tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 21.01.15 11:40
|
|
|
Audi A4 (B7)
Tere,
kuna B7 kere kohta ei leidnud just palju infot siit foorumist, siis tegin uue teema.
Nimelt oleme maha müümas naise BMW 318i ning on aeg vaadata midagi asemele. Kuna ise sõidan C5 kerel 2.8Q ringi, siis teist sellist bensiiniröövlit
juurde ei soovi. Nimelt on silma jäänud A4 1.6 75kW isend, mis on Eestist ostetud. Kuna ise olen suhteliselt võhik autode alal, siis küsiksin kogemusi
ja arvamusi sellisest auto kombinatsioonist.
Eelkõige ootan informatsiooni, et kuidas peab vastu selle auto veermik.
Ette tänades.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 22.01.15 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanelp
Tere,
kuna B7 kere kohta ei leidnud just palju infot siit foorumist, siis tegin uue teema.
Nimelt oleme maha müümas naise BMW 318i ning on aeg vaadata midagi asemele. Kuna ise sõidan C5 kerel 2.8Q ringi, siis teist sellist bensiiniröövlit
juurde ei soovi. Nimelt on silma jäänud A4 1.6 75kW isend, mis on Eestist ostetud. Kuna ise olen suhteliselt võhik autode alal, siis küsiksin kogemusi
ja arvamusi sellisest auto kombinatsioonist.
Eelkõige ootan informatsiooni, et kuidas peab vastu selle auto veermik.
Ette tänades. |
Pole küll Audi, kuid mootor sama- nimelt Skoda Octavia II peal on sama mootor kasutusel. Mis ma oskan öelda- hea töökindel mootor. Võiks ehk kohati
olla teravama minekuga, aga rahulikuks kulgemiseks väga asjalik. Maanteel 100km/h pöörded pea 3000, aga samas kütusekulu vähemalt Octavial hoidis
maanteel 6 liitri kandis. Inimlikult sõites aasta keskmine 8.5, tehas lubab 7.2. Sõidan peamiselt lühikesi otsi.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 22.01.15 19:27
|
|
|
Maanteel ongi pöörded 3000 peal, kui Sa just 70ga ei sõida. 120 alas sõites üle selle. Mootori tekitatud lärm on kohutav. Edasi ei käi ja kui vaja,
siis käru vedada on ka kohutav. Aga sellest olenemata sai, isegi talvel.
Tallinna sarnases linnas arvesta linna kulu julgelt 10 l ümber.
Ainus hea asi on kogu selle mõttetuse juures on mootori osakonna lihtne ülesehitus ja sellest tingitud mõneti odavad ülalpidamiskulud. Osad räägivad,
et man. käigukastid pidid üles ütlema, mingisugused hammasrattad pidid purunema, kuid selle paarikümnetuhande kilomeetri jooksul, mis mina sellisega
sõitsin, et lagunenud küll. Isegi ei lubanud.
Sõidud tegemata ei jää, aga on ka oluliselt paremate kiirusomadustega mootoreid loodud, mis annavad isegi madalamaid kütusekulunumbreid. 2.8'st sinna
ümber istuda on päris naljakas ilmselt. Mitte, et see 2.8 nüüd VAGi jäämägi oleks, kuid ilmselt sel hetkel saad aru, mis tunne on kiirendust
"kalendriga mõõta".
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 22.01.15 20:06
|
|
|
Peale C5 2.8 on mootorid palju edasi arenenud ja see 1.6 jäta sinna, kus ta on - eelkõneleja kalendri mõõtevahend on asjakohane.
Parem osta mõni muu VAG masin mõistliku mootoriga, kui pingutada, et saada Audi ja kogu selle omamise ajal olla kimpus selle täiesti jõuetu mootoriga.
Tegu siiski üle 1,5 tonni kaaluva masinaga. See on minu arvamus ja ei pretendeeri täielikule tõele, kuid mina läheks seda teist teed ja valiks midagi
jõulisemat või muud marki masin.
|
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 22.01.15 21:22
|
|
|
Jõudsin ise ka enda pika mõtlemisega sinna, et 1.6 võib ikka jube lahjaks jääda, kuigi auto läheb niikuinii naisele, kellel on seda vaja tööle ja koju
sõitmiseks. Turbodega mootorite poole ei julge vaadata sellepärast, et kui naine ikka hommikul tööle läheb, siis ega ta autot soojaks ei lase vaid
sisse, tööle ja minekut, ning selline teguviis võib turbole päris saatuslikuks saada.
Muidu oli silma jäänud ka 1.8 turboga bensiinimootor, millel kilovatte 120. Tegemist siis samal kerel oleva mootoriga.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 23.01.15 12:26
|
|
|
Kõige lollikindlam peaks olema vast 2.0 96kw mootor.
Ega B7 kui sellisel väga palju tüüpvigu polegi. Tagaluuk kipub mädanema näiteks.
Täismass kipub 2 tonni kanti jääma, seega päris raske tükk.
Lahjemate mootoritega isendid on üldiselt suhteliselt kehva varustusega ka.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 23.01.15 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Täismass kipub 2 tonni kanti jääma, seega päris raske tükk.
|
2 tonni on täislastis - ega see A6 pole. 1500 kilo kuskil tühimass.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 23.01.15 17:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Täismass kipub 2 tonni kanti jääma, seega päris raske tükk.
|
2 tonni on täislastis - ega see A6 pole. 1500 kilo kuskil tühimass. |
Ära jutusta. 3.0 disla näiteks on tühjalt 1780kg ja täislastis 2250 kg.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 23.01.15 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Ära jutusta. 3.0 disla näiteks on tühjalt 1780kg ja täislastis 2250 kg. |
Hetkel oled siiski Sina see, kes jutustab, kuna teemaks oli 1.6, 1.8 ja 2.0 R4 bensiinimootorid, millega kõigiga jääb auto mass 1500kg piiridesse.
Kust kurat Sa selle diisli siia vedasid nüüd - see on hoopis teine teema, kui suure traktori mootori peale paned. Ja ka siis ei ole see auto
tühimassilt 2 tonni. 200kg on väga suur asi auto kaalu juures. Tuleb ennast õieti väljendada teinekord.
|
|
|
|