Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: DIY: Audi 80/90/100/200 veakoodid kellaplokki (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 5046)
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 12.04.15 09:29 Tsiteeri
DIY: Audi 80/90/100/200 veakoodid kellaplokki



Kuna see on mu esimene õpetus, siis proovin seletada võimalikult pikalt ja selgelt. Esmalt tuleks ära mainida, et tegelete oma auto juures omal vastutusel!

Eeldused: Natukene loogilist mõtlemist ja elektrilisi teadmisi, 2x2 pistik , kust vilgukoode tavaliselt välja loetakse ja vaja läheb ka pool tundi vaba aega.

Nii, et hakkame pihta. Vaja on luua ühendus veakoodi pistiku valge pistiku L pin-i, armatuuris oleva CAT või muu sarnase tulega ja vahepeale lisada tavaline lüliti, et saaks hakata vilgukoode üldse lugema.

Asume siis asja kallale. Tavaliselt asub vilgukoodi pistikud kapoti all või jalgade juures juhil, seal peab olema valge pistik, mille L -pin me kasutame.

http://www.12v.org/maintenance/images/DLC-check.jpg
Pildil on näidatud, see pin millest tuleks võtta ühendus traditsioonilisel viisil lühistamise teel. Igastahes vea üks juhe pin L-list endale kuhugile salongi ja eemalda kellaplokk. Ideaalis leiad seal kollase pistiku, millel on 26pin-i. Sealt on vaja meil 24-dat pini(CAT TULI). KUi see on juba okupeeritud, siis oleks mõistlik võtta originaal pin välja ja panna sinna uus ühendada kollase pistiku pin24 kokku L pin-ist tulnud juhtmega. Antud ühenduskohta on vaja lisada veel üks juhe, mida on vaja selleks trigger -iks, et hakkaks üldse veakoode näitama. Selle trigger juhtme ja kere vahele tuleks nüüd paigutada lüliti ja ongi kõik.

Ühendused peaks siis olema:
Diagnostika valge pistik pin L ->ühendus->kellaplokki kollane pistik nr 24
Kere(ground) - lüliti pin 1
lüliti pin 2 - ühendus(esimese ühenduse pistik pin L ja kellaploki pistiku pin 24 vahel)

Kindlasti kontrolli, et CAT või sinupoolt kasutatavas mõnes muus märgutules oleks pirn ka sees ja töötaks.

Üle jääb ainult asja testida. Testimiseks keera süüde sisse. Nüüd peaks CAT tuli hakkama põlema. Kui auto tööle paned peaks CAT tuli ära kustuma.
Nüüd, et veakoode lugeda peab auto esiteks käima. Teiseks tuleb vajutada 3 sekundiks lülitit, et aju saaks aru, et sa tahad veakoode lugeda. Järgmisena ilmuvadki veakoodid sinu kellaplokis. 1 pikk ja siis loodetavasti 4 4 4 4 ehk veakoode ei leitud.

Veakoodid ja nende tähendused leiad:
http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campingart/jettatech/vw_blink.pdf

Video antud ühenduse toimimisest 2.3 NG mootoril: https://vid.me/CsKY

NB: Kui teie autol pole CAT tuld, siis võtke mõni teine(nt külmkäivitus karb või mõni muu, mille trigger on ground)

Igasugune tagasiside on oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.5% - SQL: 69.5%]