Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 06.01.15 20:44
|
|
|
Go Pro UpHill Snow Drag 2015 - 28. veebruar 2015 (Jäi ebasobivate ilmaolude tõttu Ära!)
PRESSITEADE
EESTI AUDI KLUBI
25.02.14
GoPro UpHill Snow Drag 2015 jääb ebasobilike ilmaolude tõttu ära.
Kuutsemäel 28.02.2015 toimuma pidanud võistlus jääb kehvade ilmaolude tõttu ära. Oodatud kõrgrõhkkond, mis oleks toonud mandrile miinuskraadid, püsib
kaugel Venemaa kohal ja läänest liikuvad madalrõhkonnad ei too ka seda lähemale. Kõigile osavõtutasu maksnutele tagastatakse summad täies ulatuses.
Eesti Audi Klubi tänab kõiki toetajaid, kes aitasid kaasa ürituse planeerimisele.
Forss, 1Autorent, Bardahl, IdeeAuto, Broadcasting.ee, Inglivalve, GoPro Eesti ja Kuutsemäe Puhkekeskus - loodame, et olete ka järgmisel aastal meiega.
Korraldajaklubi tänab samuti kõiki pöidlahoidjaid sotsiaalmeedias. Klubi annab teada, et sõnumimäng raadio Uuno eetris kestab siiski lõpuni ja kõik
auhinnad loositakse, hoolimata kõigest, välja. Sõnumimäng on eetris veel 25.02 ja 26.02 kella 10-st – 14-ni.
Jaanuaris ja veebruaris oli seis üsnagi sarnane eelmisele aastale ning veel 2 nädalat enne võistlust oli sisemaal nii öiseid kui päevaseid
külmakraade. Veebruari keskpaigas oli küll teada, et temperatuur püsib nullkraadi ümber, kuid loodteti siiski märtsi alguseks ennustatud kõrgrõhuala
idast varem kohalejõudmisele. Oldi optimistlikud. Registreerunud oli eelmisest aastast olulilselt rohkem võistlejaid ja kohapeale oli oodata üle 1000
pealtvaataja.
„Eelmisel aastal saime ilma vastu võitu, sel aastal oli „vana“ meist tugevam ja targem,“ ütles peakorraldaja Roland Kivitare. 2014 oli ilm samuti soe.
Kuid mida õhtupoole edasi, tulid miinuskraadid ja see võimaldas korraldajate sõnul võistluse läbi viia. Küll tunniajase hilinemisega, aga siiski.
Sellegipoolest mõeldakse tulevikule. „On selge, et sedalaadi sündmus läheb inimestele korda ja seda tuleb veel teha.“ lisas peakorraldaja.
„Meie omaltpoolt täname kogu korraldustiimi, kes on teinud kõik endast oleneva, et sündmus võiks toimuda ning meil on väga kahju, et selle talve
kahtlemata üks põnevamaid autospordisündmusi jääb ära,“ ütles nimisponsori, GoPro Eesti esindaja, Rando Mere
-------------------------------
Rõõm on teada anda, et ka sel aastal saavad nelikveolised sõiduautod ja maasturid Kuutsemäe suusanõlvast alla, vabandust, ikka ülesse sõita.
Lisaks neile on oodatud ka kõik krossi või enduro tüüpi mootorrattaid omavad soovijad.
Võistlusklasse on kolm.
4WD - nelikveolised sõiduautod - max. 40 sõiduautot
MAASTURID - maasturid - max. 10 maasturit
TSIKLID - kross, enduro - max. 10 mootorratast
Aega enam palju pole, seega kogu registreerimise info on saadaval www.uphilldrag.ee lehel.
Võistluste reeglid on küll pikalt ja laialt lahti seletatud, kuid lühidalt öeldes, mida tavalisem tehnika, seda parem.
• Ajavahemikus 08.01-19.02.2015 on osavõtutasu 45 eurot;
• Ajavahemikus 20.02-26.02.2015 on osavõtutasu 50 eurot;
Ürituse ajakava:
12.30 - 14:45 - Tehniline kontroll, lõppregistreerimine
15:00 - Võistlejate koosolek ja tutvumine nõlvaga
15:15 - 16.45 Ajasõidud
17:00 - 17.45 Eliminaatorid
18:00 - 19:00 Maasturid
19:00 - 19:45 Tsiklid
Pealtvaatajaile on üritus tasuta. Ootame Teid rajaäärde alates kella 15:00-st, kuid pole keelatud tulla ka varem.
Kohapeal on toitlustus kuumade jookide ja söökidega, et end kasvõi kogu päeva soojendada.
Kuutsemäe suusanõlvad ootavad.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 29.01.15 15:09
|
|
|
Osalejaid on tulnud nagu murdu juba. Peagi saame avaldada ka veidi auhinnapakettide sisu.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.02.15 10:43
|
|
|
Ahoi.
Auhindadest põgusalt. Info on jagamiseks kõikidesse foorumitesse.
Kõikide võistlusklasside võitjad saavad GoPro poolt auhinnaks kaamera ja sületäie Red Bulli.
Sõiduautode klassi auhinnad koosnevad Forss kaubamärgi nännist: kotist leiab klaasipesuvedelikku, saunalinu, ja veel kasulikku
ninni-nänni.
Idee Auto on maasturite klassi 2. ja 3. kohale välja pannud LED töövalgused: 2. koht 4tk ja 3 koht 2 tk.
Tsiklite eest hoolitseb Bardahl ja seda erinevate hoolduseks vajaminevaga. Ketiõlist puhastusvahenditeni.
Pealtvaatajatele vahel läheb loosimisele GoPro kaamera.
Eelkõige on kõigile osalejatele ja pealtvaatajatele auhinnaks ka surematu au ja kuulsus.
Seega on arvestades koguseid paslik võtta autasustamisele kaasa sõber, sõbranna, et see kõik minema tarida.
Õige pea algab ka Facebooki vahendusel mäng Kuutsemäe auhindadele, milleks on majutus Külalistemajas. koos mäepiletite ja
varustusega 4-le (või ühele perele kui lapsi on rohkem).
AHJAA. NB! NB! Õige pea täitub sõiduautode klassis 40 kohta ja seal läheb nimekiri selle arvu täitumisel lukku. Seega, kes hiljaks jääb, laenaku
maastur või tsikkel.
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 18.02.15 08:22
|
|
|
Tere,
minul jäi natuke arusaamatuks üks reeglitest.
Nimelt tuuleklaasi osas. Kas auto tuuleklaasil pole lubatud mitte ühtegi mõra ega pragu? Isegi kui tegemist on kõrvalistujapoolse või klaasi keskel
oleva praoga, mis juhti ei häiri?
Olen teadlik, et tegelikult ei tohi sellise klaasiga ringi sõita, kuid küsin igaksjuhuks üle.
Parimat,
Anre
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 18.02.15 08:41
|
|
|
Selle lausega võiks ka midagi ette võtta:
Tsitaat: |
Sõiduautode klassi on auhinnad koosnevad Forss kaubamärgi nännist
|
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 18.02.15 11:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Selle lausega võiks ka midagi ette võtta:
Tsitaat: |
Sõiduautode klassi on auhinnad koosnevad Forss kaubamärgi nännist
| |
Aitäh, võtsin.
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Tere,
minul jäi natuke arusaamatuks üks reeglitest.
Nimelt tuuleklaasi osas. Kas auto tuuleklaasil pole lubatud mitte ühtegi mõra ega pragu? Isegi kui tegemist on kõrvalistujapoolse või klaasi keskel
oleva praoga, mis juhti ei häiri?
Olen teadlik, et tegelikult ei tohi sellise klaasiga ringi sõita, kuid küsin igaksjuhuks üle.
Parimat,
Anre |
Paraku nii on. Reeglid on koostatud tagamaks maksimaalne võistlejate turvalisus.
|
|
|
|
AlarO
huviline
Registreerunud 14.01.15
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.15 16:18
|
|
|
Tere,
Aga kui selle prao/täkkega lastakse ARKi ülevaatuselt läbi, siis kas see sobib ka võistluse jaoks? Lihtsalt sain nädal tagasi paugu klaasi paremasse
külge piilari kohale, nüüd on vaikselt ämblik hakanud tulema, aga ei ole veel jõudnud klaasipuhastaja alani.
Alar
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.02.15 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Tere,
minul jäi natuke arusaamatuks üks reeglitest.
Nimelt tuuleklaasi osas. Kas auto tuuleklaasil pole lubatud mitte ühtegi mõra ega pragu? Isegi kui tegemist on kõrvalistujapoolse või klaasi keskel
oleva praoga, mis juhti ei häiri?
Olen teadlik, et tegelikult ei tohi sellise klaasiga ringi sõita, kuid küsin igaksjuhuks üle.
Parimat,
Anre |
Tsitaat: | Algselt postitas: AlarO
Tere,
Aga kui selle prao/täkkega lastakse ARKi ülevaatuselt läbi, siis kas see sobib ka võistluse jaoks? Lihtsalt sain nädal tagasi paugu klaasi paremasse
külge piilari kohale, nüüd on vaikselt ämblik hakanud tulema, aga ei ole veel jõudnud klaasipuhastaja alani.
Alar |
Mõlemale küsimusele on tegelikult vastused reeglites kenasti olemas.
5.1 Auto või maastur peab olema registreeritud tänavasõiduks ja registreerimistunnistusel peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta.
ja
10.7 Tuuleklaas peab olema standardne ja ilma nähtavust segavate vigastusteta. Muude klaaside asemel võib kasutada vähemalt 3 mm paksust
purunemiskindalt pleksiklaasi ehk polükarbonaati.
Kuid paneksin siiski kõigile südamele, et nagu ka tavaliikluses on oluline Teie ja kõigi kaasliiklejate ohutus, siis kui juba klaasile ämblik tekkimas
on, tuleks sellele kiiresti reageerida. Reaalsuses tuleb Teil klaas lähitulevikus kindlasti vahetada. Pragudele on ka klaasifirmades rohtu punktimise
näol. Tungivalt oleks soovitatav klaas siiski vahetada. Kuid kui see ei sega nähtavust, on see reeglite järgi lubatud. Kui see mõra peaks AlarO autol
vahetult enne võistlusi jõudma nähtavust häiriva piirini, teeb viimase otsuse siiski tehniline kontroll ja peakohtunik. Kui peakohtuniku arvates on
mõra või pragu klaasis selgelt häiriv nähtavusele või on oht sõitjale, siis starti ei pääse ja võistlustasu ei tagastata.
Sellega mitte riskimise mõistes oleks paslik tegeleda kõigi võistlusel osalemist takistada võivate vigadega esimesel võimalusel. Eriti kõiksugu
leketega.
www.uphilldrag.ee/reeglid
|
|
|
|
TarmoT
huviline
Registreerunud 03.01.14
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 Quattro 3.6l 1989
|
postitati 19.02.15 09:41
|
|
|
Mina leiaksin vähemalt niipalju aega enne üritust, et laseks klaasi vigasuse ära punktida.
See takistab pragude(ämbliku) edasi arengut ja see on suhteliselt oluline, kuna mäkke tõusul pole pind just sile.
Ehk siis kui ürituse alguses võib ämblik olla mõni millimeeter siis lõpuks võib olla üle terve akna.
Mina isiklikult ilma punktimiseta ei julgeks küll sinna sõitma minna.
See on lihtsalt minu arvamus pragulisest aknast ning mida mina sellises olukorras teeksin.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 19.02.15 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Tere,
minul jäi natuke arusaamatuks üks reeglitest.
Nimelt tuuleklaasi osas. Kas auto tuuleklaasil pole lubatud mitte ühtegi mõra ega pragu? Isegi kui tegemist on kõrvalistujapoolse või klaasi keskel
oleva praoga, mis juhti ei häiri?
Olen teadlik, et tegelikult ei tohi sellise klaasiga ringi sõita, kuid küsin igaksjuhuks üle.
Parimat,
Anre |
Tsitaat: | Algselt postitas: AlarO
Tere,
Aga kui selle prao/täkkega lastakse ARKi ülevaatuselt läbi, siis kas see sobib ka võistluse jaoks? Lihtsalt sain nädal tagasi paugu klaasi paremasse
külge piilari kohale, nüüd on vaikselt ämblik hakanud tulema, aga ei ole veel jõudnud klaasipuhastaja alani.
Alar |
Mõlemale küsimusele on tegelikult vastused reeglites kenasti olemas.
5.1 Auto või maastur peab olema registreeritud tänavasõiduks ja registreerimistunnistusel peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta.
ja
10.7 Tuuleklaas peab olema standardne ja ilma nähtavust segavate vigastusteta. Muude klaaside asemel võib kasutada vähemalt 3 mm paksust
purunemiskindalt pleksiklaasi ehk polükarbonaati.
Kuid paneksin siiski kõigile südamele, et nagu ka tavaliikluses on oluline Teie ja kõigi kaasliiklejate ohutus, siis kui juba klaasile ämblik tekkimas
on, tuleks sellele kiiresti reageerida. Reaalsuses tuleb Teil klaas lähitulevikus kindlasti vahetada. Pragudele on ka klaasifirmades rohtu punktimise
näol. Tungivalt oleks soovitatav klaas siiski vahetada. Kuid kui see ei sega nähtavust, on see reeglite järgi lubatud. Kui see mõra peaks AlarO autol
vahetult enne võistlusi jõudma nähtavust häiriva piirini, teeb viimase otsuse siiski tehniline kontroll ja peakohtunik. Kui peakohtuniku arvates on
mõra või pragu klaasis selgelt häiriv nähtavusele või on oht sõitjale, siis starti ei pääse ja võistlustasu ei tagastata.
Sellega mitte riskimise mõistes oleks paslik tegeleda kõigi võistlusel osalemist takistada võivate vigadega esimesel võimalusel. Eriti kõiksugu
leketega.
www.uphilldrag.ee/reeglid |
Igati arusaadav.
Lihtsalt oli vaja lisainfot, sest 50 euri niisama tuulde lasta ei taha, nüüd on vähemalt teada.
|
|
|
AlarO
huviline
Registreerunud 14.01.15
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.15 21:20
|
|
|
ei no mul läheb esialgsete plaanide järgi 25. 02 klaas vahetusse, seega probleemi ei tohiks olla. Aga lihtsalt selguse mõttes
Veel üks kiire küsimus. Erinevad ilmateated lubavad suhteliselt soojasid ilmasid nüüd enne üritust (päeval ikka pidevalt plussis). Kas on olemas oht,
et ilma tõttu üritus ära võib jääda?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 20.02.15 06:33
|
|
|
Hetkel tundub, et prognoos on eelmnise aastaga võrreldes parem.
|
|
|
|
lokko
huviline
Registreerunud 04.01.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 22:32
|
|
|
tere kas üritus toimub 100%
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 23.02.15 10:27
|
|
|
Hetkeseisuga jah. Jälgime ka ise pingsalt ilmaprognoose, kuid sellest veel olulisem on reaalne seis kohapeal. Anname esimesel võimalusel
kõikvõimalikes kanalites teada kui üritus toimub või ei toimu. Pöidlad pihku. :-)
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.02.15 06:59
|
|
|
Suure kurvastusega peame teatama, et ebasobivate ilmaolude tõttu jääb sel aastal võistlus ära. Lootsime viimase hetkeni, et venemaa poolt liigub meie
poole kõrgrõhkkond varem, kuid paraku tulevad hoopis läänest sooja toovad õhumassid. Lumi on ka jalakäija jala all kokku vajumas, saati siis veel
sõiduautodest. Eile oleks Landcruiseriga proovides sinna kapeaaegu kinni jäänud.
Kõikidele osavõtutasu maksnud osalejatele makstakse osalustasud tagasi paari päeva jooksul.
Tänan omalt poolt kõiki, kes ürituse planeerimisele õla alla panid, olid nõus seda tegema ja kindlasti kogu seda meeletut rahvamassi, keda kohapeale
oodata oli.
Allpool on ka ametlik pressiteade teistesse foorumitesse jagamiseks.
Tsitaat: |
PRESSITEADE
EESTI AUDI KLUBI
25.02.14
GoPro UpHill Snow Drag 2015 jääb ebasobilike ilmaolude tõttu ära.
Kuutsemäel 28.02.2015 toimuma pidanud võistlus jääb kehvade ilmaolude tõttu ära. Oodatud kõrgrõhkkond, mis oleks toonud mandrile miinuskraadid, püsib
kaugel Venemaa kohal ja läänest liikuvad madalrõhkonnad ei too ka seda lähemale. Kõigile osavõtutasu maksnutele tagastatakse summad täies ulatuses.
Eesti Audi Klubi tänab kõiki toetajaid, kes aitasid kaasa ürituse planeerimisele.
Forss, 1Autorent, Bardahl, IdeeAuto, Broadcasting.ee, Inglivalve, GoPro Eesti ja Kuutsemäe Puhkekeskus - loodame, et olete ka järgmisel aastal meiega.
Korraldajaklubi tänab samuti kõiki pöidlahoidjaid sotsiaalmeedias. Klubi annab teada, et sõnumimäng raadio Uuno eetris kestab siiski lõpuni ja kõik
auhinnad loositakse, hoolimata kõigest, välja. Sõnumimäng on eetris veel 25.02 ja 26.02 kella 10-st – 14-ni.
Jaanuaris ja veebruaris oli seis üsnagi sarnane eelmisele aastale ning veel 2 nädalat enne võistlust oli sisemaal nii öiseid kui päevaseid
külmakraade. Veebruari keskpaigas oli küll teada, et temperatuur püsib nullkraadi ümber, kuid loodteti siiski märtsi alguseks ennustatud kõrgrõhuala
idast varem kohalejõudmisele. Oldi optimistlikud. Registreerunud oli eelmisest aastast olulilselt rohkem võistlejaid ja kohapeale oli oodata üle 1000
pealtvaataja.
„Eelmisel aastal saime ilma vastu võitu, sel aastal oli „vana“ meist tugevam ja targem,“ ütles peakorraldaja Roland Kivitare. 2014 oli samuti ilm
samuti soe. Kuid mida õhtupoole edasi, tulid miinuskraadid ja see võimaldas korraldajate sõnul võistluse läbi viia. Küll tunniajase hilinemisega, aga
siiski. Sellegipoolest mõeldakse tulevikule. „On selge, et sedalaadi sündmus läheb inimestele korda ja seda tuleb veel teha.“ lisas peakorraldaja.
„Meie omaltpoolt täname kogu korraldustiimi, kes on teinud kõik endast oleneva, et sündmus võiks toimuda ning meil on väga kahju, et selle talve
kahtlemata üks põnevamaid autospordisündmusi jääb ära,“ ütles nimisponsori, GoPro Eesti esindaja, Rando Mere
|
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.02.15 09:03
|
|
|
Kui esimest korda sellel aastal see üritus välja kuulutati, siis oli kirjas märksa varasem kuupäev. Kas tegemist oli eksitusega või oli aja muutmisel
hilisemaks mingi põhjus?
Endamisi mõtlesin juba siis, et veebruari lõpp on kahtlane. Algus oleks olnud sobilikum.
Kas järgmisel aastal veidi varem ei saaks planeerida, või paneb korraldamise koht mingi piiri ette?
Indrek
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.02.15 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Kui esimest korda sellel aastal see üritus välja kuulutati, siis oli kirjas märksa varasem kuupäev. Kas tegemist oli eksitusega või oli aja muutmisel
hilisemaks mingi põhjus?
Endamisi mõtlesin juba siis, et veebruari lõpp on kahtlane. Algus oleks olnud sobilikum.
Kas järgmisel aastal veidi varem ei saaks planeerida, või paneb korraldamise koht mingi piiri ette?
Indrek |
Asju, millega sellisel üritusel arvestama on rohkem kui ma koheselt suudaksin ette lugeda. Mõned on ületatavad, teised mitte nii väga kiiresti
lahendatavad.
Hoolimata ära jäämisest on meil taaskord üliväärtuslikku infot ja kogemustepagasit, mis järgmisel aastal kindlasti kasutatud saavad. 2016 toimub
sündmus 100%.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 25.02.15 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
2016 toimub sündmus 100%. |
Krt selle tõstan küll kohe siia kõrvale ära, julged lubadused, julged!
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.02.15 12:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
2016 toimub sündmus 100%. |
Krt selle tõstan küll kohe siia kõrvale ära, julged lubadused, julged!
|
Millal ma enne pessimist olen olnud? Ja ongi hea. Kui lubatud, siis
tuleb teha. Taganemisteed enam pole.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.02.15 13:22
|
|
|
Õige suhtumine , pessimism ei vii kuhugi.
Anname ilmataadile andeks ja kasutame olusid ära millegi muu huvitava jaoks.
Meie ei ole ainukesed kellel midagi ära jäi ilma tõttu.
|
|
|
|