Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi 80b4 2.8 v6 soojast peast jätab vahele (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3025)
kalts123
huviline



Registreerunud 12.04.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4>Mondeo 1.8>Audi 80 2.6Q

postitati 24.03.15 03:10 Tsiteeri
audi 80b4 2.8 v6 soojast peast jätab vahele



Probleem siis järgmine: kui hommikul auto käivitada ja sõita nö. külmalt siis kõik kiirendab ka rohke lapatsiga väga sujuvalt. Aga mõnikord kui mootor juba mõnda aega töödanud (üle 20mintsa) siis kiirendusel jätab vahele ja kipub ebaühtlaselt kiirendab. Eriti esineb seda madalamatel pööretel 1000-2300 üle selle kas üldse pole või esineb vähem. Oskab keegi öelda mis võib problaks olla ja mida kontrollida? Kas võib olla kuidagi pistmist sellega, et sõitsin kunagi paagi tilgatuks ja mõni filter täis? Tänud kõigile kes võtsid vaevaks ja andsid nõu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.03.15 08:08 Tsiteeri


Klassikalised hädad on kõrgepingejuhtmed ja aeglaseks jäänud lambdad.
Mõlemal oma peres olevatel V6 mootoritel on samad sümptomid kadunud peale eelnimetatud detailide vahetamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kalts123
huviline



Registreerunud 12.04.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4>Mondeo 1.8>Audi 80 2.6Q

postitati 24.03.15 08:50 Tsiteeri


Oskate äki öelda kus neid vahetatakse ja palju küsitakse? Või saaks oma mõistusega midagi teha?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.03.15 09:11 Tsiteeri


Ma oln ka paaki tilgatumaks sõitnud. Õigemini kohapeal töötades juhtus see.

Uuesti bensiin sisse, pisut pikemalt käiamist ja käima ta läks.
Alul kippus gaasiga mängides puterdama (ilmselt õhk sattus vahele) aga see kadus ruttu ära ja kõik töötab nagu endine.

Aga mis ainult soojast peast puterdamisse puutub, siis mina kontrolliks aju temp. andurit kõigepealt.
Kas mootor üldse teab, et ta peab oma "toored" maha keerama...?

Küünlajuhe on lihtsalt üks juhe, ega tema tea, kas mootor on soe või külm.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.03.15 13:49 Tsiteeri


Njah,

Proovin siis jälle selgitada. Kõrgepingesüsteem on üks peamisi tegelasi kes saab aru mis temperatuuril mootor on.
Kui mootor jõuab töötemperatuurini siis luuakse aju poolt olukord põletada kütust nii ökonoomselt kui see on võimalik antud olukorras. Ehk siis kuuma mootoriga ühtlasel gaasil üritatakse hoida segu optimaalsena. Rikast segu on oluliselt lihtsam süüdata kui lahjat. Rikas segu=külm mootor ja lahja segu=kuum mootor.
Ehk siis kuuma mootori puhul tõmblemine ja vahelejätmised eelpool mainitud mootori puhul tulevad reeglina oma aja ära elanud kõrgepingejuhtmetest mis ei ole võimelised enam sooja mootori puhul sädet küünlani toimetama. Lihtsamalt öeldes lastakse säde mättasse enne kui ta oma lõpppunkti jõuab. Arvestades kus asuvad V mootoril piibud ja kuidas neid reeglina maha kistakse näpitsatega või veel hullem üldse juhtmetest, pole ka ime nende enneaegne hukkumine. On korduvalt nähtud kuidas on tuksi keeratud juhtmed mis ei ole saanud auto peal olla isegi 2 tundi, kuna kogemata läks mootoriremondikäigus sisselaske kollektori tihend valesti ja lukksepp keeras tutikad juhtmed tagumenti kollektori tihendeid vahetades.

Või on lambda sensorid muutunud juba nii aeglaseks, et segu "loksub" liiga kaua ühes või teises äärmuses. Samuti avaldub mootori töö lainetamises.
Selle mootori temperatuuriandur on üks lollikindlamaid üldse ja selle anduri feilimine avaldub reeglina kas raskelt käivituva külma mootori puhul või üle mõistuse kütusekulus sooja mootoriga.

Päikest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]