Lehekülgi: 1 2 |
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 25.03.05 11:44
|
|
|
Kliima veakoodid
Kliima kanal 01 annab järgmised koodid 
11.5 Central Flap, static block
11.6 Central Flap Motor Position Sensor (G112), malfunction
13.5 Footwell/Defroster Flap, Static Block
15.7 Back Pressure Flap, sporadic block
18.3 Fresh Air Blower voltage, sporadic
11.5-11.7 Motor is cycled; software attempts to eliminate block.
13.5-13.7 Motor is cycled; software attempts to eliminate block.
Äkki keegi oskab õelda, et mida need ka tähendavad. Hetkel ei tööta autos vaid jalgadele õhu puhumine. Ja äkki saab kuidagi neid vigasid nö resettida.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.05 22:20
|
|
|
Kallid inimesed, andke mulle ka veidi nõu selle asja puhul!
Endal autol läks ka kliima veidi segaseks ja ei anna enamasti enam külma õhku. Kui(nüüd viimaste soojemate ilmadega) konti tärn ka põlema läheb, siis
vahelduva eduga annab ka jahedamat õhku, kuid muidu ikka ainult kõige kuumemat puhub ja see ajab juba lausa lolliks ennastki!
Veakoodidena annab ka järgnevat:
07,3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open
08,3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
08,5 Temperature Regulator Flap, static block, [Motor is cycled; software attempts to eliminate block]
13,7 Footwell/Defroster Flap, sporadic block
15,3 Air Flow Flap Motor Potentiometer, sporadic open
15,6 Air Flow Flap Motor Potentiometer, malfunction
Kust otsast ja millega peaksin siis laustama, et asi korda saada?
Ette tänades,
Margus
|
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.05 23:53
|
|
|
Kahjuks pole kahest viimasest postist abi ja need teemad ka läbi kõik käidud. Hetkel huvitab see, et kust ja mida lahti võtta ja uurida. Tundub vägigi
olevat mingi klapi jama, et on kinni kiilunud või potekas läbi ja ei saa signaali, kuid mida ja kust täpsemalt otsida? Ja vastus, et aknapühkijate
juurest võta see või too lahti, ei ole hea seletus, sest seal ju igast nänni 
Max
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.03.05 07:31
|
|
|
Kui saaks teada kus see G112 sensor on siis uuriks natuke seda. Aga google ei anna midagi.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.03.05 07:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kui saaks teada kus see G112 sensor on siis uuriks natuke seda. Aga google ei anna midagi. |
G112 sensor on V70 sees ehk vahetada tuleb terve mootor, mis asub salongi kütteseadmest paremal pool (sinise pistikuga mootor). Remontida seal
üldjuhul midagi ei ole (uue hind umbes 1200.-).
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.03.05 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kallid inimesed, andke mulle ka veidi nõu selle asja puhul!
Endal autol läks ka kliima veidi segaseks ja ei anna enamasti enam külma õhku. Kui(nüüd viimaste soojemate ilmadega) konti tärn ka põlema läheb, siis
vahelduva eduga annab ka jahedamat õhku, kuid muidu ikka ainult kõige kuumemat puhub ja see ajab juba lausa lolliks ennastki!
Veakoodidena annab ka järgnevat:
07,3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open
08,3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
08,5 Temperature Regulator Flap, static block, [Motor is cycled; software attempts to eliminate block]
13,7 Footwell/Defroster Flap, sporadic block
15,3 Air Flow Flap Motor Potentiometer, sporadic open
15,6 Air Flow Flap Motor Potentiometer, malfunction
Kust otsast ja millega peaksin siis laustama, et asi korda saada?
Ette tänades,
Margus |
Sul on liiga palju vigasid sees, millest suuremosa on kindlasti mingid ajutised. Alustada tuleks sellest, et arvutiga vead kustutada ja vaadata mis
vead tagasi tulevad.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.03.05 08:07
|
|
|
Kustkaudu ma sellele v70-le lähenema peaks? Salongist või kapoti alt?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.03.05 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kustkaudu ma sellele v70-le lähenema peaks? Salongist või kapoti alt? |
Salongist kõrvalistuja poolt.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.03.05 08:27
|
|
|
Eks asun siis lammutama.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.03.05 08:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Eks asun siis lammutama. |
Tehase manual ütleb, et äratuleb võtta ka keskkonsool.
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 26.03.05 12:09
|
|
|
Oot, kas ma saan nüüd õigesti aru, et need kliima veakoodid käivad ainult kliima kohta?!
Keegi mulle kuskil seletas et see 15.3 viga näitab et automootori õhukoguri mingi klapp on katki/kinni.
Krt võta siis kinni...
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.03.05 12:52
|
|
|
Ei käi ainult kliima kohta.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.05 15:44
|
|
|
Eile lasin veakoodid ära kustutada ja asi läks paremaks täiega! Jäi ainult üks viga sisse - 08.5 ja tundub, et asi on pigem füüsiline takistus ja
sellest tulenev viga, mitte lihtsalt mingi anduri kala vms.
Margus
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.03.05 18:22
|
|
|
mul ei jää muud üle kui kaabel osta. saares ei kustusa keegi koode minuteada.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.05 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
mul ei jää muud üle kui kaabel osta. saares ei kustusa keegi koode minuteada. |
Njah... Tartu kandis oskaks sellega ise aidata ehk aga saar jääb kaugele tõesti veidi :S
|
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 21.04.05 21:30
|
|
|
Nii.
Mul tekkisid täna 2 viga juurde:
15.6 Air Flow Flap Motor Potentiometer, malfunction
15.7 Air Flow Flap, sporadic block
Kuidas te margus ja offroader omal asja korda saite?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 22.04.05 14:39
|
|
|
Pole veel saanud. Ei suuda kuidagi nii kaugele jõuda, et kaabel ära osta.
|
|
|
margus0000
huviline
Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a3
|
postitati 24.04.05 11:10
|
|
|
Mul selline mure ,et külma tuleb täiega , aga kui panen temp põhja et sooja tuleks tuleb ainult leiget õhku, mingeid vea koode mul ei anna, kas on asi
minus et ei oska kliimaga ümber käia , kas keegi võiks seletada mida tähendavad kliimal see lumehelbeke , auto , ja see klaasi märk kus on 3 noolt
sees
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 24.04.05 11:27
|
|
|
lumehelbeke on see, mis näitab et kliima pumpa kasutatakse vajadusel. See aknake on esimese klaasi puhumise jaoks. Saad klaasi udust puhtaks.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 24.04.05 14:04
|
|
|
Sorry for OT, aga lihtsalt ei saa aru, miks nii: see lumehelbeke ilmub reeglina välistemperatuuril +5 ja üle. Kuid kahjuks ilmub ta sõltumatta sellest
kas, süsteem sisaldab külmaainet või mitte. Seda, kas komp. ka reaalselt tööd teeb, näed kõige kergemini mootori ruumist. Ehk helbeke võiks olematta
olla, kui komp. reaalselt tööd ei tee 
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 24.04.05 15:03
|
|
|
tööle hakkabki alates +4C vist. Sealkandis igatahes. Aga helbeke jah põleb ka külmaineta. Süsteem lihtsalt selline järelikult.
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 26.04.05 20:03
|
|
|
olen värske A4 omanik, nimelt kui kõigil enamuses kliimaga jahutuse probleemid siis minu masin ei taha sooja öhku salongi anda. Torud kapoti all mis
suunduvad vist salongi radikasse kui selline asi on olemas need torud on ok kuumad.
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 26.04.05 21:13
|
|
|
Kindlasti ei ole see kuigi pädev arvamus audi kliima kohta, nii et kogenud vendade arvamus jääb peale, kuid elektri seisukohalt on sellised mõtted:
Sporadic tähendab, et "aegajalt toimib". Static tähendab, et kliima pingestamise hetkest peale pole antud jubin "toiminud".
Sporadic open vihjab mustadele kontaktidele mis "sädelevad". pot open tähendab mitut võimalust - kas pot on tõesti pooleks või ei anna kontakti, või
siis talle ei tule peale voolu. Aju mis otsustab kas pot on open mõõdab sealt tulevat pinget. Aju *eeldab* et sinna voolu läheb.
Sporadic block võib samuti tähendada kahte asja - kas tõesti on keegi soki vahele toppinud, või siis jälle ei saa jubin voolu - mootor seisab, pot
näitab et mootor ei liigu - aju järeldab - miski segab.
"Block" tähendab vaid seda et mootor ei liigu aju arvates. Et mitte mootorit põlema panna, ei lase aju tal kaua paigal tammuda, vaid proovib mõne
aja pärast uuesti. Block võtab enda alla kokku kõik võimalikud vead mille tulemusel aju otsustab et mootor seisab - mootor katki, pot ei liigu, voolu
ei tule mootorile peale..
Temp sensor on absoluutselt passiivne detail, seal ei liigu ega kulu miski. Kui sealt tuleb sporadic open, vihjab see minu arust vaid ühele - juhtmed
on oksüdeerunud või logisevad pistikus.
[Motor is cycled; software attempts to eliminate block] - mida aju teeb - laseb mootori tagasikäigu sisse ja proovib uuesti "rammida", ise
sealjuures vaadates pot pingeid. (võibolla lugesin seda kuskil, ei mäleta enam). Kui mootor ei liigu, järeldab aju et on static block. Samas kui pos
sensor ehk pot ei anna mingit õiget infi, siis ei saa selles väga kindel olla. Näiteks sporadic pot open võib tekkida sellest, et oksüdeerinud juhtmes
tekib pingelangus niipea kui mootor liikuma hakkab.
Sporadic block tekib ilmselt siis kui aju arvates mootor siiski aegajalt liigahtab.
Motor Potentiometer, malfunction. Kui soft ei suuda avastada seost mootori juhtimise ja pot'st tuleva signaali vahel, otsustab ta et pot on peetis.
Jällegi, *eeldusel* et voolud ja pinged seadmeteni on korras. Samuti võib aju otsustada et pot on peetis juhul kui sporadic open sagedus ületab teatud
piiri. (kuni teatud piirini on pot'ide "sädelemine" normaalne ja soft arvestab sellega)
Ühesõnaga, minuarust tuleks alustada kontaktide puhastamisega, eriti kui on mingi seos välis ilmaga.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |