Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: vanemale mootorile õli (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1563)
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 12.05.03 11:26 Tsiteeri
vanemale mootorile õli



väike teadmatus.
paljudes kohtades räägitakse, et oi vanale masinale ei tasu täis-sünt õli panna. kas see jutt peab ka paika, või point selles, et reegline võtab vana mootor rohkem õli ? kui jah siis mis on probleemiks, õli on ju pool-sündist ja mineraalist parem ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.03 11:45 Tsiteeri


Tasub kasutada seda õli mis on tootja sellele autole ette näinud. Täissündiga tekib vanadel autodel tavaliselt suur õli tarbimine, mineraaliga on esiteks odavam ja teiseks ei kulu seda nii palju.

Minu autol on ka mineraal õli sees.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 12.05.03 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Tasub kasutada seda õli mis on tootja sellele autole ette näinud. Täissündiga tekib vanadel autodel tavaliselt suur õli tarbimine, mineraaliga on esiteks odavam ja teiseks ei kulu seda nii palju.

Minu autol on ka mineraal õli sees.


noh ok, mul ju masin aastast 85 siis oli nagu tehase poolt mineraal. nüüd mingid kataloogid näitavad et täis-sünt. kuna mootorile sai kapp tehtud mingi paar aastat tagasi siis õli ei võta.
Point selles, et äkki mingid insenerid sel ajal kui mu masinat tehasest välja aeti ei teadnudki et mitu korda paremad õlid tulekul... ega see midagi pekki ei saa keerata ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 12.05.03 13:52 Tsiteeri


Olen ise ka kuulnud et vanemale täis synti pole mõtet panna et ikka mineraali.
Näiteks kui vanem auto ja võtab oli siis mineraali võtab ta tunduvalt vähem kuna see paksem ja teistsuguse koostisega.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.03 14:09 Tsiteeri


Vanale soovitaks küll jah panna poolsünti või mineraali. Ja ega see täissünt nüüd sul seal mootoris mingit imet küll tegema ei hakka. Ja pealegi säästad raha... Soovitaks näiteks Valvoline'i poolsünti MaxLife, mis ongi ette nähtud üle 100tuh sõitnud autodele.
Lugu muidugi selline, et kui varem oli mineraal sees ja nüüd poolsünti panema hakkad, siis võib sul küll kusagilt lekkima hakata - sünt peseb kõik tihendid ja särgid-värgid puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]