killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 11.03.15 19:49
|
|
|
b5 Avant audio downgrade?
Ma ei ole eriline audiofiil, ega ka mingi tümaka armastaja. Kahjuks aga praegune süsteem mind ei rahulda. Praegu on siis sees mingi sony aftermarket
hu ja ees mingid imepisikesed alpine coaxiaalid. Mittemingisugust bassi ei tule ja kõvemaks keerates hakkavad makil tuled vilkuma ning kõlarid
ragisema.
Olles eelnevalt omanud kolme ilma boseta kuid originaal süsteemiga a6c5, siis tolle heliga võiks minumeelest rahule jääda.
Esimestega on lihtne panen sinna originaalid tagasi, aga on tekkinud küsimus millised kõlarid käivad taga ukse sees? Kuna Originaal raadiol on ainult
esimeste klemmid kõlari pistikus, siis nagu aru saan käivad tagumised läbi võimendi. Kas seal peaks olema mingid aktiivkõlarid nagu b4? Või kui leida
sinna suuruselt sobivad tuutud, kas aftermarket võimule sobib originaali maki line out? Mäletan, et neid originaal aktiivikaid ei saa tavalise maki
line outi panna, kuna signaalide tase oli vist erinev?
Sama teema originaal bassikaga, kas tasub hakata sellega müttama või lihtsam mingi väike kast panna.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 11.03.15 19:52
|
|
|
Mida peaks pealkirjas sõna downgrade tähendama? Upgrade oleks vast vähe sobivam sõna.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 11.03.15 20:00
|
|
|
Upgrade on siis kui loobid originaali välja -äge sinise valgusega makk sisse,alpine coaxiaalid ustesse jne. Võimalikult palju originaali tuleb ära
lõhkuda.
Ehk siis kerge huumoriga on see pealkiri.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 11.03.15 20:08
|
|
|
Mingeid originaalkõlareid ei ole mõtet kuskile tagasi panna, need ei tee peale müra midagi. Kõige kindlam on panna ette komponentkõlarid ja kui üldse
taha kõlarid panna, siis näiteks mingid koksiaalkõlarid. Lisaks pagasiruumi väikene kast ja mängib piisavalt hästi. Ideaalis võiks kõik läbi võimendi
olla. Kui aga ei ole soovi kõlaritele võimendit muretseda, siis vali võimalikult kõrge tundlikusega elemendid (Hertzil on näiteks mõned mudelid).
Selleks, et originaalmakile võimendi taha ühendada, on vaja kas adapterit mis muudab kõlarisignaali RCA'ks või siis osta võimendi kuhu saab kohe
ühendada kõlarist tuleva signaali.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 11.03.15 20:28
|
|
|
Tsitaat: |
Mingeid originaalkõlareid ei ole mõtet kuskile tagasi panna, need ei tee peale müra midagi. Kõige kindlam on panna ette komponentkõlarid ja kui üldse
taha kõlarid panna, siis näiteks mingid koksiaalkõlarid.
|
Praegu on aftermarket hu, uued kõlarid , kallid vaheadapterid jne. Heli on s**t, vägagi. Tõenäoliselt nendelk praegustel on tundlikus väike juba
suuruse pärast.
Tsitaat: |
Selleks, et originaalmakile võimendi taha ühendada, on vaja kas adapterit mis muudab kõlarisignaali RCA'ks või siis osta võimendi kuhu saab kohe
ühendada kõlarist tuleva signaali.
|
Makil on Line out olemas, kas sinna taha võib panna tavalise võimu ?
Kas te väidate siis et b5 helisüsteem on kehvem kui c5?
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 11.03.15 20:41
|
|
|
Jah, b5 ja c5 soundi vahe täiesti olemas, b5 kahjuks siis.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 11.03.15 20:45
|
|
|
Minu jaoks on b5 heli ikka masendav. Alpine makk küll parandab seda, aga ise vahetaks kogu süsteemi välja. Originaal tuleks pakule panna.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 12.03.15 06:54
|
|
|
Minu b5 originaalseades ka suurem asi polnud. Esimesed kõlarid (4,25 '', kui ma ei eksi) ja originaalwoofer läksid üsna ruttu läbi. Lisaks tundus
Concert I makk üsna mannetu. Praegu, kui ees on 5,25'' koaksiaalid, Concert I asendatud odavalt kätte sattunud RNS-D-ga ja taha originaalkasti
ehitatud natuke suurem, plastikust membraaniga aga originaalilähedase võimsusega taldrik (kasti sai ka pisut suurendatud), on heli hoopis teine. Võiks
öelda, et isegi päris hea.
Lihtsalt näide, kuidas ka võib saada üsna ok heli.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 14.03.15 10:24
|
|
|
On tekkinud mõned küsimused.
Kas kellegil on pilti avanti tagumistest kõlaritest? Kas tagumiste kõlarite võimud on kõlarite enda külles või sw võimuga koos?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 14.03.15 12:35
|
|
|
Mul muidu täitsa originaal võimendi vedeleb garaazis. B5 kerega audi a4 subwoofri kasti küljest. Kahjuks ei ole kursis, kas tagumised uksekõlarid on
läbi selle või mitte.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 05.04.15 08:06
|
|
|
Sattusin näppima ühte fl avanti, milles oli tehase symphny sees. No kõik on olemas. Tuleb bassi tuleb kõrget. Minumeelest väga hästigi. Seega ma ütlen
et väide nagu oleks a4 helistüsteem jama on veidi vale.
|
|
|