme vaadata kohe. Lase ossiga homme vaadata, ex annan teada mis seis on siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.15 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Ma pole küll elektrik aga ossiga peaks saama ju kontrollida, kas kõik märgid omavahel klapivad ka andurid töötavad.


Arvutiga saab ka näha vända ja nukkade lugemit.
Kui märgid paigast, siis see võiks lõpuks ka veakoodi sisse lugeda.

Aga saab ka ossiga kõike mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.15 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4S
Oot oot ehk räägid natuke täpsemalt mis see bank 2 on, et saak homme vaadata kohe. Lase ossiga homme vaadata, ex annan teada mis seis on siis.

Bank 2 on teine silindririda. Ossi teema läheb juba antud juhul ulmeks, rääkimata, et selline seade vaevalt neil kasutada on.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.04.15 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4S
Oot oot ehk räägid natuke täpsemalt mis see bank 2 on


See et kontrollid esimest silindrit ei anna ju mitte mingit infot bank 2 (4,5,6 silinder) kohta.
Et siis kas mõlemad klapikaaned käisid maha ja kontrolliti nukkvõllide märke?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 17:55 Tsiteeri


Ma pole muidugi leidnud netist kuskilt mingit manuaali antud masina kohta kuidas peaksid olema silindrid ja märgid. Nu õhtul nüüd seal tuli mingi teooria, et hooratas nüüd vigane kuna vahetati halli andurit siis vaadati et hambad vist vastu käinud, aga hooratast on suht raske kõveraks tehakse, kui muidugi korralikult kuumaks ei lase.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 17:56 Tsiteeri


Ei käinud mõlemalt poolt maha ainult ühelt poolt vaadati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 22.04.15 18:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4S
Ei käinud mõlemalt poolt maha ainult ühelt poolt vaadati.

Arvatavasti sinna see koer ongi maetud. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 18:15 Tsiteeri


Ex homme siis saab vaadata teise poole ka üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.04.15 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4S
Ma pole muidugi leidnud netist kuskilt mingit manuaali antud masina kohta kuidas peaksid olema silindrid ja märgid. Nu õhtul nüüd seal tuli mingi teooria, et hooratas nüüd vigane kuna vahetati halli andurit siis vaadati et hambad vist vastu käinud, aga hooratast on suht raske kõveraks tehakse, kui muidugi korralikult kuumaks ei lase.

Võrdlemisi arusaamatu jutt.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 22.04.15 18:20 Tsiteeri


Mind huvitaks pigem, kus seda autot siis remonditakse ja kaua ta seal juba olnud on. Selle jutu põhjal uuesti sinna vist ei läheks enam. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.04.15 18:23 Tsiteeri


See mootor on oma olemuselt veel nii lihtne, et kui mingit elektri kala ringi ei uju, siis vähegi oskaja seda peeti naljalt ei keera, eriti kui enne töötas kenasti.

Ja mingid vabandused, et hooratas kõver on vähe imelik.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.04.15 18:27 Tsiteeri


Kuidas hooratas ja halliandurid omavahel seotud on?
Vastus on, et ei olegi.

Hooratta pealt loeb ikkagi VR andur.

Ning kui auto sõitvana lahti võeti, siis ma ei saa sellest aru, kuidas sai vahepeal hooratas kõveraks minna?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
S4S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.15
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 2,7

postitati 22.04.15 18:40 Tsiteeri


Jään vastuseid võlgu kuna ise ei jaga väga auto remondist nooti, aga nii palju saan ikka aru et midagi väga valesti (=
Nu auto on detsembri kuust seal, aga osad kuud venisid juppide taga mis sai tellitud.
Nu enne töötas auto sõitsin ise sinna, turbod õlised olid ja kui originaalid läbi said siis ju vaja natuke kangemad panna nii see siis seal venima hakkas seda vaja ja kolmandat. Nüüd vaja käima saada see 2-3 mai sõit. Eelmine neljapäev saadi mootor vahele aga siiani pole käima saadud. Tigedaks ajab juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]