dynamics
huviline
Registreerunud 15.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 19:45
|
|
|
audi a6, 176kw, hoolduskulud
Plaan hakata soetama uut autot ja hetkel silmapiiril 2009 176kw audi a6, mind huvitavad hoolduskulud.
Tean, et kapoti all väga vähe ruumi seega juppide vahetamine vajab palju lammutamist.
Kellel on midagi kasulikku kirjutada palun jagage.
tänud ette
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 15.01.15 20:03
|
|
|
Regulaarne õlivahetus 15tkm järgi ~120-140 euri kui normaalses kohas teed, võid ka tsipa odavamalt saada. + õhufilter.
Iga teise õlivahetusega ka küttefilter.
Kui tehtud pole, siis profülaktika mõttes AKK ja difrite õlivahetus. 500.- tuuri.
Korralik rehviring ilma velgedeta ~ 800 talvekate eest, suvekate eest sutsu vähem.
Enda kogemusest: Paremal pool üleval ketikaane tihend lekkis, uus tihend + vahetus kokku mingi 60?
Eesmine keskmine mootoritugi/padi 5 euri A osa pluss vahetus.
Ülejäänud lagunemise järgi.
|
|
|
dynamics
huviline
Registreerunud 15.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 20:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverL
Regulaarne õlivahetus 15tkm järgi ~120-140 euri kui normaalses kohas teed, võid ka tsipa odavamalt saada. + õhufilter.
Iga teise õlivahetusega ka küttefilter.
Kui tehtud pole, siis profülaktika mõttes AKK ja difrite õlivahetus. 500.- tuuri.
Korralik rehviring ilma velgedeta ~ 800 talvekate eest, suvekate eest sutsu vähem.
Enda kogemusest: Paremal pool üleval ketikaane tihend lekkis, uus tihend + vahetus kokku mingi 60?
Eesmine keskmine mootoritugi/padi 5 euri A osa pluss vahetus.
Ülejäänud lagunemise järgi. |
Mis mootori rihmavahetus võiks maksta?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 15.01.15 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dynamics
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverL
Regulaarne õlivahetus 15tkm järgi ~120-140 euri kui normaalses kohas teed, võid ka tsipa odavamalt saada. + õhufilter.
Iga teise õlivahetusega ka küttefilter.
Kui tehtud pole, siis profülaktika mõttes AKK ja difrite õlivahetus. 500.- tuuri.
Korralik rehviring ilma velgedeta ~ 800 talvekate eest, suvekate eest sutsu vähem.
Enda kogemusest: Paremal pool üleval ketikaane tihend lekkis, uus tihend + vahetus kokku mingi 60?
Eesmine keskmine mootoritugi/padi 5 euri A osa pluss vahetus.
Ülejäänud lagunemise järgi. |
Mis mootori rihmavahetus võiks maksta? |
Geneka rihma v`?
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 15.01.15 20:36
|
|
|
Ketiga mootor e hammasrihma pole, ainult kiilrihm.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 20:51
|
|
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=137992 A4 B8 aga
see on klubiliste alas.
Pasten natuke:
- 195 tkm hooldus (õlid, filtrid) - 180 EUR
- dünaamiline kastiõli vahetus - 420 EUR
- hooldus (piduriklotside ring, klaasipuhastid) - 195,83 EUR
- remont (mootoripatjade vahetus, tagumise kojamehe remont) - 486,24 EUR
Täpsustav info: padjad on elektroonilised ja saadaval ainult originaalina ning paaris. Paari hind 350 EUR, vahetamine 4,5h.
- esimese parema rattalaagri vahetus - 120,88 EUR
- hooldus (õlivahetus, õhufilter, salongifilter, kütusefilter - 150,64 EUR
- esimese vasaku rattalaagri vahetus + esimene sigaretisüütaja korda - 138,65 EUR
- vahetatud juhiukse lukk, p.e tulede kõrguseandur, 3 silindri hõõgküünal. Diagnostika ja elektritööd - 332,41 EUR
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.01.15 05:37
|
|
|
Tuleb osta korralik auto, üle kontrollida arvutiga paljud olulised asjad, teha näpud ka veidi õliseks kapoti all ja kui veidi õnne on, saad pikalt
muretult sõita. Mul neid palju olnud tean mis räägin ja kui targalt talitada, siis on seda masinat väga odav pidada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
dynamics
huviline
Registreerunud 15.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.15 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tuleb osta korralik auto, üle kontrollida arvutiga paljud olulised asjad, teha näpud ka veidi õliseks kapoti all ja kui veidi õnne on, saad pikalt
muretult sõita. Mul neid palju olnud tean mis räägin ja kui targalt talitada, siis on seda masinat väga odav pidada. | .
Remonditöökojas lasen kindlasti üle kontrollida aga millised oleksid need olilisemad asjad, millele rõhku panna?
|
|
|
joffe
klubiliige
Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.15 12:42
|
|
|
Oluline on vastavas konditsioonis hoida sõlmed, mida kontrollides ÜV punktis kulmu ei kortsutata ja "peatse kohtumiseni" ei soovita. Üldiselt peab
aga kõik ju korras olema!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.01.15 13:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dynamics
Remonditöökojas lasen kindlasti üle kontrollida aga millised oleksid need olilisemad asjad, millele rõhku panna? |
Kui töökoda ise ei tea täpselt, mida vaadata selle auto ja mootori puhul, siis oled valinud vale töökoja! Väga lihtne.
Selle auto puhul on ikkagi kallimad asjad need, mis seotud jõuallikaga ja jõuülekandega. Mingisugused silladetailid ja amordid on nendega võrreldes
reeglina ikkagi kökimöki rahaga (kui just õhkvedrustus ei ole).
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.15 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverL
Ketiga mootor e hammasrihma pole, ainult kiilrihm. |
Tegelikult on veel ka rihm mis käitab kõrgsurvepumba.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 16.01.15 16:05
|
|
|
.
|
|
|
ziimukaz
huviline
Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0 Q
|
postitati 16.01.15 16:14
|
|
|
Ise tegin Forssis ostueelse kontrolli, kuid ei jäänud rahule nende tunniajase teenusega. Veakoodide väljatrüki suudan ise ka teha ning seda näen ka
ise, et klotsid kulunud vms pseudo kuluosad vaja varsti vahetada. Kallite detailide seisukorda minu arust ei vaadatudki. Pihustite näite oleks võinud
nad vähemalt arvutigagi vaadata ning turbo lõdviku korra küljest keerata ning hinnata lõtkusid. (turbo probleem lõigi minu omal välja ca kuu pärast
ostu). Kindlasti uuri töökojast enne, mida kontrollitakse ning mis tööriistadega auto üle käiakse.
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 16.01.15 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ziimukaz
Ise tegin Forssis ostueelse kontrolli, kuid ei jäänud rahule nende tunniajase teenusega. Veakoodide väljatrüki suudan ise ka teha ning seda näen ka
ise, et klotsid kulunud vms pseudo kuluosad vaja varsti vahetada. Kallite detailide seisukorda minu arust ei vaadatudki. Pihustite näite oleks võinud
nad vähemalt arvutigagi vaadata ning turbo lõdviku korra küljest keerata ning hinnata lõtkusid. (turbo probleem lõigi minu omal välja ca kuu pärast
ostu). Kindlasti uuri töökojast enne, mida kontrollitakse ning mis tööriistadega auto üle käiakse. |
Kõige parem on võtta inimene, kes on sina peal nende asjadega. Mina enamus töökodasi ei usalda kuna alati on midagi puudulikuks jäänud. Ma käisin enda
masinaga ka esinduses..ja ütleme nii, et päris palju asju jäi neil märkimata mida ma ise märkasin(kuigi lehel oli neil märge olemas, et kontrollitud).
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.15 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ziimukaz
Ise tegin Forssis ostueelse kontrolli, kuid ei jäänud rahule nende tunniajase teenusega. Veakoodide väljatrüki suudan ise ka teha ning seda näen ka
ise, et klotsid kulunud vms pseudo kuluosad vaja varsti vahetada. Kallite detailide seisukorda minu arust ei vaadatudki. Pihustite näite oleks võinud
nad vähemalt arvutigagi vaadata ning turbo lõdviku korra küljest keerata ning hinnata lõtkusid. (turbo probleem lõigi minu omal välja ca kuu pärast
ostu). Kindlasti uuri töökojast enne, mida kontrollitakse ning mis tööriistadega auto üle käiakse. | Kuidas see turbo probleem endast
märku andis?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
acerbis
huviline
Registreerunud 24.11.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.15 19:23
|
|
|
No eks ta vajas vahetust kuna külglõtk läks juba liiga suureks
|
|
|
ziimukaz
huviline
Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0 Q
|
postitati 17.01.15 00:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: ziimukaz
Ise tegin Forssis ostueelse kontrolli, kuid ei jäänud rahule nende tunniajase teenusega. Veakoodide väljatrüki suudan ise ka teha ning seda näen ka
ise, et klotsid kulunud vms pseudo kuluosad vaja varsti vahetada. Kallite detailide seisukorda minu arust ei vaadatudki. Pihustite näite oleks võinud
nad vähemalt arvutigagi vaadata ning turbo lõdviku korra küljest keerata ning hinnata lõtkusid. (turbo probleem lõigi minu omal välja ca kuu pärast
ostu). Kindlasti uuri töökojast enne, mida kontrollitakse ning mis tööriistadega auto üle käiakse. | Kuidas see turbo probleem endast
märku andis? |
Viliseb külma mootoriga ning sisse vaadates oli näha, et labad kergelt vastu koja seina juba käind.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 17.01.15 06:58
|
|
|
A6 Avant 176Kw 3.0tdi on olnud enda käes ca 3 kuud.Forsis lasin teha täis hoolduse.õli jafiltrite vahetuse, maksis 256 eur, õlifilter ise maksab juba
90 eur.Muid kulusid, peale kütuse pole olnud.va uued rehvid ja veljed (800+600).
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 17.01.15 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
A6 Avant 176Kw 3.0tdi on olnud enda käes ca 3 kuud.Forsis lasin teha täis hoolduse.õli jafiltrite vahetuse, maksis 256 eur, õlifilter ise maksab juba
90 eur.Muid kulusid, peale kütuse pole olnud.va uued rehvid ja veljed (800+600). |
Panid vist nats puusse, kütusefilter ca. 90.-
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 17.01.15 08:39
|
|
|
Just, kütusefilter.Tnx Vedru.
|
|
|