Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 v6 Tdi 132kw BAU pumba küsimus. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2307)
adapter
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b5 2.8Q

postitati 03.04.15 15:48 Tsiteeri
2.5 v6 Tdi 132kw BAU pumba küsimus.



Kas keegi oskab siin öelda kuidas ja kas ültse saab 2.5 tdi v6 132kw bau pumpa peale keerata.. ?


-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.04.15 16:07 Tsiteeri


Pumpa kui sellist ei saa peale keerata.

Mootor suhtleb ajuga ning küsib sealt mingisugust X kütusekogust ning pumba aju annab selle välja.
Kaant peale koputada nagu VP37-l VP44-l ei saa.

Mingil määral saab kütust juurde mootoriajust küsides, aga enamusel 2003 aasta autodel on peal n.ö. tehase tuuningkaitse, ehk siis kui küsida rohkem kui 54mg/str, siis läheb pump tagasi 46mg/str peale ning see tuuning 46 pealt 54 peale väga kõvasti tuntav ei ole ka. 0.9-1s läheb kiiremaks 0-100ni umbes.

Kõige lihtsam viis kütet juurde saada on suuremad pihustid paigaldada, kuid siis on vaja ka normaalne häälestus teha, sest muidu hakkab suitsema ning ka kütusekulu tõuseb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 07.04.15 16:33 Tsiteeri


Kas see tehase tuuningkaitse rakendub ka chipile. See tähendab et chipides ei saagi kütusekogust rohkem kui 54mg peale? Või uue softiga see tuuningkaitse kaob?




Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mingil määral saab kütust juurde mootoriajust küsides, aga enamusel 2003 aasta autodel on peal n.ö. tehase tuuningkaitse, ehk siis kui küsida rohkem kui 54mg/str, siis läheb pump tagasi 46mg/str peale ning see tuuning 46 pealt 54 peale väga kõvasti tuntav ei ole ka. 0.9-1s läheb kiiremaks 0-100ni umbes.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.04.15 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alan2
Kas see tehase tuuningkaitse rakendub ka chipile. See tähendab et chipides ei saagi kütusekogust rohkem kui 54mg peale? Või uue softiga see tuuningkaitse kaob?

Piirang on pumba ajus. Chipitakse mootori aju.
Loomulikult jääb see piirang alles.

Ning kui chippija veel lisaks sellest tuuningkaitsest midagi ei tea ning paneb kütusekoguse rohkem, kui 54mg peale, on auto põhimõtteliselt stock tagasi, kuigi mootoriaju kuvab kenasti 60 või 70.

Ainus viis rohkem jõudu juurde saada al. 2002 lõpp/2003a toodetud 132kw mootorile on suuremad pihustid + soft, muidu on 145-150kw suhteliselt lagi.
Meie mail muidugi pakutakse nendele mootoritele ka 160+kw ainult softiga :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
adapter
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b5 2.8Q

postitati 10.04.15 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: alan2
Kas see tehase tuuningkaitse rakendub ka chipile. See tähendab et chipides ei saagi kütusekogust rohkem kui 54mg peale? Või uue softiga see tuuningkaitse kaob?

Piirang on pumba ajus. Chipitakse mootori aju.
Loomulikult jääb see piirang alles.

Ning kui chippija veel lisaks sellest tuuningkaitsest midagi ei tea ning paneb kütusekoguse rohkem, kui 54mg peale, on auto põhimõtteliselt stock tagasi, kuigi mootoriaju kuvab kenasti 60 või 70.

Ainus viis rohkem jõudu juurde saada al. 2002 lõpp/2003a toodetud 132kw mootorile on suuremad pihustid + soft, muidu on 145-150kw suhteliselt lagi.
Meie mail muidugi pakutakse nendele mootoritele ka 160+kw ainult softiga :D



Selge äitäh Prg vastamast, lihtsalt sai arvuti järgi pandud ja sai vaadatud , et kütuse kogus võiks sutsu suurem olla. Kuigi mu autost on juba välja pigistatud enamvähem tippvõimsus. Automaat kast rohkem ei kannata välja, kast sai seadistatud lätis. Lihtsalt tahtsingi teada kas muudmoodi ka saab pumpa timmida peale pumbaajus surfamise. 110kw plokki asemel sai pandud 132kw rullnookuritega plokk.


-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]