Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 (1997-2005) omanikud palun vaadake! (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2214)
starfild
huviline



Registreerunud 06.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.05 15:11 Tsiteeri
Audi A6 (1997-2005) omanikud palun vaadake!



Tere!

Plaan kirjutada Autolehte kasutatud auto tutvustus Audi A6'st (1997-2005). Siin teemas võiks selle isendiga lähemalt kokku puutunud inimesed oma arvamust avaldada, et saaks selle mudeli kohta rohkem infot ning just Eestis sõitvate autode kohta. Näiteks teeolud on erinevad Saksamaast ja seega Saksa foorumite uurimine pole kõige kindlam info. Kiidusõnad on teretulnud, kuid pigem oleks vaja just teada selle mudeli nõrku külgi. Või omapäraseid asju. Ehk, et mida peaks potentsiaalne ostja teadma, enne kui sellise auto ostab.

Loodan, et tuleb kasulikku infot.

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.05 08:46 Tsiteeri


Aidake siis Hr. Ajakirjaniku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 07.04.05 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: starfild
Kiidusõnad on teretulnud, kuid pigem oleks vaja just teada selle mudeli nõrku külgi. Või omapäraseid asju.


sry 4 OT kuid sihilikult halva otsimine mõjub kangesti odavalt ja halvamaiguliselt. kas tõesti ei oska ajakirjandus muust kirjutada kui mõne teatud objekti/inimese vigadest??????

T.


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 07.04.05 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: T.P.
Tsitaat:
Algselt postitas: starfild
Kiidusõnad on teretulnud, kuid pigem oleks vaja just teada selle mudeli nõrku külgi. Või omapäraseid asju.


sry 4 OT kuid sihilikult halva otsimine mõjub kangesti odavalt ja halvamaiguliselt. kas tõesti ei oska ajakirjandus muust kirjutada kui mõne teatud objekti/inimese vigadest??????

T.


Asi ei ole ju sihilikult halva otsimises. Pigem tüüpvigade jms väljatoomisel, millele peax tähelepanu pöörama, kui ostad kasutatud autot. Sest milleks muidu kirjutada artiklit kasutatud autost.


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.05 11:20 Tsiteeri


No olge õnnelikud, et Teilt abi palutakse.
Üldiselt kipuvad propelleritest kirjutised küll väga kahtlase väärtusega olema, mis seal AL'is avaldatud on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 07.04.05 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raivo
No olge õnnelikud, et Teilt abi palutakse.
Üldiselt kipuvad propelleritest kirjutised küll väga kahtlase väärtusega olema, mis seal AL'is avaldatud on...

Mida sa selle all mõtled?
Lähtudes oma kogemustest on seal tihti ikka ka väga tõepärane põhi all.
Üldiselt räägiksin paljude kasutatud autode hinnagute kohta peaagu sama juttu.
BMW oli küll ükskord mingi eriline ront otsitud, aga seekordne universaal on on vähemalt korralik.

Rääkides uuemast A6st siis IMHO on tegu hea autoga:
1. Audi värvkate ja sisustus on klass omaette ja enamus teistest markidest ei küündi samale tasemele ka siis kui tegu on nö. sama klassi autoga.
2. Lähtudes sõbra kogemustest 2002 aasta Avant 2,8 Quattroga, siis ei ole ka esisillaga probleem olnud, kuigi auto on eestist ostetud. Esisild on küll garantiiremondis korra käinud.
3. Vedrustus võiks paremini teid siluda ja automaatkast töötab liiga suure viivitusega.
4. kurvides kaldub liiga palju ja jätab ebakindlama mulje kui tegelikult on. Võrreldes 98 aasta sama mootoriga Passatiga on juhitavus kindlam ja teetunnetus parem. Manuaaliga oleks olukord ilmselt veelgi parem.
5. Istmed on kõvapoolsed kuid head, kiiremal sõidul on sellest palju kasu ja üldiselt tunneb maanteel ennast selle autoga paremini kui linnas.
6. suur pagasiruum ja ilus välimus on veel paar plussi mis välja tuua.

Kuulnud olen, et Audi uute diislitega on probleeme ja haruldased ei ole suuremad mootoririkked.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 07.04.05 12:12 Tsiteeri


1.autodel aastatest 1997-1999 esineb rohkem esisilla vigu, alates 2000 on olukord parem
2. 2,5 tdi on küllalt kapriisne ja remondikulud on suured(kehv kütus)
3. korras auto ja korras mootoriga puhas sõidurõõm(väikese töömahuga mootorid välja arvatud, näiteks 1,9 tdi)
4.salong väga kvaliteetne,ruumikas, istmed pigem kõvapoolsed kuid pikal sõidul on see pigem eeliseks,ei väsita nii väga
5.salongi materjalid on väga kestvad,elektroonikavigu esineb harva
6.kindlustus on küllaltki kallis(varastele hirmsalt meeldib)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 07.04.05 13:12 Tsiteeri


Olles 2,5 TD-i V6 (132kw, 370Nm) omanik lisan ka enda kogemustest mõned read:

1) 135tuh km-i läbinud mootor pole peale regulaarse hoolduse mingeid probleeme üles näidanud. Enamasti see lagunemise jutt rohkem "rahva müüdi" poole kisub. Tõsi ta on, et antud mootor tunduvalt kapriisem on kui eelkäija oma (C4 kerega A6). Väga suur tähtsus antud mootori puhul on selle eelnev hooldamine. Vale õli kasutamine pidavat lühikese ajaga palju kurja tekitama (see väide põhineb töökoja meeste suust, kes antud mootoreid remontinud on);
Kui vanemate diiselmootorite puhul 300tuh km läbisõitu ilma mootori remondita ei valmistanud mingeid probleeme isegi mitte kõige sõbralikuma kasutamise korral, siis V6 mootori puhul tuleb valmistuda kap remondiks juba 220-250tuh kilomeetrise läbisõidu juures. "Achilleuse kannaks" antud mootoril on nukkvõllid ja kõik muu antuga seotud.
2) 120 000 km-i hooldus on kallis: ~13 000.- eeku;
3) Mootor ei ole nii ökonoomne, kui diiselmootorilt võiks eeldada. Quattro ja tiptronic suudavad oma "koostöö" tulemusena linnatsüklis kütusekulu keskmiselt 11-12l peale ära meelitada 100km-i kohta. Aga eks hobused taha juua kah!
4) 1997-2000 väljalaske aastaga isenditel esisild nõrga võitu.
< 2001 isenditel sild vastupidavam, kuna plastikust liigendi otsad/puksid asendati kummist omade vastu;
5) Võrreldes C4 kerega eelkäijaga on vedrustus läinud palju pehmemaks andes silmad ette isegi E39 kerega BMW-le.
6) Automaatkast on tõepoolest liiga uimase reageerimisega.
7) Üldine kvaliteet üsna hea ja igati oma hinna vääriline.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.05 17:19 Tsiteeri


võib siis SIIA ka vaadata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 08.04.05 05:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
võib siis SIIA ka vaadata


Seal jutt C4 kerega A6-st.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 08.04.05 06:17 Tsiteeri


Kui autol õhkvedrustus siis tasub ettevaatlik olla. Quattrotel tuleb päris tihti ette kütusenadurite vahetust (3tk neid paagis). Esisild siiski meie teede jaoks liiga õrn.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]