Lehekülgi: 1 2 |
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.15 23:59
|
|
|
Numbrituled kadusid...Audi A4 B7
Jupp aega tagasi sai vahetatud numbritule pirnid LEDide vastu.
Ûks hetk hakkas vea teadet andma. Ise kahtustan niiskus plus halb ûhendus.
Ûks Kaas oli kehvasti kinni keeratud kui hiljem tāhele panin. Andis mulle errori.
Vôtsin ennast kokku ja vôtsin selle lahti. Autol automaat tulede lûlitus sees kui uksed avada.
Udukad, pargid, numbrituled automaatselt lāhevad sisse kui uksed avada.
Avasin uksed sest avada oli vaja taga luuk. Môtlemata lûkkasin kruvika sinna kus oli kehvasti kinni keeratud kaan. Keerasin lahti lasin pesase ja
kaane kontaktidesse kontakti spreid. Puhastasin vetsupaberiga. Panin tagasi ja kôik. Ei tôôtanud üldse. Ajasin garaazi ja avasin ka teise, et
puhastada. Puhastasin āra ja panin selle tagasi. Nüüd ka see ei tööta.
Pmst nüüd keerasin asja hullemaks. Pole tulesid ja on error. Ennem olid tuled vāhemalt.
Need LEDid on koos takistiga ostsin db-hp poest ja öeldid, et need kindlasti ilma errorita. Söbral ka need ja pole errori.
Kas ma nüûd susserdasin miskit āra? Tekitasin lûhise kuskile? Milles vôib probleem olla?
Natuke narr seis aga ehk oskab keegi nôu anda?
|
|
|
|
-v8-
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2Q
|
postitati 22.03.15 09:25
|
|
|
Proovi pirn teistpidi keerata sees.
|
|
|
KristoM
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2.0 TFSI S-Line
|
postitati 22.03.15 15:17
|
|
|
keera tulede asend AUTO pealt nulli, sureta auto välja ning käivita uuesti, keera AUTO peale tagasi ja tuled peaksid hakkama tööle Vähemalt C6-l oli selline lahendus, kui AUTO reiimist välja ei lükanud
vahepeal, siis LEDid taga ei süttinud.
AudioCity - Suurim audiotehnika valik!
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.15 15:30
|
|
|
Täiesti utoopia. Ennemgi neid vahetanud aga ei miskit. Proovisin ringi keerata. Ikka ei miskit. Lisaks proovisin salongis pirne. Toimisid.
Numbritulena ei toimi. Kas kuskil mingit kaitset ei vôi olla? Kas tôesti pean minema autoteenindusse? Mul môistus otsas. Kahtustan mingir lûhist.
Proovisin ka reziimide vahetust jne. Ei toimi. Tāiesti kutupiilu.
EDIT: ega ometi ei saa asi olla ju kruvides? Kuna kruvid olid suht läbi keeratud siis vahetasin kruvid válja.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.03.15 16:22
|
|
|
Kaitsmeid neil vahel pole, pluss tuleb otse multif. contr. modul 2 -st, pin 17 ja 4. Mass on neil tagumiste udukatega üks skeemi järgi. Kas need
töötavad? Seega said vist "hakkama".
Ja lõpetage see totakas leditamine mingi huina muina tsaina kraamiga. See ei tee autot paremaks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.15 16:40
|
|
|
Seega kui nûûd saingi "hakkama" siis ei tea mis lahendus löpuks oleks?
Edit: tagumised udukad töötavad.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.03.15 16:49
|
|
|
B7 ei ole vist veel nii tark, et pirni puudumisel voolu moodulist peale ei anna. Seega pargid peale ja vaata testriga, kas + jõuab numbritule pessa.
Kui ei, siis moodul. Kui jah, siis otsi viga massi poolelt. Elektrik võib ju kuskilt mujalt juhtmest voolu vedada teoreetiliselt...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
varemax
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008
|
postitati 22.03.15 18:20
|
|
|
Olehea pane originaal hõõgniit tagasi ja looda,et töötab.
Hiljaaegu sai ühe c6 sama jama käidud, ja isegihõõgniiti tagasi panduna ei hakkanud tööle kohe,vaid mõniaeg hiljem lülitusid järgi uuesti.Nagu
arusaand siis se nr ei hakka tööle kui pole takistust selles ahelas.
|
|
|
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
|
postitati 22.03.15 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
B7 ei ole vist veel nii tark, et pirni puudumisel voolu moodulist peale ei anna. Seega pargid peale ja vaata testriga, kas + jõuab numbritule pessa.
Kui ei, siis moodul. Kui jah, siis otsi viga massi poolelt. Elektrik võib ju kuskilt mujalt juhtmest voolu vedada teoreetiliselt...
|
Minu liikuril igatahes võtab maha, konkreetselt nr tulede kohta ei tea aga esilaternad vähemalt küll.
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.15 20:09
|
|
|
Peab proovima vist tôesti hôôgniidid tagasi. Kusjuures mul ûkskord oli nii, et ûks latern oli noo kehvasti kinnitatud. Ja lûkkasin ta näpuga nagu
ilusti paika. Kustus ära ja pôlema enam ei láinud. Lôpuks vôttis ennast järgi. Ehk mingi 3h järel. Aga noo hetkel ikka liiga kaua kustus olnud.
Aga proovin siis nii, et panen hôôgniidikad tagasi. Kui see ei aita siis ilmselt pean ikkagi spetsalistide kâtte viima. Ise miskit teha enam siis ei
oska.
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 16:16
|
|
|
Sai pandud siis tavalised niidikad tagasi ûks hakkas tööle kenasti teine mitte. Huvitav milles asi olla vôib :s
|
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 23.03.15 16:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: actike
Sai pandud siis tavalised niidikad tagasi ûks hakkas tööle kenasti teine mitte. Huvitav milles asi olla vôib :s |
Klemmid annavad ilusti ühendust ?Võid proovida nt kahe juhtmejupiga klemmidest prinini vooluahel tekidata,siis saad kinnitust,et vool olemas
pesas.Võibolla veidi jabur idee aga proovida võid
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 23.03.15 16:41
|
|
|
Pole midagi jabur!
Mul oli nii, et hõõgniidiga pirn sees ja see plasikust klaas kehvasti pesas. Ei töötanud pirn ja alarmi ka polnud.
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 23.03.15 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: actike
Mis nûûd eriti huvitavaks asja tegi on see, et kui ennem pôles vasak siis nûûd pôleb parem poolne )
Ennem kui sain siis ajsa nii kaugele, et parem pôles. Aga nûûd sôitsin ûhe otsa ja oh näe imet parem kustus ja vasak pôlema iseenest hakanud
Vāga huvitav asi tôesti. Sellist pulli pole ennem olnud. |
Siis arvatavasti asi kehvas ühenduses proovi kelmme painutada.Samas võid ka juhtmetele pilgu peale visata mis pagasniku lähevad kummiluti sees vb
seal midagi ära murdund ja annab kehvasi ühendust vahelduva eduga.
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.15 10:15
|
|
|
Kahtustan ise ka nüûd pigem halba ûhendust. Hetkel veel ei tea kust see alguse saab. Kas klemmid ehk liiga väsinud. Tāna üritan proovida.
|
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 24.04.18 21:05
|
|
|
Tervitus. Upitaks natuke teemat, nimelt sai üks b7 soetatud. Sai kohe esmaseid puuduseid likvideerima hakatud. Tagukojamehe mootori vahetusele sai ühe
tööna ka numbrituled ette võetud.
Lugu siis järgmine, nokkisin numbritule klaasid maha et puhastada( ennem hõõgus ülivähe mingit pruunikat kuma). Klaasid olid paksu tolmukihi all
seestpoolt ja pirniklaasid süsimustad. Klaasid hambaharjaga ning seebiga kraani all puhtaks pestud, lisaks 2 päeva korralikult kuivada saanud soojal
radikal. Tõin tanklast uued pulgad ka valmis, et asi oleks värske. Kokkupannes puhastasin ka vastused kuhu klaasil olevad klemmid vastu lähevad,
lisaks painutasin tiba klemme ka väljapoole tuleklaasil. Tuled koos aga vasakpoolne ei sütti, mõtlesin et pirnil mingi häda, ning vahetasin omavahel
ära, kuid ei tolku midagi, vanad isegi käisid korra uuesti sees Lõpuks selle vahetamisepeale ei põlenud enam kumbki. Mingiaeg vihastasin ja olin mõni
minut eemal, läksin tagasi autosse, panin tuled peale, parempoolne toimis vasak pime.
Käisin elektrikilbi kallal korke kontrollimas ega leidnud midagi. Taob spidosse ka pirni viga, jube ajudele käib. Vanasti oli ikka nii et kui oli vool
siis toimis ja kui ei siis oligi kõik. Nüüd käib aga läbi plokkide ja ajab asja keeruliseks. Luugi hingede vahelist ühendust ei kahtlustaks kuna
puudub otsese seos, muidu ei põleks kumbki. Mõistus suht otsas, ainus varjant on organiseerida multimeeter ja hakata pesasid mõõtma/läbi helistama,
kuigi ei usu sellesse suurt. On keegi sellisest murest ka priiks saanud? Se mainitud õnnetu siis A4 b7 2005 Avant. Puuduvad igasugused xenonid,
pimeduse automaat tuled ja comeing-leaving. Numbrituledes tegemist hõõgpirnidega.
Aitähh.
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.18 04:32
|
|
|
Tulede tagused pistikud oled ka üle kontrollinud?
Ma ei näe küll mingit lihtsamat kontrolliviisi, kui multimeeter ja kontrolllamp.
Vw; Audi, koda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 25.04.18 04:46
|
|
|
Võid ka tagaluugi polstri maha võtta ja vaadata, mis seisus on numbritulede juhtmestik. 10+ aastaga sulatavad hõõg pirnid selle kenasti puruks.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 25.04.18 07:40
|
|
|
Äsja tegelesin sama probleemi kõrvaldamisega C6 kerel. Minu teada numbrituled B7 ja C6 on kas samad või väga sarnased seega ka lahendus võib sama
olla.
Minul oli probleem lihtsalt kehvas kontaktis, aitas klemmide puhastamine (tegin peene liivapaberiga, nii auto, kui ka tule poolt) ja vajadusel võib
veidi klemme väänata parema kontakti saavutamiseks.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 25.04.18 07:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Äsja tegelesin sama probleemi kõrvaldamisega C6 kerel. Minu teada numbrituled B7 ja C6 on kas samad või väga sarnased seega ka lahendus võib sama
olla.
Minul oli probleem lihtsalt kehvas kontaktis, aitas klemmide puhastamine (tegin peene liivapaberiga, nii auto, kui ka tule poolt) ja vajadusel võib
veidi klemme väänata parema kontakti saavutamiseks. |
B6, B7, C6, D3 ja Q7 ja võibolla midagi veel on ühesugune see numbritulede liist ja samasugused on ka numbrituled. Eks seal on erinevaid variatsioone
(materjal, kaamera olemasolu, lukuaugu olemasolu jne) aga üldpildis on need ühesugused ja omavahel vahetatavad.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.18 09:02
|
|
|
Siiski on see "hõõglamp" härrased! Teiseks ei ulatu lambi poolt tekitatud soojus juhtmeteni sellise kuumuskiirgusega, mis selle sulama paneb.
Autotööstuse juhtmestik on min 115C isolatsiooniga.
Pigem panevad need tule korpuse taga või küljes sulama need haige radiaatoriga LED-id, mis lambikontrollsüsteemi on pandud ära petma.
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri0112
Võid ka tagaluugi polstri maha võtta ja vaadata, mis seisus on numbritulede juhtmestik. 10+ aastaga sulatavad hõõg pirnid selle kenasti puruks.
|
|
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 25.04.18 10:39
|
|
|
Luugipolster oli maas kiskusin selle liistu ka laiali, lemmid puhastatud/painutatud aga polnud sellest tolku. Sulamise kohapealt natuke oli sooja
saanud, hullu polnud midagi. Pistik taga oli puhas ja korras. Tol hetkel kui tahtsin voolusid mõõta kadus vool tuledele ära. Kuigi eks kahtlustan seda
klemmliistu.
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 25.04.18 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inksuuuu
Tol hetkel kui tahtsin voolusid mõõta kadus vool tuledele ära. Kuigi eks kahtlustan seda klemmliistu. |
Seal peaks olema selline süsteem, et kui kumbki numbrituli ei põle, siis annab kompu teate, et lamp ei põle ja lükkab voolu välja ehk siis pinge
mõõtmisest pole kasu.
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
|
Lehekülgi: 1 2 |