Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B8 2.7 TDI - 2008 - karlhobe (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2706)
karlhobe
huviline



Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.15 12:36 Tsiteeri
Audi A4 B8 2.7 TDI - 2008 - karlhobe



Tervist!

Sai mõned päevad tagasi soetatud omale 2008 Audi A4 B8 2.7tdi. Auto on esiveoline ning multitronic käigukastiga. Olen varem omanud erinevaid Saksa masinaid (e46,e39,e60,e90) ning ka mõnda kiiremat Jaapanist pärit autot (Impreza WRX STI Type-R). See on minu teine Audi, esimene oli 2001 A4 B6 1,8T (110kw).

Pilt ka vahele, muidu hakkab igab :D
http://www.upload.ee/image/4589609/IMG_0693.jpg

Antud A4 on siis 140kw esiveoline diisel, mis pärit Saksamaalt. Eestisse toodi 2012 ning oli siin kuni 2015.a. alguseni ühe oma omaniku käes. Autol on kõik paberid ja muud dokumendid olemas, mis kinnitavad korralikku hooldust saksamaal - audi poolt lausa lisaks service raamatule kaasa antud ka detailsed paberid iga hoolduse kohta :) Hetkel läbisõit 258k (õige) ning Eestse tuues oli see nr 170k. 200k pealt vahetatud kett ning kõik sinna juurde kuuluv. Autot on korralikult hooldatud ning hetkel ei kolise, logise kuskilt mitte midagi :) Pelgalt sisu välimuse ja kulumise järgi ütleks, et läbisõit on vahemikus 20-100 tuhat :D

Varustuse poole pealt on üsnagi plank, kuid mind eriti ei sega, kuna standardis on peaaegu kõik eluks vajalik olemas. Autol olemas siis väviline ekraan keskel (mitte MMI), püsikas, istmesoojendused, telefon, bi-xenon tuled (hiljem lisatud), sd kaardi lugeja jne.

Lisade list, kus jätsin välja ebaolulise (standard varustus pole ka seal kirjas):

PRCode: 2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
PRCode: 3PB = Left seat with electric seat adjustment right seat manually height-adjustable
PRCode: 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
PRCode: 5MA = Decorative inserts
PRCode: 6XC = Exterior mirrors: electrically adjustable
PRCode: 7A3 = CD player
PRCode: 7K6 = Flat tire indicator
PRCode: 7MB = Emission standard EU 4 plus
PRCode: 7X1 = Park distance control
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
PRCode: CQ8 = Alloy wheels 7.5J x 17

Nagu eelnevalt mainisin on Bi-Xenon tuled hiljem lisatud ning ostes oli ka see üks vigane koht, ehk siis vasak tuli töötas siis kui ta heaks arvas - samuti ei lülitanud vasak pool kaugtulele ümber. Sellele probleemile sain üsna kiirelt jälile, ehk siis isik, kes selle tule sinna paigaldas ajas ilmselgelt Audi sassi mingi Ladaga vms, sest see juhtmetöö oli kohtutav. Tuttav töömees/elektrik ütles et pole sellist asja ammu näinud. Juhtmed olid sisuliselt keeratud üksteise otsa ning kaugtule juhe lihtsalt rippus lahtiselt... :D

http://www.upload.ee/image/4589573/IMG_0739.JPG

Kuna ka üks vasakpoolne pirn oli juba märgatavalt nõrgem kui parempoolne, sai soetatud uued 4300k D3S pirnid - kuna varem ka hiinakaid kasutanud, siis ei mõelnud alguses üldse, et võivad olla kehvad, kuid hiljem pimedas vaadates ei jäänud päris rahule nende poolt toodetud valgusvihuga. Enne olid sees erineva tootja omad, üks oli Philipps vist ja teine mingi muu, aga nende valgusvihk oli kuidagi ühtlasem/teravam kui uutel. Ei teagi, kas minu kriitikameel liiga kõrge või ei. Proovib veel mõned õhtud sõita, siis otsustab, kas jääb nii nagu on või ei.

Pildid ka tulede tööst:

http://www.upload.ee/image/4589583/FotorCreated.jpg

http://www.upload.ee/image/4589584/IMG_0759.JPG

Lähituli
http://www.upload.ee/image/4589586/IMG_0760.JPG

Lähi + kaug

http://www.upload.ee/image/4589587/IMG_0762.JPG

Lähi, kaug ja udukas (originaal halogeen)

Auto oli juba ostes üsna viisakalt puhas, kuid nädalavahetusel otsustasin siiski ka teha korraliku pigipesu + vahatamise. Minema sai visatud ka kohutavad numbritulealused ning kasutatud kahepoolset teipi. Tulemus jäi hea :cool:

http://www.upload.ee/image/4589576/IMG_0711.JPG
http://www.upload.ee/image/4589589/IMG_0727.JPG
http://www.upload.ee/image/4589598/IMG_0710.JPG
http://www.upload.ee/image/4589606/IMG_0731.JPG
http://www.upload.ee/image/4589611/IMG_0714.JPG

Samal päeval sai paigaldatud ka numbrituledesse LED-id.

http://www.upload.ee/image/4589615/IMG_0768.JPG

Plaanis lähiajal teha:

1) Vahetada kõik sisemised pirnid ka LED-ide vastu
2) Otsida alla 18/19 tollised veljed + korralikud rehvid
3) Leida lahendus telefoni tööle saamiseks
4) Võimalik, et asendada 4300k pirnid 6000k vastu.
5) Esitulede poleerimine
6) Sisepuhastus (keemiline?)

Kui korralik sisepuhastus tehtud, siis saab ka sisust pildid teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.15 14:44 Tsiteeri


Ära 6000k pane,see on liiga sinine ja hakkab teisi liiklejaid häirima. 5000k on ok


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
karlhobe
huviline



Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.15 14:59 Tsiteeri


Ise alguses mõtlesin ka 5000k peale, kuid maroli.ee ei paku D3S-i sellise temperatuuriga. Kas 4300k või 6000k, seega sai 4300k võetud.

Ei raatsi väga originaali eest ulme summat välja käia ning netist ei julge ka väga tellida nii habrast asja. Eesti firmadest Marolist paremat hinda pole ma veel leidnud kustkilt. Seal siis 30 euri pirn.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 23.03.15 17:32 Tsiteeri


"Iste" pole küll Jaapani auto, vaid pigem rohkem Saksa auto nagu ka praeguse masina puhul tegemist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
karlhobe
huviline



Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.15 17:45 Tsiteeri


Hea tähelepanek :D Muutsin ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 23.03.15 22:40 Tsiteeri


Väga kena värviga auto, kuidas tagaveolisteaustaja esiveolise peale sattus? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karlhobe
huviline



Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.15 07:18 Tsiteeri


On tõesti kena värviga :D

Miks esiveoline - suvel pole ju nelikut vaja :D Eks tegelikult mängis rolli ka hind, kuna hing tahaks loomulikult quattrot ning miks mitte siis juba 176kw 3.0tdi, aga nende hinnad olid ikka märgatavalt krõbedamad. Lisaks olen Bmw-sid viimasel ajal nii palju omanud, et Audi tundus hea valik.

Antud isend jäi valituks, kuna kõik eluks vajalik olemas minu jaoks ning minek oli võrreldes nt A4 B7 171kw/150kw või A6 165kw 3.0tdi-ga kas parem või siis vähemalt sama. Hinnaskaalal olid isegi üsna lähedal üksteisele, kuna kallimate B7/C6-te hinnad astuvad juba odavamate B8-te kandadele. Eks lõpuks oli tähtis ka aastakäik ning korraliku ajalooga ja hooldatud auto.

Ühtlasi sai eile õhtul tuledega mängitud, ning horisontaalselt ka paika pandud - enne olid mõlemad suunatud liiga palju autost eemale. Nüüd siis näitavad väga hästi ning kui klaasid ka poleeritud kunagi saavad, siis võiks ehk öelda, et nagu uued tuled :)

Tekkis ka küsimus seoses telefoni/bluetoothiga, ehk siis ma ei mõista täpselt mis versioon mul sellest on... Ekraanil ütleb küll, et bluetooth pin, aga iPhone ei leia midagi. Käetoe all on mingi adapter vanale nokiale ka. Kuidas see asjandus nüüd siis tööle saaks? Pean Nokia otsima kuskilt ja sinna teise simi sisse panema?

http://www.upload.ee/image/4591169/IMG_0777.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karlhobe
huviline



Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.15 10:53 Tsiteeri


Väike uuendus jälle.

Esituled sai eile poleeritud ning tulemus sai väga hea. Kadus kollasem toon ning tule joon läks ka palju teravamaks :) Hetkel jäävad pirnid siis ikka 4300k, kuna nüüd on xenoni moodi. Enne oli tunne nagu sõitaks heade halogeenidega :D

Väike võrdlus enne / pärast

http://www.upload.ee/image/4593134/IMG_0824.JPG
http://www.upload.ee/image/4593135/IMG_0827.JPG

http://www.upload.ee/image/4593138/IMG_0817.JPG
http://www.upload.ee/image/4593140/IMG_0828.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 26.03.15 11:42 Tsiteeri


Räägi kuidas ja mis vahenditega poleerisid, pean ise ka selle töö ette võtma ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.15 13:32 Tsiteeri


Auto suudetakse osta, aga varuosade pealt koonerdatakse nii kus saab. Kuigi kui nüüd hinda vaadata siis Hiina D3S lambi eest on 30 eurot ikka väga palju, nii et ei tundugi see koonderdamine nii hull. Ja tühja kah kui see Mitsubishi Electricu ballast hiinlaste pärast läbi läheb, siis on asi koonerdamisest kaugel.
Aga kahju, et head ja kvaliteetset valgust ei hinnata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karlhobe
huviline



Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.15 14:00 Tsiteeri


Käisin oma tuttava juures poleerimas - endal pole olnud soovi vajalikke tööriistu kokku soetada. Seega ei oska ka nii täpselt vastata, et mis tooted ja kuidas. Kuid eks alguses märglihv, poleer ning siis vaha (võimalik, et ka mõnu muu aine) peale :)

Mis puutud koonerdamisse, siis esiteks tunnen veidi solvatuna, et vähese informatsiooniga süüdistatakse auto halvas hoolduses/koonerdamises varuosade nimelt.

Olen soetanud varasemalt mitmele autole erinevaid pirne (ka kalleid) ning loobusin sellistest brandisest, kuna reaalselt ei olnud vahet pirnil ja pirnil. Tänaseks olen vahetanud 4-l autol xenon pirne, kasutades Maroli toodangut. Ei ütleks, et pirnid oleks halvemad, samuti ei ole siiamaani ühelgi masinal tekkinud probleeme ballastidega. Ei saa väita, kas originaal pirn uuena oleks parem või ei, samuti ei oska rääkida erinevatest probleemidest, mis võivad tekkida, kuid ma ei näe põhjust, et peaksin maksma kasvõi kokku 50€ (reaalselt ilmselt üle selle) rohkem, kui ma ei saa selle eest otseselt paremat toodet. Maroli tooteid olen soovitanud ka tuttavatele/sõpradele, kes kõik on seni väga rahul.

Ma hindan head valgustust, kuid majanduslikult mõteldes tundub veidi ebaatsionaalne soetada 2-4x kallimaid tooteid, kui tulemus sama. Teie signatuurist on näha, et tegelete pirnide müügia, seega olete ilmselt rohkem kursis ning ei vaidle Teiega sellel teemal, kuid puhtalt oma kogemusest ei näe põhjust maksta rohkem toote eest, mis pole seda väärt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]