Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 200T mootor (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 4268)
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 13.05.03 09:01 Tsiteeri
200T mootor



Mure siis selline. Sai ostetud üsna ront 200T aut 134kW aastast 84 eesmärgiga sellest aja jooksul midagi korralikku ehitada. Ostu eel oli kiirendus enam-vähem ning lootsime, et mootor väga läbi ei ole. Nädalavahetusel võtsime selle lahti ja pilt oli masendav- kõik mis võimalik on läbi.
Kuna on ka 100 2.2, siis tekkis mõte, et kas 200 ja 100 on ehitatud sama ploki peale. Kas keegi oskab selle kohta midagi öelda? Ja kas väntvõll-kepsud on ka samad? Kolvid-rõngad on vist turbol kindlasti erinevad. Samas kas keegi oskab soovitada norm. hinnaga rõngaid, poodides on 900 kolvi kohta.
Ning kui palju on 100 2.2 ja 200 2.2 mootorites üldse ühiseid juppe?
Hädasti oleks tarvis inffi ja head nõu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 13.05.03 09:59 Tsiteeri


meil siin üks pädev inimene QUATTRO on tal on 200TQ 134kW moto endal... ja teab nii mõndagi - aga ta kuni 22.maini väljasõidul... ja enne seda teda siit kätte ei saa... :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 13.05.03 10:03 Tsiteeri


värk selline et väliselt on mootori plokid samad aga sisu on erinev kuna turbo mootoril on surveaste madalam ja kolvid, kepsud ja rõngad teisest materjalist et sellele valule mis turbo neile annab vastupidada. ja kui endale taastad siis rõngaste kohalt ma küll kokku ei hoiaks sest b kat peab heal juhul mõnikümmend tuhat vastu.pigem otsi korralikum sõitnud plokk kui hakka odavate rõngastega jamama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 13.05.03 10:34 Tsiteeri


Praeguse teemaga tahtsingi eelkõige teada saada, kui palju on 100-l ja 200-l samu osi. Remondi koha pealt tahaks osta 100 2.2 alumise poole, kuna neid on rohkem saada ja nad on tõenäoliselt vähem ruunatud. Aga kas tõesti on 200 plokk tugevam/teisest materjalist? Kolvid kõlbaks hädapärast ilmselt vanadki. Rõngad on lihtsalt ploki jubedalt ära kulutanud. Kepsudelgi pole häda midagi.
Odavamate rõngaste all ei mõelnud ma mitte Türgi ega Brasiilia toodangut vaid näiteks Aavest saadavaid saksa firma Mahle rõngaid (~275.- pea). Nende kvaliteet ei ole küll täpselt sama, mis originaalil, kuid ega ta ilmselt palju alla ka ei jää. Kas kellelgi on selles osas kogemusi?
Ja kas keegi oskab öelda, kui palju on originaalis 200 silindri läbimõõt ja vändakaelade mõõdud?
Igasugune info mootori osade sobivuse kohta on endiselt väga oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 13.05.03 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Kolvid-rõngad on vist turbol kindlasti erinevad. Samas kas keegi oskab soovitada norm. hinnaga rõngaid, poodides on 900 kolvi kohta.


Sellel mootoril võib olla kahte erinevat tüüpi rõngaid (vahe on esimeses surverõngas ja õlirõngas). 900 on igaljuhul väga kallis, korraliku rõnga (saksa) peaksid leidma sellele u. 450-500 kr auk (standard mõõt). Kardan ainult et pead suht kaua ootama kuna keegi selliseid asju endal kohapeal ei hoia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 13.05.03 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Mure siis selline. Sai ostetud üsna ront 200T aut 134kW aastast 84 eesmärgiga sellest aja jooksul midagi korralikku ehitada. Ostu eel oli kiirendus enam-vähem ning lootsime, et mootor väga läbi ei ole. Nädalavahetusel võtsime selle lahti ja pilt oli masendav- kõik mis võimalik on läbi.

Rôngad 79,5 originaalmôôt, vänt ja saaled samad, plokki KU ja JY mootoriplokid on samad, teisi ei tea
Kuna on ka 100 2.2, siis tekkis mõte, et kas 200 ja 100 on ehitatud sama ploki peale. Kas keegi oskab selle kohta midagi öelda? Ja kas väntvõll-kepsud on ka samad? Kolvid-rõngad on vist turbol kindlasti erinevad. Samas kas keegi oskab soovitada norm. hinnaga rõngaid, poodides on 900 kolvi kohta.
Ning kui palju on 100 2.2 ja 200 2.2 mootorites üldse ühiseid juppe?
Hädasti oleks tarvis inffi ja head nõu.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 14.05.03 11:26 Tsiteeri


Eile siis uurisin siit ja sealt ja lõpuks rääkis keegi ka seda, et 100 ja 200T plokikaanedki pidid samad olema. Tema pani 200T-le 100 kaane (isegi tootekoodid olid samad olnud) ja see auto sõidab veatult tänaseni.
Seega võiks võtta korralikuma 100 mootori(ca 3 tuh), panna olemasolevad 200 kolvid-kepsud sisse ja ongi min kuludega jälle sõitev pill olemas. Mootori enam-vähem remont läheks muidu maksma aga 10+ tuh EEK. Odavama variandi puhul ei ole ka väga suur õnnetus, kui ta paarikümne tuhande pärast ära väsib või laiali lendab. Kas keegi teab äkki, miks selline asi õnnestuma ei peaks?

Romulast doonorit otsides tuleks sel juhul mootori sisse piiluda(vändakaelu mõõta või muud ), et jälle mingit jama kaela ei saaks. Samuti tuleks kontrollida mootorite tähiseid ja koode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 14.05.03 11:48 Tsiteeri


100/200 2,2 T mootor on küll sama aga ilma turbota 100 kaan peaks olema teise paksusega kuna survastmed on erinevad..100 ca 10 ja 200T 8,8 kui ma ei eksi


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 20.05.03 15:37 Tsiteeri


Tekkinud on siis uus küsimus. Mis vahe on 200 134kW ja 121kW mootoritel? Ja kas nende elektroonikapool sobib. Kui panna praegu omale peale 121kW MC mootor, kas siis tuleb panna ka uued ajud ja andurid, või kõlbavad vanad?

Ringkäigud Tallinna romulates näitasid ikkagi, et vähemalt plokikaaned peaks 100 ja 200 puhul samad olema. Ilmselt saavutatakse madalam surveaste kolbidega(mis on ju niikuinii erinevad). Mootoriplokkide tootekoodidki on enamasti samad, kuid 100-l puuduvad kolviõlitus/jahutus düüsid ja turbole õlivõtu auk plokis (mille saab siiski ise vajadusel teha). 200 134kW mootoritega on aga pehmelt öeldes kitsas käes:(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 20.05.03 15:53 Tsiteeri


to eints: kolvid äkki muudavadki surveasatet?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.05.03 18:34 Tsiteeri


väntvõll võib ka teine olla - turbomootorite vändad on alati terasest. 134kW-sel on ka terasest sepistatud vänt.

Kas vabalthingava vänt on terasest või malmist, ei oska kahjuks hetkel öelda.

Selle teemaga seoses tuleb meelde kuskilt kuuldud vana jutt, et KamAZ-idele turbode pealesobitamine omal ajal ei õnnestunud (nüüd olla selliseid küll), sest vändad lendasid pooleks. MAZidel pole turbod seda probleemi tekitanud. Asja põhjus ollagi olnud just sellessamas - MAZidel on vänt terasest, vanadel KamAZidel aga malmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 21.05.03 07:07 Tsiteeri


Ootan endiselt kelleltki teavet selle 100 ja 200 elektroonika ja mootorite üldise erinevuse kohta. Abi hädasti vaja!
Või on seda teemat eelnevates foorumites lahatud(praegu ei õnnestunud endal siiski midagi sellist leida)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 21.05.03 07:10 Tsiteeri


Enda arvamus, et kolbidest tuleb madalam surveaste tugineb M412 mootorile. Oli neid kahte varianti 92 ja 76 mootoriga(erinevuseks pidi siis olema surveaste). Muus osas olid mootorid identsed, kuid 76 mootoril olid kolvid tiba madalamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 21.05.03 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja generaator M
väntvõll võib ka teine olla - turbomootorite vändad on alati terasest. 134kW-sel on ka terasest sepistatud vänt.

Kas vabalthingava vänt on terasest või malmist, ei oska kahjuks hetkel öelda.

Selle teemaga seoses tuleb meelde kuskilt kuuldud vana jutt, et KamAZ-idele turbode pealesobitamine omal ajal ei õnnestunud (nüüd olla selliseid küll), sest vändad lendasid pooleks. MAZidel pole turbod seda probleemi tekitanud. Asja põhjus ollagi olnud just sellessamas - MAZidel on vänt terasest, vanadel KamAZidel aga malmist.


Rôngad 79,5 originaalmôôt, vänt ja saaled samad, plokki KU ja JY mootoriplokid on samad, teisi ei tea


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 21.05.03 19:06 Tsiteeri


Paistab sedasi, et see lugu hakkab õnnelikult lõpule jõudma. Nimelt saime just kätte 200T mootori koos kollektorite ja turboga. MC ja aastast 86(kui palju kilovatte on, ei tea). Toodud Saksast kohalikku lammutusse ja ostetud sealt 3000.- eest :D:D:D. Raamsaaled näevad välja nagu uued, kepsusaaledel on vähesed kulumisjäljed. Pealtpoolt vaadates paistis nukk olevat ka tipp-topp. Väga rokane ka ei olnud(õli oli natuke must). Nüüd siis garaazi ja ehitama.
Aitäh kõigile, kes infot jagasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 27.05.03 15:50 Tsiteeri


Tekis selline probleem, et vaja panna hammasrihm paika aga ei leia mingeid märke. Alt rihmarattal on väike sälk, mis läheb kokku ühe punktiga juuresoleval plekil. Üleval hammasrihmal aga ei leidnud mitte midagi. Millest juhinduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.05.03 15:58 Tsiteeri


üldiselt,seda alumistb vända märki ei tasu ka tõena võtta.Parim on see kui otsid käigukasti koja seest ülesse augu kust paistab hooratas ja siis keerad mootorit niikaua kuni sinna auku ilmub 0.
Ülemise märgi saad kätte siis kui vaatad klapikambrikaane vasakult küljelt rihmaratta taha,seal on täpp,mis peab kokku jooksma klapikambri kaane vasaku servaga (kui oled auto ees ja ninapidi kapoti all,siis parema käe poolt)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 27.05.03 22:52 Tsiteeri


to Quattro: mingi manual ütles mulle et ülemine märk st täpp rihmarattal peab ühtima kolmnurgaga,mis on rihmaratta ees oleval plekil mootori poolt vaadates. sorry kui võssa panin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 27.05.03 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
... Nimelt saime just kätte 200T mootori koos kollektorite ja turboga. MC ja aastast 86(kui palju kilovatte on, ei tea).


MC mootoril peaks 121 kilo olema

Rihma kohapealt on Quattrol õigus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 27.05.03 23:06 Tsiteeri


MC mootoreid oli nii 121 kui ka 147 kw.Kõige lihtsam vahet teha peaks olema siis nii et 2 knock sensoriga mootor 147 kw 1ga 121 kw. sorry kui eksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 28.05.03 09:55 Tsiteeri


Minuarust sa eksid, 121kW peaks olema ainult! Vahet pole mitu knock.sensorit... Või eksin mina ja VAG mootorikoodi kataloog?
PS. Mulle sobiks kui oleks 147kw see 2sensoriga, sest just see mul garaazis vedeleb :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 28.05.03 09:58 Tsiteeri


to ice: MC mille sa minult ostsid oli 121 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 28.05.03 11:04 Tsiteeri


Otsisime siis eila õhtul neid märke taga ja nukkvõllilt leidsime tõesti kriipsu, mis läheb kohakuti kaane eestvaadates parema servaga.
Vändaga oli raskem. Tagant leidsime pealtvaadates ainult ühe augu aga see on nii suur (õigemini lai), et selle järgi küll midagi täpselt paika ei saa. Kontrollisime siis seda esimest täppi ja sellel mootoril on see küll väga täpne. Nimelt võtsime esimese küünla maha vaatasime, millal on esimene kolb üleval. Täpselt selle koha peal ühtisid ka rihmaratta kriips ja punkt juresoleval plekil. Kusjuures tagant hooratta juurest ei paistnud mingeid märke. Äkki vaatasime valet auku?
Siis natuke sellest, miks seda rihma oli üldse vaja peale panna. Nimelt oli mootor juba peal, differ ja kast ka küljes ning hakkasime starterit proovima. Lülitas aga ringi ei ajanud(mootorit). Mingil hetkel proovisime mootorit käsitsi ringi ajada ja üllatusena ei teinud see täispööret ära, vaid jäi kinni. Ragistasime mis ragistasime, kuid lõpptulemusena tuli 5-st silindrist välja M6 mutter ja teisest kummirõngas :mad::mad::mad:. Meie polnud kollektoreid maha võtnud ega ka küünlaid puutunud, järelikult siis olid need kaasavaraks romulast või Saksast. Igatahes väha haige huumor. Järeltulevatele põlvedele igatahes veel niipalju infot, et kui romulast mootorit ostate, siis saalede ja nukkvõlli uurimise kõrval võib ka proovida, kas mootor ikka täisringi ära teeb:P. Romula kust ostsime oli Veerennis.
Praeguseks on mootor jälle koos. Aga nüüd vaja starterile mingeid planetaare(sõber just helistas ja ütles, et alles pidi olema ainult plastmassipuru).Ise veel oma silmaga näind pole.
Ja probleem veel õlifiltriga. Sellel mootoril on ainult üks. Aaves küsitakse selle eest 185.-, Forsis öeldi, et neil on sinna sobiv olemas ~40.-. Kas võib selle odavama osta, või on seal tõesti mingi spetsiifiline filter?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.05.03 11:07 Tsiteeri


turbol on küll spetsiifiline filter jah.Kui läheb tõsisemaks andmiseks,siis soovitan seda originaali.
Kui on ikka rohkem vabaaja auto ja turbo koguaeg kuum pole siis võib paigaldada ka selle odavama versiooni.
Fram-i kood oleks PH46,ise kasutan ja olen rahul juba 5 aastat:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 28.05.03 14:40 Tsiteeri


Kustkohast seda Frami filtrit saab? Ei tule endal praegu ühtegi kohta meelde. Ja mis ta maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]