Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B8 ostuabi, võrdlus (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2533)
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 25.01.15 09:25 Tsiteeri
Audi A4 B8 ostuabi, võrdlus



Tere audi kummardajad!

Kuna ruumi väga meeletult vaja pole(ise lühemat kasvu ja lapsi vaid 2) siis plaan soetada a4 2.0diisel manuaal.
miks diisel? Meeldivad diislid..kütusekulu ja NM on toredad.
Milline diiselmootoritest oleks kõige mõistlikum ökonoomsuse ja remondi(mitte hoolduse) seisukohalt.....hind jääks 10-12tuh, max 14-15tuh(selle hinna juures võiks siis v.hea varustusega leida). Läbisõit max 150000km.
Loodan saada põhjendatud arutelu.
Muide, sõelale on jäänud ka samas hinnaklassis 3-seeria buumer ja Volvo V 60. Kas keegi on omanud neid rivaale ja oskab laita või kiita võrreldes a4ga.
Eelistan universaali, natuke praktilisem vist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 25.01.15 09:34 Tsiteeri


Esimene diisel-universaal facelift B8 maksab pea 30k euri.
Selles hinnaklassis vaevalt kuni 150 000km läbisõiduga autot leiad, vähemalt kerimata kujul mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.15 10:12 Tsiteeri


Enda kogemus näitab(mitte küll samad mudelid),et volvot on odavam pidada kui audit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 25.01.15 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Esimene diisel-universaal facelift B8 maksab pea 30k euri.
Selles hinnaklassis vaevalt kuni 150 000km läbisõiduga autot leiad, vähemalt kerimata kujul mitte.



Audi facelifti kohapealt oli minu viga, bmw ja volvo kohta käivad need siiski


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 25.01.15 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Enda kogemus näitab(mitte küll samad mudelid),et volvot on odavam pidada kui audit.


Aga mida silmas pead ...on odavam pidada?
kas pysihooldused või remondi tiheduse vajadus, remondi arved või elektroonika anomaaliad?
võid välja tuua kyll millise mudeliga võrreldes on volvot odavam pidada....
Usun, et lihtsam on leida õige läbisõiduga ja korralikke volvosid kui audi või bmw. Rahvas armastab saksa autosid, ostetakse palju ja trööbatakse ka rohkem ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.15 19:45 Tsiteeri


Hoolduse kohapealt lähevad kõik ühte auku. Igal ühel on omad probleemid ja mured. Ülalpidamine tuleb tõenäoliselt samasse kanti. On ka Volvo diiselmootoritel erinevad hädad(swirl klapid, tahmafiltrid, hüdrotõukurid jne).

Ruumikuse osas on A4 ja V60 3-seeriast paremad. Põhiline vahe on just tagaistme ruumikusel.

Läbisõidu osas, kui näiteks ostad Eestist auto, mis on tulnud Euroopast, siis Volvo puhul pole ühtset üleeuroopalist andmebaasi, kust hoolduste ajalugu kontrollida. Audil ja BMW-l see on. Samuti keritakse kõiki marke ühte moodi ja selles osas pole Volvo siin küll mingi erand.

Hinnaklass tundub täiesti realistlik, et kriteeritumitele vastav B8 leida.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 25.01.15 20:59 Tsiteeri


Otseselt kriteerium pole, et peab olema välismaalt toodud, hindan kõrgelt ka eestist uuenabostetud autsid mis on õigeaegselt hooldatud ja võimalik läbisõitu kontrollida.
Kuid eks välismaal on valik suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.15 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
Otseselt kriteerium pole, et peab olema välismaalt toodud, hindan kõrgelt ka eestist uuenabostetud autsid mis on õigeaegselt hooldatud ja võimalik läbisõitu kontrollida.
Kuid eks välismaal on valik suurem.


See oli näide ajaloo kontrollimise osas :)

Uuena Eestist ostetud hea varustusega selliseid autosid leiab üldiselt väga vähe.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.01.15 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
Otseselt kriteerium pole, et peab olema välismaalt toodud, hindan kõrgelt ka eestist uuenabostetud autsid mis on õigeaegselt hooldatud ja võimalik läbisõitu kontrollida.
Kuid eks välismaal on valik suurem.


Mina näiteks ei vaata üldse pikalt Eestis olnud autode poole. Õudne kliima koos soola ja kehvade teedega, tihti toimub mingi aretustöö jne. Uuematele elektroonikat täis autodele mõjub see laastavalt. Lisaks veel palju põhjuseid, nagu kütus, DPF jne. Pigem 200K Euroopas kui 100K Eestis.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.15 09:25 Tsiteeri


Ma olen sõitnud nüüdseks ca 2a V60-ga (T4).
Ruumikuses u sarnane A4-ga, tagaistmel on ehk Volvol gramm rohkem ruumi.

Ainsaks pereautoks imo ikka liiga väike. Kui lapsed suuremad ja kila-kola enam nii palju kaasas vedama ei pea siis saab hakkama.
Sõita on mõnus, ergas ja üsna ökonoome, soojeneb kiirelt ja powershift (a-la dsg) kast toimetab ka sujuvalt. Xenon tuled on superhead. Isteasend ja istmed ka mugavad ja ergonoomilised.
Talverehvidega võiks müra e pisut vähem olla, muud väga häirivat pole.

Hetkel sõidetud 43tkm ja 0 probleemi, vaid hooldusest hooldusesse.


Super(b) & Alltrack
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]