Andre.Palang
huviline
Registreerunud 19.04.15
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDI 110kw
|
postitati 19.04.15 08:46
|
|
|
Õhkvedrustus tavalise vastu?
Tere.
Olen siin foorumis uus kasutaja. Juba tundaega. Seega ärge kõvasti lööge kui miskit vaelsti on.
Aga nüüd teeama juurde. Nimelt soetasin endale paar kuud tagasi 98 aasta c5 kerega quattro A kuue millel on taga õhkvedrustus.
Keegi "insener" on aga õhkvedrustuse kõrguse hoidmis süsteemi sealt eemaldanud ja pagassi lihtsalt lüliti toppinud millest õhku juurde saab pumbata.
Alla ilmselgelt lasta ei sàa. Kuna auto aga ise paari nädala jooksul alla vajub siis on suhteliselt tülikas pidevalt pagassis asuvat lülitit
klõpsutada.Ja lisaks see kollane tasapinna märgutuli seal armatuuris mis koguaeg põleb võiks mitte põleda. 
Sellest pikast tekstist tuleb ka küsimus. Kas õhkvedrustuse saab tavaliste vastu vahetada? Hakkab 1:1 või on vaja jumal teab mis keeruline keevitustöö
ette võtta? Tuleks hoopis igakord tanklas käies veits raha coilide ostmiseks kõrvale panna? On keegi miskit säärast juba teinud?
Ootan mõtteid ja arvamusi.
|
|
|
rihole
huviline
Registreerunud 31.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 19.04.15 09:38
|
|
|
Uued püstakud alla ja asi korras. Kui kompressoril pistikud lahti võtta siis kustub ka tuli.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.04.15 12:55
|
|
|
Kunagi 8a. tagasi tegin oma 4,2 C5-ga sama trikki, kuna taga padjad lekkisid.
Sobivad vahetada 1:1, konks on õige kõrgusega vedrude leidmisel, mis esimestega sobiksid. Mina vahetasin kõik neli tookord.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Andre.Palang
huviline
Registreerunud 19.04.15
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDI 110kw
|
postitati 19.04.15 13:42
|
|
|
Ja mismoodi kustutasid ära armatuuris põleva tasapinna tule?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.04.15 13:53
|
|
|
Panin anduri tagasillas õigesse asendisse.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 19.04.15 16:26
|
|
|
Kas auto muutus tavavedrustuse paigaldamise järel jäigemaks ka?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.04.15 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RainerAK
Kas auto muutus tavavedrustuse paigaldamise järel jäigemaks ka? |
Ikka, ja mitte vähe. Ma muidugi panin kolme pruuni triibuga vedruga sportpüstakud.
Ühtlasi sai ilusti madalamaks, mis oli tookord taotluslik.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.12.18 16:46
|
|
|
Ma küsiks vastupidi, et kui on õhkvedrustus eemaldatud C5 Allroad-il, siis kui lihtne on seda tagasi panna?
Kas eemaldamise käigus lõigatakse või keevitatakse midagi, või jääb kõik terveks? On huvi manuaalkastiga ja aeglustiga masina vastu. Üks roheline siis
rändab mööda Eestit ja vahetab omanikku iga kuu, aga sellel on ka õhkvedrustus eemaldatud. Või teab keegi midagi täpsemalt sellest konkreetsest
autost, midagi head seal vist pole, kere kah kahes erinevas toonis
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 04.12.18 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
On huvi manuaalkastiga ja aeglustiga masina vastu. |
Ühelgi Allroadil pole ju aeglustit? 
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 04.12.18 08:13
|
|
|
On ikka, googelda. Ma oleks sellise allroadiga ka rahul, mis tavavedrustusega koguaeg kõrge on 
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 04.12.18 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
On ikka, googelda. Ma oleks sellise allroadiga ka rahul, mis tavavedrustusega koguaeg kõrge on |
Tõesti on olemas, aga nagu aru saan, siis see oli saadaval ainult manuaal kasti ja 2.5TDI puhul ja sedagi vist lisana? See selgitab, miks sellest
midagi kuulnud pole, kuna 2.5TDI otsas on neid manuaalina niigi vähe.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.18 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
On ikka, googelda. Ma oleks sellise allroadiga ka rahul, mis tavavedrustusega koguaeg kõrge on |
Tõesti on olemas, aga nagu aru saan, siis see oli saadaval ainult manuaal kasti ja 2.5TDI puhul ja sedagi vist lisana? See selgitab, miks sellest
midagi kuulnud pole, kuna 2.5TDI otsas on neid manuaalina niigi vähe. |
See, et sina näinud ei ole, ei muuda olematuks fakti, et peaaegu pooled manuaalallroadid on aeglustiga. Ja seda nii bensiini kui diisel V6 mootoritel.
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 04.12.18 19:20
|
|
|
Loll küsimus aga kuidas või kuskohast allroadil seda aeglustit aktiveeritakse ? 
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.18 19:29
|
|
|
Käigukanginupu juhipoolsel küljel on punane nupuke.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
|