Lehekülgi: 1 2 |
nasir
huviline
Registreerunud 29.04.03
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.03 15:00
|
|
|
quattro mõtteid...
Tervitus kõigile q omanikele!
Tuli mul selline mõte küsida, et rahval kes on läinud q'le üle, kas on olnud peale seda tekkinud tunne et ei - ühesillavedu ei taha kohe kuidagi
enam näha..
Või kui, on kellegil ka negatiivseid kogemusi... ja on hoopis tagasi esi/tagaveo juurde läinud?
Puht statistilisest kohast lähtudes on selline küsimus
Isiklikult, olen kolm kuud pea sõitnud q'ga ja kätt südamele pannes julgen ütelda et miski muu masina rooli nagu ei kipu enam
parimat sõidumõnu kõigile!
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 14.05.03 05:51
|
|
|
Üldiselt vist kipub nii olema jah, et peale 4WD proovimist eriti 2WD auto rooli ei kipu. Samas kõik oleneb ikka konkreetsest autost - mingi V8
sportauto puhul on tagavedu elementaarne ja ma oleks väga rahul kui mõnele sellisele käpa peale saaks. Aga reaalselt võttes Eestis, kus suvi tähendab
3 kuud s*tta suusailma on 4WD kindlasti kõige mõistlikum variant nii igapäevasõiduki kui projektiauto veoskeemiks...
|
|
|
|
Markko
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 06:03
|
|
|
Olemasolevat autot ostes oli valida ka mõne quattro vahel, kuid antud korral tekkis kahtlus vastupidavuse osas, mis on tänaseks tänu audiclubile
kummutatud.
Järgmist autot ostes vaatan julgelt juba 4WD poole
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 12:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja audijunge
hmm ise jumalast 4 vedu poolt ja ka esivedu on paremini kontrollitav, aga maanteel üle tagaveo asja ei ole, üldiselt ma ei seedi BMW aga maanteel
sõites on ta ülekõige, täna just sai sõidetud 3 sega (ees olid 205 ja taga 225 kummid) täitsa tasemel maanteeloom |
Proovi sama loomaga lumisel maanteel sõita
|
|
|
|
klem
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Chevrolet Tahoe
|
postitati 14.05.03 14:09
|
|
|
olen pidanud ka nii esi- kui tagaveolisi masinaid ja praegu quattro omanikuna ei ole küll nõus neliveost loobuma.
sai ka üks sõber talvel Q-usku pööratud, kes enne kuidagi mitte ei tahtnud 4-veo eeliseid uskuda
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 14:12
|
|
|
Ka mind pöörati tegelt sellele teele... ja kus siis ikka mujal kui siinsamas audiclubis. Oli plaan osta tavaline 2.0 täispitsega B4... aga kuidagi
jutt kaldus rohkem ikka q ja q peale ja saigi siis selline hoopis ostetud... ei kahetse
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 14:24
|
|
|
Ega jah, enne quattro omamist on ka minul olnud, nii esi kui tagaveolisi.
Kuna ma auto talvel ostsin, siis seda õiget quattrot sai ka väheke nähtud/tuntud.
Siiamaani ei kahetse, kuigi sellega kaasneb igast nüansse, mis alati pole mitte positiivsed
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 14.05.03 15:04
|
|
|
enne nelikveolisega sõitmahakkamist ei osanud arvatagi, et vahe niiiii suur on. enam peale nelikveo midagi muud küll ei tunnista
|
|
|
nasir
huviline
Registreerunud 29.04.03
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mike
enne nelikveolisega sõitmahakkamist ei osanud arvatagi, et vahe niiiii suur on. enam peale nelikveo midagi muud küll ei tunnista |
Seda vaid rõõm kuulda!
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 14.05.03 20:33
|
|
|
Mònes olukorras on esivedu kindlamalt kontrollitav. Lihtsalt kui ei ole kogemusi quattroga. Talvel vòtsin osa mingist jaarajasòidust, ònnestus teha 3
piruetti, ei suutnud ylejuhitavust kontrolli alla saada! Rada oli muidugi vaga libe ja koosnes S kurvidest. Samas oli esimene kogemus jaarajal
quattroga.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.09.03 15:30
|
|
|
kindel veendumus järgmiseks ka quattro hankida
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 05.09.03 05:50
|
|
|
4-vedu ruuls täiega. olengi jõudnud olukorda, kust enam edasi minna nagu ei oska, kuna kupeetüübi fännina ja neliveo austajana ongi asi siinkohal
ammendatud. Kummagist tuleb paraku-kahjuks kunagi loobuda, junaps mitte
veoskeemist
br,
Krahv
|
|
|
äär
huviline
Registreerunud 01.12.02
Asukoht: tln. ja vajadusel ka mujal
Kasutaja on eemal
Auto: cq
|
postitati 05.09.03 06:11
|
|
|
Küll se Q hea on, aga omad vead ka. Raha nõuab ikka tunduvalt rohkem, kiire 4wd ei pruugi olla hea pereauto ja asfaldil on kange tagavedu parem.
Universaalset autot pole olemas. A kui suudad vajadused ja 4wd ühendada on kindlasti supper!
|
|
|
Miku
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO
|
postitati 05.09.03 09:35
|
|
|
Njaa eks ta nii ole, et talvel on lõbu rohkem kui muu veoga ja suvel ei jää kuskil hätta.
Mul endal on ameti auto esiveduline vagoon nii et san õnneks 4wd mõnusid õhtuti või nädalavahetusel nautida.
Kõige nauditavam on 4wd ikkagi talvel!
|
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 05.09.03 10:22
|
|
|
Ma ka aegajalt sõidan tagaveolisega. Juba nii harjunud, et sidur üles ja gaasi, et tagaveoga kipub ikka ratta ringi võtma Muidu eriline rullnokk omaarust polegi.
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 05.09.03 10:35
|
|
|
Jah, kuigi eelpool kõnelejatega täitsa nõus ja endalgi kaks neliveolist audit olnud millega talvel täitsa mõnna sõitta, aga enam quattrot ei taha.
Nimelt just sellepärst, et meie teed (eriti kesklinnas) on nii "fantastilised", et remontida lisaks esisillale veel ühte silda, läheb tiba
kulukaks. Seega ma esisillaga ka täitsa rahul, sest talvel kesklinnas sõittes pole eriti vahet kui ees ja taga autod minema ei saa, eks ma siis koos
teistega ühiselt sussi kohapeal sahistan, seltsis segasem
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.03 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raivu
Jah, kuigi eelpool kõnelejatega täitsa nõus ja endalgi kaks neliveolist audit olnud millega talvel täitsa mõnna sõitta, aga enam quattrot ei taha.
Nimelt just sellepärst, et meie teed (eriti kesklinnas) on nii "fantastilised", et remontida lisaks esisillale veel ühte silda, läheb tiba
kulukaks. Seega ma esisillaga ka täitsa rahul, sest talvel kesklinnas sõittes pole eriti vahet kui ees ja taga autod minema ei saa, eks ma siis koos
teistega ühiselt sussi kohapeal sahistan, seltsis segasem
|
"vaese" mehe quattro alternatiiviks võiks ka olla LSD differ
siis vähemalt sahistaks kohalt minema nii, et mõlemad rattad kraabivad
|
|
|
Markko
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 05.09.03 13:15
|
|
|
Tsitaat: | "vaese" mehe quattro alternatiiviks võiks ka olla LSD differ
siis vähemalt sahistaks kohalt minema nii, et mõlemad rattad kraabivad
|
Here we go again - LSD ja LSD... Eks ta abiks on ikka, kuid kui
mittevedav ots on lumes/mudas/augus ja vedav libedal, siis pole tast kasu halligi.
Mina pole küll kuskilt kuulnud, et Quattro-Audi tagasild hullupööra laguneks, ikka esisild on see nõrk koht olnud. Ja see on 2WD'l ja quattrol ju
sama. Seega see paar eeku, mis quattro ülalpidamisele rohkem läheb kui esiveolise omale, on küll väga väike hind kõige 4WD pakutava eest...
|
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 05.09.03 17:31
|
|
|
IKKA 4wd ja ei midagi muud enam.Seoses nende puksikestega on nii,et ma juba 2a-logistand neid mööda auklike teid ja siiani pole vajadust tagant midagi
vahetada,kuid küll aga eest.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 05.09.03 18:35
|
|
|
on olnud 3 aastaga 2 quattrot ja kokku vahetanud tagasillas 1 stabilisaatori kondi-nii et tagasild on audil sigakõva ainult kahju et libedat aega
meil nii vähe oa
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 06.09.03 07:48
|
|
|
To Joel
Olen sõitnud päris kaua tagaveolise autoga, millel LSD ja väidan, et sellega kinnijäämine niisama lihtne küll ei ole. Kõrvalist abi olen vajanud
vaid siis, kui põhja peale kinni olen jäänud.
Aga quattro vastu sellega muidugi ei saa.
To Markko:
Esiveolistele tänavaautodele piiratud libisemisega difrit eriti ei panda. Sellega läheks kurvides raskeks.
|
|
|
Miku
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO
|
postitati 07.09.03 00:33
|
|
|
Uuel Focus RS'il on LSD ju standardis olemas juba!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |