kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.04.15 17:49
|
|
|
2,5tdi AEL 103kw r5 mootori õlirõhk.
Kuna otsing tulemust ei andnud siis teeks teema õlirõhu kohta. Mis peaks olema 2,5 AEL-i õlirõhk nii külmast kui ka soojast peast? Kuskilt pole
sellekohta infot leidnud aga ilma kindla vastuseta ei tahaks motot laiali tõmmata.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 07.04.15 20:24
|
|
|
Kui ma õieti mäletan, siis autodata järgi soojalt 2000rpm. Ja 2bar. Tühikäigul on olnud soojalt enamustel üle 1,2bar-i.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 07.04.15 20:38
|
|
|
Start engine (engine oil temperature approx. 80 °C).
- Oil pressure at 2000 rpm: at least 2.0 bar
- Oil pressure at higher engine speeds: max. 6.3 bar
Tühikäigul oleva õlirõhu kohta ei ole midagi kirjas. Loogiliselt võttes peab seda ka sooja õliga olema piisavalt, et 0.9Bar andur nutma ei hakkaks.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 07.04.15 20:59
|
|
|
Minu omal näitab sooja mootoriga (õli temp siis 60 ja 130 vahel asuva kriipsu peal) tühikäigul umbestäpselt 1,0 bari ja 2000 pöörde pealt 3 bari kanti
+- 0,2, täpselt hetkel ei mäleta. Üle 4-a pole kunagi seierit näinud, külmast peast pähe muidugi ei anna ka.
Zoig kunagi lubasin peale anduri paigaldamist rõhud edastada, siin nad siis on
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.04.15 05:56
|
|
|
Mõõtsin ära ja külmastpeast 4,5 kohapeal ja pöördega üle 5 ei läind. Mootori temp 90 siis kohapeal 0,7-8 ja 2000 pöördega 2,2 umbes. Kas on põhjust
muretsemiseks või ei pea veel motot laiali kiskuma? Karteri tuulutus ka suitseb aga see ilmselt kusevatest pihustitest.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 08.04.15 06:50
|
|
|
Palju loeb ka see, kui vana õliga seda mõõtmist teostatakse.
Mida vanem õli, seda madalamad rõhud reeglina.
No kui suudab hoida 2000 pöörde juures 2,2 siis pole veel hullu miskit.
Vanasti Belarusi mootoril piisas kui suutis hoida tühikäigul 0,3bari
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.04.15 07:17
|
|
|
Õli sai just ennem mõõtmist uus sisse pandud. Pm üle 2000 siis hoiab ilusti 2,5 ja tühikäigul 0,8.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.04.15 21:11
|
|
|
Sai siis sõbra autopealt ka õlirõhk ära mõõdetud ja tulemus pea, et identne. Soojalt 0,8 ja 2000 pöördepealt 2,6. Panin siis veelkord uue õli sisse ja
seekord siis 5w50 ja nüüd kohapeal 0,9 ja pööretega 2,7, et peaks olema suht hea. Autodata järgi ei tohi 2000 pöörde pealt alla 2 langeda ja seda mul
pole juhtund.
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 09.04.15 05:38
|
|
|
Eks siin tekivad erinevused ka mõõtmismetoodikast, mina lugesin näitu spidoblokilt, ilmselt manuaalne manomeeter näitab täpsemaid numbreid. Katsetan
mingi hetk kindlasti endal manomeetriga ka üle.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 09.04.15 06:25
|
|
|
Mul mingi biltema kell näitas soojastpeast üldse nulli ja siis saigi sõbralt mehhaanilist kella laenatud ja sellega tulid korralikud näidud
|
|
|