maups94
huviline
Registreerunud 30.03.15
Asukoht: Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 171kW
|
postitati 03.04.15 11:19
|
|
|
Audi A6 C6 3.0 TDI 155kW
Tere!
Kas keegi oskab soovitada kedagi, kes oleks spetsialiseerunud audidele ning teeb normaalse hinnaga ostueelset kontrolli Tallinnas. Ei raatsi enam
esindusse minna, kuna juba mitme autoga käinud ja üsna kulukaks asi läinud. Põhiasjad oleks ketipingutite ja pihustite kontrollimine, ja seal juures
ka "nõrgad" kohad selle auto juures, mis hiljem võivad kulukaks minna.
Masin iseenesest selline, mida soov osta:
http://www.auto24.ee/used/1961378
Ette tänades!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.04.15 11:46
|
|
|
Teeme ära, kui vaja.
Ketipinguteid kuigi lihtsalt ei tuvasta, kui täiesti peetis pole, selleks peab mootor külm olema.
|
|
|
|
raitz87
huviline
Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, Audi FRS6
|
postitati 05.04.15 12:22
|
|
|
Kui vaja, võin aidata Mustamäel
56699479
Raivo M
|
|
|
|
maups94
huviline
Registreerunud 30.03.15
Asukoht: Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 171kW
|
postitati 07.04.15 07:18
|
|
|
Ei lähe vist isegi vaatama seda, sain juba siit natuke targemaks, et pole midagi head selle juures.
Aga uurisin endale juba vahepeal midagi uut välja. Kõige pealt jäi silma 2 bensukat:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1972158
Jutu järgi tundub päris okei. Helistasin siis rääkis, ostsi ketid ja pingutid forssist ja lasi tuttaval "mustalt" ära teha, mistõttu pole ka asjale
garantiid ega tegelikult ei saa üldse 100% kindel olla, kas midagi on tehtud või mitte. Homme lähen vaatama ka kohapeale ja siis saab ehk targemaks
juba auto koha pealt.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1974678
Teine, mis silma jäi siis selline. Varustuse koha pealt vb isegi sutsu etem, hind ka muidugi natuke kallim. Aga jällegi nende põhiprobleem ketid,
millest ei saa ei üle ega ümber, teeb ikka muret.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1959538
Selline diisel ka veel, millel küll ei tundu olevat varustust sama palju kui eelmistel, aga siiski jutu järgi tundub hea ja väljanägemiselt samuti.
On keegi neist midagi oma silmaga vaatamas ka käinud ja millest tasuks kaarega mööda vaadata? Kuna kõigile ei hakka ka ostueelset kontrolli tegema
siis võibolla suudaks juba siin ja preagu mõne masina välistada. Kuna mul sõitmist ka nüüd nii väga palju pole, siis sellepärast hakkasin vaatama ka
bensukaid ja 3.2 sellepärast et neil tundub juba väänet ka olema ja kütusekulu ei ole nii meeletu ka nüüd võrreldes 2.4 bensukatega.
Veel vaatasin, et mõlemal bensukal on viimase ülevaatuse ajal olnud mingi probleem tulede, helkurite või elektriseadmetega. See on neil mingi tüüpviga
kusagil või on siis lihtsalt kokkusattumus selline
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.04.15 07:34
|
|
|
3.2 FSI ei ole vähemate probleemidega, kui 3.0 TDI.
Muidugi 3.0 TDI tuleb üle vaadata pingsalt enne ostu, aga sama kehtib ka 3.2 FSI ja ketimurede kohta, kummalgi pole odav lõbu, kui käest lastud on.
Dünaamika on kindlasti 3.0 TDI-l parem, aga kui sõidad lühemaid otsi, siis diisel eriti vähem kütust ei võta ning läheb pikalt soojaks võrreldes
bensukaga.
|
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 07.04.15 08:10
|
|
|
Mulle isiklikult tunduvad kahtlased sellised kuulutused kus VIN pole avaldatud ja Reg numbrid peidetud. Lisaks müüja nime pole. 2004 aasta diisel 210k
läbisõiduga. Ise otsisin endale talvel just 3.0 diislit C6 kerel. Turg on ikka üsna kõvasti solki täis, vähemalt diislite poole pealt. Bensukatega
tundub vähe parem seis olevat. Nii, et hea ostueelne kontroll tasuks siiski teha. Või võta mõni pädev inimene kaasa.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.04.15 15:19
|
|
|
Vaatad neid kõige odavama otsa c6 autosid ja loodad mingit ime leida või? Vähemalt 2K jäta sel juhul remondifondi, kuid arvatavasti jääb puudu.
Selline on tegelikkus.
Saksas ei ütle keegi enne üldjuhul vin koodi, kui kohal oled
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|