MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 06.04.15 20:56
|
|
|
Audi A4 B6 1.8TQ 140kw - 2003 - MZR (LUKKU)
Tere foorumlased!
Minu käsutusse jõudis viies Audi, eelnevalt omanud igasugu muid automarke, viimane oli Toyota Avensis 2.2D-CAT. Audi ostsin 21. märtsil, eelmisel
päeval käisin proovisõidul ja olin veendunud, et see peab mulle tulema. Kahtlemata oli tegemist tunduvalt põnevama autoga kui seda oli nö "pereisa"
Avensis .
Auto ostetud uuena Turu Audi esindusest, ehk siis põlis Soome auto. Esimeseks omanikuks naisterahvas. Kilomeetreid praeguseks kogunenud 243800 ja
olemas hooldusraamat. Kaasa sain veel üliheas seisukorras Bridgestone naastrehvid Audi originaal 16 tollistel valuvelgedel.
Kriime ja pisemaid mõlke leidub mõningaid, samuti pisut roostet esimeste poritiibade sise servades. Salong suures plaanis hästi säilinud,
juhiuksepolstri käepide on veidi kulunud ja kriimuline. Vajaks salongi märgpesu, siis on tip-top.
Veermik on vaikne, mingeid kolinaid hetkel ei ole. Autol on all punast värvi amordid, vist vähe sportlikumad.
Kuna autot vaevas algusest peale mure, et kiirendades hakkab jõnksutama, siis lõpuks sai läbi pika saaga jõutud lahenduseni. Tehtud rõhutest, mis
paljastas üsna mitu leket: turbosse minev suur lõdvik katki ja üks peenike voolik lisaks, õlimõõtevarda kõri kahest kohast katki. Lähipäevil saab uue
lõdviku kätte ja olen üsna kindel, et sellega on murel lõpp. Mootori temperatuuriandur pani ka segast, lülitas ventikad järgi ilma põhjuseta, seegi
sai asendatud.
Tegemist on siis 25.03.2003 daatumiga liinilt maha veerenud sedaan kerega Audi A4 B6-ga, mille südameks vähemlevinud 1.8T BEX tüüpi mootor, arendades
140kw/240nm. Mõisatagi veoskeemiks quattro ja käigukastis leidub 6 käiku. Värviks on ming.blau metallic (LZ5L koodiga). Kusjuures, mu eelmine A6 oli
sama värvi.
Mainimisväärsem varustus:
Tehase xenon lähituled
S-line vedrustus
4x el.aknad
2x istmesoojendused
püsikiirushoidik
el. peeglid soojendusega
concert II cd mängija
tekstiilist sportistmed ja nahkkattega sportrool
plokisoojendus ja sisepistik.
Eelmise omaniku ja autopoe poolt tehtud viimased hooldused/remonttööd:
pidurikettad ja klotsid
hammasrihm juurdkuuluvaga (242000km)
esisilla stabilisaatorikondid ja puksid
Minupoolt praeguseks tehtud hooldused/ja muud tegevused:
Mootoriõli (Mobil 1 ESP 5W30) ja õlifilter (243500km)
bensiini- ja mootoriõhufilter (243500km)
salongiõhufilter (243500km)
toonklaas, esiuksed 50% ja sealt tahapoole 15% (teostaja sõber)
tagatuledele pandud kile (teostaja sõber)
eemaldatud märgid tagaluugilt (venna idee )
mootori temperatuuriandur (aju jaoks)
To do:
turbolõdvik (tehtud)
käigukasti ja tagadiffri õli
lip tagaluugile
coiloverid (lähitulevik)
esitiivad ja kapott ülevärvi (lähitulevik)
chip
Mõned kehvad pildid, salongist hetkel pole.
Ostupäeval tehtud . Alguses veeres auto Skoda Octaviale mõeldud velgedel, millel ET oli 54. Õnneks vahetasid need omanikku üsna kiiresti.
Asemele sai muretsetud hea hinnaga InterActioni 19 tollised randiga veljed, 8,5tolli laiad ja ET35. Rehvid olid kehvad, sai tellitud uued 235/35/R19
mõõdus suverehvid tootjalt Sailun, 70eur/tk.
Peasüüdlane
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 07.04.15 07:20
|
|
|
Ilus.
Hõbedased numbri alused vaheta kohe ära.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 07.04.15 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri0112
Ilus.
Hõbedased numbri alused vaheta kohe ära. |
Tänud!
Numbrialuseid pole küll kusagil.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 07.04.15 09:10
|
|
|
Turbo lõdvik(89 eurot) ja õlivardakõri saabuvad homme, siis sellega ühel pool.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 07.04.15 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Tsitaat: | Algselt postitas: MZR
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri0112
Ilus.
Hõbedased numbri alused vaheta kohe ära. |
Tänud!
Numbrialuseid pole küll kusagil. |
Soome numbrid ongi vist sellised? |
All on ilmselt mingi plekist alusplaat ja sinna külge kinnitub plastik kruvidega numbrimärk. Hiljem lähevad kahepoolse teibiga nagunii.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 10.04.15 02:19
|
|
|
Nonii terekest..
Lõdvik vahetatud, kasu siiski ainult 75%. Uus lekketest ei tuvastanud ühtgi kadu ja autocom ei näita vigu DTC's. Ikkagi nügib pööretel 3000
ülespoole. Oskab keegi öelda, milline peaks olema süütenurk tühikäigul? Minu omal laperdab see 4,5kraadist ca 9kraadini?!?
On mainitud ka N75 kusagil, mis võiks seda nügimist põhjustada.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 13.04.15 17:13
|
|
|
Tere tere,
Jällegi kogemuse/teadmise võrra targem. Probleemi lõppfaas oli seotud süüteküünaldega, mis sugugi polnud eelmise omaniku poolt tehtud hooldusraamatu
sissekandega vastavuses. Need on ikka väga vanat tüüpi Boschi küünlad.
Real-time testi ajal sai jälgitud silindrite tööd ja oh üllatust, esimene silinder hakkab tõrkuma, minuti jooksul suutis kaheksal korral märke maha
jätta. Tõstsin esialgu poolidd ümber, ei miskit. Siis vahetasin 1. ja 2. silindri küünlad, probleem siirdus 2. silindrisse.
Lähipäevil paneb uued küünlad ja originaal süütepoolid peale, praegused poolid mingid no-nameid.
|
|
|
Elxx
klubiliige
Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro
|
postitati 13.04.15 19:36
|
|
|
Kena B6
Mul hetkel sama olukord tegelikult,hakkas reedel raputama Vahetasin kohe
küünlad ära,peal olid ka miskid vanad Bosch küünlad+Üks süütepool on töölepingut lõpetamas
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 13.04.15 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Elxx
Kena B6
Mul hetkel sama olukord tegelikult,hakkas reedel raputama Vahetasin kohe
küünlad ära,peal olid ka miskid vanad Bosch küünlad+Üks süütepool on töölepingut lõpetamas |
Tänud heade sõnade eest!
Kas sul lahenes see olukord?
|
|
|
Elxx
klubiliige
Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro
|
postitati 14.04.15 03:18
|
|
|
Pean täna süütepooli ostma eks siis näis Aga uued küünlad tegid asja
paremaks küll,mul roolis kerge vibra ka sees(vb mõni mootoripadi kehva),vibra muutus ca poole väiksemaks küünalde vahetusega,eks õhtul näis kas kaob
üldse ära kui uue süütepooli peale saab
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 14.04.15 03:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Elxx
Pean täna süütepooli ostma eks siis näis Aga uued küünlad tegid asja
paremaks küll,mul roolis kerge vibra ka sees(vb mõni mootoripadi kehva),vibra muutus ca poole väiksemaks küünalde vahetusega,eks õhtul näis kas kaob
üldse ära kui uue süütepooli peale saab |
Tegelikkuses oleks parem kõik neli pooli väljavahetada, kuna teisedki tõenäoliselt sama vanad. Esialgu võid nii proovida küll, loodetavasti on kasu
sellest.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 25.05.15 20:23
|
|
|
Teema lukku kuna auto müüdud!
|
|
|