ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 29.03.15 20:31
|
|
|
Audi A4 B5 1.8T Quattro - 1996 - ToomasR
Kuna eelmine talv pidi läbi ajama 2.5TDI Hitleriga siis peale tolle müüki oli plaan soetada manuaal ning kindlasti nelikvedu. Otsitud ning oodatud sai
ligi kuu aega ning müüki ta tuligi Audi A4 B5 1.8T Quattro 110Kw.
Lisade poolest suht plank:4 el akent, kompu, kliima, mingi subwoofer oli sees ning kunagi külge pandud blow-off.
Vigadeks on siis see, et õhulugeja paneb segast arvatavasti ning masin puterdab ja poob kinni.
Tuleviku plaanid:
Toonklaas
Õhulugeja
S-rool(kellegil kolme kodaraga S-i rooli pakkuda siis võib teada anda).
Nahksisu
Korralik heli
Facelift tuled.(Jällegi kellegil pakkuda siis võib kirjutada).
17-18 veljed.
Aju natuke kaasa aidata aka chip.
Boosti kell ning õlirõhukell.
Must lagi koos piilarite jms.
Madalamaks, suveks coiloverid ning talveks stock.
2.5 või 3" otsetoru.
Hetkel ei tule muud ette
Paar pilti:
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 29.03.15 21:05
|
|
|
Viska see blow-off sinna samusele metsa ning pane by-pass asemele, siis ei tohiks enam kinni puua ega puterdada
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 29.03.15 21:56
|
|
|
Või siis chippida ja peaks ok olema?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 30.03.15 00:19
|
|
|
Ei saa tavaline chip blowoffi tekitatud jamast jagu.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 30.03.15 04:45
|
|
|
Blow off on mingi mighty car mods teema, järeldage ise mis ma sellest arvan.
Otsetoru 1.8T? Enam hullemaks ei saa minna. Mu a4 1.8TQ doonorautol oli 3 või 3,5 tolline. Lärmas va raibe, aga see autot ägedamaks ei tee. Ja mis
kasugi sellest suurest torust kui turbo enda väljalase ehk 2.25 või healjuhul on peaaegu 2,5. Mina enda 1.8T upgradin, reaalselt tuleb mingi 350hp ja
minul tulebki 2,5 tolline jooks ja seda veel ühe summuti pütiga, ma arvan et piisav on. Vahepeal tahad ju inimese moodi ka sõita ja politsei
tähelepanukeskmes ka ei taha olla nagu keskmine bemmi omanik.
Vaheta õhulugeja kui too vigane, pane bypass asemele, siis soeta k&n paneeõhufilter ja juba hea,kindlasti hoidu koonusfiltrist. Endale panin kuna
oli lihtsam teise kere ja mina temas ei leia miskit head.
Mul endal varuosadeks 1.8TQ a4, varuosi vajasiis müügiteema olemas ja ainuld küsi.
|
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 30.03.15 17:55
|
|
|
Sai romulast võetud õhulugeja, peale pannes midagi ei muutunud ehk siis viisin tagasi ning sain uue, 2 päeva oli auto nagu uus ning siis hakkas
jamamine uuesti pihta, hetkel sain raha tagasi. Poes sai ka uuritud ning uus maksab c200€, sellist hinda nagu ei tahaks eriti maksta.
Täna rääkisin ka vana omanikuga, ütles et peale blow-offi panemist töötas auto korralikult ning alles pool aastat hiljem hakkas jamama.
Kunagi käisin ühte Passatit vaatamas, too oli ka 1.8t ning oli pandud 3" otsetoru kuid auto oli täitsa vaikne.
|
|
|
madoc
huviline
Registreerunud 22.04.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.8T
|
postitati 30.03.15 18:00
|
|
|
Kas sa tead, miks MAF omavad autod blow off klappe ei talu?
Miks samas MAP sensoriga autod seda jällegi taluvad?
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 30.03.15 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madoc
Kas sa tead, miks MAF omavad autod blow off klappe ei talu?
Miks samas MAP sensoriga autod seda jällegi taluvad? |
Oleks hea kui sa saaksid valgustada mind sellel teemal.
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 30.03.15 18:19
|
|
|
Omast kogemusest võin juba öelda, et 2.5`otseläbi summuti teeb suhteliselt räiget häält, maanteel sõites hakkab väga kiirelt närvidele! Endal ca.
päevakese oli, siis hakkasin pütte alla tagasi kruvima. Eks kui huvi muidugi on proovida, siis miks ka mitte
Blow- off viska vahelt minema ja pane by-pass tagasi külge, kindlasti kaob ka antud viga, mida kirjeldad.
Ilmselt see blow- offi tekitatud mägrapeer meeldib aga selle võid ka lahendada niiöelda töötava süsteemiga.
Originaal by-pass või Audi TT by-pass ja paneelfilter või koonusfilter
Teeb piisavalt kõva häält ja auto vähemalt töötab.
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 30.03.15 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maaryo
Omast kogemusest võin juba öelda, et 2.5`otseläbi summuti teeb suhteliselt räiget häält, maanteel sõites hakkab väga kiirelt närvidele! Endal ca.
päevakese oli, siis hakkasin pütte alla tagasi kruvima. Eks kui huvi muidugi on proovida, siis miks ka mitte
Blow- off viska vahelt minema ja pane by-pass tagasi külge, kindlasti kaob ka antud viga, mida kirjeldad.
Ilmselt see blow- offi tekitatud mägrapeer meeldib aga selle võid ka lahendada niiöelda töötava süsteemiga.
Originaal by-pass või Audi TT by-pass ja paneelfilter või koonusfilter
Teeb piisavalt kõva häält ja auto vähemalt töötab. |
Eks seda otseläbi summutit peab proovima, vaatama mis häält teeb.
Lähipäevil saan proovida sama mootoriga auto õhulugejat, siis saab näha kas on probleem blow-offis ja kuidas auto käitub.
|
|
|
madoc
huviline
Registreerunud 22.04.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.8T
|
postitati 30.03.15 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ToomasR
Tsitaat: | Algselt postitas: madoc
Kas sa tead, miks MAF omavad autod blow off klappe ei talu?
Miks samas MAP sensoriga autod seda jällegi taluvad? |
Oleks hea kui sa saaksid valgustada mind sellel teemal.
|
MAF mõõdab õhukogust, selle järgi tahab aju otsustada, palju kütust kasutada jne jne. Ühesõnaga üsnagi oluline faktor.
Sinu autol liigub blow off klapi kaudu osa õhust, mis on juba MAFi poolt registreeritud, lihtsalt atmosfääri. Seega aju jaoks on segadus, miks lambda
ütleb, et segu järsku rikas. Miks paar päeva on ok - lihtsalt nii kaua võtab aega, et aju teeks omad korrektuurid, et "liigrikka" seguga hakkama
saada (tirib ilmselt kütust vähemaks). Need on nö pikaajalised korrektsioonid.
Orig DV kasutades liigub üleliigne õhk sisselaskesse tagasi, mitte atmosfääri ja seega segu ilusti paigas (ja lambda poolt tehtud korrektsioonid
timmivad segu maksimaalselt paika).
MAP sensoriga auto ei satu segadusse, sest õhu kompressiooni(kogust) mõõdetakse sisselaske kollektoris.
Olen ise ainult koonusega sõitnud lühikest aega ja turbo häält saab täie raha eest, minu jaoks oli seda isegi liiga palju.
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 30.03.15 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madoc
Tsitaat: | Algselt postitas: ToomasR
Tsitaat: | Algselt postitas: madoc
Kas sa tead, miks MAF omavad autod blow off klappe ei talu?
Miks samas MAP sensoriga autod seda jällegi taluvad? |
Oleks hea kui sa saaksid valgustada mind sellel teemal.
|
MAF mõõdab õhukogust, selle järgi tahab aju otsustada, palju kütust kasutada jne jne. Ühesõnaga üsnagi oluline faktor.
Sinu autol liigub blow off klapi kaudu osa õhust, mis on juba MAFi poolt registreeritud, lihtsalt atmosfääri. Seega aju jaoks on segadus, miks lambda
ütleb, et segu järsku rikas. Miks paar päeva on ok - lihtsalt nii kaua võtab aega, et aju teeks omad korrektuurid, et "liigrikka" seguga hakkama
saada (tirib ilmselt kütust vähemaks). Need on nö pikaajalised korrektsioonid.
Orig DV kasutades liigub üleliigne õhk sisselaskesse tagasi, mitte atmosfääri ja seega segu ilusti paigas (ja lambda poolt tehtud korrektsioonid
timmivad segu maksimaalselt paika).
MAP sensoriga auto ei satu segadusse, sest õhu kompressiooni(kogust) mõõdetakse sisselaske kollektoris.
Olen ise ainult koonusega sõitnud lühikest aega ja turbo häält saab täie raha eest, minu jaoks oli seda isegi liiga palju. |
Selle põhjal ütleks jah, et blow-off ajab asja hulluks aga jällegi küsimus, et miks ta c pool aastat peale blow offi panemist töötas laitmatult ning
siis hakkas jamama. Selle põhjal ütleks, et asi pole selles.
|
|
|
madoc
huviline
Registreerunud 22.04.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.8T
|
postitati 30.03.15 19:19
|
|
|
Eks sellest sõltub ka, mis on ühe jaoks "korralikult töötamine"
MAFi vea oleksid saanud lihtsa logimisega välistada (kõrge käiguga pikk tõmme selles pöördevahemikus, kus puterdab)
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 30.03.15 19:36
|
|
|
Korralik töötamine tähendab seda, et liigub vastavalt edasi ning mingeid vahepause või poomisi pole.
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 01.04.15 18:02
|
|
|
Täna sai siis talverehvid suverehvide vastu ära vahetada, tasakaalustamis võimalust kahjuks polnud ning hetkel kerge värvin sees. Samuti sai ka veetud
woofri juhtmed.
Homme läheb autoga ka diagnostikasse ning siis saab teada mis arvuti näitab.
|
|
|