Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kesktorseni ning tagadiffri blokeerimine? (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 2485)
Laisu
huviline



Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe GT

postitati 22.01.15 21:00 Tsiteeri
Kesktorseni ning tagadiffri blokeerimine?



Tervist.

Kas kellegil on kogemust, kuidas muutub kesktorseni töö kui mõlemad tagarattad koguaeg veavad, ehk siis differ on kokku keevitatud?

Mure selles et tegemist hobiautoga, B5 quattro, ning tahaks niipalju neid rattaid pidevalt vedama saada kui võimalik. Ainult jääpeal ei oleks küsimust, võimalikult palju asju kokku keevitada ja nii ongi kuid keskdiffri blokeerimine likvideerib automaatselt käsipiduri mida on siiski kohati vaja ning suveti on palju kruusal sõitu ning vahest eksib ka asfaldile ära.

Kui ainult tagumine kokku keevitada, kas see keskmine torsen hakkab selliseljuhul rohkem taha suunama või vähem, kuna tagasillal pidamine muutub vähe paremaks.

Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]