Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 4.2 V8 läheb kohal käies keema (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 4008)
Taim0
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.14
Asukoht: Austraalia/Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 1999 A6 Avant Quattro 4.2 V8 220 KW

postitati 05.02.15 08:41 Tsiteeri
4.2 V8 läheb kohal käies keema



Targad aidake !
1999 A6 4.2 V8 laheb kohal käies keema.
Teepeal ühtlaselt sõites üle 60 kraadi väga tõusta ei taha. Linnas saab 70c-ni pressitud.
Termostaat või muid häid ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 05.02.15 09:32 Tsiteeri


Termostaat jah. Kaabliga ajus võiks ka veidi ringi käia. Vedelikke pole segamini paisupaagis? See küll viitaks suuremale probleemile. Radikad umbes? Salongiradikas nt.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.02.15 09:56 Tsiteeri


Numbritest, mida edastasid, võib järeldada, et termostaat on lahti. Vastasel juhul peaks temp olema stabiilselt 90. Kui sellise olukorras kohal töötades tekkib keemisprotsess, pelgan, et jahutusvent ei hakka tööle. Ei mäleta, millise tempi juures ta lülitub, kas 92 v. 95. Aga seda saad katse-eksitusmeetodil kontrollida (ventika käivitumist). Kuna ise ei ole juhtmetega tegelev kodanik, ei hakka oletama, mida mõtlev karbike polstrite varjus sulle teada anda võib (mootori harjad, lülitusandur, katkestus jne.).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.02.15 10:03 Tsiteeri


Kui paisupaagis on peale jahutusvedeliku ka muid hüdraulilisi komponente (õli), või tegu olla juba plokikaane tihendiga. Sel juhul aga peaks paagis olema korralik surve juba enne 90 degrees. Keera leige mootori tempiga kork maha, anna pöördeid ning jälgi, kui aktiivne elu paisupaagis keerlema hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taim0
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.14
Asukoht: Austraalia/Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 1999 A6 Avant Quattro 4.2 V8 220 KW

postitati 05.02.15 10:06 Tsiteeri


Vahetab siis termostaadi ära ja uus tosool sisse. Peale seda tavotinäpu juurde, kui kasu ei ole.
Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.02.15 10:25 Tsiteeri


Keemamineku põhjuseks ei ole avatud termostaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 05.02.15 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Keemamineku põhjuseks ei ole avatud termostaat.

Enda kogemused räägivad sama. Pigem termostaadi pärast ei lähe soojaks. Kohapeal keemamineku põhjuseks kardaks kõige rohkem plokikaane tihendit, või mikromõrasi juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 05.02.15 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Keemamineku põhjuseks ei ole avatud termostaat.


Avatud termostaat tõesti keemaminekut ei tekita. Seevastu suletud termostaat võib seda esile kutsuda küll.
Praegu on õues ka natuke külmemaks läinud - mis seal jahutusvedelikuks sees on üldse? Kui liiga "vesine" jahutusvedelik on, siis külmaga saab ka imepäraseid anomaaliaid, vedelik lihtsalt kipub kohati külmuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 05.02.15 13:46 Tsiteeri


Keegi tarkadest teab kui palju peaks mootori tagumine andur temperatuuri näitama üldse? Näidikutesse annab info kaane eesotsas olev aga kuivõrd palju on mootoritagune kuumem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.02.15 14:04 Tsiteeri


Termostaat võib olla ka kuskile poole peale kinni kiilunud... Ta ei pea olema ju täiesti lahti või täiesti kinni.
Kui on natuke lahti, siis võibki olla, et sõites ei lähe soojaks, aga seistes ei tule piisavalt lahti, et maha jahutada.

Ma igal juhul vahetaks esimese asjana termostaadi ära ja kui see ei aita, siis vaataks edasi juba.
Muidugi saab teha ka "sniffer" testi jahutusvedelikule ja kontrollida, kas sinna läheb heitgaase või mitte, kuigi siis oleks pigem just suure koormuse all tuksis asi.

Ka on näiteks küsimus, et kas näiteks jahutusvent käivitub üldse?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mnjah
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 05.02.15 17:29 Tsiteeri


Loodan, et läheb teemasse, mitte ei reosta seda ..
Aga kui vent ei rakendu, kas siis ongi "normaalne", et keema läheb?
Ja kas see reaalne, et salongi radikas (umbes näiteks) on üle kuumenemise põhjustajaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 05.02.15 17:45 Tsiteeri


Salongiradika umistuse pärast küll üle ei tohiks üle kuumeneda. Tasuks jah termostaat üle kontrollida.. edasi juba hakkavad suuremad tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.02.15 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mnjah
Loodan, et läheb teemasse, mitte ei reosta seda ..
Aga kui vent ei rakendu, kas siis ongi "normaalne", et keema läheb?
Ja kas see reaalne, et salongi radikas (umbes näiteks) on üle kuumenemise põhjustajaks?


1. Jah on. Kui auto seisab ja mootor käib. Tuult pole, venti pole, suur ring läheb samuti kuumaks ja miski teda ei jahuta.

2. Ei ole reaalne. Salongiradikas on või ei ole, mootori töö seisukohast pole see tähtis. Küll aga esiklaasi läbipaistvuse seisukohast talvel ntx...:)


Aga teemaalgatale tuleks ilmselt (vblla lolle) küsimusi esitada:

- kui keema läheb, palju siis tempi näitab?
- kuidas sa üldse tead või millest järeldad, et keema läheb?
- kas jahutusvedelik on normis?

Sest tundub, et see auto on multivigane.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.15 17:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: varemax
Salongiradika umistuse pärast küll üle ei tohiks üle kuumeneda.


Miks ei, ringlus ei toimi ja lähebki keema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.15 17:53 Tsiteeri


Samuti võib suur radikas umbes olla et ei jahuta tühikal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.15 19:50 Tsiteeri


Lase mootoril kohapeal tõõdata ja kui temp hakkab sajani jõudma ja vent tõõle ei hakka siis katsu radikat või torusid. Kui kõik kuumad siis viga vendis või mõnes vendiga seotud anduris aga kui radikas külm siis mingi ummistus kuigi ummistuse või mitteavaneva termostaadiga läheks ka sõites keema nii et pigem ikka vendiga seotud jama, kõige lihtsam oleks puruks kaitse.
Ja mõrase kaane või kaanetihendiga peaks ka sõites temp tõusma päris kiiresti sajani ja veesärgis oleks siis korralik surve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.02.15 20:12 Tsiteeri


Kirjutasin esmasele postitusele vastates, et 60C temp maanteel sõites annab tunnistust sellest, et termostaat ei täida oma funktsiooni ehk siis on kas täitsa avatud või pooleldi avatud. Kui ka linnas sõites ei tule normaalset tempi ülesse, ainult ~70, lisab see probleemile veendumust. Miks ma nii arvan? Aga sellepärast, et oma 2,8-l on sama jama, termostaat avaneb, aga ei sulgu piisavalt kiiresti (olen keetnud vahetatud termostaati koos uuega ning veendudnud veas). Ja seetõttu jahutab maanteel maha rohkem kui vaja. Kui aga kohapeal tühikäigul läheb keema ehk siis ajab paisupaagist jahutust välja, on väga tõene, et ventikas ei lülitu sisse. Kui jahuti oleks umbes, siis oleks sõidu ajal temperatuurid teised ja välistatud pole ka võimalus, et võib isegi keema minna- radikast ei käi vedelikku piisaval hulgal läbi, mootor aga kuumeneb, ülevoolu kaudu vedelik paisupaaki ja tulemuseks ongi kaanealuse osa niisutamine tosooliga. Minu 2,8-l on linnas temp 90, kohapeal tühikäigul samuti. Ei mingit keemist, sest vent töötab.
Stihli jutt on õige, salongi radikas ei mängi migit rolli, tema on jahutussüsteemi kõrvaline osa ja tema töö põhimõte on sooja anda. Küll saab teda aga kasutadal mingil põhjusel ülekuumenema kippuva mootori lisajahutuseks (kraanid lahti, temp max. ja soojendusmootor max pööretele).
Keema minemise korral peaks temp olema kinnises süsteemis ~105+.
Kui oleks vigane kaane tihend (õli ei pea isegi paisupaagis olema), siis korras termostaadiga hakkaks ka 70-80C temp juures jahutust välja ajama.
Surve süsteemis (kaane tihend): 70-80C juures keera maha paisupaagi kork, anna gaasi - paagi sisu peab jääma suhteliselt rahulikuks. Kui sisu hakkab kiiresti kerkima, on 95%, et tihend on õhtal.
Ventika töö: töösoe mootor ~90C, lase tuksub. Vent peaks lülituma 92 juures tööle, seier ei peaks isegi liikuma.
Madalad töötemperatuurid sõidu ajal: 99% termostaat vahetusse. Termostaadi vahetus on loomulikult lõbus toiming, püüa seostada muude töödega, mida saab veel teha (rihmad, rullid, veepump, generaatori kontroll)
Rohkem ei oska soovitada, aga ehk on sellestki abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 06.02.15 21:16 Tsiteeri


Mul vennal oli kah samal autol keemisega jama. Vennal läks aga koguaeg keema, ei aidanud sõitmine kah (suvel ). Nimelt oli temal termostaat kinni, kuna uut polnud kiiresti võtta siis sai nina lahti tehtud ja rihmade tagant termostaat kuidagi välja sikutatud. Sai siis termostaat sest ära lõhutud ja tagasi pandud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 07.02.15 06:57 Tsiteeri


Kui termostaat on kinni, siis tegutseb ainult väike ringvool ja jahutus peabki keema minema sõltumata sellest, kas vent lülitub protsessi või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 07.02.15 18:05 Tsiteeri


Kui termostaat on kinni, ei saagi ventilaator käima minna, sest radiaator jääb külmaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 07.02.15 21:06 Tsiteeri


Võib vabalt olla veepump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 07.02.15 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul55
Võib vabalt olla veepump.

Ja siis ei lähe maanteel soojaks mootor?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taim0
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.14
Asukoht: Austraalia/Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 1999 A6 Avant Quattro 4.2 V8 220 KW

postitati 19.02.15 11:54 Tsiteeri


Sain siis peale pikka keerutamist juppide tellimisega vahetatud veepumba, rihmad rullikud ja termostaadi. Uus tosool ka sees.
Tundub et toimib. Istub seal 75-85 kraadi juures. Pikka sõitu pole veel teinud, aga algus on paljulubav ja kohal käies enam keema ei lähe.

Tänud targematele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 19.02.15 16:33 Tsiteeri


Austraalias on 75 kraadi täiesti normaalne :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taim0
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.14
Asukoht: Austraalia/Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 1999 A6 Avant Quattro 4.2 V8 220 KW

postitati 20.02.15 22:43 Tsiteeri


Auto eestis, puhkusel hea kruiisida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]