vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 25.01.15 08:25
|
|
|
Audi A4 B8 ostuabi, võrdlus
Tere audi kummardajad!
Kuna ruumi väga meeletult vaja pole(ise lühemat kasvu ja lapsi vaid 2) siis plaan soetada a4 2.0diisel manuaal.
miks diisel? Meeldivad diislid..kütusekulu ja NM on toredad.
Milline diiselmootoritest oleks kõige mõistlikum ökonoomsuse ja remondi(mitte hoolduse) seisukohalt.....hind jääks 10-12tuh, max 14-15tuh(selle hinna
juures võiks siis v.hea varustusega leida). Läbisõit max 150000km.
Loodan saada põhjendatud arutelu.
Muide, sõelale on jäänud ka samas hinnaklassis 3-seeria buumer ja Volvo V 60. Kas keegi on omanud neid rivaale ja oskab laita või kiita võrreldes
a4ga.
Eelistan universaali, natuke praktilisem vist
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 25.01.15 08:34
|
|
|
Esimene diisel-universaal facelift B8 maksab pea 30k euri.
Selles hinnaklassis vaevalt kuni 150 000km läbisõiduga autot leiad, vähemalt kerimata kujul mitte.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.15 09:12
|
|
|
Enda kogemus näitab(mitte küll samad mudelid),et volvot on odavam pidada kui audit.
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 25.01.15 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Esimene diisel-universaal facelift B8 maksab pea 30k euri.
Selles hinnaklassis vaevalt kuni 150 000km läbisõiduga autot leiad, vähemalt kerimata kujul mitte. |
Audi facelifti kohapealt oli minu viga, bmw ja volvo kohta käivad need siiski
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 25.01.15 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Enda kogemus näitab(mitte küll samad mudelid),et volvot on odavam pidada kui audit. |
Aga mida silmas pead ...on odavam pidada?
kas pysihooldused või remondi tiheduse vajadus, remondi arved või elektroonika anomaaliad?
võid välja tuua kyll millise mudeliga võrreldes on volvot odavam pidada....
Usun, et lihtsam on leida õige läbisõiduga ja korralikke volvosid kui audi või bmw. Rahvas armastab saksa autosid, ostetakse palju ja trööbatakse ka
rohkem ära.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.15 18:45
|
|
|
Hoolduse kohapealt lähevad kõik ühte auku. Igal ühel on omad probleemid ja mured. Ülalpidamine tuleb tõenäoliselt samasse kanti. On ka Volvo
diiselmootoritel erinevad hädad(swirl klapid, tahmafiltrid, hüdrotõukurid jne).
Ruumikuse osas on A4 ja V60 3-seeriast paremad. Põhiline vahe on just tagaistme ruumikusel.
Läbisõidu osas, kui näiteks ostad Eestist auto, mis on tulnud Euroopast, siis Volvo puhul pole ühtset üleeuroopalist andmebaasi, kust hoolduste
ajalugu kontrollida. Audil ja BMW-l see on. Samuti keritakse kõiki marke ühte moodi ja selles osas pole Volvo siin küll mingi erand.
Hinnaklass tundub täiesti realistlik, et kriteeritumitele vastav B8 leida.
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 25.01.15 19:59
|
|
|
Otseselt kriteerium pole, et peab olema välismaalt toodud, hindan kõrgelt ka eestist uuenabostetud autsid mis on õigeaegselt hooldatud ja võimalik
läbisõitu kontrollida.
Kuid eks välismaal on valik suurem.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.15 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Otseselt kriteerium pole, et peab olema välismaalt toodud, hindan kõrgelt ka eestist uuenabostetud autsid mis on õigeaegselt hooldatud ja võimalik
läbisõitu kontrollida.
Kuid eks välismaal on valik suurem. |
See oli näide ajaloo kontrollimise osas
Uuena Eestist ostetud hea varustusega selliseid autosid leiab üldiselt väga vähe.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.01.15 08:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Otseselt kriteerium pole, et peab olema välismaalt toodud, hindan kõrgelt ka eestist uuenabostetud autsid mis on õigeaegselt hooldatud ja võimalik
läbisõitu kontrollida.
Kuid eks välismaal on valik suurem. |
Mina näiteks ei vaata üldse pikalt Eestis olnud autode poole. Õudne kliima koos soola ja kehvade teedega, tihti toimub mingi aretustöö jne. Uuematele
elektroonikat täis autodele mõjub see laastavalt. Lisaks veel palju põhjuseid, nagu kütus, DPF jne. Pigem 200K Euroopas kui 100K Eestis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.15 08:25
|
|
|
Ma olen sõitnud nüüdseks ca 2a V60-ga (T4).
Ruumikuses u sarnane A4-ga, tagaistmel on ehk Volvol gramm rohkem ruumi.
Ainsaks pereautoks imo ikka liiga väike. Kui lapsed suuremad ja kila-kola enam nii palju kaasas vedama ei pea siis saab hakkama.
Sõita on mõnus, ergas ja üsna ökonoome, soojeneb kiirelt ja powershift (a-la dsg) kast toimetab ka sujuvalt. Xenon tuled on superhead. Isteasend ja
istmed ka mugavad ja ergonoomilised.
Talverehvidega võiks müra e pisut vähem olla, muud väga häirivat pole.
Hetkel sõidetud 43tkm ja 0 probleemi, vaid hooldusest hooldusesse.
Super(b) & Alltrack
|
|
|
|