nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.15 09:54
|
|
|
Plekitööd ja värvimine, Tallinn, Köömne 18
Tere
Pakun klubiliikmele kehtiva kaardi esitamisel teenust 10% soodsamalt. Avariide remont, mõlkide ja rooste eemaldamine, plekitööd (ka keretinaga
katmine), plastiku remont (stanged ja spoilerid, garantii 2a!). Küsi hinda! Tel 566 76 656 või hinnapäring kodulehelt: autovärvimine.ee.
Kogemused aastast 1998a.
Talviseid värvikahjustusi kevadel parandada on kallim ja järjekord on siis pikk!
OÜ Keremont
autovärvimine.ee
|
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 13.01.15 07:33
|
|
|
Kas värvimine toimub ikka värvikambris?
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.15 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Kas värvimine toimub ikka värvikambris? |
Enam mitte. Peale kolimist aastaid tagasi ma ei pidanud kulutusi kambrile enam põhjendatuks. Seda mitmel põhjusel.
Teatud hulk tolmutäppe jääb laki sisse nii või naa ja see pole väga otseselt seotud kambri ventilatsiooni ja filtritega. Küsimus on pigem selles kui
puhtaks detaili saab vahetult enne värvimist ja palju talle staatilist elektrit "sisse hõõrutakse", palju kukub maalri riietelt ja palju tuleb
püstolist. Need kübemed mis õhus lendlevad on nii väiksed, et upuvad laki (või pinnavärvi) sisse. Kõige tolmuvabam ruum oleks tegelikult absoluutselt
seisva õhuga.
Eeltöö ajal on auto tihti "laiali" ja pukkide otsas, kambrisse sõit tähendab lisatööd ja uuesti auto ülestõstmist kui vaja värvida alumisi
pindasi.
Värvid vajasid ahjus kuivamist ja kuumutamist vanasti, nüüd on selleks kõvendi.
Enamus töid on 1-3 detaili ja talvel oli kambri ventilatsioon suur kulu.
Kamber on vajalik väga kvaliteetse üleni värvimise puhul. Kvaliteetne eeltöö aga on nii ajakulukas ei lihtsalt rahaliselt ei tasu see ära.
Ma teostan töid selleks kohandatud garaa˛is kus on filtriga ventilatsioon. Kliendid on üldiselt rahul ja tulevad tagasi kui autol jälle uued mõlgid
vms. Oluline on pikaaegne töökogemus ja mõistlik hind. Cabas'e programmi antud hind, millega kindlustuse töökojad kalkuleerivad, käib
"ristiinimesele" tihti üle jõu.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.01.15 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nitro
Kamber on vajalik väga kvaliteetse üleni värvimise puhul. |
Nii ja naa.
Ma olen ikka päris mitu autot niimoodi kodugaraa˛is üle lasknud värvida.
Üleni.
Lihtne vent ja väga hea maaler.
Ja tulemus - kõik küsivad, et oo, kus värviti ja mis hullu raha eest.
Järeldus: kamber pole oluline; inimene, kes teeb on oluline.
Soovin edu ja palju kundesid!
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
|
melks
huviline
Registreerunud 06.04.08
Asukoht: Tallinna lähistel
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9TDI 81+kw´99a.
|
postitati 30.01.15 16:21
|
|
|
Töö kiire ja kvaliteetne, samas mõistliku hinnaga. Julgen soovitada.
|
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
postitati 31.01.15 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nitro
Mis tähendab kui ei ole hoitud parajat pikivahet ja kapott saab kivitäkkeid:
Vaevalt nähtavad täkked on põhjast roostes ja eeltöö käigus tuleb palju lihvida. Seekord on vähemalt murega tuldud õigeaegselt ja rooste ei ole
sügavale roninud.
Edu sulle...salvestan kindlasti teema aga rooste vastu aitavad alumiiniumist keredetailid,nagu paljudel audidel on.
|
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.15 15:09
|
|
|
Õigus. Ma pole mitte kunagi pidanud A8-t tegema värviprobleemiga. Kuigi alumiinium ka korrodeerub, nagu velgedel mõnikord näha, aga ka Land Roveritel,
kus aludetailid ajasid valget "roostet" ja värv koorus.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 28.03.15 22:09
|
|
|
Tere klubilised
Sai siis ka miski kuu tagasi Imre juures lastud täkkeid teha, uued ukseliistud ja värvida üle esi-, tagapamper + uksed kuni ülemise randini. Töö
kvaliteedi suhtes tõstan pöidla üles, nagu uus . Soovitan!
Ahti.
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.15 05:48
|
|
|
Aitäh tagasiside eest.
Eestpoolt kadusid pildid ära ja asemele tulid keelumärgid, sest nad olid üles pandud googli kontole. Pärast arvutist kustutamist kustusid nad ka
googlis. Miks? Sest konto sünkroonimine oli aktiivne
Nüüd on juhtunud see mis esimeses postis kirjas, kevad käes ja järjekord pikk. Ei saa rohkem töid ette võtta, vabandan.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
getosmurf
huviline
Registreerunud 14.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,8 142KW 2001.a.
|
postitati 27.06.15 07:40
|
|
|
Tere
Kas A6 avanti detaile oleks juuli 2 pooles võimalik värvida?
Esi ja tagastange ülevärv. Alumine osa hall.
Peeglite ülevärv. Kinnitused tahan ka keretooni saada.
Esitulede poleer ja lakkimine.
Jupid valmis värvimiseks 14. Juuli.
Mis oleks hinnaks? Värvi ja laki hangiksin ise devori kaubandusest.
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.15 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: getosmurf
Tere
Kas A6 avanti detaile oleks juuli 2 pooles võimalik värvida?
|
Ups....väga vabandan vastamata jätmise pärast. Teema jälgimine on sees aga meilile pole märguannet tulnud.
Arvatavasti on sul detailid juba ammu värvi peale saanud ja mul pole mõtet enam hinda pakkuda. Suurusjärk paarsada oleksin küsinud.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.15 21:35
|
|
|
Nüüd on sobiv aeg küsida hinnapakkumist värvimistöödele, sest järjekord on lühike ja hinnad soodsad. Parima ülevaate saan muidugi autot nähes, kuid
tihti on piisav ka fotode vaatamine. Siinkohal tahaksin välja tuua mõned sagedad küsimused/vastused ja soovitused hinnapäringul:
*Roostes detaili saab parandada, kuid garantiid ei saa anda rooste vastu. Pigem võin garanteerida, et varem või hiljem tuleb rooste tagasi. Õnneks
saadakse sellest enamasti aru, aga lihtsalt iga kord ühte ja sama juttu korrata pole huvitav. Kui detaili välja ei vaheta või roostekohta välja ei
lõika, siis mingid poorid jäävad ikka sisse, kust pisik edasi hakkab arenema. Probleemi ei ole siledal plekil oleva roostetäpiga, selle saab puhtaks,
aga tavalised kohad nagu tiivaservad ja uksenurgad on praktiliselt võimatu nii korda saada, et omanik võiks muretult mitu aastat sõita ja siis ilusa
auto müüki panna.
Vastavalt juhtumile on valikuid palju, mida roostega pärast mehaanilist puhastamist teha. Katta roostesurmaga ja kruntida epo- või happekrundiga, siis
pahtel. Või keretinaga kiht peale, mis on tihti parim variant. Tiivaservad katta pahtli asemel PU kereliimiga. Huvitav alternatiiv on mädanenud koht
klaasriide ja vaiguga ära parandada. See materjal on end veesõidukites ammu tõestanud ja maanteel olev vesi ning sool ei tee klaasplastile mitte
midagi.
Seega variante on palju, aga kui te roostemuret ei taha, ostke uuem auto või A8
*B-kategooria esitiivad ja kapotid kõlbavad külge panna, aga enne värvimist oleks tark nad korraks autole sobitada, sest võivad vajada kuskilt veidi
haamrit. Ka peab arvestama, et "vahed" ei pruugi jääda ideaalsed, näiteks tiiva-kapoti ja tiiva-ukse vahed ei jookse paralleelselt. Selle koha pealt
on lammutuse jupid paremad (kui on ikka originaalid). B-osad tunneb ära nurkasid vaadates, seal on valtsimisel plekk veidi kortsu jäänud. Kui B-osa
korralikult ära kruntida siis roostet ei pea kartma üldjuhul, kuid needsamad kortsus nurgad on kohad, kust rooste võib minna. Olen neid seestpoolt
igaksjuhuks pintsliga kruntinud.
Jätkub......
*Hajutamine
*Mõlgid
*Plastiku parandamine
*Silikoon
*Kindlustusjuhtumid
autovärvimine.ee
|
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 19:14
|
|
|
*Hajutamine ei ole võlusõna, et saada automaatselt poole hinnaga detail värvitud. Kapoti esiserva kivitäkkeid ära kaotada ei ole võimalik ilma kapotti
üleni värvimata. Täpsemalt, värvi saab esiserval hajutada, kuid lakkida tuleb üleni. Tavaliselt ongi lihtsam, kiirem, odavam ja ka parem tulemus kui
maaler teeb lakipüstoliga mõne lisaliigutuse ja kogu detail saab uue lakikihi peale. Teine asi on värviga. 99% on metallikvärvi või lihtsalt lakialuse
värviga ja värvi hajutamist tuleb teha enamus juhtudel, et vältida toonierinevust kõrvaldetailiga. Näiteks esitiival eestnurgast värvides pole mõtet
ukseni värviga minna, sest risk toonierinevuseks on suur. Isegi ainult uue lakiga võib silmale tunduda, et "värv on vale". Asi paraneb kui ust
poleerida värskemaks.
Juhiukse üleni värvimisel tuleb värvi hajutada ka esitiivale ja tagauksele, seega peab kolm detaili värvima. Mis küll ei tähenda 3x hinda, sest
lisatöö on väike. Tumedat värvi ja uuemal autol originaalvärviga on võimalik ka ukse "vahelt" ära värvimine, aga heleda metallikuga see ei õnnestu.
Sel põhjusel, et me silm ei erista toonierinevust tumedal värvil nii hästi, tume ju neelab vikerkaarevärvid.
Mõned pildid ammusest tööst. Siin tegin pool tiiba, tundus mõistlik ja klient sai odavamalt, uksega erinevust ei jäänud ja üleüldse polnud järgmisel
päeval aru saada, kus oli mõlk ja kust on värvitud.
Pahteldatud ja krunditud, värvi ootel.
Metallik on hajutatud ainult krundi peale ja lakk natuke suuremalt, laki hajutus tehakse ülevedeldatud lakiga
Järgmine päev, paberid maha võetud
Laki karvane üleminek on lihvitud paberiga 2500 ja siis läikima poleeritud. Ratta peal ei ole kusi!
Teise nurga alt: vana ja uue laki üleminekut ei ole näha
Kui lampide all pole midagi näha siis õues on hoopis hea. Selle töö juures on muidugi mõned ajaga saadud kavalad nipid, et tulemus õnnestuks ja kestma
jääks.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.16 18:08
|
|
|
*Mõlgid las jäävad plekksepale! Liigub legend metalli "mälust" või "väsimisest", et kohe peale avariid mõlk seestpoolt välja lükata on hea.
Võibolla, mina pole materjaliteadlane. Kuid palju paha tehakse seetpoolt mõlki välja lükates, tavaliselt haamri ja mingi pulgaga tagudes. Tulemuseks
on väljapoole punnis uks või tiib, mida on juba palju raskem sirgeks saada, sest plekk on suuremaks veninud ja õiges kujus ei "mahu" enam ära.
Kuumutades ja kiirelt jahutades saab plekki kahandada, kuid see on lisatöö.
Haamer, kang ja heeblid on ka profil kasutusel, kuid parema töö teeb mõlgi eemaldamisel spot. See on liughaamri ja punktkeevituse
ristsugutis. Tõmbab plekki väikeste punktidega tasapisi ja plekk ei jää pärast vetruma. Puuduseks on, et peab värvi ja tsingi eemaldama, muidu
keevitus ei võta. Kunagi-kunagi järgmise omaniku käes võib sealt roostetamine alguse saada.
Moodsam spot on liimiga ja säästab värvkatet, kuid tal on teised puudused, väiksem jõud ja iga mõlgiga ei saa hakkama.
Hinnapäringut tehes ei ole suurt kasu kui kirjeldada näiteks mõlkis ust sõnadega:"Üks lauge mõlk, ei midagi hullu". Tegelikkuses tähendab lauge mõlk
ajamahukat plekitööd ja kogu detaili pahteldamist. Sees tala võib ka kõver olla. Odavam ja parem lahendus on siis uks välja vahetada.
Foto on hinnapäringus väärt tõesti rohkem kui tuhat sõna. Ühest mõlgist ei pea saatma palju fotosid, piisab 1-2 fotot veidi nurga alt võetuna ja et
kõrvaldetailid oleks ka nähtaval.
Kui esi- või tagastange on pihta saanud ja lohk sisse jäänud, siis plastiku puhul on asi lihtsam. Fööniga seestpoolt kuumutades hakkab stange ise kuju
tagasi võtma ja veidi surudes saab kuju õigeks. Pakasega juhtunud avarii puhul on plastik rabedam, eriti B-kati stangel, ja siis tuleb pragu või
lendab kildudeks. Tükid tasub lumehangest kokku korjata, võibolla saab parandada.
Mõni pilt kah, kahjuks pole jälle foorumile vastav automark Audi stanged
on paksud, pehmed ja korralikud, kokkusulatamisele julgen anda 2a garantiid.
Lihtne juhtum
Pragu kokku sulatatud. Kuidas täpselt ja kuidas tugevasti teha, ei soovi avaldada
Seestpoolt vaadatuna
Natuke pahtlit, siis täitekrunt, jälle lihvimine, siis 3kihti värvi ja 2 kihti lakki. Tööaeg üks päev, järgmisel päeval stange autole külge ja valmis.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.16 16:23
|
|
|
Silikoon, mida müüakse aerosoolis ja ka õlina, on autot hooldades hea asi, sest silikooniga saab plast- ja kummidetailid ilusaks ja läikivaks, ka
kinni külmuvad uksed ei ole enam probleem kui tihendid silikooniga üle teha. Aga... maalrite poolt on see vihatud aine, sest autopede silikoonitud
autot ei saa värvida! Silikoon levib armatuurilt, nahkistmetelt, tihenditelt, liistudelt ja peeglitelt üle auto kere laiali ja värvi või lakki peale
lastes muutub kiht auklikuks - silikooni omadus on "tõrjuda eemale" ehk sellele ei nakku midagi. Kui pole piisavalt hästi enne eeltööd silikooni
eemaldiga autot pestud, tulevad värvides või lakkides sisse "silikooniaugud" ja siis on kogu töö perses.
Üks foto A8 tagatulest, mis oli matt ja mida omanik on silikooniga üritanud läikima saada, kuid mis varsti jälle matiks läks, ja millele laki peale
lasin, aimamata halba:
See on eriti hull juhus, kerel tavaliselt nii palju silikooni ei ole ja nii suuri auke sisse ei tule, aga ka mõned väiksed augud rikuvad kogu töö ära.
Muidugi tuleb igal autol enne lihvima hakkamist teha rasva- silikooni- ja pigipesu, aga silikoon ei tule maha nii kergelt. Lakile saab lisada spets
ainet, antisilikooni, et risk aukude tekkeks oleks väiksem, aga milleks seda jama vaja on? Õigem on kasutada silikoonivabu tooteid, mis on vaha vm
baasil.
Kindlustusjuhtumitest. Kui avarii on uue garantiilise autoga ja see kuulub liisingule, pole tavaliselt pikka juttu, kindlustus suunab esindusse
remonti. Tegelikult ei peagi kindlustusse pöörduma vaid esindus teeb ise kõik ära.
Veidi vanema autoga saab omanik ise valida, kuhu ta remonti läheb, kuid esinduse hinda ei taha kindlustus siis enam hüvitada. Jäävad lepingulised
töökojad või omaniku poolt valitud koht. Omanikul on täielik õigus viia oma vara remonti sinna kuhu ise tahab, saada hinnapakkumine mis jääb Cabase
hinnavahemikku ja siis garantiikiri tööde tasumise kohta. Enamusel autodel on kuskil veel mõni kriips või rooste mis tahaks ka tegemist ja kui töökoda
on nii vastutulelik, võib see koos antud juhtumiga korda saada
Kasko puhul, kus on omavastutus näiteks 200, maksab kindlustus selle summa võrra vähem ja omanik peab 200 tasuma otse töökojale. Juhul muidugi kui
töökoda ise püksirihma ei pinguta
Liikluskindlustuse seadusest lõik, mis annab auto omanikule õiguse remondikohta valida:
§ 26. Asja kahjustamisest või hävimisest põhjustatud kahju
(2) Sõiduki kahjustamise korral on kahjustatud isikul õigus valida talle sobiv sõiduki taastusremonti teostav remondiettevõtja. Sellisel juhul peab
kahjustatud isik esitama kindlustusandjale täitmise kohustuse ulatuse kindlakstegemiseks taastusremondi teostaja koostatud kalkulatsiooni.
Kindlustusandja hüvitamiskohustus piirdub mõistlike kulutustega kindlustusjuhtumieelse olukorra taastamiseks. Kahjustatud isiku nõudmisel väljastab
kindlustusandja taastusremondi teostajale garantiikirja taastusremondi maksumuse tasumise kohta kahjustatud isiku eest garantiikirjas sätestatud
ulatuses ja tingimustel.
See lõik selle pärast, et kindlustusest suunatakse tavaliselt üsna jõuliselt oma partneri juurde, sest kahjukäsitlejal on nii mugavam.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
RainerL
huviline
Registreerunud 22.03.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5 85kW R5
|
postitati 04.04.16 17:42
|
|
|
Kasutasin ka esitiibade värvimise teenust. Kontakti leidsin siit foorumist.
Töö kiire, korralik, hind mõistlik ja julgen soovitada.
|
|
|
nitro
huviline
Registreerunud 08.01.15
Asukoht: Tallinn, Köömne 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.17 07:35
|
|
|
Soodsad hinnad detsembris
Jõulukuul on mõistlik autol värvikahjustusi lasta parandada, sest hinnad on head ja maaler sõbralik. Saada info ja fotod: autovarvimine at yahoo.com
(ä täppideta). Asukoht Marja tn lähedal, Köömne 18, tel 566 76 656, Imre.
Koduleht autovärvimine.ee on märtsist saadik maas, sest liiga palju oli töid ees, nüüd aga selgus, et juba majutuse serverist kustutatud.
autovärvimine.ee
|
|
|
|
meor
huviline
Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.19 14:21
|
|
|
Lasin Imrel värvida 4 ust, tagu tiivad, tagaluugi ja stange. Töö kiire ja vägagi korralik. Usaldusväärne, kokkulepped peavad julgen soovitada!
|
|
|
|