Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kliima veakoodid (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 8566)
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 25.03.05 11:44 Tsiteeri
Kliima veakoodid



Kliima kanal 01 annab järgmised koodid :P
11.5 Central Flap, static block
11.6 Central Flap Motor Position Sensor (G112), malfunction
13.5 Footwell/Defroster Flap, Static Block
15.7 Back Pressure Flap, sporadic block
18.3 Fresh Air Blower voltage, sporadic

11.5-11.7 Motor is cycled; software attempts to eliminate block.
13.5-13.7 Motor is cycled; software attempts to eliminate block.

Äkki keegi oskab õelda, et mida need ka tähendavad. Hetkel ei tööta autos vaid jalgadele õhu puhumine. Ja äkki saab kuidagi neid vigasid nö resettida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.05 22:20 Tsiteeri


Kallid inimesed, andke mulle ka veidi nõu selle asja puhul!
Endal autol läks ka kliima veidi segaseks ja ei anna enamasti enam külma õhku. Kui(nüüd viimaste soojemate ilmadega) konti tärn ka põlema läheb, siis vahelduva eduga annab ka jahedamat õhku, kuid muidu ikka ainult kõige kuumemat puhub ja see ajab juba lausa lolliks ennastki!
Veakoodidena annab ka järgnevat:
07,3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open
08,3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
08,5 Temperature Regulator Flap, static block, [Motor is cycled; software attempts to eliminate block]
13,7 Footwell/Defroster Flap, sporadic block
15,3 Air Flow Flap Motor Potentiometer, sporadic open
15,6 Air Flow Flap Motor Potentiometer, malfunction

Kust otsast ja millega peaksin siis laustama, et asi korda saada?

Ette tänades,
Margus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 25.03.05 23:22 Tsiteeri


Keegi nagu ei oska selle koha pealt midagi kosta jah.
Mul käib ka see 15.3 kord kuus külas.

Siin teemas on ka asjast juttu:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11698#pid90584


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.05 23:44 Tsiteeri


ehk on kasu:
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.05 23:53 Tsiteeri


Kahjuks pole kahest viimasest postist abi ja need teemad ka läbi kõik käidud. Hetkel huvitab see, et kust ja mida lahti võtta ja uurida. Tundub vägigi olevat mingi klapi jama, et on kinni kiilunud või potekas läbi ja ei saa signaali, kuid mida ja kust täpsemalt otsida? Ja vastus, et aknapühkijate juurest võta see või too lahti, ei ole hea seletus, sest seal ju igast nänni :P

Max


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.03.05 07:31 Tsiteeri


Kui saaks teada kus see G112 sensor on siis uuriks natuke seda. Aga google ei anna midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.03.05 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kui saaks teada kus see G112 sensor on siis uuriks natuke seda. Aga google ei anna midagi.


G112 sensor on V70 sees ehk vahetada tuleb terve mootor, mis asub salongi kütteseadmest paremal pool (sinise pistikuga mootor). Remontida seal üldjuhul midagi ei ole (uue hind umbes 1200.-).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.03.05 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kallid inimesed, andke mulle ka veidi nõu selle asja puhul!
Endal autol läks ka kliima veidi segaseks ja ei anna enamasti enam külma õhku. Kui(nüüd viimaste soojemate ilmadega) konti tärn ka põlema läheb, siis vahelduva eduga annab ka jahedamat õhku, kuid muidu ikka ainult kõige kuumemat puhub ja see ajab juba lausa lolliks ennastki!
Veakoodidena annab ka järgnevat:
07,3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open
08,3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
08,5 Temperature Regulator Flap, static block, [Motor is cycled; software attempts to eliminate block]
13,7 Footwell/Defroster Flap, sporadic block
15,3 Air Flow Flap Motor Potentiometer, sporadic open
15,6 Air Flow Flap Motor Potentiometer, malfunction

Kust otsast ja millega peaksin siis laustama, et asi korda saada?

Ette tänades,
Margus


Sul on liiga palju vigasid sees, millest suuremosa on kindlasti mingid ajutised. Alustada tuleks sellest, et arvutiga vead kustutada ja vaadata mis vead tagasi tulevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.03.05 08:07 Tsiteeri


Kustkaudu ma sellele v70-le lähenema peaks? Salongist või kapoti alt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.03.05 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kustkaudu ma sellele v70-le lähenema peaks? Salongist või kapoti alt?


Salongist kõrvalistuja poolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.03.05 08:27 Tsiteeri


Eks asun siis lammutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.03.05 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Eks asun siis lammutama.


Tehase manual ütleb, et äratuleb võtta ka keskkonsool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 26.03.05 12:09 Tsiteeri


Oot, kas ma saan nüüd õigesti aru, et need kliima veakoodid käivad ainult kliima kohta?!

Keegi mulle kuskil seletas et see 15.3 viga näitab et automootori õhukoguri mingi klapp on katki/kinni.
Krt võta siis kinni...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.03.05 12:52 Tsiteeri


Ei käi ainult kliima kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.05 15:44 Tsiteeri


Eile lasin veakoodid ära kustutada ja asi läks paremaks täiega! Jäi ainult üks viga sisse - 08.5 ja tundub, et asi on pigem füüsiline takistus ja sellest tulenev viga, mitte lihtsalt mingi anduri kala vms.

Margus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.03.05 18:22 Tsiteeri


mul ei jää muud üle kui kaabel osta. saares ei kustusa keegi koode minuteada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.05 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
mul ei jää muud üle kui kaabel osta. saares ei kustusa keegi koode minuteada.


Njah... Tartu kandis oskaks sellega ise aidata ehk aga saar jääb kaugele tõesti veidi :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 21.04.05 21:30 Tsiteeri


Nii.
Mul tekkisid täna 2 viga juurde:
15.6 Air Flow Flap Motor Potentiometer, malfunction
15.7 Air Flow Flap, sporadic block

Kuidas te margus ja offroader omal asja korda saite?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.04.05 14:39 Tsiteeri


Pole veel saanud. Ei suuda kuidagi nii kaugele jõuda, et kaabel ära osta.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus0000
huviline



Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a3

postitati 24.04.05 11:10 Tsiteeri


Mul selline mure ,et külma tuleb täiega , aga kui panen temp põhja et sooja tuleks tuleb ainult leiget õhku, mingeid vea koode mul ei anna, kas on asi minus et ei oska kliimaga ümber käia , kas keegi võiks seletada mida tähendavad kliimal see lumehelbeke , auto , ja see klaasi märk kus on 3 noolt sees


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 24.04.05 11:27 Tsiteeri


lumehelbeke on see, mis näitab et kliima pumpa kasutatakse vajadusel. See aknake on esimese klaasi puhumise jaoks. Saad klaasi udust puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 24.04.05 14:04 Tsiteeri


Sorry for OT, aga lihtsalt ei saa aru, miks nii: see lumehelbeke ilmub reeglina välistemperatuuril +5 ja üle. Kuid kahjuks ilmub ta sõltumatta sellest kas, süsteem sisaldab külmaainet või mitte. Seda, kas komp. ka reaalselt tööd teeb, näed kõige kergemini mootori ruumist. Ehk helbeke võiks olematta olla, kui komp. reaalselt tööd ei tee :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 24.04.05 15:03 Tsiteeri


tööle hakkabki alates +4C vist. Sealkandis igatahes. Aga helbeke jah põleb ka külmaineta. Süsteem lihtsalt selline järelikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 26.04.05 20:03 Tsiteeri


olen värske A4 omanik, nimelt kui kõigil enamuses kliimaga jahutuse probleemid siis minu masin ei taha sooja öhku salongi anda. Torud kapoti all mis suunduvad vist salongi radikasse kui selline asi on olemas need torud on ok kuumad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wimms
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 26.04.05 21:13 Tsiteeri


Kindlasti ei ole see kuigi pädev arvamus audi kliima kohta, nii et kogenud vendade arvamus jääb peale, kuid elektri seisukohalt on sellised mõtted:

Sporadic tähendab, et "aegajalt toimib". Static tähendab, et kliima pingestamise hetkest peale pole antud jubin "toiminud".

Sporadic open vihjab mustadele kontaktidele mis "sädelevad". pot open tähendab mitut võimalust - kas pot on tõesti pooleks või ei anna kontakti, või siis talle ei tule peale voolu. Aju mis otsustab kas pot on open mõõdab sealt tulevat pinget. Aju *eeldab* et sinna voolu läheb.

Sporadic block võib samuti tähendada kahte asja - kas tõesti on keegi soki vahele toppinud, või siis jälle ei saa jubin voolu - mootor seisab, pot näitab et mootor ei liigu - aju järeldab - miski segab.
"Block" tähendab vaid seda et mootor ei liigu aju arvates. Et mitte mootorit põlema panna, ei lase aju tal kaua paigal tammuda, vaid proovib mõne aja pärast uuesti. Block võtab enda alla kokku kõik võimalikud vead mille tulemusel aju otsustab et mootor seisab - mootor katki, pot ei liigu, voolu ei tule mootorile peale..

Temp sensor on absoluutselt passiivne detail, seal ei liigu ega kulu miski. Kui sealt tuleb sporadic open, vihjab see minu arust vaid ühele - juhtmed on oksüdeerunud või logisevad pistikus.

[Motor is cycled; software attempts to eliminate block] - mida aju teeb - laseb mootori tagasikäigu sisse ja proovib uuesti "rammida", ise sealjuures vaadates pot pingeid. (võibolla lugesin seda kuskil, ei mäleta enam). Kui mootor ei liigu, järeldab aju et on static block. Samas kui pos sensor ehk pot ei anna mingit õiget infi, siis ei saa selles väga kindel olla. Näiteks sporadic pot open võib tekkida sellest, et oksüdeerinud juhtmes tekib pingelangus niipea kui mootor liikuma hakkab.
Sporadic block tekib ilmselt siis kui aju arvates mootor siiski aegajalt liigahtab.

Motor Potentiometer, malfunction. Kui soft ei suuda avastada seost mootori juhtimise ja pot'st tuleva signaali vahel, otsustab ta et pot on peetis. Jällegi, *eeldusel* et voolud ja pinged seadmeteni on korras. Samuti võib aju otsustada et pot on peetis juhul kui sporadic open sagedus ületab teatud piiri. (kuni teatud piirini on pot'ide "sädelemine" normaalne ja soft arvestab sellega)

Ühesõnaga, minuarust tuleks alustada kontaktide puhastamisega, eriti kui on mingi seos välis ilmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]