Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5tdi AEL 103kw r5 mootori õlirõhk. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2499)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.04.15 17:49 Tsiteeri
2,5tdi AEL 103kw r5 mootori õlirõhk.



Kuna otsing tulemust ei andnud siis teeks teema õlirõhu kohta. Mis peaks olema 2,5 AEL-i õlirõhk nii külmast kui ka soojast peast? Kuskilt pole sellekohta infot leidnud aga ilma kindla vastuseta ei tahaks motot laiali tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 07.04.15 20:24 Tsiteeri


Kui ma õieti mäletan, siis autodata järgi soojalt 2000rpm. Ja 2bar. Tühikäigul on olnud soojalt enamustel üle 1,2bar-i.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 07.04.15 20:38 Tsiteeri


Start engine (engine oil temperature approx. 80 °C).
- Oil pressure at 2000 rpm: at least 2.0 bar
- Oil pressure at higher engine speeds: max. 6.3 bar

Tühikäigul oleva õlirõhu kohta ei ole midagi kirjas. Loogiliselt võttes peab seda ka sooja õliga olema piisavalt, et 0.9Bar andur nutma ei hakkaks.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 07.04.15 20:59 Tsiteeri


Minu omal näitab sooja mootoriga (õli temp siis 60 ja 130 vahel asuva kriipsu peal) tühikäigul umbestäpselt 1,0 bari ja 2000 pöörde pealt 3 bari kanti +- 0,2, täpselt hetkel ei mäleta. Üle 4-a pole kunagi seierit näinud, külmast peast pähe muidugi ei anna ka.

Zoig kunagi lubasin peale anduri paigaldamist rõhud edastada, siin nad siis on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 07.04.15 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauno_N
Zoig kunagi lubasin peale anduri paigaldamist rõhud edastada, siin nad siis on :D
Tänud :) Ma oleks oodanud, et 2.5TDI on ikka kõrgemate õlirõhkudega kui AAN, kuid tundub vastupidi.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 08.04.15 05:56 Tsiteeri


Mõõtsin ära ja külmastpeast 4,5 kohapeal ja pöördega üle 5 ei läind. Mootori temp 90 siis kohapeal 0,7-8 ja 2000 pöördega 2,2 umbes. Kas on põhjust muretsemiseks või ei pea veel motot laiali kiskuma? Karteri tuulutus ka suitseb aga see ilmselt kusevatest pihustitest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.04.15 06:50 Tsiteeri


Palju loeb ka see, kui vana õliga seda mõõtmist teostatakse.
Mida vanem õli, seda madalamad rõhud reeglina.
No kui suudab hoida 2000 pöörde juures 2,2 siis pole veel hullu miskit.
Vanasti Belarusi mootoril piisas kui suutis hoida tühikäigul 0,3bari :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 08.04.15 07:17 Tsiteeri


Õli sai just ennem mõõtmist uus sisse pandud. Pm üle 2000 siis hoiab ilusti 2,5 ja tühikäigul 0,8.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 08.04.15 21:11 Tsiteeri


Sai siis sõbra autopealt ka õlirõhk ära mõõdetud ja tulemus pea, et identne. Soojalt 0,8 ja 2000 pöördepealt 2,6. Panin siis veelkord uue õli sisse ja seekord siis 5w50 ja nüüd kohapeal 0,9 ja pööretega 2,7, et peaks olema suht hea. Autodata järgi ei tohi 2000 pöörde pealt alla 2 langeda ja seda mul pole juhtund.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 09.04.15 05:38 Tsiteeri


Eks siin tekivad erinevused ka mõõtmismetoodikast, mina lugesin näitu spidoblokilt, ilmselt manuaalne manomeeter näitab täpsemaid numbreid. Katsetan mingi hetk kindlasti endal manomeetriga ka üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.04.15 06:25 Tsiteeri


Mul mingi biltema kell näitas soojastpeast üldse nulli ja siis saigi sõbralt mehhaanilist kella laenatud ja sellega tulid korralikud näidud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]