Lehekülgi: 1 2 |
az
huviline
Registreerunud 18.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.05 17:36
|
|
|
Õli lisamine diiselküttele?
Kas diisli määrdeomaduste parandamiseks võib turbomootoriga (1,9TDI) auto puhul diiselkütusele juurde lisada kahetaktilist mootoriõli?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 28.03.05 17:41
|
|
|
EI või ... laialtlevinud teadmine, et määrdeomadused paranevad on küll õige, kuid samas õli seob paremini niiskust ja seega satub pumpa vesi, mis
oluliselt hullem on.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 28.03.05 19:06
|
|
|
ma panen lisandiks "karla auto" lisandit suht kallis aga loodame at aitab kah.
krt mina teadsin kyll et 2taktilist õli on soovitav panna. aga ex ma nyyd targem.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 28.03.05 19:37
|
|
|
Küsimus on kahe otsaga. Diiselkütusele lihtsalt pole tarvis midagi hulka segada. Aga see solk, mida Eestis soliidsetes tanklates
(mitte võsavahel) müüakse, ja mida eksklikult autokütuseks nimetatakse... me ei tea isegi seda täpselt, mis osas see õigest kütusest
erineb, ja veel vähem seda, kuidas kütuselisandid või ka 2T õli selle omadusi mõjutab. Omal tutvusringkonnas paar tuttavat, kes just pumpade remondiga
leiba teenivad, ning nemad soovitavad lisada kahetaktilise õli kütusesse. Oma kogemusest võin öelda, et ka üle 200tkm sama mootoriga sõites ja
pidevalt 2T-õli kasutades ei leidunud küll mingit vihjet, et see õli halvasti oleks mõjunud, ja niikaua, kuni Eestist korralikku kütust ei saa, ning
vajadusel ikka Eestis pean tankima, kavatsen ka tulevikus 2T-õli kütusesse lisada. See on küll väga subjektiivne, aga "õlisema" kütusega töötab ka
mootor teise häälega, palju pehmemalt, nii nagu piiritaga kütust tankides (kogemused päris mitmekümne erineva diiselautoga)
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 28.03.05 19:42
|
|
|
See see asi ongi, et määrdeomadusi ta parandab, aga paraku paaki sattunud veega koos teeb palju pahandust .... niiet jah .. kahe otsaga asi.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.03.05 08:10
|
|
|
Ma olen aegajalt ikka natuke lisanud ja vanad traktoristid aastaid tagasi panid punasele küttele õli hulka ja sõidavad siiani.Sellest ei saa aru
kuidas õli seob niiskust,samas peaks ka hea rasvane küte siduma niiskust paremini kui vilets küte ja ma arvan et see kogus mis lisatakse on imeväike
et nüüd hullult siduma hakkab ja vahel võib lisada lisandit mis eemaldab,seob, mida iganes ta selle veega seal teeb.
|
|
|
|
kalarott
huviline
Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.
|
postitati 29.03.05 09:20
|
|
|
2t õli lisamine nüüd veele küll tohi mõjuda,pigem teeb ikkagi heaks kehva määrimisomadustega kütte.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 29.03.05 10:30
|
|
|
Vähe sellest et diisel autot peab tanklas kinnastega tankima peaks nüüd hakkama veel mingite õlidega solgutama. Mina küll ei viitsi.Vahel panen
lisandit ja see on kõik.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 30.03.05 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxs30
Vähe sellest et diisel autot peab tanklas kinnastega tankima peaks nüüd hakkama veel mingite õlidega solgutama. Mina küll ei viitsi.Vahel panen
lisandit ja see on kõik. |
Oot oot rääkige kas seda lisandit siis tuleb lisada või mitte?
Mina ei óle seni midagi lisanud, aga panin tähele, et auto astub rootsi diisliga kõvasti paremini edasi.
Kui lisate siis mida ja miks ja kas on kõrval ning järelmõjusid ?
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 30.03.05 18:41
|
|
|
eks seda lisandit võib ikka panna küll ja seda õli samuti aga siis lihtsalt peaks olema mingi kontroll endale et mida sinna paaki paned/saad et kui
tekib paaki sul vesi siis teeb see õli halba aga kui seda vett seal paagis pole siis juu ei juhtu midagi 
aga lisandid mis poodides ja tanklates müügil need seevastu peaks just selle kondents vee küttega siduma (see on minu arusaam asjast )
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat: | Algselt postitas: maxs30
Vähe sellest et diisel autot peab tanklas kinnastega tankima peaks nüüd hakkama veel mingite õlidega solgutama. Mina küll ei viitsi.Vahel panen
lisandit ja see on kõik. |
Oot oot rääkige kas seda lisandit siis tuleb lisada või mitte?
Mina ei óle seni midagi lisanud, aga panin tähele, et auto astub rootsi diisliga kõvasti paremini edasi.
Kui lisate siis mida ja miks ja kas on kõrval ning järelmõjusid ? |
|
|
|
andro
huviline
Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant B4
|
postitati 31.03.05 17:53
|
|
|
Õli diislihulka
Meie diisli kvaliteeti tõesti ei tea ette, seetõttu parem karta kui kahetseda. Seetõttu tuleks õli tõesti lisada diislile ja see, et õli seob vett on
küll kummaline jutt (kas karteris on õli ja vee emulsioon?). Diisli mehed on soovitanud panna õli 0,7 - 1% ning soovitavalt 2 taktilise mootori õli
(sae õli).
A.
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 11.04.05 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Ma olen aegajalt ikka natuke lisanud ja vanad traktoristid aastaid tagasi panid punasele küttele õli hulka ja sõidavad siiani.Sellest ei saa aru
kuidas õli seob niiskust,samas peaks ka hea rasvane küte siduma niiskust paremini kui vilets küte ja ma arvan et see kogus mis lisatakse on imeväike
et nüüd hullult siduma hakkab ja vahel võib lisada lisandit mis eemaldab,seob, mida iganes ta selle veega seal teeb. |
No nii, lisasin siis neljapäeval staoili diislile seal müüdavat diisli lisandit, mida võib siis kuni 500liitrile lisada.
Panin pool pudelit sisse.
Minek läks tõesti paremaks ja mootor töötab ühtlasemalt, käivitused on kerged, oluliselt vaiksemaks ei jäänud(seal pole ka õli sees)
Järgmine hommik avastasin, et kõrgsurvepump lekib
Opsassaaa- täna siis käisin Joes Garaažis ära ja selgus et Kõrgsurvepumba mingi hooratta vahelt ilmselt lekib ja oma 2 kilo tuleb ära.
Palju õnne, saigi just suvekummidesse investeeritud ja raha oligi üle.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.04.05 13:41
|
|
|
Kemüüdze sulatas midagi ära? Sai äkitse liiga palju?
|
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 11.04.05 15:02
|
|
|
mina olen ka seda pannud isegi terve pudeli korraga.Minu autol võttis jõnksutamise ära mootrorist.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 12.04.05 06:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Kemüüdze sulatas midagi ära? Sai äkitse liiga palju? |
Eile võeti lahti vahetati mingid hoorattad ja krt teab mis seal kõik ära (pikk nimekiri) ja nüüd on põhimõtteliselt uus pump peal.
Tõmbe vahet ei ole 
Hind oli Joes Garaažis 2690.-
Prognoositav hind oli 2000.-
Ja nüüd veidi offtopic-
Remondist autot võttes oli selle nina all märg plekk, millest ei osanud midagi arvata.
Hommikul oli kodus samasugune märg plekk ja see tekitas juba kahtlusi.
Selgus, et 4 kuud vana radikas oli mingil seniseletamtul põhjusel kuskilt lekkima hakanud.
"Õnneli audiomanik"
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 13.04.05 16:32
|
|
|
Nägin su autot seal seismas jah.Mul öeldi et rihmade vahetus läheb 1000 kusagil.Siis ei saanud pumpa kronsa küljest murdunud polti kätte. Pidid teise
kronsa panema jne. Lõpp hind 2930 kr.Pluss rihmad rullikud õli tihendid veepump õlifilter 4100.Nii et seitse kilo. Ei ole kerge see elu.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 14.04.05 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxs30
Nägin su autot seal seismas jah.Mul öeldi et rihmade vahetus läheb 1000 kusagil.Siis ei saanud pumpa kronsa küljest murdunud polti kätte. Pidid teise
kronsa panema jne. Lõpp hind 2930 kr.Pluss rihmad rullikud õli tihendid veepump õlifilter 4100.Nii et seitse kilo. Ei ole kerge see elu.
|
No see rihmade veepumba ja muu juurdekuuluva vahetus oli mul esimene asi peale ostu.
Sõbra sugulase kaudu õnnestus mule need rullikud, rihmad, jms saada küll veidi üle tonni odavamalt kui sinul kuid töö hind oli samasse klassi mitte
1000 eeku.
Nüüd tuleb siis mul siis OÜ Autospetsialististist ostetud radikas maha võtta, sest see hakkas alt lihtsalt lekkima.
Kusjuures asi on vaid 4 kuud vana 
Oleks pidanud ikka originaali valima.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 14.04.05 08:50
|
|
|
Kas radikale anti garantii? ja kui palju ajapeale?
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 14.04.05 12:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Kas radikale anti garantii? ja kui palju ajapeale? |
Kui aus olla siis just see tšekk on kadunud.
Olen kõik kulutšekid tavaliselt alles hoidnud ja need on mul mapi vahel kui just see on puudu
(Samal päeval oli korteri ost müük ja jubedalt kiire, ilmselt see ka kadumise põhjuseks)
On teada täpne kuupäev ja ka kellaaeg kuid tšekki netu.
Maksta tuli sularahas.
Igatahes tuleb nüüd nina maha võtta, radikas samuti ja siis selgitada lekke põhjus.
Kui viga on radikas endas, siis tuleb tagasi minna ja kaubelda.
|
|
|
tarks
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro
|
postitati 18.04.05 18:45
|
|
|
Mina kasutan oma disla paagis rapsiõli paasil valmistatud BIS diislilisandit(rapsiõlitoode) 80 liitri peale kusk 100 g .Liitrine pudel Tartus
akukeskuses 40 eeki. Ja sel pudeli peal õpetusel olevat kogust mitte lisada- proovisin midagi ei juhtu ainult kui lapatsit annad siis niskene tunne et
auto sõidab kivsõega- pruun suits.
|
|
|
4b
huviline
Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80B4 1.9tdi
|
postitati 25.04.05 17:08
|
|
|
Huvitav, kuidas tavalise rapsiõli lisamine diiselküttele mõjub autole. Kuuldavasti pidi saama ka palja rapsiõliga sõita. Looduse seisukohast ju igati
kasulik.
Auto hakkab ikka A tähega
|
|
|
|
andro
huviline
Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant B4
|
postitati 25.04.05 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 4b
Huvitav, kuidas tavalise rapsiõli lisamine diiselküttele mõjub autole. Kuuldavasti pidi saama ka palja rapsiõliga sõita. Looduse seisukohast ju igati
kasulik. |
Ei soovitaks Olivia t (rapsi õli) paaki kallata kuna ta sisaldab selliseid ühendeid mis ei kõlba mootorisse. Rapsiõlisi töödeldakse enne
paakipanekut.
a.
|
|
|
andro
huviline
Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant B4
|
postitati 25.04.05 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andro
Tsitaat: | Algselt postitas: 4b
Huvitav, kuidas tavalise rapsiõli lisamine diiselküttele mõjub autole. Kuuldavasti pidi saama ka palja rapsiõliga sõita. Looduse seisukohast ju igati
kasulik. |
Ei soovitaks Olivia t (rapsi õli) paaki kallata kuna ta sisaldab selliseid ühendeid mis ei kõlba mootorisse. Rapsiõlisi töödeldakse enne
paakipanekut.
a. |
See ühend rapsiõlis mis paaki ei sobi on glütserool mis on vaja enne paakipanekut kättesaada.
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 01.05.05 18:30
|
|
|
mina olen lisanud silma järgi tavalist ziguli või avio õli, hullemaks pole teinud,
Juhtus mul kunagi selline asi: Hommikul ei läinud auto käima, ise aru ei saanud milles jama, ega ma siis autodest palju ei jaganud ka. Panin siis
nööriga teisele autole taha ja sai teist tiritud oma 3 km, kuni jõudis kohale, et viga on millegis muus.
Ja oligi: küttetoru oli ära pirastanud ja imes õhku. Peale toru lappimist sain auto käima, aga tühikäigul tahtis välja surra ja kiirendust ka ei
olnud. Arvasin, et pump pekkis, käisin karlas sealt öeldi, et pumba õhuga olen plunserpaari nahka keeranud ja et remont läheb maksma oi-oi. papirulli
mul muidugi ei olnud. Mõtlesin, et kui pump saab 'õlisemat' kütet siis äkki töötab pareminipanin siis liitrisesse purki pooleks ziguliõli ja
diiselküte ja voolikud otse purki. käivitasin mootori, u minuti pärast töötas pump jälle normaalselt, Proovisin siis panna tavalist kütet ilma õlita
ja hakkas sama jama jälle.
Nii ma siis sõitsin mõnda aega õlise küttega. Kuni ka ilma õli lisamatta hakkas normaalselt käima.
Pump töötab siiamaani ilma tõrgeteta.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |