Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 2007.a a6-e kütusenäidikuga (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2005)
dislapartei
huviline



Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.15 18:29 Tsiteeri
Mure 2007.a a6-e kütusenäidikuga



Tere, mure järgmine: juhtus siis nii et panin auto käima ja lambist kütusenäidik nullis,kuigi ennem oli pool paaki. Võtsin siis paagi pealsed korgid maha ja liigutasin andureid, hakkas tööle. Arvutiga kalibreerisin ka, aga siis oli nii et see kütusenäidik aegajalt pendeldas(kord näitas rohkem ja kord vähem). Alati kui seier näitas nulli, sain tanklas teada et tegelt oli mingi 25 liitrit sees. Tõmbasin siis paagi täitsa tühjaks, ning kalibreerisin arvutiga seieri ilusti nulli. Seier nagu toimis, aga ikka pendeldas, nüüd panin paagi ääreni täis ja seier näitab suts üle kolmveerand paagi. Väga pikk jutt sai nüüd, aga ehk kellegil nõu anda või olnud sama kogemus.
Autoks siis 2007. Aasta a6, 3.0tdi 171kw, s-line

ETTETÄNADES.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.04.15 23:07 Tsiteeri


Otsi teemat foorumist. Viga on pistikutes sealsamas paagis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.04.15 03:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Otsi teemat foorumist. Viga on pistikutes sealsamas paagis.


+1 . Pistikuid on kaks ja pin-id ei anna ühendust korralikult.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus, kastide adaptsioon jne. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 21.9.0). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2021_22 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dislapartei
huviline



Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.15 04:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Otsi teemat foorumist. Viga on pistikutes sealsamas paagis.


+1 . Pistikuid on kaks ja pin-id ei anna ühendust korralikult.


Kas siis mõlema anduri pistikud? Või ainult pumba poolsed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.04.15 04:43 Tsiteeri


Mõlemad pistikud saab pumba poolt kätte.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus, kastide adaptsioon jne. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 21.9.0). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2021_22 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dislapartei
huviline



Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.15 04:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mõlemad pistikud saab pumba poolt kätte.


Mis seal siis parim lahendus on nendega teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 18.04.15 05:24 Tsiteeri


Pressi kokku klambri sees olevad kontaktid, ajaga ilmselt painduvad liiga laiali ja ei anna enam kontakti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dislapartei
huviline



Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.15 05:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Pressi kokku klambri sees olevad kontaktid, ajaga ilmselt painduvad liiga laiali ja ei anna enam kontakti.

Väga suured kiitused, aega saan siis asja kallale asuma :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urx911
huviline



Registreerunud 01.03.11
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.15 09:37 Tsiteeri


Pumba küljes olevad paagisisesed pistikud saad edukalt omavahel kokku joota. Siis ei teki seda viga enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.04.15 16:32 Tsiteeri


Vasaku poolt pidi ka ikka lahti tegema sel ka pistik anduril ja kuidagi tuli see asi selt paagist välja ka. Täpselt ei mäleta, pole ammu teinud. Seda siis quattro puhul. Esiveolisel piisab parema poole avamisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.04.15 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Vasaku poolt pidi ka ikka lahti tegema sel ka pistik anduril ja kuidagi tuli see asi selt paagist välja ka. Täpselt ei mäleta, pole ammu teinud. Seda siis quattro puhul. Esiveolisel piisab parema poole avamisest.


Võimalik jah, et peab, kuigi olen ise kahel c6 tdiq - l paremalt poolt kaks ühesugust kahe piniga pistikut välja sikutanud, korrastanud ja asi on hea saanud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus, kastide adaptsioon jne. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 21.9.0). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2021_22 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.04.15 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Vasaku poolt pidi ka ikka lahti tegema sel ka pistik anduril ja kuidagi tuli see asi selt paagist välja ka. Täpselt ei mäleta, pole ammu teinud. Seda siis quattro puhul. Esiveolisel piisab parema poole avamisest.


Võimalik jah, et peab, kuigi olen ise kahel c6 tdiq - l paremalt poolt kaks ühesugust kahe piniga pistikut välja sikutanud, korrastanud ja asi on hea saanud.

See teine pistik lähebki vasaku anduri peale kus on veel samasugune pistik. Lihtsalt kui probleem ei kao vaja see ka üle teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 20.04.15 15:22 Tsiteeri


Jah, mõlemal pool on pistikud.
Mul oligi vasaku poole oma ära väsinud. Et keerad lihtsalt mõlemad lahti (vajab tööriista või selle tegemist), kontrollid pistikud üle ja kokku tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 20.04.15 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Jah, mõlemal pool on pistikud.
Mul oligi vasaku poole oma ära väsinud. Et keerad lihtsalt mõlemad lahti (vajab tööriista või selle tegemist), kontrollid pistikud üle ja kokku tagasi.

Mõistusega võttes saab selle ka niisama lahti. ;)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 21.04.15 16:01 Tsiteeri


Juhend ka: http://www.upload.ee/files/4656088/paak.pdf.html

Niisama näpuga 120Nm ikka ei keera...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.04.15 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Juhend ka: http://www.upload.ee/files/4656088/paak.pdf.html

Niisama näpuga 120Nm ikka ei keera...

Nüri meisel ja haamer on selle näpu asemel. Ja mõistusega tehes ei juhtu selle korgiga midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 11.10.21 15:51 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda tootekoodi kütusepumba lukustusrõngale? Kas 4F0201921A ja 4F0201375 ja üks kood peaks vist veel olema? Parempoolsel joonisel siis 3, 4 ja 5.
https://www.upload.ee/thumb/13540295/seal_union_nut.png https://www.upload.ee/thumb/13540362/locking_nut.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]