mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 13.01.15 11:48
|
|
|
A8 D3 el. istme kaitse
2003 A8 D3 juhiistme mälud ja regulli nupud loobusid töötamast, kõrvalistuja oma töötab nagu peab. Kaitset istmete liigutamisele mina kuskilt ei leia,
netiavarusest jäi silma, et seal vist polegi kaitset vaid miski circuit braker. Oskab keegi nõu anda, mida otsida, mida teha?
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 21.01.15 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
2003 A8 D3 juhiistme mälud ja regulli nupud loobusid töötamast, kõrvalistuja oma töötab nagu peab. Kaitset istmete liigutamisele mina kuskilt ei leia,
netiavarusest jäi silma, et seal vist polegi kaitset vaid miski circuit braker. Oskab keegi nõu anda, mida otsida, mida teha?
|
Juhiistmel on kiirel vaatlusel kaks kaitset, mis asuvad "Position of fuses on fuse holder, on left behind dash panel." S44 ja S45. Mõlemad 30A.
Teine võimalus on kontrollida juhiistme all olevat pruuni 17pin pistikut, 15 ja 16 klemmid (kas vool sinna jõuab).
Endal oli täna sama teema ja naise istmemäluga oli päris koomiline sõita. Sõidu ajal liigutasin ainult seda pistikut (või mis esimesena kätte juhtus)
ja iste ärkas kui imeväel. Kui probleem kordub, hakkan edasi uurima 
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 21.01.15 19:11
|
|
|
No mul veel lihtsam - lahenes ise Meil oli teistpidi jama - proua jalad ei
ulatunud pedaalideni. See on ju palju hullem variant, nagu mõistate 
Hetkel pole silma ees - kas dash paneli taga olevate kaitsmeteni jõudmiseks on vaja roolialune paneel küljest võtta?
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 22.01.15 07:01
|
|
|
Elsawin näitab, et seal nad asuma peaks. Samas see kate käib suhteliselt lihtsalt küljest.
Kuid täna hommikul oli probleem uuesti kohal ja laheduse tõi pistiku liigutamine (kohe selle mis uksepoolt vaadatuna esimene ja selle juhtploki
küljes).
Õhtul võtab lahti, puhastab ära ja loodetavasti on unustatud 
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.01.15 19:29
|
|
|
Minul see saaga hästi ei lõppenud.
Juhiistme mäluplokk on omadega otsas, vahetasin esiistmete omad omavahel ja viga kandus teisele poole.
Nendel plokkidel on omadus teise auto pealt võttes (ka päris uuel) "component protectionit" omada, seega Revali käik tulemas.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.15 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Nendel plokkidel on omadus teise auto pealt võttes (ka päris uuel) "component protectionit" omada, seega Revali käik tulemas.
| Forss pidavat ka seda tegema.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|