Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õhkvedrustus tavalise vastu? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3866)
Andre.Palang
huviline



Registreerunud 19.04.15
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDI 110kw

postitati 19.04.15 08:46 Tsiteeri
Õhkvedrustus tavalise vastu?



Tere.
Olen siin foorumis uus kasutaja. Juba tundaega. Seega ärge kõvasti lööge kui miskit vaelsti on.
Aga nüüd teeama juurde. Nimelt soetasin endale paar kuud tagasi 98 aasta c5 kerega quattro A kuue millel on taga õhkvedrustus.
Keegi "insener" on aga õhkvedrustuse kõrguse hoidmis süsteemi sealt eemaldanud ja pagassi lihtsalt lüliti toppinud millest õhku juurde saab pumbata. Alla ilmselgelt lasta ei sàa. Kuna auto aga ise paari nädala jooksul alla vajub siis on suhteliselt tülikas pidevalt pagassis asuvat lülitit klõpsutada.Ja lisaks see kollane tasapinna märgutuli seal armatuuris mis koguaeg põleb võiks mitte põleda. :mad:
Sellest pikast tekstist tuleb ka küsimus. Kas õhkvedrustuse saab tavaliste vastu vahetada? Hakkab 1:1 või on vaja jumal teab mis keeruline keevitustöö ette võtta? Tuleks hoopis igakord tanklas käies veits raha coilide ostmiseks kõrvale panna? On keegi miskit säärast juba teinud?
Ootan mõtteid ja arvamusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rihole
huviline



Registreerunud 31.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 19.04.15 09:38 Tsiteeri


Uued püstakud alla ja asi korras. Kui kompressoril pistikud lahti võtta siis kustub ka tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.04.15 12:55 Tsiteeri


Kunagi 8a. tagasi tegin oma 4,2 C5-ga sama trikki, kuna taga padjad lekkisid.
Sobivad vahetada 1:1, konks on õige kõrgusega vedrude leidmisel, mis esimestega sobiksid. Mina vahetasin kõik neli tookord.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andre.Palang
huviline



Registreerunud 19.04.15
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDI 110kw

postitati 19.04.15 13:42 Tsiteeri


Ja mismoodi kustutasid ära armatuuris põleva tasapinna tule?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.04.15 13:53 Tsiteeri


Panin anduri tagasillas õigesse asendisse.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RainerAK
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro

postitati 19.04.15 16:26 Tsiteeri


Kas auto muutus tavavedrustuse paigaldamise järel jäigemaks ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.04.15 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RainerAK
Kas auto muutus tavavedrustuse paigaldamise järel jäigemaks ka?


Ikka, ja mitte vähe. Ma muidugi panin kolme pruuni triibuga vedruga sportpüstakud.
Ühtlasi sai ilusti madalamaks, mis oli tookord taotluslik.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.12.18 16:46 Tsiteeri


Ma küsiks vastupidi, et kui on õhkvedrustus eemaldatud C5 Allroad-il, siis kui lihtne on seda tagasi panna?
Kas eemaldamise käigus lõigatakse või keevitatakse midagi, või jääb kõik terveks? On huvi manuaalkastiga ja aeglustiga masina vastu. Üks roheline siis rändab mööda Eestit ja vahetab omanikku iga kuu, aga sellel on ka õhkvedrustus eemaldatud. Või teab keegi midagi täpsemalt sellest konkreetsest autost, midagi head seal vist pole, kere kah kahes erinevas toonis:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.12.18 06:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
On huvi manuaalkastiga ja aeglustiga masina vastu.

Ühelgi Allroadil pole ju aeglustit? :o


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 2xAllroad

postitati 04.12.18 08:13 Tsiteeri


On ikka, googelda. Ma oleks sellise allroadiga ka rahul, mis tavavedrustusega koguaeg kõrge on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.12.18 08:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
On ikka, googelda. Ma oleks sellise allroadiga ka rahul, mis tavavedrustusega koguaeg kõrge on :D


Tõesti on olemas, aga nagu aru saan, siis see oli saadaval ainult manuaal kasti ja 2.5TDI puhul ja sedagi vist lisana? See selgitab, miks sellest midagi kuulnud pole, kuna 2.5TDI otsas on neid manuaalina niigi vähe.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.18 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
On ikka, googelda. Ma oleks sellise allroadiga ka rahul, mis tavavedrustusega koguaeg kõrge on :D


Tõesti on olemas, aga nagu aru saan, siis see oli saadaval ainult manuaal kasti ja 2.5TDI puhul ja sedagi vist lisana? See selgitab, miks sellest midagi kuulnud pole, kuna 2.5TDI otsas on neid manuaalina niigi vähe.


See, et sina näinud ei ole, ei muuda olematuks fakti, et peaaegu pooled manuaalallroadid on aeglustiga. Ja seda nii bensiini kui diisel V6 mootoritel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 04.12.18 19:20 Tsiteeri


Loll küsimus aga kuidas või kuskohast allroadil seda aeglustit aktiveeritakse ? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.18 19:29 Tsiteeri


Käigukanginupu juhipoolsel küljel on punane nupuke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.18 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MirkoK
Loll küsimus aga kuidas või kuskohast allroadil seda aeglustit aktiveeritakse ? :)

Väike illustreeriv pilt.
https://img3.auto24.ee/auto24/560/374/118822374.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]