Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 kliima otsustusvõimetus (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 1585)
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 11.04.15 05:48 Tsiteeri
C4 kliima otsustusvõimetus



Tere!

Minu C4-l on temp. vahemikus 0-10 kraadi probleem, et kord paneb kondi järgi ja siis lükkab välja. Linna vahel sõites on umbes nii, et pikema sirge peal lükkab välja, foori taga paneb pumba uuesti järgi. Iseenesest see võibki ju nii olla, aga kohe kui auto kondipumba tagant ära võtab, on sekunditega esiklaasid udused ja sõita on väga halb. Kas on teistel C4 omanikel ka sellise temp. juures selline probleem, et ilma kliimata klaasid udused või on mu autol midagi viga? Kus asub üldse see andur, mis kliimale infot annab, et nüüd on üle +5 kraadi ja võib pumba järgi lükata?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 11.04.15 06:11 Tsiteeri


Sul on siis pandud, et puhub ainult esiklaasile ( ei mõtle nool üles ) ning siis lülitab automaatselt kliima järgi. Lülita kliima nupust välja lihtsalt. Endal pole küll sellist probleemi olnud, et sisse välja plõksiks. Vaata kliimaploki jootet ehk üle? Uduseks läheb sul klaas sellepärast et kliima sul sisse välja plõksib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 11.04.15 06:25 Tsiteeri


Kasutan AUTO-t ja nool üles tavaliselt. Võib-olla tõesti, kui kohe kliima ise välja võtta, siis aitab. Kui pump töötab ja siis jälle ei tööta- ongi normaalne, et klaasid uduseks ajab?
Plõksib ta seetõttu, et temp. läheb ilmselt vahepeal alla ja vahepeal üle +5 kraadi.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.04.15 07:51 Tsiteeri


Salongifilter?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 11.04.15 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Salongifilter?


Unustasin enne mainida, filtri võtsin esimese asjana välja. Kasu ei olnud.
Ja kusjuures talvel kus kont ei plõksinud sisse-välja, läksid samuti klaasid uduseks.
Radikas vahetatud-ei leki, põhjamatt kuiv, filter üldse eemaldatud, klapid kõik liiguvad, veakoode pole, aga klaasid ikka udused.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 11.04.15 16:31 Tsiteeri


Salongifiltri all on teine kliima radikas. Millele tekib kondents kui kliima sisse välja plõksib. Ja sealt ta võtab selle niiskuse sisse. Et ebameeldivat lõhna ei tuleks. Puhasta see radikas sodist ära. Ligi saada on raske , kas urgitsed filtri august või kõrvalistuja jalge juures olevast salongiõhuvõtu avast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 12.04.15 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Salongifiltri all on teine kliima radikas. Millele tekib kondents kui kliima sisse välja plõksib. Ja sealt ta võtab selle niiskuse sisse. Et ebameeldivat lõhna ei tuleks. Puhasta see radikas sodist ära. Ligi saada on raske , kas urgitsed filtri august või kõrvalistuja jalge juures olevast salongiõhuvõtu avast.


Okei, see tundub loogiline. Niipalju saab sinna ligi, et suruõhuga läbi puhuda? Eks tuleb mõni päev natuke lammutada ja uurida.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 15.05.15 05:06 Tsiteeri


Jama endiselt küljes, klaasid lähevad sõidu ajal lihtsalt uduseks. Ükspäev tulin poole tee pealt tagasi, sest enam ei näinud sõita. Kui mootor soe siis kohapeal seistes lülitab kondi järgi, natuke maad saab sõita kaob tagant ära ja udu akendel. Ilma kondita ka väga sõita ei anna. Mis kur*t see on? Selline mulje, et sõites langeb temp.anduri temp. alla viie kraadi ja sealt see jama. Millise anduri järgi see lülitus toimub?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.05.15 05:31 Tsiteeri


Kliima radika juurest läheb alla drenaa˛toru, mille kaudu tekkiv kondentsvesi ära juhitakse. Jõuab ta paremale põhja alla raami juurde kusagile k/kasti kõrvale (kokkuvajutatud otsaga kummist lutt). Ehk see kergelt ummistunud, et ei ole korralikku äravoolu? Praeguste ilmadega kasutan sõidu ajal kliimat vaid vaid siis, kui välisõhk on niiske v sajab. Siis kipub esiklaasi uduseks tegema. Muidu aga on kompressor välja lülitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 15.05.15 06:08 Tsiteeri


Selge, vaatan üle. Sooviks ikkagi teada kus asub andur mille järgi automaatika pumpa lülitab. On sama andur mis jagab infot välis.temp näidikule või ei?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 15.05.15 07:07 Tsiteeri


Kas siseringlus on ikka välja lülitatud või? Ja milleks see Auto rezhiim üldse hea on? Pane temperatuur paika, määra ära, kuhu ja kui tugevasti puhub. Kliimakompressor lülita nupust sisse ainult siis, kui palav on. Kas nii läheb ka uduseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 15.05.15 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Kas siseringlus on ikka välja lülitatud või? Ja milleks see Auto rezhiim üldse hea on? Pane temperatuur paika, määra ära, kuhu ja kui tugevasti puhub. Kliimakompressor lülita nupust sisse ainult siis, kui palav on. Kas nii läheb ka uduseks?


Mitte alati, aga jah, ikka läheb uduseks. Siseringlust ei kasuta.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekson
huviline



Registreerunud 20.06.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.15 09:24 Tsiteeri


Probleem peaks antud juhul olema tõesti, kas välitemperatuuri anduris (vale paigutus, vigane) või pisut puudulikus külmaaine koguses, mis auto liikudes kahaneb (jahtudes läheb rõhuanduris rõhk alla lubatud normi ja sealt lülitatakse kompressor välja).
Muidugi võib olla probleem ka veel kompressori siduris, seda siis, kui nüüd soojemate ilmadega samuti või veelgi rohkem sisse välja lülitub.

Tartus saan sulle ka ise abiks olla, tel 56 210 701.

Indrek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.05.15 10:55 Tsiteeri


R 134 kogust/rõhku võiks kontrollida, aga kui ma ei eksi, siis ei peaks kliima üldsegi tööle hakkama, kui rõhk süsteemis on liiga madal ning välistemperatuuri mõju sellele rõhule on minimaalne (kuigi võib olla). Kusagilt ajusopist ujus välja pildikene tütre A4 kliima probleemist, kus see alguses lülitus ilusti sisse, jahutas ja puha, kui oli kabinetis saavutatud soovitav kliima, lülitus välja ja seejärel kord lülitus, kord mitte uuesti sisse. Lõpuks lõpetas üldse töölepingu. Targad rääkisid, et kompressori küljes on mingi rõhkude ühtlustamise klapp, mis ei pidavat toimetama. Kuna aga omanikul kadus huvi, siis sinna asi jäigi ja seetõttu ei hakka oletama. Kui sul aga puhub pidevalt aknad uduseks praeguste ilmadega, siis peab kusagilt salongi tulema korralik kogus niiskust. Käisin just sõidus, kliimat ei kasutanud ja ei mingit märki udu tekkest (seisvas autos koer (hunt) hingas kogu aeg sees ca 20 min, klaasid ja luuk kinni). Re˛iim - AUTO, temp +22, kompressor - OUT. Oled sa vaadanud, kuidas salongi soojusvaheti(radikas) toimetab, kas annab korralikult sooja?
Esmases selgitasid mure algeid - lülitub sisse, lülitub välja. Tegelikult töötabki kompressor seni, kuni on kabinetis saavutatud soovitud temp. Seejärel lülitab kompressori välja ja kui vaja jahutada, siis uuesti sisse. See andur, mille järgi mõtlev karbike otsustab, kuidas toimida, on välistemperatuuri oma ja asetseb tavaliselt vasakul esistange taga. Kuidas aga teda näha, praegu ei mäleta - ehk sai ligi, kui eemaldada stange äärmine ribi, ehk siis, kui lähened alt poolt. See andur teatab, et nüüd on õige aeg AUTO re˛iimis lülitada sisse KLIIMAAUTOMAAT (u. +4-5C, kliima juhtploki displeil tähekese kujutis). Kuidas tegelikult KOMPRESSOR töötab, see tähekene ei näita. Tema näitab ainult, et kliimaautomaat on vajadusel koostööks valmis. Seda, millal on vaja jahutada (kompressor sisse lülitada) otsutavad anduri kabineti eri paigus. Tähekene displeil võib koostöövalmidusest anda märku ka alla +4C juures juhul, kui välistemperatuuri andur reageerib lähedaloleva radiaatori ja mootori soojusele ( kui auto seisab). Seda küll lühiajaliselt.
Kui ma nüüd oma pikas monoloogis suutsin midagi-gi-gi selgitada, siis soovitaksin otsida niiskuse tekke põhjust (klaasid udused mõne hetkega) ja kontrollida salongi radika tööd (sisend- ja väljundtemperatuurid, aga kui puhub korralikult kuuma MAX, siis pole vaja).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.05.15 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Kas siseringlus on ikka välja lülitatud või? Ja milleks see Auto rezhiim üldse hea on? Pane temperatuur paika, määra ära, kuhu ja kui tugevasti puhub. Kliimakompressor lülita nupust sisse ainult siis, kui palav on. Kas nii läheb ka uduseks?


Võib ju ka küsida, milleks üldse kliimaautomaat, Ladadel, Mossedel, Volgadel seda ju polnud. Aga vaatamata sellele said kõik sõidud sõidetud.
Vastan ise: eks ta üks mugava inimese abimees ole, selle, kes ei viitsi keerata kangikesi ja vajutada nupukesi, et meeldivam sõita oleks. Ja kui sellega harjud, siis ei kujutagi sõitmist ilma selleta ette. Aga kui vaja, suunan ja määran ka ise, kuhu, kui palju ja millal peab puhuma. AUTO re˛iim suunab soojust-jahutust just sinna, kus seda vaja on: milleks on vaja kuuma katuse alla, kui jalad on külmast kanged. Aga eks kõik sõltub kasutajast, ühele meeldib mudida salongis nuppe, teisele mitte. Seda ei saa pahaks panna.
Ja kliimakompressorit saab sisse lülitada ainult konditsioneeridega autdel, mitte kliiamautomaatidega tehnikal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 15.05.15 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
R 134 kogust/rõhku võiks kontrollida, aga kui ma ei eksi, siis ei peaks kliima üldsegi tööle hakkama, kui rõhk süsteemis on liiga madal ...

Samuti peaks olemas olema ka andur mis lülitab süsteemi välja kui rõhk liiga suureks läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.05.15 14:32 Tsiteeri


Kuna ei ole selle ala inimene (kliimaseadmed autodel ja ka mujal), ei hakka liigselt arutama. Olen kuulnud, et kliimasüsteemis (autol) tõuseb rõhk 20atm-ni ja üle sellegi (kuni 27-30atm), tavaliselt jääb aga töörõhk 15-17atm piiresse. Lisaandurit ülerõhule ei pidavat olema, on lihtsalt ülerõhu ventiil. Sellist momenti, et kompressor pumpab survet aina juurde, nagu isane emase peal, ei ole. Ja välistemperatuur (nagu eelmises postis mainisin), ei oma märkimisväärset mõju kliimasüsteemi siserõhule. Kui rõhk on madal, lihtsalt ei rakendu. Minu arvamust kinnitas kodanik, kelle firma tegeleb sarnaste küsimuste lahendamisega. Üks variant, miks on kabinetis niiske õhk, on veel see, et siseringluse klapp on avatud asendis. Aga seda saab visuaalselt kontrollida, kui vaadata sisse salongi filtri pesast, lülitades siseringi nuppu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 15.05.15 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
AUTO re˛iim suunab soojust-jahutust just sinna, kus seda vaja on: milleks on vaja kuuma katuse alla, kui jalad on külmast kanged.
Ja kliimakompressorit saab sisse lülitada ainult konditsioneeridega autdel, mitte kliiamautomaatidega tehnikal.


Eks igaüks kasutagu kliimaseadet nagu tahab. Ma lihtsalt arvan, et tean kliimaseadme ajust paremini, mis mul parasjagu külmetab. :)

Kompressori saab välja lülitada ka C4 kliimaautomaatikaga versioonil, samuti märksa uuematel Audidel.

Kui siseringlus on välja lülitatud, siis võiks tõesti siseringluse klapi üle kontrollida ja ikkagi proovida väljalülitatud kompressoriga mõnda aega sõita, et saaks aru, kas tegemist on üldse kompressori väljalülitumise järgselt tekkida võiva uduga või pääseb ikkagi vihmavesi kuidagi autosse, mis sest et põrandamatid kuivad. Seda võiks ka vaadata, kas kompressori töötamisel auto alla vett tilgub või jääb see kuhugi kadunuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 15.05.15 19:40 Tsiteeri


Mina sain oma probleemile selgust. Nimelt on C4 kliima piisavalt tark, et öelda täpselt mis põhjusel kondipump parasjagu seisab. Läksin tegin ühe tiiru ja plokk andiski teada, et välistemp. langes tema arvates alla viie kraadi ja lükkas pumba välja. Info saan kliimaploki 52 kanalist. Lahendust veel ei tea, aga ilmselt vahetan anduri või tõstan kuskile, kus vähem tuult ja rohkem sooja. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]