OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 01.02.15 18:06
|
|
|
Soov osta Audi A6 S-line 2007
Tere,
Kuna juba pool jaanuari otsin uut auto, siis olen otsustanud A6 kasuks. Kas keegi foorumist oskab rääkida lingis toodud konkreetse auto kohta?
Läbisõit võrreldes teistega on tunduvalt väiksem. Paljud ütleks, et isegi kahtlaselt väiksem. Telefoni teel oli jutt, et kõik on ilus ja korralik,
ketid häält ei tee. Arvuti oli näidanud mingeid veakoode, kuid need pidavat olema seotud madalpingega miskit moodi. Kui aku ilusti täis laadida, siis
ei pidanud need koodid ka enam probleem olema. Auto tuleb võtta arvele ARK-s. Kuna võtan auto liisingusse, siis ei soovi liisingu kõrvalt hakata
mingisuguseid ulmelisi kulusid tegema. Loomulik kulu võetud juba arvesse. Kõik mis liigub see kulub ju. Auto asub Tartus. Audisse tegin ajaloo päringu
VIN koodi järgi, kuid ootan veel vastust. Müüa ütles, et 2013 aasta lõpus oli läbisõit ca 92000km, kuid lisandunud 40000km kohta ei osatud väga infot
anda kohe. Kuna seest ja väljast on tegemist erilisema A6-ga kui tavaline plank A6, siis äkki keegi foorumist on ka huvi tundnud selle vastu
rohkem.
Link: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1929238
Igasugune tagasiside oodatud. Lisan ise ka infot juurde kui targemaks saan.
Lugupidamisega,
Ott Olesk
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 01.02.15 21:22
|
|
|
Eks pead ikka ise võimalikult palju uurima.
Näide minu puhul- lasin Tallinna esinduses teha ostueelse kontrolli. Panin veel rõhu sõnadele- tüüpvead. Kõik olevat ok.
Kolm päeva hiljem autot käivitades kuulen, ketilagin missugune. Revalist öeldi, et ju siis selle kolme päeva jooksul tekkis. ***** Küsisin siis veel
et ehk selle blacki eest saab allahindlust ketipinguti tööle- tehti mõnus hinnapakkumine koos kettide vahetusega ****pead. Lisaks ei tasu esinduses mingit diagnostikat loota. Kõik piirdub
vaid veakoodidega.
Kui võimalik, saad esindusest kõigepealt läbisõidu vastuse. Sillad kolistavad 15 eurtsi eest läbi kõik tehnoülevaatusepunktid. Järgmised 50 euri
võiksid usaldada kellegi pädevama asjatundja kätte, kes pakub diagnostika teenust (siin foorumiski palju ) Pihusti näidud kindlasti vaja üle vaadata,
sama ka turbo rõhud. Ka pole raske kontrollida turbo lõtku. Praegu pime aastaaeg. Mine proovi esitulesid pimedas märjal asfaldil. Julgelt rohkem kui
pooltel juhtudel xenon tule reflektorid tuhmunud. Taastada neid ei saa. Ainus võimalus uued osta. Ja see pole odav. Muidu, sportvedrustus on päris
jäik, endalgi hea võrdlus e46-ga. Üks on pehme, teine põrutab nagu puuvankril.
Veel tüüpvigu- tahmafilter, sisselaskekollektoris olevad pöördklapid, termostaadid, egr klapp, avandil midagi tagaluugi kojamehega.
Eesti autoostja peale mõeldes, siis hinna ja läbisõidu vahe ei sobi kohe üldse UUri hoolega, välimus võib olla petlik. Ja ongi, sest see tuba heleda puitdekooriga... maitseasi. Aga see selleks.
Lihtsalt kiusupärast, võiksid küsida näha nahkkattega käsipidurikangi
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 01.02.15 21:31
|
|
|
Minu arust pole peeglid kokkuklapitavad. Nahkkattega käsipidurikangi ka sooviks näha, mp3 mängimise prooviks ka järgi. Ise vaataks veidi skeptilise
pilguga ka läbisõitu. Tule reflektoreid reaalselt saab ka lasta üle kroomida, või osta Hellalt uued. Pole kõige kallim. Tahmafiltrit sellel ei tohiks
olla. Sisselaske pöördklapid saab füüsiliselt eemaldada. Egr-i sama moodi.
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 01.02.15 22:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Minu arust pole peeglid kokkuklapitavad. Nahkkattega käsipidurikangi ka sooviks näha, mp3 mängimise prooviks ka järgi. Ise vaataks veidi skeptilise
pilguga ka läbisõitu. Tule reflektoreid reaalselt saab ka lasta üle kroomida, või osta Hellalt uued. Pole kõige kallim. Tahmafiltrit sellel ei tohiks
olla. Sisselaske pöördklapid saab füüsiliselt eemaldada. Egr-i sama moodi. |
Lihtsalt "sportlikust" huvist uuriks, et mille põhjal järeldad et peeglid kokku ei käi ja tahmafiltrit pole?
Auto kohta nii palju, et enne ostmist vaata kas seal ikka on reaalselt see signalisatsioon olemas. Mul on millegipärast mulje jäänud, et see on nagu
vähestel- vähemalt minu tutvusringkonna audidel. Liising ja kasko ilmselt siiski nõuavad.
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.15 23:10
|
|
|
Loe hoolega 3.0TDI teemat diislite alt ja saad ise ka aimu juba, millele tähelepanu mootori juures pöörata.
Kindlasti sõida mootor korralikult soojaks, lase seista 10min ja vaata, ega ei poo käivitamisel, ega kettide häält kuulda pole.
Kindlasti vaadata, ega pole sees vigu sisselaske kolledel, ega turbol. Vead võivad olla kustutatud, seega tasuks peale sõitu neid vaadata. Või laskma
asjad arvutiga liikuma ja vaadata, kas vead tulevad sisse.
Kui seal ongi peal tehasesigna, mis tuleb võtmega uksest keerates maha, siis ka see tuleb ümber teha, sest vähemalt vanasti kasko seda asja ei
aksepteerinud.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 02.02.15 03:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siim1314
Lihtsalt "sportlikust" huvist uuriks, et mille põhjal järeldad et peeglid kokku ei käi ja tahmafiltrit pole?
Auto kohta nii palju, et enne ostmist vaata kas seal ikka on reaalselt see signalisatsioon olemas. Mul on millegipärast mulje jäänud, et see on nagu
vähestel- vähemalt minu tutvusringkonna audidel. Liising ja kasko ilmselt siiski nõuavad. |
Sellel autol on
kokkuklapitavad peeglid. Eks leia ise vahe. Tahmafiltrit ka seletama ei hakka. Sellest on palju juttu olnud. Võimalik on ka alati, et eksin.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 02.02.15 04:59
|
|
|
Pole veel kohanud kindlustusfirmat, kes nõuaks C6 lisaimmot või signalisatsiooni.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.02.15 05:55
|
|
|
Sisu on väga ilus, maarjakask, pruun nahk ja must lagi. Mul omalgi üks sellin olnud, superilus. Muidu on kõik liiga hea, et tõsi olla, pool tundi tööd
arvutiga ning kapoti all, ning pilt selge. Kokkulapitavad peeglid on suva, ise kodeerin oma autol esimese asjana maha, eriti talvel. Kui abi ei leia,
võta ühendust u2u.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 02.02.15 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Sisu on väga ilus, maarjakask, pruun nahk ja must lagi. Mul omalgi üks sellin olnud, superilus. Muidu on kõik liiga hea, et tõsi olla, pool tundi tööd
arvutiga ning kapoti all, ning pilt selge. Kokkulapitavad peeglid on suva, ise kodeerin oma autol esimese asjana maha, eriti talvel. Kui abi ei leia,
võta ühendust u2u. |
Ega ta mingi eriline lisa pole jah. Lihtsalt, kui kirjas, siis võiks ka olemas olla asjad.
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 02.02.15 10:38
|
|
|
Uuritud ja puuritud nüüd erinevatest kohtadest. Homme saab veel põhjalikult üle vaadatud ja siis saab otsustatud.
Praeguse info järgi peaks auto tehniliselt korras olema ja reaalne läbisõit ennustatavalt 250000km ringis. Kirjasolev läbisõit on minu jaoks juba
algusest peale muinasjutt olnud. Audist sain ainult vastuseks, et viimane fikseeritud läbisõit 92297 km (21.10.2013), mis on suhteliselt mitte midagi
ütlev info tegelikult.
Kui auto on tehniliselt korras, siis läbisõidu pärast ei jäta nüüd küll ostmata (Enamus on sellise või suuremagi läbisõiduga ju).
Silmaga vaadates on põhirõhk muidugi sisu, kuna ise liigun aastas ca 35000km, siis tahaks tunda autos koduselt ennast. Sealt ka suurem huvi pruuni
sisu vastu ja soov vältida halli värve liiste.
Vedrustuse üle ei ole vaja vast selle teema all vaielda. "Jäik" on väga suhteline mõiste erinevate inimeste jaoks. Minu jaoks oli 4 aastat omatud B5
S4 ka ääretult mugav auto, ainult väikseks jäi natuke.
Eks homme lisan jälle infot juurde...
Tänud kõigile tagasiside eest.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.15 11:44
|
|
|
Nu sellise läbisõidu (250k) juures peaksid eelarvesse juba kirjutama kettidega seotud tööd.
Ja kes krt müüb sellist autot 130k-se läbisõiduga? Eeldan, et hooldusraamatust näed sa ka ainult und.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 02.02.15 12:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Nu sellise läbisõidu (250k) juures peaksid eelarvesse juba kirjutama kettidega seotud tööd.
Ja kes krt müüb sellist autot 130k-se läbisõiduga? Eeldan, et hooldusraamatust näed sa ka ainult und. |
Ma eeldan ka sama.
See keti häda on paljudel (nii võõrastel kui tuttavatel) ja sellega olen juba arvestanud, et üks hetk tuleb see ette võtta. Suhteliselt möödapääsematu
probleem. Lisaks ka muud kulud. On loomulik ka, et remondikulud on kordades suuremad kui tutika Golfi puhul, mida ma isegi mõtlesin liisida korra. Aga
nagu mul elukaaslane naljaga ütles, et tema pigem nutaks Audis, mis nõuab raha kui Golfis, mis ei nõua raha ja pean tunnistama, et olen temaga
nõus.
Peaasi, et ma neid kette ei pea nüüd järgmine nädalavahetus juba vahetama minema. Paar kuud võiks vähemalt probleemivaba olla. Õlid/filtrid vahetaks
muidugi kindluse mõttes kohe ära.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.02.15 12:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
... lasin Tallinna esinduses teha ostueelse kontrolli. ...
Kolm päeva hiljem autot käivitades kuulen, ketilagin missugune. ****pead. Lisaks ei tasu esinduses mingit diagnostikat loota. |
Sõitsid kokkulepitud ajaks kohale, mootor oli kuum.
Nemad ajasid sisse ja kett oli samal ajal vait. Lukksepp kuulas töötavat mootorit - see käis vaikselt kui kult rukkis...
Diagnost ei näidanud, et nukk oleks vändast maha jäänud. (muidu oleks ju viga mälus olnud)
Otsus tehtigi hetkeseisundi kohta.
........
Kumba varianti sa oleks siis eelistanud, kas
1. - et arvestades läbisõitu võtavad eest kaaned/ketid/asjad maha, mõõdavad kõik tolerantsid üle, tõdevad, et ei ole enam uus ja nendivad, et VÕIB
lagiseda ning esitavad arve lahti-kokkulappamise kohta...lisaks muudele loksutamistele...
2. - lukksepp oleks võtnud pendli ja sellega ennustanud, kas kett/pingutid/rattad on kulunud või mitte...
???
Või kumba meetodit kasutavad mitte****pead?
Ja tõsi on ka see, kui töökoda ennetavalt pakub, et ostueelne kontroll on hommikul kell 9.00, AGA auto ja võtme tood eelmisel õhtul hoovipeale ära (et
hommikul saaks ta värskelt ja külmalt nö. "teolt tabada"), siis saadetakse samuti pikale lainele, kuna ükski automüüja pole nõus nii pikka aega ilma
oma kalli autota olema...
|
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 02.02.15 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
... lasin Tallinna esinduses teha ostueelse kontrolli. ...
Kolm päeva hiljem autot käivitades kuulen, ketilagin missugune. ****pead. Lisaks ei tasu esinduses mingit diagnostikat loota. |
Sõitsid kokkulepitud ajaks kohale, mootor oli kuum.
Nemad ajasid sisse ja kett oli samal ajal vait. Lukksepp kuulas töötavat mootorit - see käis vaikselt kui kult rukkis...
Diagnost ei näidanud, et nukk oleks vändast maha jäänud. (muidu oleks ju viga mälus olnud)
Otsus tehtigi hetkeseisundi kohta.
........
Kumba varianti sa oleks siis eelistanud, kas
1. - et arvestades läbisõitu võtavad eest kaaned/ketid/asjad maha, mõõdavad kõik tolerantsid üle, tõdevad, et ei ole enam uus ja nendivad, et VÕIB
lagiseda ning esitavad arve lahti-kokkulappamise kohta...lisaks muudele loksutamistele...
2. - lukksepp oleks võtnud pendli ja sellega ennustanud, kas kett/pingutid/rattad on kulunud või mitte...
???
|
Ei, seekord nii ei olnud.
Auto oli sama päev ka eelmise omaniku poolt hooldusesse viidud. Seega sebisin selle ostueelse kontrolli sinna juurde ise. Auto viidi revalisse seisma
hommikul kell 9. Hoolduseaeg oli kella kolmest. Ja see soojast peast mitte lagisemine- selle auto puhul enam nii ei olnud. Ma võin julgelt väita, et
täna longlife hooldusvälbale oli see ketilagin juba pikemat aega. Enamasti tegid ketid häält ka sooja mootoriga ja väga vähese seismisega. Vaheli
isegi, kui kohe uuesti käivitada. Õnneks pääsesin siiski vaid ketipingutite vahetusega.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.02.15 12:26
|
|
|
Ehk siis sa ise ei kuulnud seda, esindus ei kuulnud seda, kuigi oli ka soojemast peast täitsa olemas...?
Ma ei usu seda hästi....
...........
Ma tean seda, et VAG-i süsteemi järelteenindus töötab üle maailma sel põhimõttel, et kui nemad reaalselt kuulevad või näevad viga, siis ONGI viga.
Kui hetkel viga ei esine, siis nende jaoks ongi asi unustatud ning järelikult ei esine.
(kui ka ntx. garantiiauto omanikul midagi "peas koliseb" ja auto on ettenäitamise hetkel korras, siis keegi selle alusel tehasele garantiitaotust
tegema ei hakka...Jutt käib siis shodilakkidest, golfidest, passatitest, aaneljadest ja aakuutest. phaetonidel, kõvadel aakaheksatel ja bentleydel on
asi pisut teine...)
Ehk siis antud juhul, kui ostueelses mootor konkreetselt koliseb, siis öeldakse, et me kuulsime kolinat, aga kuna me pendlimehed ei ole, siis tuleb
lahti võtta ja viga täpselt kindlaks teha.
Mis maksab lisaks nii ja niipalju.
Kui ei kolisenud, siis ongi finito.
Lihtne ja täpne saksa loogika.
Ma tean ka, et japsidel on see asi pisut teistmoodi, aga keegi ei keela ju endale riisiautot osta...
P.S. Me ju ka kõik teame, milleks see nö. longlife välja mõeldud on, sellega ei maksa väga vehkida....
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 07.02.15 09:13
|
|
|
Võib selle teema lukku panna.
Tõin auto koju. Esmasmulje on väga hea. Kõik töötab nii nagu peab, midagi ei kolise ega nagise. Varsti teen ka auto kohta teema (pigem enda jaoks, et
tehtud töödel järg peal hoida), aga enne teen mõned hooldused jne kindluse mõttes ära.
Tänud kõigile info eest, millele tähelepanu pöörata.
Tänud kasutajale Jann, kes auto üle vaatas põhjalikult. Tänu temale sai ka otsus langetatud.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
|