digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 15:18
|
|
|
audi a6 ostu abi.
Oleks huvi niisuguse isendi vastu http://www.nettiauto.com/audi/a6/6198396
ja siis teine http://www.nettiauto.com/audi/a6/6999995 Peale selle,et
bensiini kulu nii ja naa see pole oluline.Mind huvitab just täpsemalt mida tasub ostu puhul kõige rohkem tähele panna?Ja huvitab ka nende masinate
vastupidavus ning mis suurusjärgus enam vähem jäävad juppide hinnad(puksid,klotsid jne)?Ise olen näinud seda halli audid,aga pole sees olnud ja käima
pannud.Väljast ja seest oli küll korralik. Aga kisub nagu selle tumedama auto poole.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 22.02.15 15:55
|
|
|
Et siis ostu isu on aga ise vastust küsimusele otsida ei viitsi.
Kui sa natukenegi Otsingut kasutanud oleksid, siis ei küsiks kas 2.7bti või 4.2
Sarnaseid teemasid on juba piisavalt olemas.
|
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 16:10
|
|
|
Ega ma seda arvasin kohe,et niisugused kommentaarid tulevad.Lugesin uurisin siin enne kui postitasin ja midagi tarka ma küll ei leidnud.Lihtsalt mingi
mula ja enamus kütuseteemal.Eks ma uuri mujalt assju.Siit ma neid ei saa.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 16:40
|
|
|
Ma olen neid juba vaadanud.Ja ei taha siin vaielda.Uurin mujalt omale vastused.Mis mind huvitavad siin foorumis pole ma neid leidnud infot vähe.On
küll igasugu infot palju ja teiste mootorite kohta.Nende isendite kohta nagu infot vähe.Kui arvate,et tulen ja kirjutan ning ootan käed rüpes
vastuseid siis eksite.Olen ka auto 24 foorumist uurinud ja eks tuleb ka googlet kasutada.Ega mind suurt huvitanud lihtsalt käigukastist kuulnud,et
nendega jamasi.Ning millele tasuks just rohkem tähelepanu pöörata.Lugesin siin ka mingist torust et mingi tüüp viga pidavat umbe minema,aga täpselt
aru ei saanud millest jutt oli.Sest teksti oli ühest äärmusest teise.(ehk oli juttu karterituulutusest) võta sa kinni täppselt lahti ei seletatud.Ime
ka et siis uusi teemasi tehakse kui konkreetseid vastuseid vähe on.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 22.02.15 16:49
|
|
|
15 aastat vana auto puhul on esmane ikkagi konkreetse masina seisukord ja kuidas on seni seda hooldatud.
Ja kui kütusekulu pole nagunii esmane, siis selles valikuks polegi valikut, 4,2 on igati mõistlikum.
|
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 22.02.15 17:26
|
|
|
Võta 4.2,manuaal, omal vähem muret.Vaata auto üldist seisukorda, et kõik elektri lisad töötaks, tuled klaasid terved.
Hea oleks kuulata külma käivitust, mis häält rihmad, rullid ja ketipingutid teevad.
Sumpsi jooks vaata üle, kipub roostetama.Kettad ,klotsid maksavad 500- kanti, originaalid.
Hea oleks, kui arvutimees ka kaasas.
Linnas 20L sajale ja naudi sõitu
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 17:37
|
|
|
Suured tänud.Need asjad vaatan kindlasti üle.Ja enne käivitust oli ka mõte kapotialune ning õlitasemed üle vaadata.Muidugi on nad soome autot ja siit
ostetud ning hooldusraamatud ka olemas.Aga on selgunud ka siin need petmised ja ülevaatused.Nagu aru olen saanud ja lugenud on mootorid muidu neil
head,aga mis mind mõtlema on pannud on just silla osad kuidas need vastupeavad?Manuaal kastiga isendeid liigub kahjuks harva.Veel olen kuulnud ,et
kastis õli ei vahetatta.Kas masin on ketiga? Olen arusaanud,et rihmaga.
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 22.02.15 18:05
|
|
|
Ikka rihmaga on ,nukad on ketiga.Kastiõli tuleb ikka vahetada, nii manuaalil kui automaadil.
Mina olen omanud 4.2-te kolm aastat, ühtegi sillaosa ega puksi vahetanud ei ole, seega ei oska nende hindadest midagi rääkida.Aga sõidetud ka selle
ajaga 10000 ringis.
Kui väga tahad, võin enda oma ära müüa.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.02.15 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kelluke
Ikka rihmaga on ,nukad on ketiga.Kastiõli tuleb ikka vahetada, nii manuaalil kui automaadil.
Mina olen omanud 4.2-te kolm aastat, ühtegi sillaosa ega puksi vahetanud ei ole, seega ei oska nende hindadest midagi rääkida.Aga sõidetud ka selle
ajaga 10000 ringis.
Kui väga tahad, võin enda oma ära müüa. |
3 aastat ja 10 000 km pole ka veermikus mingi näitaja.
Aga jah, üldiselt pole tegu siiski hirmutava autoga, kuigi mootor polevat kõige õnnestunum, olgugi, et tundub olevat kohitsetud S4 mootor.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 18:19
|
|
|
Ma ei saa kahjuks eesti nr kasutada elan soomes ja see ümber reg.pole ka just odav lõbu. Kasti õli suhtes küsisin selle,et olen kuulnud,et seal õli ei
vahetatta ning ei pidavat kogu õli kätte saadama.Tallinnas olevat mingid vennad ise teinud mingi aparaadi,et kogu õli kastist kätte saada.Võta sa nüüd
kinni.Kas jälle see teema,et naised saunas rääkisid.Ehk osskavad targemad mehed täpsemalt vastata sellel teemal.Endal kogemus automaadi kasti suhtes
puudub.Ja 1 küsimus jääb ikkagi õhku ,et kumb neist isenditest parem vastupidavam pean silmas mootorit.Sillad vast neil samad.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.02.15 18:26
|
|
|
Automaat kasti puhul tehakse tõesti dünaamilist ölivahetust, kus lastakse läbi 10+ liitreid öli, ehk seni, kuni on eemaldunud kogu tökat.
Eluaegne öli - see ongi see, kuniks kast on öhtal, olgu selleks automaat vöi manuaal.
Ölivahetus siiski olenemata ütlustest on soovitatav.
4.2
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.02.15 18:28
|
|
|
Sõitsin kunagi sellisega 5a. 150000 km. Korra tegin esisilda, korra aut. kasti. Korra vahetasin hammasrihma koos muu vajalikuga. Kokku need asjad u.
2400 eur., kui kroonid ümber lüüa. Kasti 5hp24 õli oli korralikult vahetatud, ikka lendas kopsik pooleks. 2,7 kasutab veel nõrgemat 5hp19 kasti.
Kettad, klotsid 400-500 eur., oleneb mida valida. Ketipingutid koos kettidega tahavad ka vahetust neil, kui juba tehtud pole. U. 1000 eur. Kõige
nõmedam mure on õli-tosooli soojusvaheti toru, mida on jube ke...niit vahetada. Küünlad u. 100 eur. jooks.
4,2-l on paljud keredetailid tavalisest a6-st erinevad. Tuled, kapott, tiivad, esiklaas..
Üldiselt omal ajal oli omal kohal. Enam ei igatse 20 sajale bensukat, kui on CR diislid..
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 18:33
|
|
|
Suured tänud.Sain ka häid vastuseid mis mind rahuldavad.Ja kui kellekil veel mingeid soovitusi mida peaks jälgima ja tähelebanu pöörama on ainult
teretulnud.Aga see 2,7 V6 Bi Turbo 169 kw mootor.Kas 4,2 mootoriga palju erinevusi.Peale kw ja mootori suurusest?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.02.15 19:12
|
|
|
Täiesti erinevad mootorid.
2.7 on kahe turboga v6, teine vabalthingav v8. Käitumiselt samuti erinevad mootorid.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 19:28
|
|
|
Selge ,aga ehk saaksite vähe täpsustada.Nt remonditeemal kumb paremini kestab.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 22.02.15 23:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimon
Selge ,aga ehk saaksite vähe täpsustada.Nt remonditeemal kumb paremini kestab. |
Kui ei hoolda, ei kesta kumbki. Aga mis sa ise arvad, kumb paremini kestab? Kas keeruline kahe turboga V6 mootor või lihtne vabalthingav V8 mootor?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 23.02.15 15:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimon
Selge ,aga ehk saaksite vähe täpsustada.Nt remonditeemal kumb paremini kestab. |
Loe näiteks nende mootorite kohta käivaid teemasid.
Ja kui need on ka kõik jamps ja ei kõlba, siis tasub kõelda kas maksab sellist autot osta.
|
|
|
digimon
huviline
Registreerunud 23.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.15 03:08
|
|
|
Mind hakkas huvitama niisugune auto
Ei hakka uut teemat tegema.Kuna need autod läksid ära millest siin jutt enne oli.Aga nüüd auto ost vähe tõsisemalt käsil.Mind hakkas huvitama selline
isend. http://www.nettiauto.com/audi/a6-allroad/7312644
Ehk oskate kommenteerida seda autot.
|
|
|
HoratioDiip
huviline
Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.15 06:28
|
|
|
Ei saa nüüd küll aru, mis hinnaga Soomes autosid müüakse. Sellise raha eest algab juba järgmise keremudeliga allroad, iseasi mis seisukorras.
|
|
|