Lehekülgi: 1 2 |
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 08.01.15 20:06
|
|
|
Audi A6 C4 2.5 Tdi Automaat - 1995 - Vilumaa
Peale pikka kaalumist ja osalt ka müügi mõtete juures olekut, otsustasin müügikuulutused kustutada ja masina endale jätta.
Autoks A6 C4 2.5 Tdi - Automaat
C4 automaat on minu jaoks olnud alati esimene valik, kuna kannatab ta Eesti teid vägagi hästi. Kuna enamus sõidud on linnas sõelumised, siis polnud
muud valikut, kui praegune auto. Kindlasti mängis rolli ka varustuse tase, mida alati oma autot omades väga tähtsaks pean. Kuna kaks eelmist
samasugust automaati on käest põhimõtteliselt ära rebitud, siis kolm on kohtu seadus.
Auto on saanud esmase registreerimise 1995a alguses. Varustus, mis kaasa pakiti on korralik: Kompuuter, püsikiirusehoidja, servotronic roolivõimendi,
2x istmesoojendus, 2x elektriliselt liigutatavad kotiriidest sportistmed (juhi oma mäludega), lisaks peeglite mälud, klaasist elektriline katuseluuk,
valgustusega peeglid päikesesirmis, käetoe sees AEG autotelefon, tuledepesurid, nivoosüsteem (kellegi eelmise omaniku poolt tagumised amordid
eemaldatud, Bose stereo koos woofriga, kõige märkimisväärsem lisa on tehase Webasto, lisaks tagaluugi ja tagumiste uste kardinad, Westfalia
teisaldatav kärukonks koos võtmega, infrapunapuldiga kesklukk.
Auto on minu käes alates Oktoobrist. Lisan tehtud ja tegemist nõudvatest töödest.
Kui auto sai toodud, hakkas käigukast koheselt jamama, otsustasin lasta õli vahetada. Kurb tõsiasi, mis selgitas käikude probleemi, oli selles, et
kastist tuli välja vaid u liitri jagu õli. Ei tea kui kaua sellega nii sõidetud oli aga head see kuidagi kastile ei teinud. Kuna dünaamilist
õlivahetust seekord ei soovinud teha, siis sai ühe päeva jooksul kastis lihtsalt kaks korda õli vahetatud. Kahe korra vahel sai natuke sõidetud ja
peale teist korda, tundus õli juba õiget värvi olevat. Kartsime küll, et kastis olevad kettad on korralikult kuuma saanud, kuna õli sealt väga välja
ei tulnud, kuid tänase päevani töötab kast väga hästi.
Lisaks sai tagumised pidurid uuendiskuuri, koos uute liugtappidega, käsipidur jäi ka alguses natuke peale. Nüüd needki korras. Üleüldiselt ei ole ma
C4 piduritega kunagi väga rahule jäänud, võrreldes naise B5 masinaga, millel on pidurid minu arvates vähemalt 2-3 korda paremad.
Olen ka mina C4 S6 detailide austaja, siis sai ka sellele masinale muretsetud C4 S6 V8 armatuurikellad. Paar nädalat tagasi sai "Petu" käest toodud
S6 tagatuledepaneel. Lisaks ootan org carbon liiste, mis lähi nädalatel võiks kätte saada.
Webasto kohta ka natuke. Algselt töötas selles komplektis vaid tsirkulatsioonipump. Teadsin, et kui see juba töötab, siis see ahi veel nii õhtal ei
olegi. Ühel õhtul, kui tuldi järjekordset müügimasinat ostma, siis see inimene rääkis, et ta nii mõnedki webastod korda saanud. Peale paari nädalat
otsustasin masina Keilasse tema õule veeretada. Kolme päeva pärast oli Webasto korras ja töötab ka tänase päevani. Muidugi oli aku vist juba
üheksakümnendatest seal pagasiruumis elanud. Ka see sai uue Exide 65ah vastu vahetatud. Webasto korda saamine andis viimase tõuke sellele, et seda
masinat ei ole hetkel otstarbekas müüa. Väga meeldib, et on kaks taimeri funktsiooni. Just vara hommikul ja hilja peale tööd on masin alati soe.
Enne webasto korda tegemist olin väga lähedal sellele, et masin ära müüa. Kuid enne seda hakkas kapoti alt vägagi võõrast heli tulema ja õnneks jäigi
auto müümata. Autol oli rihmavahetus tehtud eelmise omaniku poolt u 8000km tagasi. Kui algselt sai arvatud, et veepump on jäetud vahetamata, ning heli
tuleb sealt, siis lõpuks osutus kurjajuureks hoopis kehvalt kinnitatud vända otsaratta ees olev väike ratas, mis oli veel õrnalt kinni ühe poldiga.
Pääsesin väga napilt mootori kokkujooksmisest.
Vahepeal sai müügiautole pildistamise jaoks selle auto Avused alla pandud. Peale seda oma laiskusest, kui ei viitsinud neid koheselt keldrisse tagasi
viia, maksis see mulle ka kätte. Veljed olid mul pagasnikus u kaks-kolm ööd. Kellelegi jäid need maja ees seistes silma ja vist üritati ka need ära
viia. Kuna juhiukse lukk on lõhutud, aga sisse siiski ei saadud.
Hetkel siis mõtted, mida autoga veel teha või vahetada oleks tarvis:
Taastada nivoosüsteem - otsin jätkuvalt korralikke nivooamorte (Veiko, sinu omad tulen korjan ka lähiajal ära )
Samuti, kui kellelgi on veel pakkuda nivooamorte, võite teada anda! Inimesed, kes te kasutate ETKA programmi, kas seal on olemas ka C4 nivoosüsteemi
kohta jooniseid ja andmeid ?
Kuna ei ole rahul piduritega, siis mõtlen S6-e püstakutele koos piduritega, pidavat olema parem.
Siis oleks tarvis ka S6-e tiivad ja bamper lisada, muidu jäävad veljed koopast liialt välja.
Salongi osas mõtlen ka, mida teha, kuna olen suur heleda nahksalongi austaja, siis võiks selle vastu vahetada, nagu ka eelmised C4 automaadid mul
olnud on. Samas on ka üks mõte S8 recaro sportistmete mõte peas. Sai isegi korralikud istmed võileivaraha eest koju toodud (musta värvi siiski, siis
oleks ülejäänud salongiga lihtsam). Inspiratsiooni allikaks sai "kuno666" auto, millel sellised istmed sees. Muidugi ei tahaks ma lahendada sedasi,
nagu tema seda tegi, kuna, siis vist kaotaksin mälude osas. Nagu aru olen saanud, on siin foorumis tegelane, kes ehitas need istmed C4 istmeteraamile.
See oleks, minu silmis vist ideaalne lahendus. Kuid tean, et ise oma kätega ei ole sellise töö ettevõtja, siis vist jääbki see unistuseks.
Eelmised C4 automaadid on mul olnud kõik 103kw-sed, siinkohal tahakski juba paremat minekut, kuna 85kw on minu arvates ikkagi natuke vähe. Saigi
vahepeal proovitud kahte sorti kive. Esimesed, mis võinuks olla justkui piisavad, siis ei andnud need minu arvates mitte mingisugust lisa juurde.
Teised jällegi, mis on manuali peale kirjutatud (ühe tuntud klubilise poolt), olid aga liialt võimsad, ja kast ei osanud minu arvates sellega koostööd
teha. Ning nüüd vurangi jälle edasi originaalkividega. Seniks, kuni otsustan konkreetselt oma autoga kuhugi targemate poole pöörduda, kes mu masinale
midagi paremat valmis kirjutaks.
Kuna juhiukselukk lõhuti ära, siis otsin uut võtmete komplekti, koos ukselukkude ja süütelukuga. Peab olema vähemalt kahe võtmega.
Samuti ei ole saanud sotti kuidas mälusid ringi salvestada. Praegu on nii, et igakord, kui uksed lukust avan, taastub mälus olev peeglite ja juhiistme
asukoht.
Juhul, kui istmete vahetuseks ei lähe, siis lasen sees olevad istmed korda teha, mõlema istme reietoed on suhteliselt väsinud. Praeguste istmete
suureks plussiks on see, et lähevad kiirelt soojaks.
Kere on üldiselt väga korralik, paraku leidsin juhiukse keskmise liistu juurest kaks mullitavat kohta. Kui kellelgi on pakkuda ilma roosteta
konkreetset värvi juhiukseplekki, siis oleks vägagi teretulnud teatama.
Tagumine kojamees ei liigu, ka see tuleks millalgi korda teha. Tagatuledepaneeli vahetades oli tahtmine juba kojamehe mootor küljest võtta. Aga ootab
paremat ilma ja kohta, kus seda teha.
Mõned pildid ka sügisesest müügikuulutusest:
Istmed tegelikult ikka musta värvi, pildid kehvalt tehtud
Hetkel kallan ja tallan mõnuga.
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 09.01.15 05:14
|
|
|
Sellise värvitooni masinaga osta juba kohe ära omale poleerimiskäi ja kilode viisi pastat kuna suvel hakkad iga 2 kuu tagant lihvima et värv ära ei
tuhmuks, muidu igati vinge masin korraliku varustusega. Edu igatahes.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 09.01.15 08:50
|
|
|
Pole see punane nii hull midagi. Kord aasta või paari tagant läigestusest piisas. Musta-hõbedase massi seest paistab hästi silma vähemalt.
|
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.15 13:40
|
|
|
Milleks nivoosüsteemi taastada? Enda omal tahtsin ära võtta selle vääraka süsteemi aga õnneks tegi seda eelmine omanik, äkki tal need amordid alles
veel. Muidu mugav ja muretu kulgur küll.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 09.01.15 17:09
|
|
|
Ühel C4 automaadil oli see mul ka peal ja igati abistav lisa.. Kui pead vahepeal midagi vedama on auto siiski stabiilselt ühekõrgune.
Kui tüli ei tee, võiksite uurida kas tal on need alles. Tänud!
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 10.01.15 19:56
|
|
|
Maru soliidne liikur. Ilus, puhas ja rikkaliku varustusega. Võiks veel 103kw ja quattro olla. Ja värv on ka väga ilus.
|
|
|
transporter
huviline
Registreerunud 11.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDI Q
|
postitati 11.01.15 17:54
|
|
|
Nivooamortidega varustatud C4 Audi juhitavus on hoopis teisest puust- süsteem ise peab muidugi korralikult toimima.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 15.01.15 21:46
|
|
|
Vahepeal toimuvast paar sõna ja pilti. Sain "Petu" käest S6 Carbon liistud Quattro märk on ka aga ilma selleta polnuks ka kuidagi võimalik..
Liistude vahetamine võttis oma mitmeid tunde, kuna uksepolstritega oli pärast tükk tegu, et uksed seest lingist avaneksid.
Kui armatuuri liiste vahetama hakkasin, avastasin juhi jalgade juurest armatuuri plastiku alt ühe juhtmetega ploki, on kellelgi aimu millega võiks
tegu olla ? Ise aiman mingi lisasigna värgendusega midagi seoses.. Samuti on mingi nupp, nii roolisamba all ja kapotiall paremal ülanurgas
kaitsmekarbi küljes..
Sai ka soovitatud kohas pesulas käidud. Üks pilt ka S-i paneeliga
Väljast ka paar talvepilti
Kui kellegi on pakkuda üksikut C4 sportistet kaasreisija oma, millel oleks vasakpoolne reietoe padi korralik, siis võib teada anda. Tahaks enda
juhiismtele sealt toonorpadja saada.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 15.01.15 21:48
|
|
|
Carbon liistu saab ilma quattrota, kui 100 oma võtta. S4 mul on vähemalt originaalis ta tühi. Ülimalt kena liikur!
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.01.15 22:01
|
|
|
Istme padja saad revalist mingi 16 euriga Kunagi siin keegi vahetas
endal need ära ja hind oli 16e kanti. Carboni puhul häirib ainult see, et kliima ümbrist ja tuhatoosi pole carboniga. Punane on muidu ilus ja tundus
jube sile ka.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 15.01.15 22:09
|
|
|
Tuhadoosi ja kliimaploki musta värvi ümbrise peaks saama homme, need kleebin carbon kleebisega üle ja vaatan kuidas jääb..
Kui istmepadja saab kindlalt Revalist, siis võtan lähiajal suuna sinna, miks osta kasutatud ja istutud, kui saaks juba uue
Ja samuti sai korralik S6 esistange koos võredega ära muretsetud, otsin jätkuvalt S6 tiibasid ja S6/S4 logareid. Kui keegi teab kedagi, kes teab
kedagi, kellel võiks need kuskil peidus olla, andke endast märku.
Kuna arvan, et teen need istmed korda, siis on jätkuvalt müügis S8 Recaro nahkistmed (esimesed).
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.01.15 22:27
|
|
|
Essi logarid saab muidu viimses hädas ka tellida näiteks sekist ja maksid umbes 40e tk.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 15.01.15 22:32
|
|
|
Teatud asjade puhul on ikka patt selliseid summasid välja, aga tänud pakkumast!
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 16.01.15 18:43
|
|
|
Hommikul sain siis kliimaploki musta ümbrise kätte koos tuhadoosiga.. Õnneks oli mul olemas Carbon kilet, mida sinna peale kleepida, et sulanduks
liistudega ühte.
Samuti sai uuritud, miks Webasto aku ei lae. Tuli välja, et kui auto akut vahetasin, siis aku kinnitus jäi külgepanemata, mille küljes oli webasto
plussklemm, samuti oli ka sealt kaitse puudu. Nüüd jälle süsteem korras ja laeb.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 16.01.15 22:00
|
|
|
Tundub,et autoga varem TAKSOT sõidetud
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 17.01.15 08:57
|
|
|
Ega ei saa seda väidet päris ümber ka lükata.. Minu jaoks ei muudaks see üldiselt midagi
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.01.15 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vilumaa
Ega ei saa seda väidet päris ümber ka lükata.. Minu jaoks ei muudaks see üldiselt midagi |
Oleks kõik pakutavad "taksod" sellistes olukordades.
Ilus maasikas liikur. Edu.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.15 10:54
|
|
|
Ei saa küll aru, et juhitavus halvenes nivoosüsteemi vahelt ära võttes. Salong tundub nüüd väga külm ja kole...puit tekitab mõnusa sooja tunde. Aga eks ta maitse asi ole. Muidu punane ilus värv, S6 paneel annab ka kõvasti
juurde. Plaanisin ise ka selle ostu vahepeal.
|
|
|
hall300
huviline
Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDI quattro
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 21.01.15 08:16
|
|
|
See uudis ei olnud küll nüüd tore..
Vahetasin käigukanginupu ära, teise uuema tüübi originaali vastu. Hetkel on kallamise rõõm, webasto teeb toa hommikul mõnusalt soojaks.
Kui kellelgi oleks pakkuda automaatkasti põhjakatet, võib ka endast märku anda.
Kui lihtne või raske on võtme järgi uut ukselukku kokkupanna ? Just muukide mõttes. Või pean jätkuvalt edasi otsima võtmete ja lukkude komplekti..
Lähiajal tahaks esivõrel ära kaotada kroom ääreringi, et jääks vaid kroomrõngad. Olen nii mõnelgi seda täheldanud. Milline oleks parim lahendus ?
Kroom maha kraapida ja üle ärvida ? Või isegi plastitip oleks variant ? Ei tahaks paariks kuuks seda teha, vaid korra ja korralikult. Kogu asja mõte
oleks see, et autol puudub külgedel ja reelingutel kroom osa, siis võiks üldmulje kõik selline olla.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 21.01.15 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vilumaa
See uudis ei olnud küll nüüd tore..
Vahetasin käigukanginupu ära, teise uuema tüübi originaali vastu. Hetkel on kallamise rõõm, webasto teeb toa hommikul mõnusalt soojaks.
Kui kellelgi oleks pakkuda automaatkasti põhjakatet, võib ka endast märku anda.
Kui lihtne või raske on võtme järgi uut ukselukku kokkupanna ? Just muukide mõttes. Või pean jätkuvalt edasi otsima võtmete ja lukkude komplekti..
Lähiajal tahaks esivõrel ära kaotada kroom ääreringi, et jääks vaid kroomrõngad. Olen nii mõnelgi seda täheldanud. Milline oleks parim lahendus ?
Kroom maha kraapida ja üle ärvida ? Või isegi plastitip oleks variant ? Ei tahaks paariks kuuks seda teha, vaid korra ja korralikult. Kogu asja mõte
oleks see, et autol puudub külgedel ja reelingutel kroom osa, siis võiks üldmulje kõik selline olla. |
Lase kiletada, tean Tallinnas üht meest kes tegeleb sellega. Minu autol ka
kleeps peal ja püsib juba mitmendat aastat.
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 21.01.15 08:40
|
|
|
Mina enda võre ümbrise kleepisin selle "carbon" kleepsuga, algul proovisin ka värvida aga värv hakkas sealt suht ruttu maha tulema. Matistamine
võibolla jäi puudulikuks sai suht lühikese aja jooksul 2 korda värvitud
ja värvi kihte lasin mõlemal korral vähemalt 3. Kleeps säilis aga kuni sügiseni väga ilusti, nüüd lumi ja jää on teda vähe kahjustanud.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 21.01.15 09:15
|
|
|
Suvalist lukku võib võtme järgi kokku panna, õige mehe jaoks on see tunni töö.
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 21.01.15 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Suvalist lukku võib võtme järgi kokku panna, õige mehe jaoks on see tunni töö. |
Küsin ka korra selguse jaoks.
Et kui mul on autol uste jaoks üks võti ja süüteluku jaoks teine võti, kas ma saaksin lasta näiteks süüteluku teha uste võtme ümber? Oleks vist
lihtsam teha 1 süütelukk võtme järgi kui 3 muud lukku süüteluku võtme järgi.
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
|
Lehekülgi: 1 2 |