Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootor ei hoia temperatuuri audi coupel 2.3 90a (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2205)
kewlew
huviline



Registreerunud 06.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.15 12:03 Tsiteeri
Mootor ei hoia temperatuuri audi coupel 2.3 90a



Mure selline, et mootor läheb kohapeal korralikult 90 kraadi, kuid nii kui sõitma hakata kukub 65-70 kraadi peale. Vahetatud termostaat - lausa kaks, tembi andurid. Midagi ei muutunud. Termostaadid kontrollitud kraadi järgi ja avanesid mõlemad õige aegselt. Radikat ei hoia koguaeg taga. Infoks veel nii palju, et auto seisis aasta. Enne seda töötas kõik ideaalselt.
Äkki oskab keegi pakkuda milles võib probleem olla, endal ei ole enam eriti ideid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.03.15 13:21 Tsiteeri


Nii lihtsal mootoril nagu see reguleerib tempi ainult üks asi - termostaat.
Kui see on korras, siis on õige ja kui pole, siis mitte.
Vent aitab kaasa, kui temp juba liiga kõrgeks käheb ja radikas üksi hakkama ei saa. (suvel ntx)

Järelikult on kella andurid kõik vigased.
Kas kella anduri takistus on kuumast peast õige?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 06.03.15 15:52 Tsiteeri


Termostaat võib küll õige temp. juures avaneda, aga kui kiiresti ta sulgub tasub ka jälgida. Ise vaevlesin sama jamaga 2,8 mootoriga. Vahetati rihmakomplekt, paari kuu jooksul oli kõik OK, siis kukkus temp. sõidu ajal. Peale trafficut kohal töötades tõuseb normi, talvel küll aeglasemalt, linnas roomates pole eriti muret. Mnt-l aeglasemalt liikudes (u.70) kerkib vähe, vahel isegi 90-ni, kuid niikui kiirem liikumine algab, vajub tagasi kusagile 60-70 juurde. Aga on olnud ajajärke, kus on töötanud mõned päevad laitmatult. Vahetasin termostaadi. Mõni aeg kõik OK, siis sama jama. Võtsin siis tutika ja kasutatud ning panin ühte patta. Avanemine algas ca 87C, 92 mõlemad täiesti lahti. Jahtudes sulgus tuttnoi kähku, kasutatu klapp aga venis nagu täi mööda niisket m...... kinni. Ühel talvel katsin radika peaaegu täiesti kinni, isegi see ei aidanud täielikku tempi saavutada sõidu ajal. Kõik termostaadid BEHR firma toodang. Targemad pead arvasid, et tegu võib(s) olla ebaõnnestunud partiiga (nagu kunagi juhtus 4 liitrise Grand Cherokee veepumpadega, 3 kuuga vahetasin 4 pumpa, kõik hakkasid jooksma hiljemalt 3 nädala jooksul. Müüja arvas ka, et sattus kehv partii) soovitati MAHLER termostaati. Kuna kasutan seda quattrot harva pole uuesti vahetust teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.15 07:34 Tsiteeri


Mul 2,0 il sama teema aga ma ei teegi selle suhtes enam midagi. 70 kraadi on enam-vähem normaalne töötemperatuur mootori jaoks ning salong läheb ka täitsa OKlt soojaks. + boonus on, et kas madala tembi või punase jahutusvedeliku tõttu kaob jahutusvedelikku nüüd palju vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 09.03.15 07:24 Tsiteeri


Kas temperatuuri loete ikka õigesti, et 70 on nendest esimestest tihedamini asetsevatest kriipsudest kolmas (parempoolne), sellel pildil hetkel on temperatuur veidi üle 80 C. (Kui on samasugune näidik teil ikka)
http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/PA022097.jpg.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.15 16:10 Tsiteeri


Mul u niimoodi näitabki, isegi kütet oli samapalju :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KriP
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.3 '92

postitati 30.11.17 08:10 Tsiteeri


2.3 mootoriga täpselt sama jama. Maanteel jahtub mootor maha, termostaat vahetatud ja avaneb 87 juures. Salongiradikas vahetatud ja ei tule sauna nagu võiks tulla.

Maanteel langeb 70 peale
https://www.upload.ee/image/7716777/IMG_20171130_090220.jpg

Teise auto taga sõites tõuseb ca 80 peale
https://www.upload.ee/image/7716776/IMG_20171130_090659.jpg

Kohapeal seistes tõuseb natuke üle 90ne, jahutusvent rakendub seistes aegajalt, nii nagu peaks

https://www.upload.ee/image/7716775/IMG_20171130_092626.jpg

Süsteemis on õhk sees? Radika peal niplit pole (uus b-osa radikas) ainult salongiradikast väljuva lõdviku küljes, see uus pandud ja töötava nipliga. Salongiradika õhutusnippli maha võtan siis tühikäigul ei tule midagi, 2k pööret ja hakkab suruma välja ja mingi aja pärast lakkab ja siis hakkab uuesti sama tsükliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]