Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kütusekulu kompuuter on arvuti.
Emotsioonitu.
Tal on algandmeteks mingi pihusti lahtioleku aeg, mida mõõdab, teepikkus, paagitase ja kogu moos.
Mis su küsimuse mõte on?
Tahad, et näitaks õiget kulu?
Seda saab lihtviisil teha, aga see traumeerib sind igapäevaselt rohkem, kui see, mis sa praegu näed...
Sa ju ei taha igapäevast frustratsiooni....ma oletan... |
Tegelikult väga paljudel autodel on tegelik ja kompuutri järgne kütusekulu täiesti täpne. Näiteks ühel Volvo V50-l oli see nii (bensukas küll).
Üks küsimus, mis tekib on see, et kas kompuutri kütusekulu mittevastamine reaalsusele võib viidata mõnele tehnilisele probleemile?
Või üldse, mis on selle tagamaa, et mõnel autol on see näit täpne, teisel mitte? Mõned sõidavad autoga aastaid, teadmata isegi mitu käiku
automaatkastil on. Mõnda aga huvitab auto hingeelu veidi rohkem 
Võibolla oluline nüanss jäi mainimata. Autol on tehasest peal diislil töötav eelsoojendus. Kas selle arvestab kompuuter kütusekulu sisse või mitte?
Samas oli see erinevus juba suvel olemas ja siis lisasoojendus tööle ei hakanud. Oli ilmselt automaticu peal, aga see väike suitsupahvak, mis
webastost tuleb käivitamisel on hästi äratuntav. Seega seda ei saa ainult webasto arvele kirjutada.
|