EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 06.03.15 12:19
|
|
|
2.5tdi R5 103kw ventilaatori (visco ) laager
Tere, sooviksin teada, kust saaks kõige odavamalt ventika laagri koos kronsteiniga. Forrisit peaks asja 390euriga kätte saama. ja kas on nii,et
046903141D on kliimaga variant ja 046903141C ilma kliimata.
Samas tean, et paljud panevad sinna Audi 100 kronsa koos laagriga aga ise tahaks ikka org lahendust.
Siin siis juttu Audi 100 kronsalst ja laagrist.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.15 15:36
|
|
|
Audi 100 kronsa on ka ju originaallahendus. 3 poldiga kinnitus (ehk siis Audi 100 oma) on lihtsalt endal lihtsam paigaldada ja vahetada. Miks üldse
uus kronsa osta? Laager on ka eraldi vahetatav.
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/33332.phtml
Siin veel lugemist selle kohta.
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 06.03.15 15:44
|
|
|
Pole siin hetkel kasutatud Audi 100 kronsat ruttu võtta. Kas 100 ja A6`e (85kw ) on siis erinevad?
Nagu ma aru saan siis minu autole saab laagri kah mingi 160euroga, aga see ei pidanud sealt kõige paremini välja tulema.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.03.15 16:15
|
|
|
Pole R5 viscoga kokku puutunud, kuid sügisel sai vahetatud 4,2 S6 visco laager (väliselt sarnane). Kui mälu nüüd ei peta, algas hind vist 400+
Revalis. Forssis tehtud uuring lubas ~ 240. Olgugi, et 4,2 A6 on täpselt sama vidin (ainult teise koodiga) S6-le ainult laagrit kataloogid ei pakugi,
ainult koos visco siduri võlliga (spooli pildil nr. 26), A6-le aga ole lahke. Lõpuks taanudus hind 75 euroni (sõbralik), ja sobis A6 oma küll. Eks
sullegi pakuti nähtavasti kogu kupatust. Aga laager ise on tõega emane moodustis - see kolme poldiga kinnitusflants (nr.26) on ühe kuuliderea
välissaale ja laagrit (traditsioonilist- sisemõõt-välismõõt-laius) kui sellist ei olegi.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 06.03.15 16:51
|
|
|
Kuna forssis klient, siis ise vaatasin, ja hind oli koos alega, see C lõpuga kronsa oli 320 eur. Eks ma pean jah ikka selle Audi 100 kronsa vaatama.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 06.03.15 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Kuna forssis klient, siis ise vaatasin, ja hind oli koos alega, see C lõpuga kronsa oli 320 eur. Eks ma pean jah ikka selle Audi 100 kronsa vaatama.
|
046903141C Audi esinduste letihind on 323€, laager eraldi: 046115136 192€
Toomas
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.03.15 19:24
|
|
|
Ei saa hästi pihta, mis kronteinist jutt käib. On laager, mis läheb otse ploki külge ja on võll koos flantsiga, mille külge kruvitakse visco sidur
koos tiivikuga, mis käib laagri sisse ja tõmmatakse läbi laagri kinni tavalise M6 poldiga. Ja seda laagrit, mis läheb plokiga kontakti, peaks ikka
saama ka ilma võllita. Kui on Forssis usaldusisik, lase otsida parameetrite järgi. Ei usu, et 2,5tdi R5 on võll ja laager igavesest ajast igavesti
omavahel ühendatud. S6 kohta võib naljatades ütelda, et kui jõudsid osta S6, küll siis suudad osta ka laagri koos võlliga! Kindlasti on sarnane laager olemas, teise koodiga, aga samade mõõtudega. Kui
sul on võll ja flants korras, mis häda sunnib siis ostma uut võlli? Ja mis puutub siia kliima, visco töötab kliimast sõltumatult. Kliima jaoks on oma
eraldi vent.
Juppide müüjad pakuvad vahel oma teadmistega VIN-tähisest lihtsalt üle.
Kunagi müüdi mulle just VIN-koodi järgi tag.amordid, mis kohe mitte ei sobinud. Reval ütles VIN-i järgi kohe, et auto on sportvedrustudega, jupibutiik
aga alles siis, kui läksin tagasi vana amort näppus: teil on ju sportamordid!
Revalis püüdsin müügimehe abiga leida Webasto kiirühendusele O-rõngast, öeldi, et V8 ei ole sellist ühendust, ükski pilt nende andmebaasis seda ei
näidanud. Tegemist on hoopis toruga, ostke terve toru! Aga ometi oli! Nende andmeil oli minu AQJ V8 ühendus hoopis V6! Forss kuulutas aga esmasel
kohtumisel, et autol ei ole üldse tehases paigaldatud Webastot pealgi! Aga oli ja on siiani! Hiljem teine müüja siiski tuvastas, et vist ikka on küll.
Ja mõlemas kohas küsiti esmalt VIN-koodi. Mis sest koodist kasu on, kui andmebaasid on puudulikud.
Ja ei tasu unustada, et autotööstus elab suuresti tänu varuosade müügile: kui raha saate, külastage meid jälle!
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 06.03.15 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Ei saa hästi pihta, mis kronteinist jutt käib. On laager, mis läheb otse ploki külge ja on võll koos flantsiga, mille külge kruvitakse visco sidur
koos tiivikuga, mis käib laagri sisse ja tõmmatakse läbi laagri kinni tavalise M6 poldiga. Ja seda laagrit, mis läheb plokiga kontakti, peaks ikka
saama ka ilma võllita. Kui on Forssis usaldusisik, lase otsida parameetrite järgi. Ei usu, et 2,5tdi R5 on võll ja laager igavesest ajast igavesti
omavahel ühendatud. S6 kohta võib naljatades ütelda, et kui jõudsid osta S6, küll siis suudad osta ka laagri koos võlliga! Kindlasti on sarnane laager olemas, teise koodiga, aga samade mõõtudega. Kui
sul on võll ja flants korras, mis häda sunnib siis ostma uut võlli? Ja mis puutub siia kliima, visco töötab kliimast sõltumatult. Kliima jaoks on oma
eraldi vent.
Juppide müüjad pakuvad vahel oma teadmistega VIN-tähisest lihtsalt üle.
Kunagi müüdi mulle just VIN-koodi järgi tag.amordid, mis kohe mitte ei sobinud. Reval ütles VIN-i järgi kohe, et auto on sportvedrustudega, jupibutiik
aga alles siis, kui läksin tagasi vana amort näppus: teil on ju sportamordid!
Revalis püüdsin müügimehe abiga leida Webasto kiirühendusele O-rõngast, öeldi, et V8 ei ole sellist ühendust, ükski pilt nende andmebaasis seda ei
näidanud. Tegemist on hoopis toruga, ostke terve toru! Aga ometi oli! Nende andmeil oli minu AQJ V8 ühendus hoopis V6! Forss kuulutas aga esmasel
kohtumisel, et autol ei ole üldse tehases paigaldatud Webastot pealgi! Aga oli ja on siiani! Hiljem teine müüja siiski tuvastas, et vist ikka on küll.
Ja mõlemas kohas küsiti esmalt VIN-koodi. Mis sest koodist kasu on, kui andmebaasid on puudulikud.
Ja ei tasu unustada, et autotööstus elab suuresti tänu varuosade müügile: kui raha saate, külastage meid jälle! |
Jutt käibki sellest laagrist, mille otsa kinnitub visko. 2,5tdi R5 on võll ja laager igavesest ajast igavesti omavahel ühendatud. Seal täiesti oma ja
ebastandartne laager, kus sees rida kuule ja rida rulle. Kätte saada paras peavalu ja maksab pea 200.-. Lihtsam panna vanatüübi kronsa, siis saab
kasutada seda 3 poldiga laagrit. PILT R5 laagrist. Korra näinud ka SELLIST lahendust.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 06.03.15 20:39
|
|
|
Õnneks siin paaril inimesel Audi 100 olemas, niiet lähipäevil üritan uue kronsa saada. Ja kliima puutub siia niipalju, et kliima pump kinnitub sinna
sama kronsa külge. Niiet kui on ilma kliimata variant siis mul pole pumpa kuhugi kinnitada.
Ja see 160-200 pole selle laagri eest kah nii palju, aga kui ta sealt välja ei tule ja sisse panekuga kah võib katki minna, siis on see maha visatud
raha.
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 06.03.15 21:02
|
|
|
Välja tuleb kuuma andes ja sisse pannes peab lihtsalt jälgima, et võlli osast ei suru vaid ilusti välimisest saalest.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.15 11:20
|
|
|
Kätte saamine pole ka mingi kunst - võtmesõnaks ühtlane kuumutamine. Paigaldamine sama moodi - kronsa soojaks, laager sügavkülma ja kukub vabalt omale
kohale. Levinud on ka kronsteini augu puurimine/keermestamine, et laager paigale lukustada. On olnud juhuseid kus laager sõidab oma pesast välja.
Selgituseks siis kõrged temperatuurid ja alumiiniumi paisumine.
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 07.03.15 11:49
|
|
|
Kas Audi 100 selle laagri kood on 077115136 ?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 07.03.15 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Kas Audi 100 selle laagri kood on 077115136 ? |
077115136A
Toomas
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 07.03.15 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Kas Audi 100 selle laagri kood on 077115136 ? |
077115136A |
Kusjuures selle hinnad Forssis 32-85 eur.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 07.03.15 22:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Kas Audi 100 selle laagri kood on 077115136 ? |
077115136A |
Kusjuures selle hinnad Forssis 32-85 eur. |
Jah, originaali saab soodushinnaga 70€
Toomas
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 09.03.15 17:24
|
|
|
Siin siis Audi 100 kronsa.
|
|
|
iiri3e
huviline
Registreerunud 28.01.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.15 17:56
|
|
|
Mul visco eest ära võetud ja pole siiani mootor palavaks läinud kas sul seda üldse vaja ongi
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.04.15 20:13
|
|
|
Kuidas ilma selle laagrita kiilrihm jooksma peaks? Visco on jah teisejärguline mure, mul ka masinal hetkel seda küljes pole, kuid ilma tolle laagrita
ikka hakkama ei saa.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 13.04.15 17:12
|
|
|
Endal kah ventikat seal polnud, eelmine suvi probleeme kah tänu sellele ei tekkinud. Aga jah, , seda laagrit ja rullikut sinna vaja, muidu pole rihma
kuhugi panna
|
|
|