Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a8 (d3) 4.2tdi mootori temp (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2485)
wautzer
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8

postitati 05.03.15 05:15 Tsiteeri
Audi a8 (d3) 4.2tdi mootori temp



Tervist Kodanikud.

Küsimus järgmine! Jutt käib pealkirjas mainitud autost! Mõned küsimused jahutusvedeliku temperatuuri kohta.
Iga hommikune sõit (ainult maantee) 15km , kodust/tööle. Olen täheldanud ,et kui väljas on + kraadid siis jahutusvedeliku temp soojeneb tööle jõudes ca 90c kraadini! aga varemalt ja ka täna oli -1 külma ning umbes poolel teel on autol juba temp 90c kraadi , ehk täiesti töösoe. Kas see on normaalne nähtus ,et nii kiiresti läheb kohe töösoojaks ??? Tööjuures avades kapoti tundus kõik ok ja mootor õhkas täiesti kuuma. Olgu öeldud ,et autol on küll originaalis webasto aga see puldist millegipärast ei toimi (eelmine omanik lasi vahetada webasto aju ja peale seda tal see toimis, peale eelmist suve see taas ei toim ja puldilt vajutades vilgub kiiresti punane tuli)

Loodan ,et jutt liiga segane ei saanud!

Tervitusega : wautzer


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 05.03.15 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wautzer
Tervist Kodanikud.

Küsimus järgmine! Jutt käib pealkirjas mainitud autost! Mõned küsimused jahutusvedeliku temperatuuri kohta.
Iga hommikune sõit (ainult maantee) 15km , kodust/tööle. Olen täheldanud ,et kui väljas on + kraadid siis jahutusvedeliku temp soojeneb tööle jõudes ca 90c kraadini! aga varemalt ja ka täna oli -1 külma ning umbes poolel teel on autol juba temp 90c kraadi , ehk täiesti töösoe. Kas see on normaalne nähtus ,et nii kiiresti läheb kohe töösoojaks ??? Tööjuures avades kapoti tundus kõik ok ja mootor õhkas täiesti kuuma. Olgu öeldud ,et autol on küll originaalis webasto aga see puldist millegipärast ei toimi (eelmine omanik lasi vahetada webasto aju ja peale seda tal see toimis, peale eelmist suve see taas ei toim ja puldilt vajutades vilgub kiiresti punane tuli)

Loodan ,et jutt liiga segane ei saanud!

Tervitusega : wautzer


Suure mootoriga masinad lähevadki kiiremini soojemaks kui võrri mootorid. Nii, et ära muretse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wautzer
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8

postitati 05.03.15 08:09 Tsiteeri


Muretsesin sellepärast ,et kui ilmad on soojad siis läheb suure mootorikohta suht kaua 90c kraadini. aga kui kasvõi -1 külma siis saavutab 90c kraadi , poole sellest maast mis tavaliselt sõidan.. kummaline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.03.15 09:13 Tsiteeri


Äkki see Webasto ikkagi sõidusoojendina siiski töötab..?
See ju käivitub ainult alates mingist kraadist allapoole, vist oli +5.

Kui oled 5km ära sõitnud ja seisma paned, kas midagi kapoti all edasi ei unda...?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wautzer
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8

postitati 05.03.15 09:21 Tsiteeri


Ma ise mõtlesin ka ,et vb ta sõidusoojendina töötab.. muud võimalusti eriti ju pole.ei peale seimajätmist on vaikus.. siis ju moto juba 90c ja ilmselt on see välja lülitunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.03.15 09:52 Tsiteeri


Webasto ei lähe tööle ka juhul, kui kütust vähe. Üsna tihti ongi asi selles ja inimesed ei tea seda. Lõpuks läheb lukku.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wautzer
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8

postitati 05.03.15 09:55 Tsiteeri


Hey.. diagnost näitab ,et ongi lukus jah.. saab seda kuidagi avada ? see aeg mis mina temaga olen sõitnud pole kordagi seal vähe olnud.. veerand paaki on minimaalselt olnud ja siis ka kohe kaelani täis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.03.15 10:00 Tsiteeri


Siis on lihtne, kui lihtsalt lukus.

Selle lahtitegemisega peaks ka valge särgi ja lipsuga "diagnostikud" hakkama saama...:))

Aga jah, webastoga autot pole hea põleva kütusetulega käivitada...
Paar kolm korda vblla ta max lubab seda, siis läeb lukku. Ehk kui pappi kütuse jaoks ei ole, siis pole ka mugavusi vaja.

(tegelt ilmselt selle pärast, et soojendi kütusevõtutoru on pisut kõrgemal, kui mootori oma. Ükski tootja ei taha endale kohtuasja kaela, et "soojendi töötas, aga mootor enam ei käivitunud")


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wautzer
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8

postitati 05.03.15 10:02 Tsiteeri


Näitab jah ,et on miskipärast lukustunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
intsu879
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 05.03.15 10:25 Tsiteeri


Minul on valitud mmi kliima menüüst ingli.k supplem heating auto siis teatud välistemperatuurist hakkab ise tööle.Ma pole küll vaadanud kaua ta töötab aga salong on soe ja temp näidik hakkab tõusma siis lülitab ennast välja.Ma pakkun umbes 5-10 minutit.Muidugi kui küttetuli põleb siis webasto tööle ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wautzer
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8

postitati 05.03.15 10:31 Tsiteeri


hmm ok.. Nagu ma juba mainisin siis kütuseprobleeme pole minul olnud, alati lähen tankima kui näen ,et ca 20+ liitrit veel paagis! kuskil Tallinnas keegi seda webastot lukust lahti ka teeb ? miski konkreetne koht vms ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.03.15 11:24 Tsiteeri


Ma võin teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
wautzer
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8

postitati 05.03.15 11:35 Tsiteeri


Kas tuleval esmaspäeval sobiks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.03.15 16:01 Tsiteeri


Saatsin U2U.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.15 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Aga jah, webastoga autot pole hea põleva kütusetulega käivitada...
Paar kolm korda vblla ta max lubab seda, siis läeb lukku.

Et kui kütusetuli põleb, siis autot käima panna ei tohiks? On see nüüd reaalne jutt või läks mõte vähe kaduma ja mõeldi, et seisusoojendit ei tohiks käiata?
Endal oli C6 puldist webastoga ja seda soojendit sai küll igast asendist pea koguaeg käiatud. Põleva kütusetulega ja mitte põlevaga. Ka kasutusjuhendis oli kirjutatud, et kui paagis miskine 5L või alla selle (ehk siis tuli juba ammu põleb), et siis webasto lihtsalt ei käivitu enam. Lukku ta küll ei läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]