Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: b5 avant probleemid feissliftimisel (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1994)
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 05.04.15 09:03 Tsiteeri
b5 avant probleemid feissliftimisel



Kuna paljud salongidetailid on läbi kulunud siis on plaanneed välja vahetada. Kui juba siis fl omade vastu.

1) Tagumised istmed, kuidas lahendada ülemiste lukkude probleem?

2)Laepolster. Kas ja kui keeruline see oleks vahetada. Kas lampide juhtmestik on väga erinev, kas vaja kõik piilari katted ja asjad ka vaehtada ja kas kinnitused ja muud jutud sobivad?

3) Kust olete võtnud puhurirestidele valguse toite? Kuskil mingit diy?

4) Kas väljast need nikkel liistud mis on ümber küljeklaaside, kas neid annab vahetada? Kuidas neid rikkumatta kätte saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.04.15 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: killer666
Kuna paljud salongidetailid on läbi kulunud siis on plaanneed välja vahetada. Kui juba siis fl omade vastu.

1) Tagumised istmed, kuidas lahendada ülemiste lukkude probleem?

2)Laepolster. Kas ja kui keeruline see oleks vahetada. Kas lampide juhtmestik on väga erinev, kas vaja kõik piilari katted ja asjad ka vaehtada ja kas kinnitused ja muud jutud sobivad?

3) Kust olete võtnud puhurirestidele valguse toite? Kuskil mingit diy?

4) Kas väljast need nikkel liistud mis on ümber küljeklaaside, kas neid annab vahetada? Kuidas neid rikkumatta kätte saada?



1. Kuna sa ei ole täpsustanud, mis aasta auto, siis alates 98a mudelist (seega ka mõned juba 97 teises pooles toodetud autod) on tagumiste istmete kinnitused ühesugused FL-ga. Kui aga sul vanem, siis soovitaks vanemad istmed otsida, vähem aretamist.

2. Laelampide paigutus on juba erinev, seega juhtmestik ka vast erinev, aga võid ju selle juhtmestiku koos lampide ja polstriga kaasa küsida ja ühendad siis kusagil piilari juures selle vana süsteemi asemele. Piilarite katted peaks sobima vanad

3. Isiklikult võtsin toite raadio tagant sellest juhtmest, mis on originaal raadio nuppude ja ekraani valgustuse toide, sest mul järelturu raadio ja see ei kasuta seda, ning siis on nende restiega nagu FL puhul originaalis, et valgustuse heledust saab kellaplokist reguleerida.

4. Need nikkel liistud on kinni needitud ja tagumisi ei saa kätte ilma klaase kere küljest eemaldamata, sest needid on klaaside/tihendite all.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 05.04.15 13:28 Tsiteeri


2) juhtmestikuga vast polegi probleemi. Mõtlen pigem seda, et kas need lambid ja polster hakkavad laega kokku? Vb on vastavad kronsteinid seal erinevad ja aretamist tuleb liiga palju? Ma mõtlengi, et keegi on võibolla selle tee läbinud ja oskab midagi täpsemlt öelda.

Toon näite: Võibolla on piilari katete pikkus erinev, seega tuleb vahetada ka piilarkatted, siis vb selgub, et turvavööd jooksevad teistmoodi ja siis lõpuks selgub,et vanal kerel polegi õiges kohas vastavaid tüübliauke jne jne.
Näiteks tagumiste istmete alumine keskmine kronstein on hoopis teise kujuga ja isegi poldiaugud omavahel ei sobi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.04.15 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: killer666
2) juhtmestikuga vast polegi probleemi. Mõtlen pigem seda, et kas need lambid ja polster hakkavad laega kokku? Vb on vastavad kronsteinid seal erinevad ja aretamist tuleb liiga palju? Ma mõtlengi, et keegi on võibolla selle tee läbinud ja oskab midagi täpsemlt öelda.

Toon näite: Võibolla on piilari katete pikkus erinev, seega tuleb vahetada ka piilarkatted, siis vb selgub, et turvavööd jooksevad teistmoodi ja siis lõpuks selgub,et vanal kerel polegi õiges kohas vastavaid tüübliauke jne jne.
Näiteks tagumiste istmete alumine keskmine kronstein on hoopis teise kujuga ja isegi poldiaugud omavahel ei sobi.


Ma pead ei anna, aga minuarust on laepolster laes vaid paari krõpsuga keskelt kinni ja äärtes toetubki piilari katetele, päikese sirmide kinnitustele ja koeravõrgu kinnitustele. (vähemalt siis kui ma enda autol vahetasin katuse reelinguid ja servad niipalju lahti võtsin, et poltidele ligi pääseda, siis seal muid kinnitusi ei olnud. Ainus erinevus mis mulle meenub, on pagasivõrgu kinnitused laes, mis on erinevad.

Ja lambid kinnituvadki vaid polstri külge.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 19.04.15 16:06 Tsiteeri


Oma sedaanile tahtsin kunagi FL lage panna, see lõppes aga sellega et otsisin korraliku pre facelifi lae ja lambi ning nii see jäi.
Esiteks on tooni vähe ( prefacel on hele, faceliftil hall), piilarite katted ees teise kujuga, katuseluugiga variandil katuseluugi koht veits teine, päikse sirmid vaja uued organiseerida ja ka käepidemed laes. Ühesõnaga laes tuleb korralik aretus teha ja kõik ringi vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]