uko
huviline
Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)
|
postitati 05.03.15 17:37
|
|
|
Audi S6 2000a
Tere.
Kunagi aastaid tagasi,kui omasin c4 kerega S6-te siis mõtlesin,et järgmiseks võiks olla c5 kerel veerev S6 manuaal kastiga
Nüüd olen ennast avastanud jälle pidevalt auto24-s surfamas ning silma on jäänud selline masin http://www.auto24.ee/used/1913829
Põgusa tustauuringuga selgus,et hetkel kehtivat liikluskidlustust ei ole(lõppes 6. jaanuar 2015).
Küsiksingi,et kas on kedagi kes on käinud seda masinat vaatamas või oskab midagi rääkida konkreetse masina kohta?Alati jääb võimalus müüjale helistada
aga ennem uuriksin siit
Uko.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 05.03.15 17:47
|
|
|
Uurisin just 30min tagasi. Vastas (tundus vähemalt) vene aksendiga härra. Veojõu kontrolli tuli ja abs tuli põleb. Klotsid või mingi absi jama, pole
eriline probleem. Sisu pidu korralik olema. Jutu järgi rihmad eestis vahetatud ja pudinaid, saksas survelaager ja igast pudinaid, täpsustama ei
hakanud. Küsisin jahutusvedeliku kohta, ütles, et punane ma ütlesin, et pildil sinine aga ta arvas ikka, et punane sees, võta nüüd näpust. Keti
klõbinat ei pidanud tegema. Õhulugeja jupsib, pidi lähipäevil korda tegema. Kui see järg nädal alles siis väga võimalik, et lähen kohale vaatama. Hind
on hea, isegi kui seal vaja ikkagi pingutid ja rihmad ja muud säärast parandada siis turuväärtus tõuseb ka omakorda. Kui kere väga heas korras nagu
väidab siis miks mitte. Omanikul veel bemm v8 mootoriga, et võiks nagu ressursi olla sellise autopargi juures, et autot korras hoida aga iial ei tea.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.15 18:18
|
|
|
Lihtsalt infoks, et ketipingutite vahetus koos tööga, kui mitte kasutada hiina varuosi on ca. 1500-2000 EUR.
Ehk siis tasuks üle kontrollida mida ostate.
|
|
|
|
uko
huviline
Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)
|
postitati 05.03.15 18:20
|
|
|
Aga eks anna siis teada,kas võtsid ära või siis mis masin endast kujutab
|
|
|
raizxc
huviline
Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.15 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Lihtsalt infoks, et ketipingutite vahetus koos tööga, kui mitte kasutada hiina varuosi on ca. 1500-2000 EUR.
Ehk siis tasuks üle kontrollida mida ostate. |
200€ pinguti tükihind on siis ilmselt "hiina" toodang jah?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.03.15 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raizxc
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Lihtsalt infoks, et ketipingutite vahetus koos tööga, kui mitte kasutada hiina varuosi on ca. 1500-2000 EUR.
Ehk siis tasuks üle kontrollida mida ostate. |
200€ pinguti tükihind on siis ilmselt "hiina" toodang jah? |
Alates 500 rahast tükk on korraliku hind.
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 05.03.15 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Lihtsalt infoks, et ketipingutite vahetus koos tööga, kui mitte kasutada hiina varuosi on ca. 1500-2000 EUR.
Ehk siis tasuks üle kontrollida mida ostate. |
Teadlik sellest. Ca 500ringis pinguti tükihind.
Igatepidi. 4k S6 eest ja siis paari kolme tonni eest käppida veits ja saab väga hea asja. Võin ju 5 või 6 tuhhiga osta s6 aga kes garanteerib, et seal
neid pinguteid ei pea vahetama(Muidugi kui on tõendatud, et tehtud). Päevalõpuks taandub kõik hinna ja kvaliteedi suhtele. Kui see paigas võib ära
võtta ja üles vuntsida.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.15 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Teadlik sellest. Ca 500ringis pinguti tükihind.
Igatepidi. 4k S6 eest ja siis paari kolme tonni eest käppida veits ja saab väga hea asja. Võin ju 5 või 6 tuhhiga osta s6 aga kes garanteerib, et seal
neid pinguteid ei pea vahetama(Muidugi kui on tõendatud, et tehtud). Päevalõpuks taandub kõik hinna ja kvaliteedi suhtele. Kui see paigas võib ära
võtta ja üles vuntsida. | Ehk siis lõppkokkuvõttes omad C5-e 6-7k-ga. Ei tundu just väga mõistlik.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 05.03.15 18:56
|
|
|
Ma omaks kasvõi B4-ja selle raha eest,kui ta S2 juhtub olema,aga ei ole eriti võtta kusagilt.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 05.03.15 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Teadlik sellest. Ca 500ringis pinguti tükihind.
Igatepidi. 4k S6 eest ja siis paari kolme tonni eest käppida veits ja saab väga hea asja. Võin ju 5 või 6 tuhhiga osta s6 aga kes garanteerib, et seal
neid pinguteid ei pea vahetama(Muidugi kui on tõendatud, et tehtud). Päevalõpuks taandub kõik hinna ja kvaliteedi suhtele. Kui see paigas võib ära
võtta ja üles vuntsida. | Ehk siis lõppkokkuvõttes omad C5-e 6-7k-ga. Ei tundu just väga mõistlik. |
Põhjenda. Peaksin leidma S6 c5 4k eest väga heas korras?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.15 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Põhjenda. Peaksin leidma S6 c5 4k eest väga heas korras? |
Ei, lihtsalt selle raha eest saab järgmise põlvkonna auto...
4k eest, kui pingutid ja mootor korras on hea ost muidugi
Leakdown test ja pingutite korralik kontroll peaks olema sellise mootoriga auto ostmise eelduseks. Kui need korras ei ole ning võileiva hinnaga just
ei saa, siis ma vaataks mööda.
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 05.03.15 20:24
|
|
|
Tõsi. Pelgalt minu arvamus muidugi aga C6 keskkonsool on jube inetu. Diisel ka hetkel ei paku huvi. B6, B7 ei istu jällegi interjööri pärast. Alles
jäävad C5, C7, B8. Paraku eelarvesse mahub hetkel ainult C5. Pakub huvi veel B5 S4 aga see tundub nagu eriline must auk olevat. Seega jäi sõelale C5,
kuna ta hea mugav ja pakub häid mootoreid. A5 meeldib aga, kuid jällegi eelarvest väljas hetkel. Võib ju loota, et S hoiab paremini hinda ka.
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.15 21:41
|
|
|
Kas 15 aastat vana essi omamine üldse mõistlik valik võiks olla, jääb vast selle (tulevase) omaniku otsustada. Kui aga tuua võrdluseks, et sama raha
eest saab ka järgmise generatsiooni masina mis võiks olla mõistlikum valik, siis siinkohal võiks ikkagi võrrelda millise hinnaga saab kätte C5 S6 ja
C6 S6. No C6 V8 võiks ka ehk okei või siis mõistlik valik olla nendest, kuid C6 ess jääb ikka veel kaugele kaugele ja mingeid diislinärakaid või V6
esivedusi küll poleks mõtet essidega võrrelda.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.15 22:11
|
|
|
On ikka mõtet, sest see sama "diislinärakas" pakub järeleaidatuna tänu oma 6HP kastile väga võrreldavat dünaamikat 250kw masinaga, seejuures
sõidumugavus on hoopis teisest klassist.
C5 on ikkagi C5 ja C6 on C6. Ning V8 C6 on nagunii peajagu üle C5-est.
C6 S6 ei soovitaks eriti.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.03.15 06:56
|
|
|
Eks see ilu on vaataja silmades, ise ei tahaks enam kunagi 4,2 C5-te tagasi paljudel põhjustel.
Prj- ga igati nõus mineku ja mugavuse poolest. Tuleb ainult õige valik teha, siis on ka kulud olematud.
PS. See BRC c6 sisu pilt on tõesti äärmiselt ebaõnnestunud, tegelikkus on palju parem.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.15 07:11
|
|
|
Olles omanud C5 S6-e, võin öelda, et tegemist ei ole halva autoga. Sõita on sellega normaalne, kuid mul on raske välja mõelda ühtegi argumenti, miks
peaks selle valima uuema C6-e asemel. Peale auto hinna muidugi.
Keegi mainis S2-e. No võrrelda C5 S6 ja S2-e pole minu arvates kohane. Üks on ülelaetud väike B4, teine vabalthingav suur keskklass.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 07.03.15 08:59
|
|
|
Võrdlus S2-ga oli toodud näitena.Ei saa võrrelda S2-te tavalise audi 80-nega.
Nagu ei saa võrrelda S6-te tavalise C5-ga.Pean silmas hindasid.
|
|
|