ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 23.01.15 18:15
|
|
|
Audi A6 C5
Tere foorumlased.
Plaanis on soetada perre veel üks Audi,kuid tahaks head nõu.
Nimelt valikus on kaks mootorit. 2.4 ja 2.8, mõlemad manuaalid.
Olen kunagi kuulnud, et need kaks mootorit pole just kõige paremad, on see ka tõsi?
Kuidas peab nendel käigukastid vastu? Ja muidugi huvitab veidi ka veermik.
Kere koha pealt tean niipalju, et osad kipuvad tiba roostetama
Kuid see pole mureks. Igasugune info on teretulnud.
Kaks autot ka siis, mis on silma jäänud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1913487
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1868390
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 24.01.15 15:29
|
|
|
Ma sõidan C5 kerel A6'ga. Mootoriks 2.8. Mootori koha pealt on minu silmis tegemist korraliku ja vastupidava mootoriga. Ainsad asjad, mis mul silma
on jäänud on liigne õli söömine ja suur küttekulu. C5 veermiku koha pealt - seal ikka kulujuppe läheb. Hiljuti vahetasin sarniire. Kuu aega tagasi
vahetasin õõtsaliigendeid. Pukse on samamoodi korralikult vahetatud.
Käigukastiga pole mul veel kordagi probleeme tekkinud (auto olnud pere kasutuses ligikaudu 8 aastat). Rooste koha pealt midagi head samuti ei ole
öelda. Vahetasin välja endal mõlemad tiivad (läbiv rooste) ning nüüd on ees ootamas ukse alused ning kõrvalistuja tagumisel uksel samamoodi
roostetäpp.
Üldkokkuvõttes on tegemist kuluka autoga. Eks muidugi mängib palju rolli ka selle vanus.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 24.01.15 16:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanelp
C5 veermiku koha pealt - seal ikka kulujuppe läheb. Hiljuti vahetasin sarniire. Kuu aega tagasi vahetasin õõtsaliigendeid. Pukse on samamoodi
korralikult vahetatud.
Üldkokkuvõttes on tegemist kuluka autoga. |
Kui sa oleksid kogu esisilla korraga ära teinud, siis poleks see auto "nii kulukas" .
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 24.01.15 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: tanelp
C5 veermiku koha pealt - seal ikka kulujuppe läheb. Hiljuti vahetasin sarniire. Kuu aega tagasi vahetasin õõtsaliigendeid. Pukse on samamoodi
korralikult vahetatud.
Üldkokkuvõttes on tegemist kuluka autoga. |
Kui sa oleksid kogu esisilla korraga ära teinud, siis poleks see auto "nii kulukas" . |
+1! TanelP peaks korralikult asju tegema, siis see asi kestab kah. IMO on nende mootorite suurim viga nende kütusekulu. Muidu aga igati OK mootorid,
auto ise on väga hea. Mulle väga meeldis- vaikne, mugav, esinduslik, väga hea koostekvaliteediga. Kere sõltub täitsa sellest, kuidas autot on hoitud,
kuidas avariidega on. Sõbral on 97a C5, ehk siis päris esimesest portsust, kere on nagu uuel autol (okei, mõni kriim siin-seal, aga roostevaba
täiesti), ostetud 10a tagasi Saksamaal Audi esindusest, korralik ajalooga auto. Samas tean inimesi, kelle C5 on teinud mitu avariid, mis kehvasti
taastatud ja nii see rooste ja muud kerevead tekivadki. Muidugi, ükski kere pole igavene, kuid C5 on ikka üsna roostekindel, kui pole, nagu juba
öeldud, kehvasti taastatud avariijälgi.
2.4 vs 2.8 on siin foorumis lahatud juba oioioi kui palju, kasuta otsingut. 2.8 käib edasi paremini, aga sisuliselt sama kütusekuluga. 2.4 eeliseks on
natuke soodsam kindlustus. Manuaalkastid peaks olema üldiselt töökindlad, kuid loll autoomanik saab igast asjast jagu.
Endal oli 2.4 ja ei nurisenud muu, kui kütusekulu üle. Aga minek mind rahuldas. See on aga jällegi, suhteline asi.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.15 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragenor
Tere foorumlased.
Plaanis on soetada perre veel üks Audi,kuid tahaks head nõu.
Nimelt valikus on kaks mootorit. 2.4 ja 2.8, mõlemad manuaalid.
Olen kunagi kuulnud, et need kaks mootorit pole just kõige paremad, on see ka tõsi?
Kuidas peab nendel käigukastid vastu? Ja muidugi huvitab veidi ka veermik.
Kere koha pealt tean niipalju, et osad kipuvad tiba roostetama
Kuid see pole mureks. Igasugune info on teretulnud.
Kaks autot ka siis, mis on silma jäänud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1913487
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1868390
|
Ma olen kogu aeg mõelnud, kes sellised autosid ostavad, eriti äge on see viimane link. Ainus normaalne mootor, mida C5-kerele pakuti, on 4,2 (kas siis
vabalthingavana või turbokana). Ära seda 2,4 küll osta. Ma hoian lippu 2 päeva vardas kui viimane esiveoline helesinine (või roheline) manuaalkastiga
ja kerevärvi armatuuriga C5 Kuusakoskisse viiakse.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.01.15 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic
Tsitaat: | Algselt postitas: ragenor
Tere foorumlased.
Plaanis on soetada perre veel üks Audi,kuid tahaks head nõu.
Nimelt valikus on kaks mootorit. 2.4 ja 2.8, mõlemad manuaalid.
Olen kunagi kuulnud, et need kaks mootorit pole just kõige paremad, on see ka tõsi?
Kuidas peab nendel käigukastid vastu? Ja muidugi huvitab veidi ka veermik.
Kere koha pealt tean niipalju, et osad kipuvad tiba roostetama
Kuid see pole mureks. Igasugune info on teretulnud.
Kaks autot ka siis, mis on silma jäänud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1913487
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1868390
|
Ma olen kogu aeg mõelnud, kes sellised autosid ostavad, eriti äge on see viimane link. Ainus normaalne mootor, mida C5-kerele pakuti, on 4,2 (kas siis
vabalthingavana või turbokana). Ära seda 2,4 küll osta. Ma hoian lippu 2 päeva vardas kui viimane esiveoline helesinine (või roheline) manuaalkastiga
ja kerevärvi armatuuriga C5 Kuusakoskisse viiakse. |
+1. Samas Golf2 pealt tulles oleks nagu Gagariniga ühes paadis
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.15 22:02
|
|
|
Mullegi juba tundub et 2 L-isendid on lõppkokkuvõttes sama kulukad ülalpidada kui 4.2, ise 2.8 peal. Samas kulgemiseks kärab kah kui ta korras on.
Minu 2.8 ootab kap remonti seoses suure õlikuluga, nukaketi pingutid tahaksid ka vahetust, samad mis 4.2-sel. Samas tuttava Passatil on see 2.8 väga
hästi kestnud, õli ka ei söö. Kuna A6 peal seda 4,2 väga saada ei ole siis äkki A8
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 25.01.15 06:26
|
|
|
Ühte 95 aasta 4.2 A8-t olen poolteist aastat tagasi omanud. No comments
Võibolla oleks masin siiani minu valduses, aga kuna oli probleeme ümber regamisega, ehk siis müüja oli võltsinud ostu-müügi lepingu, sai see masin
talle raha vastu tagasi antud.
Igatahes on hetkel kuul täitsa koos juba. Kuna auto läheks elukaaslasele, siis temale pole mingit erilist tõmmet küll vaja. Temale endale on veel
silma jäänud A6 C5 Facelift 1.9 tdi, manuaal kasti otsas. Miinuseks muidugi üheratta vedu, aga seegi pole tema jaoks eriti oluline.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.01.15 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragenor
Miinuseks muidugi üheratta vedu, aga seegi pole tema jaoks eriti oluline. |
Samuti on lingitud isendid esiveolised , kuid kui isend pigem kaasale, siis
miks just C5? On ka mõistlikumaid valikuid Audi ridades, kui just c5 isendid.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 25.01.15 12:51
|
|
|
A6 C5 meeldib talle hullult noh. Ega ma siis keelata saa. Varem on ta
omanud A4 B5 kerega, aga sinna ta ei taha enam istuda
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 25.01.15 13:19
|
|
|
Võta korralik 1.8 T ja peaks rahuldama tema vajadused
2.4 ja 2.8 küttekulu jääb suht ühte auku Kui aga meeldib mahedam mootori
hääl,siis V6 juba on seda
|
|
|
|